macdudekus Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Powoli zaczynam sie znow nawracac na ICS :D Co do linka, ktory podales to dotyczy on FTK, ale HurricanE... Porownywalne, czy gorsze? Do tego trzeba chyba dolozyc jeszcze lozyska, nieprawdaz? Czy poki co miejsce pierwsze w moim rankingu zajmuje ICS m4a1 oczywiscie w wersji RIS!!! Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 W linku Punishera sa również łożyska. Moje m4 niedługo będzie miało okrągły roczek (w moich łapkach jest od 8 miesięcy - kupiłem 3-miesięczną używkę). Ztuningowałem po miesiacu, wstawiając mocniejszą sprężynkę (miałem potem problemy, ale jak pisałem była to wina tego, że nie wymieniłem łozysk, teraz jest super). Wystrzelone siakieś 15 tysięcy kulek. Tez się z repliką nie cackałem - strzelanki i w lato i na 15-stopniowym mrozie (uwaga na szybko padające baterie :) ). W maju na manewrach Force Reserve (nieco feralnych :) ) spędził prawie dobę w padającym bez przerwy ulewnym deszczu bez żadnej osłony - kilka stalowych części na zewnątrz przyrdzewiało, GB nabrał kolorku śniedzi - ale wszystko pięknie działa. Zaliczył tez nie jeden upadek na beton, uderzenie o framugę okna czy drzwi itd - nic. Ludzie pisali o problemach z HU - ja nie miałem. Fabryczny owszem - był słaby,a le nie gorszy niż w replikach innych firm. I tak po tygodniu przesiałem się na silikonowy, bo bije na głowę wszystkie inne. Niektórzy wspominali tez o pękających listwach dosyłacza - wydaje mi się, że to dolegliwość wcześniejszych wersji, u mnie nie było z tym problemów. Jedyne co mnie czasem denerwuje (ma to też kolega z teamu w swoim ICSie) to selektor ognia. Przy ustawieniu na Semi czasem Strzela semi, ale raz na kilka(naście) strzałów puści serię. Ale to w sumie drobiazg, nie jest zbyt dokuczliwy. Gorzej gdyby było odwrotnie - semi przy ustawieniu auto :) Z elektryką problemów nie miałem. No i to chyba wszystko - kolega ma całkowiecie stockowego guna od półtora roku i zero problemów - nigdy nie miał awarii. Quote Link to post Share on other sites
macdudekus Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 A moze jest jakis sposob na rozwiazanie tego problemu z selektorem ognia? Ktos sie w to bawil? Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 A moze jest jakis sposob na rozwiazanie tego problemu z selektorem ognia? Ktos sie w to bawil? On się nie zawsze pojawia, ja tego problemu na stockowej płytce z ICS nie miałem, pojawił się tylko przy płytce z Systemy, więc nie martw się na zapas. Quote Link to post Share on other sites
macdudekus Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 http://www.airsoftarms.com/viewproductdeta...php?ProdID=6716 Czy ktos to juz kupil i moze powiedziec cos na ten temat? Pisza tam o jakis zmianach, ale poniewaz moj techniczny angielski nie jest zbyt zaawansowany, a slownik daleko (jakies 2000km;) to bylbym wdzieczny za komentarz. Ciekawe czy na militaria.pl maja wlasnie ten model Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Czy po tunningu (np. takim zestawem z ASG shopu) potrzebna jest wymiana baterii?? I może będziecie mi mogli powiedzieć ile ten silnik wytrzyma?? W sensie jaką baterię?? Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Kinko Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Przy mojej sprężynie (około m110), bateria 8,4 v large na ogniwach Ni-Cd nie daje rady po 500 kulkach, także przy m120 na pewno będziesz musiał kupić lepszą baterie (9,6v może nawet 10,8 v ) Pozdrawiam [/b] Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Dzięki, a przy sprężynkach 150 pdi? A silnik mi się nie spali po włożeniu batki o większym napięciu?? Quote Link to post Share on other sites
Kinko Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 m110 to około 150 pdi :) http://asgshop.pl/sprezyny.php Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 A oki:) Dzięki:) Dopiero się uczę:) Quote Link to post Share on other sites
