Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]


Recommended Posts

  • Replies 722
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Polecam poczytać coś na temat tych replik a później zadawać takie mało inteligentne pytania.

Czytam i szukam informacji o tej replice dłuższy czas. Są np. opinie w sklepie od kupujących ale te opinie są wątpliwe bo pisze się je aby zachęcić do zakupu w danym sklepie (cele marketingowe) A forum jest po to aby pytać. I nie wiem czy kupić replikę SR A&K czy Classic Army bo różnica w cenie jest duża.

Może opłaca się kupić replikę A&K za te 800zł i wymienić części GB do 1000zł wiedząc, że są porządne.

 

Problem polega na tym iż to forum jest inne!

Ten dział forum jest po to aby czytać!

Jeśli odpowiedz na Twoje pytanie się znajduje w tych 60 stronach tematu, albo można sobie odpowiednie wnioski samemu wyciągnąć to niechętnie ktoś Ci to na tacy będzie podawał, tak jak nikt za Ciebie nie będzie podejmował decyzji czy dziś założyć czerwone skarpetki czy białe.

 

To jest dział forum dla zaawansowanych i ludzie tu udzielający się są wymagający a regulamin ostrzejszy niż gdzie indziej.

 

Zapewniam Cię że jak poczytasz ten temat to wszystko stanie się dla Ciebie oczywiste!

 

Viper

Link to post
Share on other sites

Tak sobie siedzę i czytam i oczom nie wierzę ;)

Bardzo wiele rzeczy Cię dziwi... min dlaczego replika wykonana przez CA jest 2Xdroższa od A&K ale zacznijmy od początku.

Piszesz, że to Twoja pierwsza replika. Rozumiem, zakochałeś się jak wielu z nas w tym dość nietypowym kształcie (bo jak rozumiem dopiero po pewnym czasie dowiesz się że ta replika posiada dłuższy GB i pozwala na wyciśnięcie znacznie większej mocy i zasięgu od większości replik bez specjalnego obciążenia szkieletu i zębatek).

Na replikę przeznaczasz 1000pln

Kupujesz nową więc na początek inwestujesz 800 pln w replikę.

Na dzień dobry musisz w niej wymienić komorę HU, gumkę HU i lufę na precyzyjną : najtaniej czerwony element ok 50 pln, systema energy 35, madbull 120.

Nie masz już pieniędzy na optykę a replika nadal ma zasięg podobny do reszty replik tyle że jest dokładniejsza.

Inwestujesz kolejne 60 pln w sprężynę M140 lub M150 i następne 40 w uszczelnioną dyszę . Zakładamy że osoba która Ci to zrobi zamontuje na szkielecie wzmocnienia i szkielet na pierwszej imprezie się nie rozpadnie (nie zapomnij że ingerencja w GB to utrata gwarancji). Masz już w replice nieco ponad 500fps replika ma już zadowalającą moc ale zasięgi jakoś nie powalają.... Racja czas się przesiąść na cięższe kulki (2000szt madbulli to 45 pln) Kulki są zielone i słabo je widać a Ty ciągle nie kupiłeś lunety....

No dobra szarpnąłeś się na jakiś jarmarczny wyrób za 100pln... w końcu coś widać... tylko te krzaki czasami przeszkadzają :( a mogłem wydać te 50 pln więcej na zmienna paralaksę. No i te zębatki... co z nimi nie tak że są takie głośne.... może by tak helikalne (słyszałem że lepiej przenoszą obciążenia i są cichsze ;)) kolejne 240 pln poszło z portfela, a co mi tam wymienię tez tłok na taki z metalowymi zębami (ostatnio nie wytrzymałem ciśnienia i posłałem 2 serie kolesiowi co się nie chciał przyznać do trafienia i chyba coś się posypało w GB) (kolejne 40 pln o ile będziesz miał szczęście) no i chyba zmienię baterię bo ta ledwo na jeden magazynek starczy ale od chwytu się przynajmniej można cokolwiek ogrzać ;)

… Zapomniałem ;( Ty przecież się jeszcze nie strzelasz bo nie kupiłeś munduru i butów i czapeczki, że o kamizelce nie wspomnę.

Tak na poważnie zaś jeśli jeszcze Cię nie zraziłem do tej repliki porozmawiaj z osobami z Twojej okolicy czy pozwolą Ci jako „świerzakowi ” bawić się w „snajpera” nie będąc obytym w temacie ASG. Nie wiem jak u Ciebie ale w mojej okolicy „snajperem” można zostać po roku aktywnego uczestniczenia w imprezach. Dzięki temu unika się wielu niebezpiecznych sytuacji.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dobra, magazynki dostałem jakąś godzinkę temu (Krakmani jak zwykle wielki +, bo zdążyli przed weekendem :) ).

