Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoftguns.pl vs Gunfire.pl


Recommended Posts

Proponuję, żeby wszyscy, którzy wysłali swoją replikę do sklepu dłuższy czas temu, nie mają kontaktu ze sklepem (czują się olani), przysłali do mnie maila (regdorn[at]wmasg.pl) z opisem sytuacji łącznie z imieniem i nazwiskiem do identyfikacji przez sklep. Jeśli rzeczywiście tego jest tyle, jak pisze reggie w wątku o Gunfire, to postaramy się pomóc w wyjaśnieniu sprawy. Jeśli się okaże, że jednak to jednostkowe przypadki szerzący aferę powinni przemyśleć swoje zachowanie.

 

Jednocześnie WAŻNE, aby rozróżniać Gunfire od Airsoftguns! To nie te same sklepy!

Link to post
Share on other sites

hmmm biorąc pod uwagę, że dzisiaj o tym rozmawialiśmy to Twój post mnie dziwi.

Oczywiście nazwy sklepu są różne, ale siedzibę mają tą samą i właścicielem obu jest również ta sama firma.

Wytłumaczenie tego galimatiasu jest proste- airsoftguns miało już tak popsutą markę, że właściciel stworzył nowy produkt w postaci gunfire. Natomiast jak można poczytać w wątku o GF praktyki działania nie zmieniły się . (niezależnie od kasy włożonej w reklamę i agitacji, tudzież bezpośrednich interwencji z-cy red. naczelnego u osób wypowiadających się negatywnie o sklepie)

Oczywiście niegdy nic nie kupiłem w w/w sklepach i nie mam zamiaru tego robić a powyższego posta wysmarowałem jedynie kierując się chęcią wytłumaczenia Ci po raz kolejny kwestii, że to nie te same sklepy bo to rzeczywiście WAŻNE.

Link to post
Share on other sites

Nie musisz mi tłumaczyć tego, że to ten sam właściciel, ale wedle moich informacji to pracownicy związani z obsługą klienta są różni. Airsoftguns ma inny target, Gunfire ma inny i powstał w odpowiedzi na rozwijający się rynek. Guzik mnie obchodzi "co się mówi", tym bardziej co "kolega kolegi mówi, że" i dlatego ktoś odradza sklep. Podobnie jeśli ktoś krytykuje sklep za to, że kupił "guna", który od razu się rozsypał, płacąc za niego grosze.

 

Interesują mnie konkrety obsługi klienta. Konkretne sprawy i osoby, żebym miał o czym ew. rozmawiać i wyjaśniać. Stąd moja prośba. Póki co jednak z tego ogromu niezadowolonych klientów (przytoczonych przez reggiego w wątku o Gunfire i podżeganiu do akcji podobnej jak z Machinegun) przyszedł do mnie JEDEN, słownie JEDEN mail. Cuda? Żeby zająć jakiekolwiek stanowisko muszę mieć argumenty, a póki co takowych nie mam.

 

Skoro powołujesz się na naszą rozmowę, to przytoczyłeś w niej wirtualnych zadowolonych klientów, mieliśmy już przypadki wirtualnych niezadowolonych, więc chcę mieć pewność co do tego o czym czytam i słyszę.

 

EDIT: interesują mnie w tym momencie maile ze sprawami niedokończonymi przez długi czas. Sklep(y) milczą i nie odsyła(ją) wysłanej repliki.

Link to post
Share on other sites

To czyli jeśli nie zgłosi się więcej ludzi to nic z tym nie zrobisz?? Moim kolegom bardzo zależy na wyjaśnieniu sprawy bo sklep ma na nich ,,wysrane''.

 

P.S. Jeden z kolegów, nick na wmasg ,,Xvid'', wysłał także emaila do redakcji wmasg.pl przez pomyłkę, oba emaile- ten do Ciebie i do ogółu redakcji miały tą samą treść. Redakcja wmasg już mu odpowiedziała i poprosiła o podanie numerów reklamacji w celu wyjaśnienia tego ze sklepem. Co do argumentów, rozumiem że nie tyle co ich nie masz ile jest ich za mało. Bo problem mojego kumpla jest raczej dość poważny i są argumenty do opierd* sklepu za postawę wobec klientów, tu klienta.

