Rav. Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Zastanawia mnie tylko jedno - dlaczego przy zakupie sprężyny w Gunfire, schodzi ona również w Airsoftbuns? Oh please... ...bo silnik sklepu jest ten sam? :wink: Firma J&B Trading ma kilkanaście różnych sklepów. Z airsoftem są związane dwa. Magazyn jest jeden gdyż jak sobie wyobrażasz dzielenie części towaru fizycznie do magazynu Gunfire i Airsoftguns? Nie ma takiej możliwości technicznie. W systemie sprzedaży/silniku sklepu internetowego można rozdzielić które towary idą do tego a które do innego sklepu... Zaraz ktoś napisze że asortyment jest ten sam...uprzedzę i powiem iż nie jest ten sam. Owszem duża cześć towaru pokrywa się, tak samo jak i z innymi sklepami nie należącymi do JB Trading... :wink: Link to post Share on other sites
Hekatomba Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Przepraszam cię Rafron ale to już brzmi kretyńsko co wypisujesz. To jest to samo ale to nie ale przecież inaczej być nie może skoro to te same ale w pewnym sensie się rożni. Wygląda to jak rozmowa głuchego ze ślepym o kolorach. Powiedzmy to raz głośno i wyraźnie że Gunfire i Airschitguns to ten sam szajs tylko w innym papierku. Takim gadaniem zamiast poprawiać markę to sobie ją niszczycie. I wreszcie zróbcie coś z tym waszym serwisem bo już się nie da czytać postów typu. Przy sprzedaży ok ale serwis do dupy. No ludzie czy czytanie tego forum nic was nie nauczyło. Uświadomcie sobie że WMASG i jego społeczność jest bardzo opiniogenna i dalej z takimi opiniami nie dacie rady. Może wyślijcie załogę serwisu na kursy do CA ale Systemy (uwierz mi są takie organizowane) może wtedy wam się poprawi. Nie wiem nie mnie to oceniać co zrobić aby se markę poprawić ale na razie to wygląda jak byście chcieli wszystkich zrobić w wała. Heka Link to post Share on other sites
Hekatomba Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 (edited) Podaj mi proszę Nick nam'y moich mocodawców bo jak na razie podlegam tylko jednej osobie i jest to moja pracodawczyni na UWr ale tobie nic do tego. Insynuowanie, że ten lub tamten oferuje mi coś za pisanie na forum to pomówienie i jako takie może być uważane jako osobista potwarz w moim kierunku. Insynuujesz tutaj zdarzenia korupcjogenne o charakterze lobbystycznym a to jest nie dopuszczalne. Sugerowanie na forum publicznym że otrzymuje jakiekolwiek profity materialne od osoby fizycznej lub firmy traktuje jako pomówienie. Za wygłaszanie tego typu rzeczy i szerzenie opinii o osobie o fizycznej bez uzasadnienia podlega sie odpowiednio pod KPK i KPC Pozdrawiam ozięble Hekatomba Ps. post ten tyczy sie posta Rafrona który był tutaj jeszcze 5 min temu... Edited February 14, 2008 by Hekatomba Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 14, 2008 Author Report Share Posted February 14, 2008 Insynuujesz tutaj zdarzenia korupcjogenne o charakterze lobbystycznym a to jest nie dopuszczalne. Sugerowanie na forum publicznym że otrzymuje jakiekolwiek profity materialne od osoby fizycznej lub firmy traktuje jako pomówienie. Za wygłaszanie tego typu rzeczy i szerzenie opinii o osobie o fizycznej bez uzasadnienia podlega sie odpowiednio pod KPK i KPC Hie Hie - dziękuję... 8) Jeśli prywaty się nie skończą, to wątek zamykam. Post Rafrona został usunięty na prośbę autora. Link to post Share on other sites
thorre Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 (edited) Bardzo ciekawa dyskusja. Chciałbym do niej dołączyć moje spostrzeżenia z realizacji zamówień, które robiłem w Airsoftgun.pl i GunFire. Nie wiem czy one coś wniosą do dyskusji, ale są to fakty. Początkowo zamawiałem sprzęt w Airsofgun.pl ze względu na punkty promocyjne jakie obiecywali za zakupy u nich i możliwość wymiany ich na towar. Może nie kupowałem replik z CA czy TM, ale ogólnie wydałem u nich jakieś 4500 zł. Moje problemy zaczęły się przy próbie kontaktu przez emaile na które dostawałem odpowiedzi z dużym opóźnieniem lub wcale, a jak już były to były raczej zbywające. Klopoty wystapiły w momencie gdy upominałem się o punkty promocyjne, odpowiedzi były w stylu „proszę czekać”, „nie mamy potwierdzenia wpłaty” i takie tam. Piszę o tym bo ten sklep nęci klientów, zwłaszcza początkujących, tymi punktami. Trwało to trochę do dnia gdy podczas kolejnej nieudanej próby dodzwonienia się do Airsosftguns.pl porównałem ich numer telefonu z telefonem do GunFire - różnica jednej cyfry – przypadek, a wszystko przez informacje