MyN3 Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 To są te same repliki... Różni je tylko zestaw cylindra, silnik i czasami sprężyna Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Zapewne temat był wałkowany w ch.. razy i jak zobaczy to jakiś moderator to się wkur.. ale Ci odpowiem.. P&J bierze replikę od A&K wyjmuje GB wkłada do niego "bore-up", sprężynę w starszych modelach było to chyba M120 teraz wkładają M130 jednak słyszałem też o tym że wkładali M140 jednak są to sprężyny słabe jakościowo tak jak i to ich BU jedyną rzeczą na plus tego tuningu jest mocny silnik na neodymowych magnesach najprawdopodobniej od CM jednak JG od 3 GEN wkłada takie same i jedyne co je różni to naklejka.. Jeśli z repliką nie chcesz nic robić to bierz P&J oddaj do dobrego serwisanta on ją magicznym sposobem uszczelni, ustawi zębatki i masz dobrą replikę jednak daleko jej będzie do repliki wyborowej.. Ale jeśli myślisz o tuningu i między A&K a P&J będziesz miał znaczącą różnice cenową bierz A&K bo i tak musisz wsadzić BU dobrej firmy a silnik tego typu można kupić już za 30zł Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Da się wycisnąć tyle FPS, ale do tego trzeba mieć anielską cierpliwość i łeb na karku. Ja np. wycisnąłem 590fps na m135 elementa ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Ale Ty nie mówisz serio, prawda? Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Na M150 ok, ale 135 ? I w dodatku nie guardera. Szczerze wątpie ;) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 (edited) Mówię serio, mam 20mm wkładkę w tłoku, dodatkowo został odciążony i wraz z wkładką waży 14g :icon_wink: I sprężyna jest praktycznie nowa, nie ma jeszcze 1k przebiegu. Edited November 9, 2012 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Jezeli rzeczywiscie jest jak mowisz to pogratulowac wyniku ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Mówię serio, mam 20mm wkładkę w tłoku, dodatkowo został odciążony i wraz z wkładką waży 14g :icon_wink: I sprężyna jest praktycznie nowa, nie ma jeszcze 1k przebiegu. Jak będziesz miał okazję, to sprawdź na innej sprężynie. Na forum już się pojawiały opinie, że element robi w gruncie rzeczy tylko 3 sprężyny, które potem wsadza w różne opakowania... Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Aż dziwne że sprężyna z 20mm wkładką i prowadnicą się mieści w tłoku.. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Jak będziesz miał okazję, to sprawdź na innej sprężynie. Na forum już się pojawiały opinie, że element robi w gruncie rzeczy tylko 3 sprężyny, które potem wsadza w różne opakowania... Jak będę miał czas to sprawdzę, bardzo możliwe ;) Aż dziwne że sprężyna z 20mm wkładką i prowadnicą się mieści w tłoku.. To w końcu long, do tego Element idzie inną drogą niż Guarder - mało zwojów i grubszy drut. Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 (edited) Mam elementa 135 dostałem kiedyś z jakaś repliką i nie przyglądałem mu się jakoś ale wydaje mi się ze jest o ok 2cm dłuższy od guardera 130 Edited November 10, 2012 by MyN3 Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 (edited) Może i jest dłuższy, ale nie chodzi tutaj o długość. Tu chodzi o długość maksymalnie ściśniętej sprężyny (ilość zwojów X grubość drutu), co w Elemencie jest dostatecznie małe aby mogła się schować w tłoku wraz z wkładką i prowadnicą. Nie mogę edytować. Czy ktoś z posiadaczy zębatek SHS do sr25 mógłby dokładnie sfotografować zębatkę tłokową i zamieścić zdjęcia w tym temacie albo wysłać do mnie na PW? Byłbym bardzo wdzięczny :icon_wink: Chcę zamontować talerz z 19 zębami do zębatek 100:300, a może ktoś już tego próbował i chciałby się podzielić opinią o takim zestawie? Edited January 15, 2014 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
iamay Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 (edited) Ciężko będzie... Zębatka tłokowa do sr25 jest skręcona na 3 śrubki, a większość zębatek o przełożeniu o jakim mówisz lub podobnym jest zmontowana "na wcisk" bolcami (no a w każdym razie ja nie widziałem porządnych zębatek tego typu tak zmontowanych żeby pasowały, także może się mylę). Musiałbyś robić nowe otwory, a do tego potrzeba precyzji, żeby nie zwichrować zębatki, bo będziesz mieć beznadziejną kulturę pracy, lub po prostu zniszczysz je. Kiedyś w specshopie były zębatki Element 300% torque, w których zębatka tłokowa była zmontowana trzema śrubkami tak jak ta do sr25, może by się udało jeszcze gdzieś je znaleźć, ale to Element... Osobiście nie zaufałbym tej firmie... Edited November 11, 2012 by iamay Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Wiem właśnie o tym że w zębatkach do sr25 zębatka tłokowa jest skręcana trzema śrubami, dlatego pytam też czy ktoś próbował ;) Jaka jest właściwie wytrzymałość tych zębatek do sr25? Na jakiej sprężynie ich używacie? Quote Link to post Share on other sites