 

Magazynki są zrobione bardzo solidnie, mają szary kolor i są minimalnie cięższe niż stockowe hicapy. Do repliki w pierwszym momencie wchodzą bardzo ciasno (prawdopodobnie będę je musiał przypiłować lekko, żeby nie musieć się męczyć z ich włożeniem), a później już ładnie wsuwają się do samego końca, zatrzaskują i nawet nie drgają w gnieździe. Przypadkowe zgubienie magazynka - niemożliwe. Nawet jeśli naciśniemy przycisk od zwalniania maga, to wysuną się z gniazda i zablokują parę cm niżej.

 

Jeśli chodzi o używanie - na razie tylko jeden ładowałem (palec mnie boli z "przygotowania" magazynka ;)). Pierwsze ~80 kulek wchodzi bardzo gładko, a później już powoli coraz ciężej wchodzi reszta. Strzelanie - strzelałem tylko i wyłącznie na semi - magazynek podał wszystkie kulki G&G 0,28g bez ani jednego pustego strzału. W momencie, gdy replika przestała strzelać - po wyjęciu magazynka moim oczom ukazało się 6 ostatnich kulek (4 wypadły, 2 pozostały w magazynku). Stosunkowo dużo, prawdopodobnie przez to, że popychacz kulek (ten na sprężynie) kończy się stosunkowo wcześnie w magazynku (około 1cm pod poniżej podajnika), ale w obliczu magazynku mieszczącego tyle kulek - jest to dla mnie totalnie bez znaczenia :).

 

Biorąc pod uwagę cenę, wykonanie, brak zacięć (przynajmniej na razie :P) - zdecydowanie mogę te magazynki polecić :).

 

Pozdrawiam!

Edited by LogaN
Link to post
Share on other sites

Wracając do mojego problemu....

 

Zmierzyłem prędkość wylotową SRa jeszcze raz ale tym razem na kulkach 0,28g

Najwyższy wynik to - 439 FPS

 

Wychodzi więc:

 

0.2 - 519 (fps)

0.23 - 484 (fps)

0.25 - 464 (fps)

0.28 - 439 (fps)

 

Tak więc okazało się, że jakoś źle "schronowałem" poprzednim razem ....

 

Nie mniej jednak 519fps jak na długi cylinder , pseudo borek i SP150 to KIEPSKI wynik....;/

 

Będę walczył dalej.

Zobaczymy co wyjdzie.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

P&J to replika A&K tylko z wymienionymi przez Krakmanów niektórymi bebechami...

 

Np.W P&J były wstawiane w "drugiej generacji" tych replik, pseudo Bore-upy. I do takowych, dysze Bore up , ani dysze o normalnej średnicy nie pasują.

 

Ale, że ty masz replikę od A&K to każda dysza od AUGa, o normalnej średnicy będzie pasować.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Panowie, czy którykolwiek z was miał kiedyś styczność z Bore upem od CA ?

Chodzi mi o ogólną opinię o tych borkach bo ostatnio odkryłem, że istnieją bore upy od CA dedykowane do SR 25. Taki zestawik był niedawno dostępny na crazybbe.

Może ktoś posiada i może nabazgrać coś na ten temat ?

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

W żadnej to nie przeszkadza.....

 

Ogólnie, w SR 25 od A&K (czyli też od PJ), komora hop - up jest jednoczęściowa i standardowa, czyli tego samego typu co w większości M4/M16.

Polecam komorę czerwoną Elementa.

 

Następnym razem czytajcie temat od pierwszej strony, żeby uniknąć tak laickich pytań.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Co do silnika to one z reguły nie wydają za dużo dzwięków, raczej zły docisk silnika (za słaby lub zbyt mocny) powoduje generowanie czegoś w rodzaju świstów/ jęczenia. Złe ułożenie w chwycie (na kablach potrafi się skantować) też może dawać dziwne dźwięki.

Opisz jakiego rodzaju jest to dźwięk, lub nagraj filmik i zarzuć linka.

 

Natomiast co do semi/auto to prawdopodobnie selektor nie przesuwa płytki. Zdejmij Uper Receiver i zajżyj czy taki mimośród na selektorze po wew. stronie body przesuwa tą płytkę na Gear Boxie.

Link to post
Share on other sites

Brzmi jak by miał za mocno dociśnięty silnik lub był skantowany. Sprawdź najpierw te dwie możliwości!

