Shadow Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Ja wstawiałem, ale na 6mm łożyskach. Trzeba było piłować chyba płytkę selektora. Generalnie GB wchodzi ciężko, ale wchodzi. Quote Link to post Share on other sites
Duscann Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Dzięki Shadow333 po Twoim poście jeszcze raz wziąłem się do roboty i w końcu (po mękach, strasznie ciężko ustawić go tak by wszystkie piny weszły) nowy gb został zainstalowany w body. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 U mnie rok M150 na stokowym G&G w AK śmiga i jest cacy :) Wytrzymałość to loteria i sposób użytkowania może wpłynąć też na losy szkieletu, jednak, kiedy mamy zamiar używać M150 na full auto nie ma co liczyć na szczęście. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 Marcinek, ale w AK jest GB v3, a jak wiesz ta wersja jest na starcie o niebo wytrzymalsza od dwójek... Ja mam stock CA (jakiś wzmocniony czy jakoś tak) w emce M150, M170 i M120 (na zmianę). Używam ciągłego (M120, M150) i semi (m170, choć w przerwach czasem auto poleci :D ). Pękł po około 50k kul, obecnie na zbrojeniu Uesa, choć już kupiłem nowy (też stock CA). Quote Link to post Share on other sites
sknerus Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 (edited) Wiadomo że GBoxy to loteria ale ,który z tych GB jest statystycznie bardziej wytrzymały??Ten G&G http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2295 Czy ten G&P http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=472 Powiem w skrócie mam w planach złożyć broń snajperską ze sprężyną m170.......wiadomo full auto odpada. Edited April 23, 2008 by sknerus Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 G&P jest jednym z najwytrzymalszych na rynku. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 G&P i Deep Fire są najlepszymi GB na rynku. G&P ciągnął mi przez 50k kulek M140 na full auto, a teraz u kumpla następne kilkadziesiąt k przeleciało na M150 full auto. DF mam przy M170 i już kilka k ciągnie na singlu. CA w porównaniu do powyższych nawet wygląda kiepsko, G&G pękł mi na stockowej sprężynie (co prawda po ok 120k kulek), a z Guarderem nie miałem bliższej stuczności. Quote Link to post Share on other sites
sknerus Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 (edited) Ok wielkie dzieki za odpowiedz teraz już zupełnie rozwialiście moje wątpliwości :P Edited April 25, 2008 by sknerus Quote Link to post Share on other sites
Tomkower Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 To ja jeszcze wniosę jedno pytanie odnośnie spasowania powyższych modeli przy montowaniu do karabinów CA, itd.. . Głównie pytanie do Gallaina czy przy wymianie szkieletu na DF były jakieś problemy z jego montażem: ingerowanie pilnikiem, spasowanie otworów na piny, problemy z przerywaczem, .... Może to i zły przykład do podawanych tutaj szkieletów ale na zakupionym w akcie desperacji GB SRC musiałem się sporo namęczyć, żeby cokolwiek w nim działało i pasowało :wink: Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Tomkower, ja nie montowałem mojego DF w eMce, ale jeden pin pasował idealnie. Tak samo wszedł w body bez żadnych problemów. Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Ja mam teraz gearbox DF v2 w emce G&P i muszę przyznać że zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jest ciężki i zrobiony z innego stopu niż ten z GP, o wiele gęstszego, fakturę ma bardzo szorstką. Jedyna jego wada jest taka, że aby zrobić dobry shiming, trzeba użyć wielu podkładek, gdyż otwory na zębatki są głęboko osadzone. Na szczęście w zestawie są podkładki. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Jaki szkielet byłby najlepszy do SAR Sportmach M41 stuningowanego do 540Fps'ów??? Czy DF, Hurricane, G&P czy może Guarder ??? Spróbuje też go wzmocnić jeszcze blaszkami metalowymi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.