iamay Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Było w temacie... Chyba nie ma strony na której ludzie się nie chwalą jaką sprężynę władowali, wielu z nich używa właśnie SHSów. Producent w każdym razie twierdzi, że wszystkie ich zębatki wytrzymują do m190, ale chyba nikt tego nie próbował. Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Zuber - mylisz się. 640fps na stockowym szkielecie i strzela nadal Nie wykluczam, ale dla komfortu psychicznego wolałbym przynajmniej wzmocnić stockowy szkielet. Prosił bym o spis części. Z góry dziękuję. Jest to dział techniczny, dla użytkowników o pewnym poziomie wiedzy i samodzielności, więc nie licz na podanie wyników na tacy. Na dole tematu masz szukajkę, wystarczy wpisać odpowiednie frazy. Poza tym, 84 strony to nie jest potworna ilość, snajper powinien być cierpliwy, więc potraktuj czytanie jako trening. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 Moje SR ostatnio odmówiło współpracy - pierwszy raz pod względem mechanicznym od momentu kupna w 2008 roku. Poleciała zębatka środkowa. Jej kres nadszedł po przebiegu około 30 000 strzałów na sprężynie SP140 od Guardera oraz około 10 000 strzałów na sprężynie SP150 tej samej firmy. Replika używana wyłącznie w trybie półautomatycznym. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 MyN3 - nie, mblock nie stabilizuje komory HU, on jej prawie nie dotyka, a na pewno nie dociska do GB, ja mam na takim patencie, że mam podparty GB komorą HU i dodatkowo mblock (w m4ce). I kupuj od czechów, taniej prawie o 1/3 ceny w PL. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Chciałbym to zobaczyć. Mówisz z doświadczenia, tzn. robiłeś taki tuning w SRce i otrzymałeś takie wyniki czy sobie to z palca wyssałeś? Sądząc po wypowiedziach z przed 2-3 stron, kolega raczej wyssał. Wiem że 550 na 160 to nie problem :icon_wink: Ale 620-630 to raczej fantazja :icon_wink: chyba że na kulkach 0,12 :icon_smile: Tyle a nawet trochę więcej da się wyciągnąć na sp170, czyli realne 630-max 650fps (poldeck wyciągnął chyba pod 700, na pewno 666fps miał), w dobrze złożonym g&p (może CA z tym drugim styczności nie miałem), na dobrym BU systemy/guardera, z bardzo dobrą dyszą i szczelnym połączeniem dysza-gumka i gumka komora. Ale kolega zasugerował, że zostawi stockowy BU, więc powodzenia. Quote Link to post Share on other sites
dj_drops Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Zapraszam do Wrocławia na chrono, sprężyna 160tka i 630fps Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 jakie podzespoły ? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Jakie chrono i jakie odchyłki ;) Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 (edited) Tak jak u mnie. 160tka guardera i ~620fps +- 5-6fps. To samo mialem w L96A1 , 160tka i 630fps. Edited November 30, 2012 by brabus Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 Wybaczcie pytanie ale wykonanie ktorej repliki A&K czy PJ stoi na wyzszym poziomie ? W jaki sposob wewnetrznie zostala zmodyfikowana ? Skoro rozni je silnik to na korzysc ktorej repliki ? AK ma juz borka ? Jestem zwolennikiem nowych rzeczy :icon_smile: a co do mocy to SP160 z dobrym uszczelnieniem i sadze ze nie powinno byc problemu z uzyskaniem takiej mocy. Łoł, 3 tygodnie temu nie wiedziałeś czym się różnią dwie sr-25 od różnych producentów, ani wnioskuję, że nie miałeś żadnej, a teraz jesteś specem od tuningu sr-25. Pozazdrościć...(trolololo) Tak jak u mnie. 160tka guardera i ~620fps +- 5-6fps. To samo mialem w L96A1 , 160tka i 630fps. Co za zbieg okoliczności! Każdy ma te same fps'y na M160! I tak przy okazji aegowa sprężyna i sprężyna do snajperek, to dwie różne sprężyny...(trololololo) Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 (edited) Wybrać Ci most z którego powinieneś skoczyć ? Zrób przysługę społeczeństwu... Kupiłem PJ'ta, zrobiłem go na 160tce, mam 620fps i wiem że sie da. Tyle. Edited December 1, 2012 by brabus Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.