Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 696
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zgodnie z porada udzielona mi przez Wolfa a propo uwiarygodnienia mojej gieni zakupiłem "motylka" do front gripu

problem polega na tym ze on nie pasuje idealnie ....

(replika ca o motylek od jg )będę wdzięczny jeżeli ktoś mi udzieli rady porady jak rozwiązać ten problem mało kolizyjnie

Link to post
Share on other sites

Chodzi o przednie mocowanie do zawieszenia taktycznego w replice G36k, jeśli dobrze pamiętam.

Bardzo dobrze pamiętasz

 

 

brak idealności polega na tym ze dol front gripu nie przylega do "motylka" albo na odwrót czyżby gripy od ca różniły się od gripów jg???próbowałem przykładać motylka w innych miejscach i lipa...oraz tez montować bez szyny ris efekt tez nie satysfakcjonujący ...

Link to post
Share on other sites

Tak to już jest - oba elementy są inaczej wyprofilowane i między nimi jest szpara. Jak się jednak wszystko porządnie skręci (najlepiej dać długą śrubę która wejdzie do wnętrza gripa, podkładkę i dodatkową nakrętkę), wtedy wszystko trzyma się bardzo stabilnie.

 

Dodam tylko, że w AWR są dwie repliki CA z uchem od JG - jak dotąd nikomu nic się nie odczepiło w trakcie używania.

 

Ronin

Link to post
Share on other sites

Tak to już jest - oba elementy są inaczej wyprofilowane i między nimi jest szpara. Jak się jednak wszystko porządnie skręci (najlepiej dać długą śrubę która wejdzie do wnętrza gripa, podkładkę i dodatkową nakrętkę), wtedy wszystko trzyma się bardzo stabilnie.

 

Dodam tylko, że w AWR są dwie repliki CA z uchem od JG - jak dotąd nikomu nic się nie odczepiło w trakcie używania.

 

Ronin

zastanawiałem się nad oszlifowaniem gripu ale spróbuje twojej metody skoro mówisz ze działa to po co wyważać drzwi otwarte na oścież?

Link to post
Share on other sites

Zakładałem tren element kumplowi razem z szyną i mimo szpar trzymał się w miarę stabilnie po dokręceniu na przysłowiowego "chama". Szlifowanie gripu to zły pomysł, przed modyfikacjami inwazyjnymi lepiej zastanowić się 3 razy, bo kto wie co będziesz chciał montować w przyszłości. Idź za radą Ronina.

Link to post
Share on other sites

Proponuje nie ruszać samego chwytu, lecz delikatnie pilniczkiem lub frezikiem dopasować kształt mocowania zwanego motylkiem. W przypadku uszkodzeniam, jego cena jest mniejsza od chwytu i łatwiej go kupić. Osobiście w swoim G36k mam osadzone ucho prawie nalogicznie jak w długiej wersji, wymacniając przednią ściankę chwytu wstawką z blachy.

Link to post
Share on other sites

zgadzam się ze trzeba pomyśleć 3 razy -i dla tego proszę was o rade:) ogólnie zastanawiam się nad uzupełnieniem braków-luzów żywica epoksydowa

 

tak poza ww tematem pytanie do tych którzy grawerowali tabliczkę znamionowa na gieniach bylem w 3 zakładach i nikt nie chce się tego podjąć ....bo materiał nieodpowiedni ....jak wam się to udało??

Link to post
Share on other sites

Ja mam body JG, abs ładnie poddaje się frezowi. Robiłem też jedno g36K z CA i powiem ci, że nigdy więcej - włókno szklane świetnie sprawuje się jako body, ale jest toporne do obróbki, bowiem ciągnęło się niemiłosiernie.

aha czyli pomysł pana z zakładu chyba będzie najlepszym rozwiązaniem czyli wkleić coś tam takiego ich specjalnego do grawerki

Edited by beertek
Link to post
Share on other sites

W CA problemem jest to, że najpierw trzeba zaszpachlować logo CA i graweruje się na szpachli... Jest to o tyle problematyczne, że na uskokach szpachla potrafi odpaść większym kawałkiem. W JG tego nie ma bo od razu mamy do dyspozycji gładką powierzchnię.

 

Jednak... Rewelacyjną szpachlę można wykonać z tworzywa które szpachlujemy - trochę spiłowanych opiłków należy wymieszać z rozpuszczalnikiem nitro do konsystencji "pasty". Idealnie zgadza się wtedy kolor i faktura, poza tym taka szpachla jest stosunkowo twarda i nie powinno być problemu z odpryskami przy grawerce.

 

Nie testowałem tego jednak na tworzywie CA - jest to patent z czasów modelarskich a jak wiadomo, modele wykonane są z innego tworzywa.

 

Ronin

Link to post
Share on other sites

Ja jak pisałem robiłem jedną grawerkę w CA i tworzywo strasznie się ciągnęło przez co wyszło jakotako... Ale kiedyś przyszedł mi do głowy szatański pomysł, by zdjąć odlew tabliczki z repliki STARa, następnie zrobić kopię i wkleić na odpowiednio spreparowane miejsce. Pozostaje tylko kwestia trwałości tworzywa, z którego zrobi się kopię - wiadomo, musi być odporne na wszelakie uderzenia i oczywiście kulki:)

Link to post
Share on other sites

Jak tak patrze u siebie, to by weszła, ale byłby problem z odciąganiem zamka do regulacji HU. Jeśli coś ma się mieścić, to tylko na wysokości cylindra, bo na wysokości zębatek może być trudno. Najlepiej sam wyjmij gniazdo maga, potem girboks wraz z tym modułem ze skrzydełkami selektora i sprawdź osobiście ;)

Edited by Paprotek
Link to post
Share on other sites

Czy ktoś ma zapisane na dysku zdjęcia ładownicy do G36 na kolbie? Niestety te linki,, które były w starych tematach BW są już nieaktualne :/ Mam tylko jedno zdjęcie, z Wiki, ładownicę widzianą od tyłu, a potrzebuję widzianą ją od przodu

Link to post
Share on other sites

Nie ma na to zasad, to osobista inwencja twórcza żołnierza. Najprostrze rozwiązanie to przymocowanie na dwie opaski do łączenia kabli oraz usunięcie mocowania do pasa nośnego. Ładownica widziana z przodu wygląda jak każda inna ;-) Na zdjęciu z Wikipedii ładownica jest otwierana od strony kolby, osobiście bym preferował odwrotnie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...