Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie mogłem edytować poprzedniego.. rozumiem że do body AGM moge wsadzić wszystko od JG i bedzie pasowało?? Tuningował juz ktoś tego AGM?? Jak tak to jakie osiągi.

 

 

Ponawiam pytanie. Czy ma ktos mozliwosc sprawdzenia tego czy body od AGM bedzie pasowalo w JG ? Oraz czyje bebechy sa lepsze

Link to post
Share on other sites

AD. kompatybilności body AGM do JG, to kolega zastosował do JG body SRC od m4 musiał nad nim trochę się pomęczyć z kątówką, ale wszystko gra. Sam się zastanawiam nad AGM ze stałą kolbą, głównie ze względu na cenę i wykonanie w "metalu", stała kolba bo daje możliwość zastosowania dużych ogniw.

Link to post
Share on other sites

czy ktos zmieniał już sprężynę zębatki tłok?? Bo ja mam gotowe części chciałbym to zmienić lecz jakoś sobie nie moge poradzić. Może ktoś dać linka jak składać gb v2 aha i jeszcze gdzie jest dystanser umieszczony (prosze o jakieś zdjęcie) no i może gumke hop up.

Link to post
Share on other sites

hehe na to to wczesniej wpadlem :P. A żeby nie bylo OT to może ktoś mi powie jak odzyskać semi w replice.Co do repliki (mam 2 dni) ogólnie to dziwi mnie tak słaba jakoś gwintów w replice. Odkręciłem lufe a i widzę że nie ma połowy gwintu tzn został na tłumiku gnia :strach:. Po odkręceniu trzymadeł osłony lufy to samo. Dopiero po wymianie sruby na dłuższą i spiłowanie obcięcie do odpowiedniej długości cos pomogło. Ruchy na risach zlikwidowałem wsadzając male podkładki (bardzo cienikie) pod plastik w kształcie +, po zdjęciu go widzimy dwie dziurki w osłonie , przez które widać kawałek lufy. Po tej operacji uspokoiły sie troche ruchy przednich risów,chociaż ruchy reszty body nadal są widoczne(gibią się risy i górna osłona body razem). Nie wiem jeszcze jak sie tego pozbyć. Pobawię się tym przy wymianie gumki(o ile kupie :D). Rozebrałem też GB(Uważajcie na sprężyne tłoka, jest bardzo silna i po otworzeniu GB wszystko może wylecieć w powietrze), przyglądajcie się jak są ułożone kable zębatki ile podkładek . Po wywaleniu wiadra smaru zobaczyłem ze mam zębatki XYT. Nie bardzo mi sie to podoba :(. Ogólnie rada dla przyszłych osób mających zamiar rozkręcać swojego HK weźcie kogoś do pomocy, i przygladajcie się jak są ułożone części. Wierzcie mi to jest bardzo ważne.Przy składaniu brakuje rąk. We dwóch ledwo sobie radziliśmy. Chyba ze 2 h się męczyłem z podajnikiem kulek (wsadzałem "do góry nogami"), się udało to naprawić. Przy replice siedziałem ok 8h z powodu zapominiania pojedyńczych części (nawet teraz leży jedna i nie chce mi sie jej wsadzać :jÄzyk2: . Co do wsadzania baterii to trzeba to trzeba w tej po prawej kabelek ustaić na godzine 7-8 a w lewej na 4-5 wtedy wejdą bez problemu.

 

Ogólnie z repliką miałem troche przygód smutnych bo

-wypadł mi dystanser (nie mam pojecia jak)

-ułamała mi się w ręku śruba do przesuwania kolby(wie ktoś jak to naprawić )??

-wsówka + przy silniczku ( do kupienia w samochodowym lub elektroniczynym)

-kilka rys spowodowanych biernym leżeniem :D (marker zalatwia sprawe)

-nie zawsze otwierająca sie klapka od hopka chyba się już wyrobiła

-wyrabiające sie sróbki uważajcie na gwint i na głowke

Edited by felek
Link to post
Share on other sites

Moje HK416 ma wadę fabryczną buuuu <płacze skrzywiony w kącie>

 

Problem tkwi w źle założonym styku, nie działa selektor ognia semi-auto, replika strzela tylo i wyłącznie full auto (na semi).

 

Poza tym mam jakiś problem z podawaniem kulek (z magów BOYI) ale podejżewam, że jest to wada raczej broni niż magów.

Link to post
Share on other sites

co do auto na semi to i mi sie to zdarzyło. Zobacze może jutro wezmę się za naprawę tego.Pewnie albo nie łaczy dobrze przy przełączniku selektora albo w środku coś mu nie pasuje. Wychodzi na to, że nasza replika jest troche do poprawek :wink: ale mam wrazenie że po wymianie niektórych części bedzie działać.(mam nadzieje :lol: ) Kolbe już prawie zrobiłem w zasadzie w połowie yy wogóle :D . Wyjąłem z niej zatrzask(tą śrube a raczej jej wiekszą połówke). Pewnie późnym wieczorem to zrobie(obecnie też moge ruszać kolbą ale trzeba rozbierać i kombinować...