że oba sklepy są zaopatrywane przez J&B Trading, która była podana w obu sklepach w dziale kontakt (obecnie po zmianie lokum przez GunFire mają inny nr. telefonu). Zadzwoniłem do Gunfire i po rozmowie z ich przedstawicielem dowiedziałem się, że to dwa różne sklepy, z różnym personelem, ale centralnie zaopatrywane są w towar przez tą samą firmę. Po tej rozmowie miałem nadal problemy z kontaktem z Airsoftguns.pl – nikt nie odbierał telefonów, za to jak dzwoniłem do GunFire zawsze ktoś był przy telefonie i potrafił udzielić mi potrzebnych informacji. Po którejś rozmowie wprost zapytali czy nie chce u nich kupować sprzętu, nie byłem przekonany, wyglądało to na ten sam klub rozrywkowy. Wyjaśniłem im że atrakcyjniej jest dla mnie w Airsoftguns.pl bo męcą mnie ich punkty promocyjne (tak jestem chciwy hehe...),ale zaproponowali mi kartę rabatową na 10%na zakupy w GunFire i się zgodziłem. W tej chwili kupuje tylko u nich, odesłałem do reklamacji jedną replikę MP5 Navy i dostałem zwrot pieniędzy za nią (był problem z łączeniem lufy i komory hop-up), miałem pomyłkę z AK47 Tactical Full Metal z JG –dostałem z plastikowym body, po wyjaśnieniu sprawy przesłali mi właściwą replikę i gratisy z przeprosinami. Tuningowałem u nich replikę M4 z Boyi, zrobili to szybko i tak jak chciałem, a koszty wynosiły tyle co wymieniane części nic więcej – wszystko to opisałem na forum w wątku o GunFire jakiś czas temu. Łącznie mam teraz u nich kilkanaście zamówień na kilka tysięcy. Wiem że ktoś zaraz sypnie, że to tylko chińskie repliki, a nie rasowy sprzęt z górnej półki, ale taki właśnie chciałem kupić i kupowałem go nie tylko dla siebie, ale też dla kilkunastu znajomych. Jestem zadowolony z obsługi w GunFire, kontakty bez problemu, obsługa jak dla mnie dobra, przesyłki dostawałem w ciągu dwóch dni roboczych i zgodnie z zamówieniem. Nie polecam jednak zakupów w Airsoftgun.pl. Na podstawie moich doświadczeń uważam że to dwa różne sklepy z różną jakością i poziomem obsługi klienta. Przykre jest to, że GunFire jest wrzucane do jednego kotła z Airsoftgun.pl i że RAFON77 sam próbuje na tym forum ratować reputacje sklepu GunFire i ludzi tam pracujących. Moim zdaniem właściciel albo kierownictwo J&B Trading powinni „strzyknąć pod ogon” i to porządnie tym którzy kaszanią robotę w Airsoftgun.pl bo przy okazji psują opinie o J&B Trading, której nazwa jest na sprzedawanym towarze. Co do Panów którzy nie mogą zakumać, :wink: że dwa różne sklepy z różnym personelem, ale zaopatrywane centralnie przez jedną i tę samą firmę w towar, mogą różnie podchodzić do obsługi klienta i jakości serwowanych usług, to życzę im szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieje, że lekarze coś poradzą na ich problemy z głowami. :lol: I sugeruje noszenie na strzelankach jakiś hełmików na główkach żeby kulki większych szkód nie im nie robiły, tylko nie wiem czy produkują takie dla Panów z wodogłowiem. A cały wątek zaczyna mieć inne podłoże, coraz mniej związane z faktami i dobrem kupujących tylko z zasadą „ja mam racje bo głośniej mówię”. Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości dla Adnima (powinni mu płacić szkodliwe za obowiązek czytania niektórych postów). Edited February 15, 2008 by thorre Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Thorre, obrażanie osób, którzy mają inne zdanie w tej sprawe na końcu Twojego postu sprawia, że cały ten przydługi pseudo-przenikliwy wywód jest g**no wart. Rafron, parę postów wcześniej napisałeś, że Gunfire nie ma sklepu stacjonarnego. Czy zatem zamawiając w Gunfire jest się zdanym na łaskę ekipy Airsoftguns, którzy od tego momentu będą odpowiedzialni za wszystko poza przyjęciem zamówienia? Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Odpowiedź na Twoje pytanie: nie. Ekipa gunfire.pl przy zamówieniu z gunfire.pl zajmuje się wszystkim poczynając od przyjęcia zamówienia, zabrania zamawianego sprzętu z magazynu, zapakowania go i wysłania. Pozdrawiam PS Do wszystkich: osoby pracujące w gunfire.pl nie mogą wypowiadać się w tym temacie. Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 To ostatnie zastrzeżenie wydaje mi się dość kuriozalne. Czy inne sklepy też maja takie ograniczenia? Moim zdaniem powinny się wypowiadać ale z profili - które miałyby w nazwie coś co by informowało, że jest to profil podmiotu gospodarczego. Np "Gunfire.pl - Luglo" Sklep RC Digger ma swój profil i jeśli wypowiada się na forum to wiadomo, że robi to "służbowo" a nie prywatnie jako maniak. Link to post Share on other sites
