clinic Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Witam Podczas wczorajszego strzelania na singlu nagle karabin przestał strzelać a naciśnięcie spustu równało się tylko odgłosem silnika (jakby wiertarka) żadnych innych odgłosów. Co to może być?? Mam akku 9,6V , sprężyne 150PDI, nowy wzmocniony tłok ,stare zębatki(stockowe SL). pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Kac Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Poszły z pewnością zębatki w gearbox'ie :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Jak masz zębatki z SL'a to na 100% poszła zębatka tłokowa. Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 10, 2008 Author Report Share Posted June 10, 2008 Tak to stockowe zębatki Sportline'a.Oby się okazało, że tylko tłokowa. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Jak masz zębatki z SL'a to na 100% poszła zębatka tłokowa. @Olo, tłokowa czy silnikowa? Pomyłka u Ciebie, czy braki w wiedzy u mnie? :) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 W Sportlinie tłokowa zębatka jest aluminiowa, przy tuningu małe zęby po prostu przestają istnieć :F Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Rozumiem... Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 10, 2008 Author Report Share Posted June 10, 2008 Aha czyli silnikowa powinna być ok? :D Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 No chyba tak. Ale zasadą jest, że najpierw wysiada najsłabsze ogniwo. Nie znaczy to, że jak wymienisz tłokową zębatkę, to już się nic nie zwali. Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 10, 2008 Author Report Share Posted June 10, 2008 Czy te zębatki będą lepsze od tych co teraz mam w stocku? http://www.allegro.pl/item378708715_zebatki_tm_.html jeśli nie te to jakiej firmy zębatki byście polecili (osiągi typu Rof 20-25 mnie nie interesują:) ) chodzi mi o w miare tanie wytrzymałe zębatki żebym nie musiał zaraz znów wymieniać. Aha i czy tą moją 150PDI batka 8,4V pociągnie? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 STU CA. SYSTEMA. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 STU CA. SYSTEMA. :wink: Do 150% PDI :-F Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 10, 2008 Author Report Share Posted June 10, 2008 Czy stockowe zębatki od zwykłego Classic Army będą dobre? bo moge kupić cały zestaw nówek za pół ceny , długo one pociągną na tej 150PDI? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 Zębatki z normalnego, pełnowartościowego CA powinny działać na tej sprężynie przez wiele lat (chyba, że złapiesz neoczekiwaną zacinkę ;) ). Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 troche offtopickowo, ale: clinic - jak cos ci poszlo w gancie , to najpierw rozkrec gnata a potem pomysl jak to naprawic , ewentualnie sprawdz w necie czy jest mozliwosc chalupniczego naprawienia czy trzeba kupowac nowe czesci. w niekotrych przypadkach ( to zaledwie kilka %,)jestes w stanie naprawic to sam uzywajac symbolicznego i bardzo popularnego w radzieckiej mechanice "mlotka i przecikana".) - ulepszacie gnaty do niewiadomo jakich wartosci na lipnych czesciach , po czym sie dziwicie ze zachodzi takie zjawisko jak zmeczenie materialu (czyt. zuzycie) - watpie w to clinic abys mial cokolwiek wspolnego z mechanika. nie ma czegos takiego jak zebatka tlokowa (czyt. zeby na tloku). zeby w aegu masz tylko na kolach zebatych i na tloczysku. tlok ma za zdanie sprazac gaz i zapewnisc szczelnosc podczas sprezania. jesli na tkolu masz nieszczelnosci (rzekome zeby) powoduja one tylko spadek stopnia sprazania (poprzed duze nieszczelnosci) czyli powietrze-gaz bedzie ci spieprzac na boki. w takim przypadku wyplute zelki halibo leca 100 razy dalej Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 nie ma czegos takiego jak zebatka tlokowa (czyt. zeby na tloku) jesli na tkolu masz nieszczelnosci (rzekome zeby) Widziałeś kiedyś rozebranego gearboxa? Zębatką tłokową nazywamy tą zębatkę która ciągnie za tłok, Na tłoku są zęby, a za szczelność odpowiada głowica tłoka a nie sam tłok. Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 11, 2008 Author Report Share Posted June 11, 2008 A czy zębatki stockowe od SLR 105 CA wejdą do Sportline? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 12, 2008 Report Share Posted June 12, 2008 Tak, wejdą. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.