Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 CA i SP110 Guardera


Recommended Posts

Rozłożyłem GB nie ruszając niczego w środku, zmieniłem springa, złożyłem. Kupiłem do tego nowe baterie, 9.6V G&P. Naładowaną baterię podłączam do repliki. Ale zaskakująco szybko pada, ok. 500 kulek przy czym przy końcu mocno kable się nagrzewają. Co źle zrobiłem? Bo chyba coś źle zrobiłem. :>

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Sprawdź styki, jeśli to możliwe wymień poprostu okablowanie. Podobno pomaga, stockowe kabelki są marne.

Marne? Na m110 i batce 9,6 intellecta 1400mah ROF jest więcej niż wspaniały, a batka bez problemu ciągnie ok 8 hi-capów.

G-36 też jest z CA.

Jeśli przewody wtwarzają ciepło to znaczy że gdzieś między batką, a silnikiem jest coś co stawia duży opór. To raczej napewno styki, a może miejsce gdzie kabelki są połączone z silnikiem? A może sam silnik jest popsuty? Na kablach izolacja w żadnym miejscu nie jest urwana?

Link to post
Share on other sites

Do G36 lepiej nie montowac przewodów o przekrojach większych od 1mm (w chwycie pistolewotym jest bardzo ciasno i może być problem z włożeniem).

 

Przy wymianie 2 sprawy:

1. wywalić wtyczkę między gearboxem a lufą (zrobić jednolity przewód).

2. wywalić bezpiecznik.

Link to post
Share on other sites

Mam właśnie 1mm, pociągnięte po calości. Wtyczka została zlikwidowana tak samo jak bezpiecznik. Po wymienie kabli wywaliłem ostatnio na 1 batce 1k kulek. Pociągneła by więcej, ale była po 1 formatowaniu.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Jak tyś tam poldeck wpakował takie kabliska ?? ja dzisiaj sie męczyłem z 1,5/2 tylko ze w sylikonowej izolacji i nic z tego :/. wszytko Ok ale do chwytu nie było mowy żeby je wcisnąć :). pomysł z obdarcia ich z izolacji jest zatem jakimś rozwiązaniem. może lepiej włożyć do środka mosfeta i dało by to podobny efekt ??

Link to post
Share on other sites

Hmmm... I znow problem. Kable zaczeły się grzać, na bezpieczniku potwornie, prawie parzy, baterie też się rozgrzewa nienaturalnie. Musze mieć gdzieś opór na układzie. Już sam nie wiem co jest. Jestem o krok od wysłania tego gdzieś gdzie to zrobią mi za pieniązki. Kolejna strzelanka ominięta.

Link to post
Share on other sites

Poległęm i skapitulowałem. Rozwaliłem kostkę stykową, gable nadal się grzeją, są opory na układzie. Podkładkowałem, smarowałem. Nie mam już pojęcia. Wysyłam w poniedzialek na serwis. :>

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

AnR, załóż mosfeta i miej spokój. :-P Na dłuższą metę taniej wyjdzie, niż ciągle naprawiać.

A ja w moim G36 mam kable 2,5mm bez żadnych cyrków z izolacją. Trzeba tylko umiejętnie je rozmieścić (jeden z jednej strony silnika, drugi z drugiej - inaczej GB robi się przekrzywiony względem chwytu pistoletowego i nie da się tego złożyć do kupy). Na dniach będę to rozkładał, więc mogę dać jakieś foty. Chodzi dość szybko na m145 i 9,6V 1400mAh.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak ci sie składa gearbox ? Ładnie sie schodzi czy trzeba go dociągać śrubkami ?

Sprężyna to na pewno 110 ? ;)

 

Sprawdź czy kable nie są strzaskane, czy luty żadne nie dotykają obudowy gearbox'a. Wymień wtyczke na t-connector, zlikwiduj bezpiecznik, tak jak mówił OLO wywal wtyczke przy body. Ew. sprawdź silnik ?

 

 

Weź troche smaru, ŁT-43 do łożysk w małej ilości też da rade. Sprawdź te podkładki, może zębatki za ciężko chodzą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...