Link to post
Share on other sites

Wszystkie przypadki zostaną wyjaśnione. Dzisiaj rozmawiałem na ten temat zarówno z właścicielem, jak i pracownikiem. Sprawy staramy się wyjaśnić. Jednak jeśli przypadków będzie dosłownie kilka, albo właśnie ten jeden (właśnie od Xvida dostałem maila), to z całym szacunkiem podżeganie do akcji nie polecamy jest trochę nie na miejscu.

 

Jestem za sprawiedliwością, ale ta nie leży zawsze tylko i wyłącznie ślepo po stronie klienta.

 

Na maile czekam do końca tygodnia i sprawę będę załatwiał hurtem.

Link to post
Share on other sites

@Xvid: NIE, nie zostawimy :mrgreen:

 

@Tytus: Airsoftguns nie mają u nas reklamy. Reklamowany jest Gunfire. Śledzę wątki obu sklepów, bo także żywo jestem zainteresowany tym KTO się u nas reklamuje, jednak uwag o skandalicznej obsłudze klienta w tym sklepie (jednym i drugim) jest co mniej niż to było kiedyś i w większości sklep jednak stara się naprawiać niekompetencję winnego pracownika. To dla mnie ma znaczenie. Liczy się zadowolony klient, a nie z przeproszeniem dojebanie sklepowi. Machinegun zlewał na całej linii. Mimo licznych prób nawiązania kontaktu nie odpowiadał na nasze uwagi. Tutaj jest zdecydowanie inaczej.

 

Gwarantuję, że jeśli ilość niezadowolonych klientów będzie rosła przytaczany fakt powiązań natury biznesowej nie będzie miał znaczenia. Jednak czasem jestem między młotem, a kowadłem, gdyż mieliśmy tu potwierdzone przypadki wirtualnych niezadowolonych klientów. Do tego dochodzą komentarze od osób, które same dały ciała, a publicznie całą winę zwalają na obsługę sklepu. Albo też robią z igły widły. Staram się oceniać możliwie obiektywnie i nie być katem a zdroworozsądkowym sędzią. Choć tak samo wolałbym, żeby negatywnych komentarzy w sklepach się u nas reklamujących nie było w żadnym przypadku...

 

Ideałem będzie jeśli będzie system z ocenianiem sklepu. Wówczas nikt nie będzie miał do nas pretensji o ew. stronniczość.

 

Niemniej dziwne, bo jak dotąd otrzymałem TYLKO dwa maile, o które prosiłem po jednym z każdego ze sklepów. Z czego jeden już został wyjaśniony. Gdzie są te tłumy "oszukanych"?

 

Inna już kwestia, że sklep sam się broni obsługą klienta i tym co się o nim mówi, a od tego jest ten wątek, żeby ludzie czytali.

Link to post
Share on other sites

Regdorn wiem jestem podły i niedobry ale - specjalnie użyłem nazwy firmy a nie jej brand`ów, (marek). Ale mniejsza o to - podałem za przykład MG lecz zaraz go potepilem za jego postepowanie. Uważam że Twoja osoba w tych sporach powinna być , przepraszam że tak to nazwę, ale przekażnikiem - swoistym rzecznikiem naszej airsoftowej społeczności i nie wazne starszej młodszej - ogólnie całej. Ja rozumiem jest jak wszedzie wielu któRZy lubia bić piane ale ...... Cholera jak mam nie dojebać sklepowi kiedy ktos traktuje mnie jak jełopa. Sorry jeżeli oni mają tak niski target to niech wystawiaja sie na odpustach.