tmxrebel Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Od niedawna(wczoraj) mam te M4. Troche zdążyłem już postrzelać, ale niestety nie zabardzo wiem jak ustawić hop-up :/ Stąd moje pytanie: W którą stronę kręcić regulacją zeby docisnąć gumke, a w którą żeby "poluzować" ? Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Bienio Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Nie mam tego karabinka, ale z tego co mówił znajomy i co wyczytałem w tym temacie, trzeba otworzyć replikę, wyjąć górną część gearboxa i włożyć ponownie, ale nie dociskając za mocno. Wtedy hop-up powinien działać poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
tmxrebel Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 No ale mi chodzi o to w którą stronę kręcić regulatorem. Czy w górę? czy w dól ? Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 A na chłopski rozum jak jest?? :wink: W dół dokręcasz, w górę odkręcasz, zresztą jak się wyrobi będziesz czuł opór gumki. Quote Link to post Share on other sites
tmxrebel Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Dzieki za pomoc :wink: Quote Link to post Share on other sites
Kinko Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Po wystrzeleniu 1500 kulek na nowej sprężynie, urwał się pierwszy ząb z tłoka :( Myślałem, że potrzyma trochę dłużej. Narazie to tyle szkód, mam nadzieje, że tłok Systemy potrzyma dłużej. Pozdrawiam [/b] Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Zależy od sprężyny, ale czerwone poliwęglany są zwykle wytrzymałe. Quote Link to post Share on other sites
gregor90 Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 chce sobie kupic ta bron i z tego co czytam to zasieg bez tuningu jest marny, a po tuningu sa problemy. oplaca sie kupic ta bron i wsadzic do niej to cos http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=484 czy uszczelnic bron?jak uszczelnic to co konkretnie kupic ? dzieki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Poczytaj cały ten wątek jest o tym dosyć informacji. Quote Link to post Share on other sites
gregor90 Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 ok juz sie dowiedzialem wszystko co i jak. Mam teraz prozbe, bo chcial bym to sam zamontowac i jest jakas instrukcja co i jak? gdzie co powsadzac, jakis link ? Quote Link to post Share on other sites
Tajga Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Ja dużo dowiedziałem się z tej strony. http://www.airsoftohio.com/reviews/showpro...=7&cat=2&page=1 Bardzo pomocne są przy tym zdjęcia. A co chcesz wymienić to chyba wiesz :wink: Quote Link to post Share on other sites
Desolo Animus Posted July 16, 2006 Report Share Posted July 16, 2006 Witam. Mam problem z baterią NiCd 9.6V 1200mAh. Od bardzo niedawna jestem posiadaczem AEG'a M4A1 ICS. Na dzień dobry zafundowałem mu tiuning i kupiłem TĄ właśnie baterię z TĄ ładowarką. Po tiuningu jednak zaczeły wytępowac problemy. AEG wypluwał po 2-3 kulki i bardzo czesto się zacinał do tego stopnia iż nie pomagało już dociśnięcie dopychcza zamka co w ICS'ie faktycznie ma rozwiązywać (i czasem rozwiązuje) problemy zacinaniem się AEG'a i aby do "odciąć" musiałem wyciagnąć pin i otworzyć i zamknąć body. Po chyba wszystkich możliwych eksperymantach długo myślałem czy to nie wina mojego sposobu ładowania baterii. Otóż bateria ma 8 ogniw, na ładowarce, żółtym kółkiem można zaznaczyć pozycje 7 lub 8 więc na chłopski rozum kółko nalezy przekręcić na "8" ale na ściągawce na spodzie ładowarki jest rozpiska: "7 cells: 9.8Vd.c , 8 cells: 11.2Vd.c" a moja bateria to 9.6V więc bądź tu mądry no ale ładowałem na 7 i 500 mAh (do wyboru jeszcze 1000 mAh). Przez w.w. problemy z AEgiem przekręciłem kółko na 8 i tu się zaczęły problemy. Po