Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

he,he! Ja to robie tak: po wyjęciu "zestawu" tłoka, głowicy i sprężyny, bo wychodzi jako jedna całość jak to trafnie Mardok wcześniej ujął stałe połączenie głowicy, tłoka i sprężyny. Następnie ściągam uszczelke z głowicy, przez szmatkę biorę ją w zęby (nie mam imadła, a jest dosyć mocno przykręcona do tłoka) i odkęcam. Stockowa sprężyna ma taki haczyk, który wchodzi w hmmm powiedzmy metalową nakrętkę, która znajduję się w tłoku, potem wystarczy skręcić za pomocą tej "nakrętki" głowice z tłokiem włożyć nową sprężynę i jazda :)

Jak mi powiesz jak zes podwazyl ta zaslepke w glowicy to gotow jestem ci przyznac racje  

nie wiem o co chodzi z tą zaślepką, ale być może jest to ta moja metalowa "nakrętka" która trzyma sprężynę.
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mam pewien problem ze swoja M4. Czy ktoś miał taki przypadek, że karabin w pewnym momencie stracił na sile. Spalił mi sie jeden bezpiecznik, po wymienieniu okazało sie ze karabin czasami strzeli, czasami nie. Jak juz sie zatrzyma to cos w GB sie blokuje i nie rusza. Przez to spaliłem pierwszy bezpiecznik. I co najdziwniejsze, GB sie blokuje zawsze mniej wiecej z połowie naciągniecia sprężyny.

 

Sprawdzałem na 3 róznych bateriach (wszystkie 8,4V, rózniły się jedynie pojemnością). Przekładałem tez górną cześć GB z innego egzemplarza, sytuacja ta sama.

 

Czy ktoś miał podobny problem z tym karabinem?

Link to post
Share on other sites
Mam pewien problem ze swoja M4. Czy ktoś miał taki przypadek, że karabin w pewnym momencie stracił na sile. Spalił mi sie jeden bezpiecznik, po wymienieniu okazało sie ze karabin czasami strzeli, czasami nie. Jak juz sie zatrzyma to cos w GB sie blokuje i nie rusza. Przez to spaliłem pierwszy bezpiecznik. I co najdziwniejsze, GB sie blokuje zawsze mniej wiecej z połowie naciągniecia sprężyny.

 

Sprawdzałem na 3 róznych bateriach (wszystkie 8,4V, rózniły się jedynie pojemnością). Przekładałem tez górną cześć GB z innego egzemplarza, sytuacja ta sama.

 

Czy ktoś miał podobny problem z tym karabinem?

 

Kiedys przytrafilo mi sie cos podobnego , tez w m4 . Po wstawieniu 210 pdi i wymianie bebchow , wstawieniu 12 v padl po jakichs 4-5 miesiacach . Powiedz jeszcze tylko ile masz juz swojego ics i mniejwiecej jaki masz na nim przebieg . Jesli nie masz gwarancji wymontuj silnik , ustabilizujk go czyms np wkrec go w imadlo ( tylko nie za mocno :P ) i podlacz pod baterie . Jak silnik zacznie zwalniac po jakims czasie pracy lub bateria bedzie sie cholernie mocno grzala = silnik juz sie wystrzelal i ma dosyc . I teraz pojawia sie problem - jedynie military ma silniki do ics tzn silnik ca da sie wstawic do ics ale po odpowiednich zabiega podkladkowania go .

Link to post
Share on other sites

Udało mi sie dojść co jest przyczyną awari. Tak jak pisałeś Mardok problemem jest silnik. Wyciągnąłem silnik z rączki i sprawdzałem jak kręci... przedewszystkim wolno i smierdzi spalenizną. Podczepiłem silnik od karabinu kumpla (model identyczny) i działanie wręcz odwrotne. Działa cicho, kręci szybko i nic nie śmierdzi.

 

Co najdziwniejsze: AEG ciągle na gwarancji, używany na około 10 strzelanich, a przebieg mały -nie umiem podać ilości kulek, ale strzelałem głownie singlem i krótkimi seriami.

 

[edit] Juz poleciał e-mail do military, tylko boje je jednej rzeczy.... silników nie ma, a dostawe mają miec dopiero zaa 3-6 tygodni :roll:. A więc i pytanko

Jaki jest odpowiednik innej firmy dla silnika TURBO 2000?