Co do powiązan biznesowych u mnie w firmie odmawia się usług reklamowych firmOM które albo szrgają dobre imie branży albo mają złą opinIę i uwieRZ mi za to moja firma jest ceniona na rynku wydawniczym. Wiązanie sie z reklamodawcą który ma złą marke na rynku jest postrzegane zle dla nośnika w którym on sie reklamuje. To troche teori a praktyka jaka jest każdy wie. Nie nosze osobiście urazy do samego sklepu - zastanawia mnie tylko kompetencja obsługi.

pozdrawiam Tytus

 

Przepraszam za kolejny post ale nie mogę edytować starego:

 

Więc proszę mi odpowiedzieć a jest to skierowane zarówno do społeczności jak i do sklepu Airsoftgun.pl - jak to możliwe że u państwa by zakupic konwersję CASV musiałem wykonac ok 5-6 telefonów użerać się z panem z BOK i w efekcie anulować zamówienie a w innym sklepie załatwiono ze mną sprawę via mail i gg - jak to jest możliwe czyżby firma J&B Trading (Gunfire i Airsoftguns.pl) jest już skażona naleciałosciami korporacyjnymi?? ŻENADA

 

WIECEJ JUZ NIE BEDE ZABIERAL GLOSU W TEJ DYSKUSJI ALE ........ jestem za tym by rozpoczac akcje - NIE KUPUJE W AIRSHITGUNS

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites
Guzik mnie obchodzi "co się mówi", tym bardziej co "kolega kolegi mówi, że" i dlatego ktoś odradza sklep. Podobnie jeśli ktoś krytykuje sklep za to, że kupił "guna", który od razu się rozsypał, płacąc za niego grosze.

 

Ale czy nie widzisz, że ogólny poziom obsługi w airsoftguns jest poniżej tragicznego poziomu?? Cokolwiek nie kupuję, liczę na rzetelny opis, kompletną przesyłkę, bezproblemową gwarancję. Jak dotąd nagminne jest wysyłanie towaru niezgodne z zamówieniem, uszkodzonego, w stanie wskazującym na używanie (!!!), problemy z kontaktem, problemy z wyegzekwowaniem gwarancji itd. itd. i to już od lat. I jakoś nie udało im się uzyskać statusu "nie polecamy", chociaż zdecydowana większość maniaków odradza ten sklep.

Link to post
Share on other sites
Wszystkie przypadki zostaną wyjaśnione.

Sporo minie czasu żeby ktoś takie rzeczy robił jak MG.

Regdorn, w większym % mg padł bo na wmasg lud się zbuntował przeciwko "niesolidności" sklepu. Ten portal ma siłę.

Zastanówcie się czasami zanim napiszecie coś gdzie wina nie leży po jednej stronie.

Pamiętacie AK "Full Metal" kolega kupił sobie, po czym zareklamował go bo w samej rzeczy był plastikowy :F Odmówili :F

 

A tak ile kroć zamawiałem tam coś, zawsze było sprawnie, czasami z późnieniami.

Link to post
Share on other sites

w większym % mg padł bo na wmasg lud się zbuntował przeciwko "niesolidności" sklepu. Ten portal ma siłę.

 

Ma, ale MG byl sklepem z nieco innym asortymentem niz airsoftguns.pl, sam przyznaj. Gdy zbutnuje sie 10ciu ludzi chcacych kupic RISy za 500 zl, w dodatku na 99% wszyscy siedza na WMASG to robi to wielka roznice. A jak na airsoftguns.pl zbuntuje sie 10ciu chcacych kupic "metalowa" replike (z body z plastiku) to nawet tego nie odczuja, bo 50-60 dzieciakow kupi zabawki po 100 zl, bo zaden z nich nie siedzi na WMASG, nie wie ze to szajs i towar jest w przystepnej cenie.

Link to post
Share on other sites
Ma, ale MG byl sklepem z nieco innym asortymentem niz airsoftguns.pl, sam przyznaj. Gdy zbutnuje sie 10ciu ludzi chcacych kupic RISy za 500 zl, w dodatku na 99% wszyscy siedza na WMASG to robi to wielka roznice. A jak na airsoftguns.pl zbuntuje sie 10ciu chcacych kupic "metalowa" replike (z body z plastiku) to nawet tego nie odczuja, bo 50-60 dzieciakow kupi zabawki po 100 zl, bo zaden z nich nie siedzi na WMASG, nie wie ze to szajs i towar jest w przystepnej cenie.

Nie podlega dyskusji.