tym jak zaświeciła się zielona lampka czyli 'batria naładowana' podłączyłem do AEG'a oddałem dwa strzały na semi i z baterii poszedł dym !!!. Potem baterię dałem kumplowi do naładowania i pczatkowo AEG strzelał normalnie, nastepnie ostro się zaciął parę razy by w efekcie kiedy go przewiesiłem przez ramię usłyszeć od kumpli zza poleców: "Patrz, dym ci leci z puszki, chyba bateria", mimo tego, że broń była na "Safe" i oprócz wiszenia na lewym barku nic innego się z nią nie działo. Oto jak wygląda: . Czy mpoże mi ktoś wytłumaczyć.... co się do jasnej cholery dzieje z tym elektrykiem czy baterią? Wkurzam się bo AEG nowy, ma może z 2 tyg. był po bardzo prostym tiuningu i CIĄĄĄĄĄGLE są z nim problemy. Baaaaaaaaaaaaaardzo byłbym w wdzięczny za wszelką pomoc. PS. Pozwoliłem sobie skopiować tekst jaki zamieściłęm z dziale o bateriach. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted July 16, 2006 Report Share Posted July 16, 2006 Faktycznie dziwna sprawa. Ja tam przy tej samej baterii (tylko o innym kształcie) mam ładowarkę za 30zł i nie mam takich problemów :mrgreen: Jestes pewny, że wszystko stuningowane dobrze? Może zębatki za mocno ściśnięte i stawiają za duży opór, przez co bateria nie ma siły? Co do "samozapłonu" baterii - nie wiem jak to się mogło stać, stawiam na jakieś zwarcie. Sprawdź czy izoalcja na kablach nie jest uszkodzona. Takim newralgicznym miejscem może być np. miejsce pod lufą, w miejscu jej mocowania do body. Może izolacja z kabli jest tam uszkodzona i kabelki się zwarły? :roll: Nie mam pojęcia co mogło się stać, więc strzelam. No i przede wszystkim postrzelaj na cudzej baterii i sprawdź czy wtedy się nie blokuje. Tutaj fotki baterii Desolo Animusa: Quote Link to post Share on other sites
Desolo Animus Posted July 16, 2006 Report Share Posted July 16, 2006 Na cudzej baterii (próbowałem na zwykłej 600-tce 8.4V) raz się zacinał, a raz nie, no ale jej nie spalił. Obejżę jeszcze raz izolację kabli i zrobię jakieś fotki. EDIT: Doszukałem się jak na razie uszkodzenia osłonki kabla i tym samym możliwego zwarcia w miejscu tuż obok HU, z lewejs trony którą idzie kabel. Blaszka którą prowadzony jest kabel uszkodziła osłonkę i możliwe, że robiła zwarcia. Trochę metalu wystawało także z gumek osłaniających ołączenia bezpieczika, gdzie znajduje się główny kabel z wtykiem. Tam też zaizolowałem to taśmą izolacyjną. Wystrzelałem ok 400 kulek, długimi seriami na porzyczonej baterii 600-tce gdyż moja 9.6 1200mAh już się nie odzywa i tylko raz deliktnie się zaciął. Zdjęć nie robiłem ponieważ uszkodzenia kabli były małe, a nie umiem jeszcze ustawić ostrości w tym aparacie. Quote Link to post Share on other sites
Tajga Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Dobra, a teraz pytanie za 1000pkt; czy ktoś kiedyś próbował montować kolbe SF STAR'a w tym karabinku? Mówię o wersji M4 RIS. EDIT:Jeśli ktokolwiek, kiedykolwiek będzie chciał założyć sobie kolbe SF STARa to błagam, nie proście mnie o jej montowanie. Prawie dwa dni roboty i jeszcze zostały niedoróbki. Ale tak pozatym wszystko funkcjonuje jak trzeba i strzela :D EDIT: Dobra zrobiło się nieciekawie. Przez przypadek sprzączka od zawieszenia zaczepiła o oporządzenie i się zwolniła i potem było "trach!" a potem miałem w rękach eMke w częściach słownie dwóch. W skrócie eMka jebwa o beton i dolna część bodu poszła przy kolbie. Teraz sedno sprawy; panowie w Military powiedzieli mi że ni da rady sprowadzić dolnego body ani całego body, bo mają jakieś problemy z dystrybutorem. Zatem, czy jakieś inne body dostępne na naszym rynku pasuje do eMki ICSa? Serwisant proponował guardera, ale wole spytać ludzi w temacie. A najgorsze jest to że dopiero co założyłem nową kolbę SF i przestał mi ciążyć bateria z przodu. Help me please! :cry: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.