Link to post
Share on other sites

Sprawa z silnikami do ics wyglada tak : stockowy silnik jest ciutke dluzszy niz normalny snilnik CA czy marui . Najlepiej by bylo dorwac gdzies ICS'owski ale jesli nie ma na to rady to jak odrobine pokombinujesz wstawisz i normalny silnik innych producentow . Wystarczy pod dystanser pomiedzy silnikiem a sroba regulacyjna podlozyc cos ( najlepiej metalowego - ja uzylem pozkladanej pare razy blaszki ) co bedzie mialo grubosc ok ~ 3-4 mm i sprawa bedzie zalatwiona . Wyregulowac silnik i bedzie smigac .

 

Aha - zapomnialem dodac jeszcze dla tych co chcieli by kupic ics - uwaga na prawa czesc gornego gerboxa . Uwielbia pekac przy jakimkolwiek upgradzie . Co prawda jak juz trzasnie to mozna na nim dalej smigac ale po jakims czasie tak i tak sie rozpizdzi na amen . Mi trzasnely ze 3 gorne gb - zawsze w tym samym miejscu i w podobny sposob , przy samej dyszy po prawej stronie . I dla tych co ludza sie ze w zestawie z upgradem jest wzmocniony gb - gowno prawda , pekl mi jeszcze szybciej na 170 % CA niz na 210 PDI stock :lol:

Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa z tym zacinaniem się - zdarzyło mi się to 2 razy w ciągu dwóch serii pod rząd (strzelałem na sucho). Było to zaraz po wymianie sprężyny. Sprężyny nie dało się zwolnić "dosyłaczem zamka", trzeba było złamać replikę. Ale stało się to tylko te 2 razy, od tamtej pory nie miałem już tego problemu. Karabin ma niecałe 4 miesiące, niestety z gwarancją się chyba mogę pożegnać :) (chyba że przy naprawach sprawdzają tylko to, co się zepsuło a nie wszystkie bebechy :) ).

Link to post
Share on other sites

Mialem to szczescie ze tylko jeden gb mi jak narazie zdechl na amen . Caly czas jezdze na polamanym , zalepionym epoksydem , a w zapasie jakby co mam jeszcze stockowy caly gb .

 

Z czesciami zamiennymi to jest tak - oczywiscie moze to sprowadzic maszingun ( opcja drozsza ) , mozesz z kims kto kupuje cos na wgc dozocic sie do przesylki i sprowadzic ( opcja tansza ) . Albo mozesz tez gadac z tymi z military - wyjdzie w miare tanio ale czas w jaki moga dana czesc zciagnac jest oszalamiajacy bo cos kolo 2 miesiecy . Najrozsadniejsze mi sie wydaje rozwazenie zakupu kopletnego gornego gb , juz zupgradowanego ( jak otworzylem to pudeleczko i wyciagnalem sprezyne to myslalem ze zawalu dostane - do tych zebatek w dolnym gb panowie z ICSa chcieli wcisnac M140 :> ) za okolo 250 zl (a sam gb jest podobno wzmocniony , PODOBNO ) w ktorym znajduje sie pare fajnych zeczy np przykrecana do gb , lozyskowana , metalowa prowadnica sprezyny , metalowy tlok . Biorac to wszystko pod uwage jedyna czescia niedostepna na naszym rynku jest uwielbiajaca sie rozpieprzac przy nieodpowiednim dbaniu o replike komora hu :) . Reszte albo da sie jakos wpasowac albo mozna kupic .

Link to post
Share on other sites

A ja z innej beczki. Sprawa nagląca, bo magazynek mi się rozwalił swego czasu na strzelance (próbowaliśmy go z kolegą naprawić waląc nim o drzewo, ale nie pomogło :roll: ) i dość kusząco wygląda taka opcja:

 

http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1192

 

Tylko, czy to będzie pasować do M4 ICS'a (mojej kochanej Nikity :D ), bo jak wiadomo jest wybredna jeśli chodzi o magazynki (no może przesadzam).

Pozostaje oczywiście pytanie; czy ktoś kiedykolwiek miał styczność z tymi magami i czy warte są one swej (kuszącej) ceny?

Bo mimo, że plastik to przynajmniej działa.

Link to post
Share on other sites

Niemialem stycznosci z magazynkami firmy MAG , ale moge ci powiedziec , ze jak narazie do ICS pasowaly - CA , TM , Star , GP . To mi wyglada na troche bardziej pojemnego stara - powinno wejsc . A tak wlasciwe to nawet nie wiem z kad te pomysly ze magazynki innych firm nie pasuja do ics ....