Link to post
Share on other sites

Czytam i czytam i oczom nie wierzę co sie porobiło z tymi sklepami, czyżby chęć zysku górowała już zupełnie nad pozyskaniem klientów i dobrym imieniem sklepu. Regdorn niesety muszę przyznać racje Brymerowi Airsoftguns i Gunfire to ten sam sklep ale po innym szyldem, sposób traktowania ludzi widzę ten sam, asortyment ten sam więc gdzie różnica??

 

Nie ten sam pomimo że należy do tej samej firmy. Co do Brymera i jego głosu w tej dyskusji to lobbuje on poprostu za sklepem swego kumpla, tak samo jak swego czasu chciał by na forum na którym byłem adminem był własnie baner reklamowy sklepu jego kumpla, a nie V2militaria...

 

 

 

Ja tam osobiście nie kupuje wole Taiwangun, Capri czy Specshop czy ostatnio u Diggera uważam że są solidniejsi ale moja decyzję podyktowałem tym jak mnie kiedyś potraktowali - proste akcje wzbudza reakcje.

 

Cóż ja osobiście w airsoftguns.pl robiłem zakupy raz. I było to w wakacje 2005 roku. To były jedyne zakupy w tym sklepie. I powiem tak replike jaką wtedy kupiłem mam do tej pory-mam taki mały sentyment do niej. Niejednokrotnie naprawiana. Do samej zaś obsługi nie miałem zastrzeżeń. Dziś jestem pracownikiem firmy J&B Trading do której należą oba sklepy, tj Airsoftguns.pl i Gunfire.pl

Sam jestem pracownikiem sklepu GUNFIRE.PL a nie Airsoftguns.pl

O ile sklep Airsoftguns.pl ma "sklep"stacjonarny, o tyle Gunfire takowego nie ma (narazie). Jeśli ktoś wcześniej się ze mną umówi telefonicznie, np. przed złożeniem zamówienia,że chciałby porozmawiać z pracownikiem sklepu Gunfire.pl jestem dostępny na miejscu.

Mam na imię Rafał a nie jak powyżej ktoś napisał o pracowniku Airsoftguns.pl p.Mateuszu. Chyba zasadnicza różnica. Wiem, trudno być obiektywnym , tym bardziej że w jednym z wymienionych przez Ciebie sklepów pracuje/sprzedaje Twój Team Lider ;-)

 

 

 

 

Znam ludzi którzy tam pracują, widzę sie z nimi na strzelaniach ...

 

Z kim się widzisz na "strzelankach"? ze mną zapewne nie..., gdyż nie uczestniczymy w tych samych imprezach.

__________________________________________________________________________

Jako że mój post jest OFF TOPEM w tym temacie, proszę Admina o usunięcie go za kilka dni. 8-)

Edited by Rafron77
Link to post
Share on other sites

Nie ten sam pomimo że należy do tej samej firmy. Co do Brymera i jego głosu w tej dyskusji to lobbuje on poprostu za sklepem swego kumpla

kumple tak mają że się wspierają, zwłaszcza jak wiem, że to rzetelny koleś, nie oszukuje, nie wciska kitów itd. różnica miedzy nami jest taka jeszcze, że mnie nie płacą za to co tutaj napisałem...

Link to post
Share on other sites

kumple tak mają że się wspierają, zwłaszcza jak wiem, że to rzetelny koleś, nie oszukuje, nie wciska kitów itd. różnica miedzy nami jest taka jeszcze, że mnie nie płacą za to co tutaj napisałem...

 

i tu sie mylisz-mi nie płacą za udzielanie się w temacie airsoftgunsów 8-) , po prostu nie chce by ktokolwiek próbował wcisnąć kit że te dwa sklepy to tak naprawdę jeden ten sam.

Xvid napisał o p.Mateuszu Fusieckim, który to jest odpowiedzialny za sklep Airsoftguns.pl

Za sklep Gunfire odpowiedzialnym jestem sam, i jak dobrze wiesz nazywam się inaczej. W temacie sklepu Gunfire padło kilka razy moje imię i nazwisko więc nie wciskaj dalej kitu że to te same sklepy.

Jak już Regdorn napisał wielokrotnie są to dwa inne sklepy, należące owszem do jednej firmy. Firmy która ma kilkanaście innych sklepów, w tym dwa związane z ASG.