 

Jeśli nie to, to być może jest to wina kiepskich zębatek, te które mają "grube" zęby potrafię hałasować - dlatego wymyślono helikalne oraz o innych przełożeniach.

Giwera nowa czyli podkładkowania nie sprawdzisz bez utraty gwarancji... szkoda bo też by mogło się troszkę wyciszyć.

Link to post
Share on other sites

Obiecałem opisać zestaw bore up do SR 25 od CA.

Niestety nie zrobię tego gdyż otrzymałem bore upa "nie do końca od CA".

 

Otóż dotarł do mnie cylinder deep fire , głowica cylindra "no-name" (ale wizualnie dobra i bardzo szczelna), dysza bore up także "no-name" ale uszczelniona (oring) oraz głowica tłoka bore up (ta na pewno od CA) .

Całość sprawuje się wyśmienicie.

Uzyskałem 100% szczelność (strzykawka) bez zbędnych zabiegów.

 

Niestety nie jest to ten zestaw bore up z crazybee - http://www.crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=455

 

W chwili obecnej po wymianie wyżej opisanych przez mnie części zanotowałem przyrost i większą stabilizajcę fps w moim SR 25.

 

Więc tak:

 

Replika miała jeszcze do niedawna stokowy pseudo borek od krakmana, na który udało mi się osiągnąć strzykawkę ale rozrzut fps był spory i replika miała wyjątkowo małą prędkość wylotową jak na SP150 i długi cylinder.

W tamtej konfiguracji chrono (chiński fiddragon) pokazywał od 510 do 519 fps.

 

Po wstawieniu zestawu bore up wyniki na tym samym chrono to - od 549 do 556

Tak więc nastąpiła wyraźna poprawa w stosunku do poprzedniej konfiguracji.

 

Pozdrawiam!

Rraptor

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Co do zestawu od systemy (energy) to jest on dedykowany do zwykłego cylindra. Ma wymienną prowadnicę dyszy i można dzięki niemu do zwykłego cylindra zastosować dyszę do BU ale w cylindrze BU raczej go nie uszczelnisz. Sam kupiłem jakiś czas temu a teraz siedzi sobie grzecznie w HK.

Szkielet zaś co prawda wytrzymuje M150 ale (to takie moje podejrzenie) zestaw pseudo borka montowany przez krakmanów jest niedokładnie wykonany i istotnie wyłamuje piny ustalające głowicę cylindra. Zamontowałem sobie jakiś czas temu taki zestaw (w poprzednim sezonie) i na M150 było w miarę stabilne 550fps. Po sezonie jednak szkielet nadawał się do wymiany bo oba bolce były wyłamane a szkielet pęknięty. Głowica cylindra posiadała dwa "piękne" owale w miejscu gdzie "wchodzą" wspomniane piny.

Tłok z pełną szczęką jest jeszcze dostępny tu: http://azteko.pl/hornbill-wzmocniony-tlok-do-przedluzonych-gb-sr25-l85-p-1199.html

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

U mnie był podobny problem. Wymiana zębatek na STU CA = brak semi.

 

Okazało się, że mały ząbek u dołu zębatki tłokowej był po prostu za krótki i za słabo podnosił przerywacz co powodowało właśnie ten problem.

 

Jak rozwiązałem ?

Do mojej sprężyny SP150, zostawiłem zębatkę tłokową, stokową od A&K, pozostałe dwie to STU CA.

Efekt - semi wróciło do normy.

 

 

Stokowe zęby są bardzo mocne - spokojnie trzymają SP150.

 

 

 

Pozdrawiam!

Edited by Rraptor
Link to post
Share on other sites

Ze stockowego A&K najmocniejsza jest tylko zębatka tłokowa. Środkowa posypała się na stocku po ~1000BB- przynajmniej u mnie tak było.

 

Zakupiłem żółty tłok CA, i zębatkę tłokową oraz silnikową STU nie helicalne również CA. Mam problem bo żadnej środkowej (porządnej) oprócz systema za 160zł nie znalazłem :dry: Narazie mam tam wstawioną od CA stockową- chodzi, ale obawiam się że na tej m150 długo nie pociągnie ,a docelowo ma być m160 albo m170...

Edited by Xyanek
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

pierwsza sztuka do testow okolo 650zl a nastepne jak bedzie popyt to moze nawet po 450-500zl narazie trzeba to zwymiarowac i popatrzec gdzie mozna go jeszcze wzmocnic:) potem to juz maszyny sie tym zajma.myslice ze duzo bedzie chetnych? sam kupuje te szajsne szkielety pj po 60zl i blachuje a jak jak widze to panowie maja parcie na fps:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...