Link to post
Share on other sites
A tak wlasciwe to nawet nie wiem z kad te pomysly ze magazynki innych firm nie pasuja do ics ....

 

Świat ASG jest pełen mitów.

 

Zresztą magazynki CA pasują i nawet podają kulki, tylko są bardzo luźne i nie budzą mojego zaufania: czy mag sam się nie wypnie, albo czy nie przestanie w krytycznym momencie podawać kulek. (testowane na hi-capie CA). Dlatego ich nie używam.

 

Poza tym TM pasuje idealnie, Star też bez problemów, GP pasuje. Innych nie miałem okazji sprawdzić.

Link to post
Share on other sites

Mardok napisał:

ze jak narazie do ICS pasowaly - CA , TM , Star , GP

JPG napisał:

Zresztą magazynki CA pasują i nawet podają kulki

patrzajta kurna melodia, a ja za cholere nie mogłem włożyć krótkiego hi-capa CA (nie wchodził do końca w gniazdo i nie zaskakiwał zatrzask magazynka, bałem się go dopychać na siłę) TM zero problemu, STAR (te 30 kulkowe) na początku nie zawsze podawał kulki trzeba go było dociskać, ale z czasem chyba się wyrobił bo teraz jest ok.

Link to post
Share on other sites
patrzajta kurna melodia, a ja za cholere nie mogłem włożyć krótkiego hi-capa CA (nie wchodził do końca w gniazdo i nie zaskakiwał zatrzask magazynka, bałem się go dopychać na siłę) TM zero problemu, STAR (te 30 kulkowe) na początku nie zawsze podawał kulki trzeba go było dociskać, ale z czasem chyba się wyrobił bo teraz jest ok.

 

Ze STAR-ami miałem to samo, przestawały podawać, ale trochę je okleiłem taśmą żeby ciaśniej siedziały w gnieździe i już podają bez problemów.

 

CA ostatnio sprawdzałem, bo chciałem kupić low capa (zwykłego, nie krótkiego). Wchodzi bez problemu, nawet lepiej niż STAR i podaje kulki też bez problemu. Może faktycznie miałeś jakiegoś felernego maga ;)

Link to post
Share on other sites

No więc w moim modelu wystepuje następujący problem. Czasem nie działa dosyłacz zamka czyli nie zawsze chce się zwolnic sprężyna. Bebechy mam całe wymienione na Systemę, sprężyna M130. Może ktoś poradził sobię z tym problemem. Nie jest to aż tak irytujace, ale jak bateria jest na wyczerpaniu to czasem sprężyna zostaje w tylnym położeniu, co oczywiście całkiem zdrowe nie jest.

Link to post
Share on other sites

Jesli zaczelo ci to zjawisko wystepowac niedawno , i coraz czesciej masz okazje doswiadczac tej nieprzyjemnosci - twoj silnik jest u kresow swych dni , badz bateria . Jesli masz ten problem juz od dluzszego czasu , od zamontowania mocniejszej sprezyny - nalezalo by wymienic bakterie na inna , z wiekszym woltarzem .

 

Co do tej niezdrowosci - po to w ics zamontowali zwalniacz sprezyny by temu zaradzic :>

Link to post
Share on other sites

I silnik i bateria są w stanie dobrym, bo giwera jest bardzo mało strzelana. Większy woltarz też odpada bo mam 10,8V. Zjawisko występowało od początku, o ile mnie pamięć nie myli na stockowej sprężynie też.

A i jeszcze jedno, problem ten wychodzi tuż po złożeniu i rozłożeniu gnata, potem jak już troszkę postrzela jest ok.

Link to post
Share on other sites

Wszystko mam łożyskowane, prowadnicę i głowicę. Łożyska toczne 6mm Systemy bo Full Tune-up Kit'a zakładałem. Problem tkwi w samym antireversalu i pierwszej zębatce. Poprostu czasem antireversal nie daje się zwolnić. Może jakiś ząb od antireversalu jest większy i nawet po naciśnięciu dosyłacza nie chce puścić. Górną część geara rozkładam dosyć często, a dolnej mi się nie chce więc smaruję tylko zębatki od góry. Prawdopodobnie będę musiał to w końcu rozłożyć.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...