 

Aha byłbym zapomniał. Czy zwykły smar można stosować w naszej replice?? Ogólnie chyba zaaplikowałem troche na zębatki w GB ale kusi mnie na hopka minimalnie dać troche tego. Bo chyba najlepszy jest silikonowy ale nie wiem jak, gdzie, ile tego dać.

Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanie, co byście polecili HK JG czy HK AGM? JG już jest jakiś czas na rynku i przeważnie pozytywne opinie na jego temat występują. AGM jest stosunkowo świeży, na jego korzyść świadczy zastosowanie metal-body, JG natomiast ma już "sprawdzone" bebechy, JG i AGM są w podobnej cenie, ale jeżeli bebechy JG są lepszej jakości od AGM to wolę dokupić metal body od m4 i je przerobić na tyle na ile pozwoli.

Pozdrawiam Rafał

Link to post
Share on other sites

Według serwisanta Gunsmitha lepiej kupić JG. I chyba jak bym miał teraz wybierać ,wybrał bym JG. W AGM dobry jest silniki i zebatki. Body jest bardzo kruche (szczególnie gwinty). Farba paskudbnie schodzi... Bierz JG :!: 8) Co do auto na semi to Stan (serwisant) rozwiazal to podkładka pod takie metalowe cos (nie wiem jak to się zowie :???: ) przy stykach. ten kawałeczek metalu rozłacza styki przy spuście jak jest w semi. A wlasnie czy to normalne ze jak lekko przycisne semi to wali auto a jak mocniej to semi??

Edited by felek
Link to post
Share on other sites

to ja już ci wymieniam co mi sie w gunie rozwaliło:

-ułamała sie śruba do regulacji kolby (łepek odłaczył sie od reszty, bardzo cieżko to dorobić chyba tylko tokarz i to nie wiem czy wypali bo to malutkie jest)

-połdłamała sie troche kolba przy tym mechaniźmie (kropelka narazie, zobaczymy ile wytrzyma)

-gwint przy risach po 4 czy 5 razie odkręcenia się tak wyrobił że schodził ze srubą którą też wymieniłem w jakimś sklepie chyba ok 50 groszy tylko trzeba było przyciąć

-łepki śrubek też się fajnie mielą ....

-problem z selektrorem (auto na semi jak sie lekko przyciska a jak mocniej to wali pojedyńczym nie wiem czy jest sens to naprawiać .... bo nie wiem jeszcze co trzeba wymienić :D może ktoś podpowie ... )

-bardzo łatwo schodzi farba ogólnie z całego karabinu (pewnie w jakimś samochodowym się zaopatrze w dobry lakier/farbę.

 

 

Gadałem z serwisantem i mówił że do 600 zł to albo cymka z drewnem albo JG. Przejdź się do jakiegoś sklepu tam może ci doradzą

Edited by felek
Link to post
Share on other sites

a to nie kwestia tylko płytki? ja kupuję wersję ze stałą kolbą więc połowa tych problemów idzie do kosza a co do selektora to wydaje mi się, że nowa płytka powinna załatwić sprawę. Myślę też nad tym JG ale tamto plastikowe body mnie odstrasza...

Link to post
Share on other sites

co do plytki to moze sie wstrzymam z kupnem. zobacze moze uda mi sie załatwić płytkę do sprawdzenia. A co do plastikowego body to albo wymienisz bebechy w środku albo wymienisz body. Tak czy inaczej koszt ok 200 zł. Acha słyszał ktoś może o układzie MOSFET?? Daje to wielką różnicę ,albo chociaż widoczną????

Link to post
Share on other sites

Co do auto, zamiast semi przy lekkim naciśnięciu spustu, to może się to zdarzyć w replice każdej firmy (przynajmniej z gb v2, czy w innych to nie wiem), jeżeli styki zaczynają łączyć za szybko. Normalnie przy takim lekkim wciśnięciu karabin wogóle nie powinien strzelać. Jednak moim zdaniem zdecydowanie lepiej jak tak się dzieje, bo to znacznie opóźni przepalenie styków (przynajmniej w moim przypadku), a spust i tak trzeba wciskać konkretnie (właśnie z ich powodu). No chyba, że masz mosfeta, to możesz wciskać jak chcesz. ;-)

Link to post
Share on other sites

a właśnie bo widze że odezwała sie osoba wmiarę znająca się w temacie. Czy lepiej kupić tego mosfeta czy kupić kable w elektronicznym i mosfeta czy może lepiej kupić zestaw kabli niskooporowych z gotowymi stykami i ewentualnie plytke selektora i popychacz ale cenowo to juz nowy gb wychodzi sredniej/slabej jakosci (ok 200 zl).acha czy to normalne że na semi wszystko dziala (pomimo auto i semi jednoczesnie) to na samym auto czuje wyraźny chwilowy opór i dopiero jak mocniej wcisne to działa. Normalka?? A co do tego semi/auto to może coś da wsadzenie podkładki pod przerywacz...(mam nadzieje).Jutro zobacze. aa i jeszcze pytanie czym zamalować obicia i rysy na body i risach. Kupował ktoś?? Jak z kolorem duża różnica w wygladzie (czy łatwo poznać gdzie było malowane??) , i oczywiście cena tego cudu :D

 

PS:Czy jeżeli kupować jeżeli kupie tego Mosfeta to wywalić bezpiecznik lub wymienić (jak tak to na jaki??)

Edited by felek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...