 

W kwestii tego że niby Ci nie płacą też nie byłbym taki pewny... 8-)

 

 

_______________________________________________

 

 

proszę Admina również o usunięcie tego posta za dni kilka bo to Off Top tak jak mój poprzedni

Edited by Rafron77
Link to post
Share on other sites

czytanie ze zrozumieniem to rzeczywiscie zaleta nielicznych. ja parę postów wyżej napisałem:

 

"Oczywiście nigdy nic nie kupiłem w w/w sklepach i nie mam zamiaru tego robić a powyższego posta wysmarowałem jedynie kierując się chęcią wytłumaczenia Ci po raz kolejny kwestii, że to nie te same sklepy bo to rzeczywiście WAŻNE."

 

ja jedynie pozostanę przy twierdzeniu iż dobra i solidna obsługa, rzetelna wiedza sprzedawców i dobry produkt nie skutkują takimi topicami jak powyżej. łatwo to można sprawdzić czytając tematy o asgshop, specshop czy innych.

kto wciskał kit ocenią(ają) klienci.

Link to post
Share on other sites

Za zwyczaj bywa tak, że uciekamy się do wycieczek osobistych kiedy kończą nam się argumenty merytoryczne... po tym oceniać klasę adwersarza...

 

Poza tym dyskusja nieco czcza..., bo jedni twierdzą, że "tak" inni, że "inaczej" i prawdopodobnie wszyscy mają racje.

 

Jeśli mnie by ktoś spytał o zdanie, to odradziłbym... choć kupowałem niewiele i raczej akcesoria (kulki, gaz itp) to zadowolony z poziomu obsługi raczej być nie mogłem. Człowiek tam wchodził i czuł się jak intruz... no cóż byliśmy na to skazani. Teraz wrocławscy airsoftowcy mają wybór... być może to właśnie tu tkwi problem - konkurencja dla dotychczasowego monopolisty może być zabójcza, odczuwalna, niepożądana... pasuje tu masa innych przymiotników...

 

A po tanich militariach, airsoftgun.pl/gunfire (nie wiem - już się pogubiłem) wciąż wiedzie prym w sprzedaży plastik-fantastic zabawek z Chin i może na tym powinien poprzestać - ma w końcu ogromne doświadczenie...

Edited by BlackSun
Link to post
Share on other sites

Prawda jest taka że Airschit spaprał sobie markę i powstało Gunfire ale nich nikt nie wmawia mi że to dwa inne sklepy bo na nalepkach z replik co jest napisane - IMPORTER J&B ... wiec coś tu jest nie tak.

 

Co do tekstu że mój team lider ma swój sklep, owszem prawda to ale i tak kupuje gdzie indziej po prostu nie ma jeszcze asortymentu na którym mi zależy. Ale niech on sie tłumaczy na temat obsługi a także serwisu w jego sklepie na odpowiednim topiku o nim ...

 

Tutaj mówimy o tym jak Airsoftguns traktuje swoich klijentów i jaka ma obsługę a posty użytkowników portalu mówią same za siebie ...

Link to post
Share on other sites

Prawda jest taka że Airschit spaprał sobie markę i powstało Gunfire ale nich nikt nie wmawia mi że to dwa inne sklepy bo na nalepkach z replik co jest napisane - IMPORTER J&B ... wiec coś tu jest nie tak.

...

Tutaj mówimy o tym jak Airsoftguns traktuje swoich klijentów i jaka ma obsługę a posty użytkowników portalu mówią same za siebie ...

 

Nie wiem jak to było z powstaniem sklepu GUNFIRE gdyz nie pracowałem jeszcze wtedy w firmie.

Co do opini airsoftguns.pl to ja nie kwestionuję tego co piszą użytkownicy o sklepie...