yakarov Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) thorre: ...........szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieje, że lekarze coś poradzą na ich problemy z głowami. icon_lol.gif I sugeruje noszenie na strzelankach jakiś hełmików na główkach żeby kulki większych szkód nie im nie robiły, tylko nie wiem czy produkują takie dla Panów z wodogłowiem. chłopczyku przyjedz tu do mnie i powiedz mi to prosto w twarz... - nie mam problemów ze zdrowiem. - nie obrażaj tych którzy je mają szczylu. Edited February 16, 2008 by yakarov Link to post Share on other sites
Klimbert Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Z topicu o lunecie/kolimatorze ACOG: zamówiłem Kolimator (kropka czerwona, 5 stopni jasności itp.) w gunfire(...) (...)po małym sledztwie na pudełku znalazłem nie dokońca zdrapaną naklejkę z www.airsoftguns.pl Pozostawię bez komentarza:-) Link to post Share on other sites
Wojtass Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Fence, to nie jest zakaz nadany przez Administratorów forum. Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 16, 2008 Author Report Share Posted February 16, 2008 Zaczyna się bicie piany. Osobiste wycieczki się nie skończyły. Wątek zamykam. Być może teoria spiskowa by nakazywała myśleć, że zakazujemy wypowiadania się Gunfire, że tuszujemy niewygodne treści :F Otóż nie, to właściciel Gunfire poinformował mnie, że pracownicy nie będą zabierać więcej głosu w tym temacie. @Klimbert: no i czego to dowodzi? Mają wspólny magazyn. Zdarzyła się pomyłka, a osoba zamiast wyjaśnić najpierw ze sklepem, robi sensację. Link to post Share on other sites
Regdorn Posted February 17, 2008 Author Report Share Posted February 17, 2008 Poniżej zamieszczam oficjalną odpowiedź J&B Trading: Witam, Ze względu na liczne błędne i mylne informacje przekazywane w wątku informuję, że sklepy GunFire.pl oraz Airsoftguns.pl należą do tego samego właściciela, jednakże mają rozdzieloną obsługę / linie telefoniczne / emaile. Dodam, że GunFire.pl ma wyższy priorytet realizacji zamówień, jeżeli więc jest pewna partia zamówień do wysłania to najpierw pakowane są zamówienia z GunFire.pl, dopiero później z innych sklepów. Obsługa sklepów to inne osoby, ale magazyn i serwis ten sam, poza specjalnym priorytetem klientów z GunFire.pl Firma J&B Trading jest głównym importerem i zaopatruje nie tylko swoje sklepy detaliczne, ale także inne podmioty w kraju i zagranicą - nasze produkty możecie znaleźć w wielu punktach. System sklepu internetowego jest ten sam z podziałem na różne witryny. Nasi klienci mają możliwość wyboru miejsca dokonywania zakupów. Każdy klient jest traktowany tak samo, jedynie może trafić do innego "opiekuna". Jednocześnie informuję, że wszelkie opinie pisane przez użytkowników forum pochodzą od nich i sklep nie ma z nimi nic wspólnego. Codziennie dokładamy wiele starań, aby sprostać Waszym oczekiwaniom. Jesteśmy także ludźmi i zdarzają nam się błędy. Zawsze należy się z nami skontaktować, a problemy niezależnie od miejsca zakupu zostaną wyjaśnione. Dodaję także, że wszelkie nieprawdziwe opinie będą przez nas monitorowane i wyjaśniane łącznie z przejściem na drogę oficjalną - prawną. Kontakt z nami jest łatwy i zawsze do niego zachęcam. Każdy z Maniaków ASG ma możliwość dokonania miejsca zakupów. Czy będzie to sklep AirSoftGuns.pl czy GunFire.pl czy inny współpracujący z naszą firmą, zależy od kupujących. Nam będzie miło, jeżeli wybierzecie nas i pozwolicie nam sprostać Waszym oczekiwaniom. W przypadku jakichkolwiek problemów, czy najbardziej ludzkich pytań zawsze można się z nami skontaktować. Jesteśmy dla Was od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00. Nasze biuro obsługi, w skład którego wchodzi obecnie kilkanaście osób, odpowie na każde zapytanie. Na forum nie odpowiadamy na pytania dotyczące zamówień, reklamacji, tuningu - tego typu pytania można zadać nam emailem lub bezpośrednio w rozmowie telefonicznej. Jeżeli ktokolwiek z Was pragnie skontaktować się bezpośrednio ze mną celem wyjaśnienia problemów czy innych zapytań, proszę pisać na email, który trafi bezpośrednio do mnie: opinie (at) jbtrading.pl Życząc Wam miłego dnia i wielu udanych zakupów, nie tylko w sklepach naszej sieci, pozdrawiam, Paweł Zalewski J&B Trading / GunFire.pl / AirSoftGuns.pl Link to post Share on other sites
Recommended Posts