}

Napisałeś że na replikach obu sklepów jest napisane "IMPORTER J&B". No i co z tego? Przecież była o tym mowa i nikt tego nie ukrywa że oba sklepy, jako dwa z kilkunastu innych, należą do J&B Trading. Sam to nawet napisałem kilka postów wyżej. To że airsoftguns ma taką opinie jaką ma nie można mówić że Gunfire to ten sam sklep, bo tak właśnie nie jest. Zamawiając w gunfire z opcją odbioru osobistego towar nie wyda Ci pracownik odpowiedzialny za sklep gunfire gdyż ten poprostu nie ma miejsca sklepu stacjonarnego. Wyda Ci pracownik airsoftgunsa, który to ma "sklep stacjonarny", lub tez inny pracownik magazynowy. Nie rzadko bywało tak że niektórzy klienci sami prosili pracownika sklepu gunfire i wtedy owszem sam sie pojawiałem i obsługiwałem klienta osobiście. Nie wiem jak było wcześniej nim zacząłem pracę ale wiem jak jest teraz. W Gunfire mam klientów którzy"przechodzili" ze sklepu airsoftguns do Gunfire...

Edited by Rafron77
Link to post
Share on other sites

Pierdzielenie... To ten sam syf, co poprzednio tylko nazwa się zmieniła. Rafron, na bogów, przestań za wszelką cenę bronić tego tworu. GUNFIRE, AIRSHITGUNS.PL jeden ***** nazwa może się zmienić, ale mentalność jest ta sama.

 

Ciekaw jestem co GUNFIRE/AIRSHITGUNS.PL zrobi z pękniętym GB kumpla w stockowej replice. Może szkielet GB, to część eksploatacyjne - wtedy nie będziecie warci więcej od Machine gun'a, bo okaże się, ze najzwyczajniej na świecie kantujecie ludzi...

Link to post
Share on other sites

Rafron77 - ale zarząd macie ten sam?? Czyli GF i Airshitgun są markami firmy J&B?

TAK? A jak znam życie to na umowie o pracę masz napisane że zatrudnia Cie firma J&B, a pan X z Ajershitgun tez ma napisane ze go zatrudnia firma J&B. Wniosek jest jeden pracujecie w tej samej firmie ale w innych BRANDACH (Markach) firmy J&B - prosze nie wciskaj ludziom Ciemnoty że to są dwie oddzielne jednostki. Może macie różnych kierowników ale styl zarządzania jest ten sam. I nic się nie zmieni, z całym szacunkiem do Twojej osoby, nie wierze by styl zarządzania byl różny w obrębie tej samej firmy. - zresztą dla mie te dwa sklepy są spalone i nigdy wiecej już nie zrobię w nich zakupów bo nie lubie jak ktoś traktuje mnie jak idiotę.

Link to post
Share on other sites

Z tego co widze to osoby, które zarzucają gunfire.pl że to ten sam szajs co "Arsoftgums" TYLKO dlatego, że oba podmioty należą do J&B to jakieś oszołomy. To tak jak by porównać : Fiat 126p ( tzw. maluch) i fiat Coupe : "maluch wolno jeździ to ten drugi napewno też". Bez jaj. Inna obsługa, inni ludzie. A że właściciel ten sam?? Co z tego :poddanie: ?? Kupowałem u Airshitów i w gunfire.pl. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że jestem zadowolony. U Airshitów można kupić zabaweczki dla młodszego kuzyna ( co nie jest w żaden sposób ukrywane). Natomiast z gunfire.pl można zacząć swoją przygode z ASG. Różnice są oczywiste. No chyba, że ktoś kupił malucha i za tą kase chciał Coupe.

Link to post
Share on other sites
GUNFIRE, AIRSHITGUNS.PL jeden ***** nazwa może się zmienić, ale mentalność jest ta sama.

 

Ciekaw jestem co GUNFIRE/AIRSHITGUNS.PL zrobi z pękniętym GB kumpla w stockowej replice. Może szkielet GB, to część eksploatacyjne - wtedy nie będziecie warci więcej od Machine gun'a, bo okaże się, ze najzwyczajniej na świecie kantujecie ludzi...

BlackSun teraz to ja to traktuję jako osobistą wycieczkę w swoją stronę. Jakoś nigdy nie powiedziałeś mi w oczy, że coś jest nie tak w naszych wzajemnych stosunkach. Teraz klepiesz przed monitorem takie rzeczy, że mi szczena ląduje na glebie. Kiedyś Cię zawiodłem?

 

A w sprawie pękniętego GB zawsze jest tylko jedna droga: jak giwera nie była tunigowana mocowo będzie wymiana repliki na nową.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...