Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]


Recommended Posts

Hahahaaa Oczywiście, że nikt normalny nie używał by auto i ja również nie mam zamiaru ale pytałem tylko z czystej ciekawości :icon_smile: Macie jakoś zablokowane auto? Mam obawy, że w jakiś sposób podczas strzelania mogło by mi się niechcący przestawić na auto i mogła by być kiszka :icon_neutral2: . Myślałem nad wkręceniem jakiejś śrubki pod selektorem ognia tak żeby blokowała ona przejście na auto. Co o tym myślicie? Może ktoś robił coś podobnego albo ma inny pomysł?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 722
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O aku masz inne tematy :)

Jeśli robisz replikę mocową to kupujesz mega wydajny pakiet najlepiej 1 klasy albo jeszcze lepiej nano..

A baterie tych firm poza tym, że cena wynosi 3-4 razy więcej niż faktycznie powinna wynosić ponieważ są to baterie 3 klasy a kosztują tyle co nano to nie są warte wsadzania do replik ponieważ są bardzo delikatne, puchną, nie mają takiej wydajności i pewnie dużo by tutaj było wymieniać :)

 

mam nano za +/-90zł - 11,1V 2200mAh 25-50C od TURNIGY z www.asgrevolution.pl czasem nawet jak nie mają na sklepie warto napisać czy czasem nie robia zamówień bo często mają w mega dobrych cenach ew. zawsze można kupić w hobbykingu

Link to post
Share on other sites

Komora jak komora jej zadaniem jest trzymac wszystko w kupie i w jak najlepszej symetri do tego dobrze jak dociska gumkę do lufy powodując doszczelnienie i ma dobra regulację HU

Reszta zależy od lufy, gumki i dyszy.

 

Miałem obie komory w łapach i KA moim zdaniem ma lepszą blokade lufy przez co praktycznie wyklucza możliwość przekręcenia sie jej..

Ale na pytanie powinny odpowiedziec osoby posiadająca KA i CA z dobrym przebiegiem i zapewne opinie będą podzielone bo obie komory sa dobre :)

 

A co do Elementa to mam w HK i nie narzekam, dobrze uszczelnia i problemu z podawaniem kulek nie ma :)

fakt, że jest to plastik więc musisz zastosować M-Block :)

Link to post
Share on other sites

Mam problem, wie ktoś może jak zdjąć body od SR25 P&J?

http://s0.zmniejszacz.pl/DSC_0112_zmniejszacz-pl_942216.jpg

http://s0.zmniejszacz.pl/DSC_0113_zmniejszacz-pl_338643.jpg

 

Śrubki z drugiego zdjęcia normalnie imbusem schodzą, te z pierwszego tylko się kręcą i nie schodzą :/ nie wiem jak się do tego zabrać i prosiłbym o pomoc :)

 

PS. Nie bierzcie pod uwagę wyglądu repliki, jest w trakcie przemalowania :D

Z góry dziekuje za pomoc

Link to post
Share on other sites

Mendi, może warto zrobić tak jak w SWD, że w pierwszym poście umieści się najważniejsze informacje jak np.

zestawienie najlepszych części oraz ranking i np. doświadczenie ludzi czyli jakie zestawienie ile FPS

i co najważniejsze wzmocnienie GB :)

Link to post
Share on other sites

No od jakiegoś czasu się to tego przymierzam, a od kilkunastu godzin coś tam nawet grzebię. Liczba stron będzie wam się systematycznie zmniejszać, a w kilku pierwszych postach wrzucę reckę.

 

Zastanawiam się czy wszystkich sr25 razem nie połączyć, w zasadzie CA niczym się nie różni technicznie.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dwa pytanka:

 

1) Lufa 590mm jest optymalną do SR'ki w kwestii długości? Bo z tego co czytam wchodzi spokojnie jeśli jest tłumik a taki posiadam od samego początku

2) Lufa guardera (koszt ok 180zł) czy promyka (280zł)? Jest bardzo zauważalna różnica przy

 

Wczoraj chronowałem po poskładaniu jej z kumplem i wyszło nam 515-520 fps przy m150 guardera, komora jest idealnie szczelna, wszystko raczej wypodkładkowane jak należy ale widzę, że chłopaki ze 150 wyciągali jeszcze znacznie więcej... Gdzie szukać przyczyny? I tak sobie przypomniałem, że zrobiłem fail'a nie ustawiając HU na 0 -,-

 

Replikę kupiłem lekko ponad miesiąc temu i okazała się lekkim złomem (opis w sprawach spornych) i co nie co ją dopieściliśmy. Lufa została póki co JBU. Gumka HU wymieniona na zieloną guardera, dysza podeszła od Giety Aresa - leży idealnie :icon_biggrin: sprężyna 150 guarder, komora HU doszczelniona teflonem, zębatki włożyliśmy SHSa, okablowanie wymienione, GB poskładane od 0, hula jak należy. Nic nie zgrzyta, nie charczy, napędza ją lipol 11.1 3300. Nawet na auto bangla aż miło ale trochę na lewo i na prawo te kulki latają. Proszę o sugestie, co sprawdzić, poprawić, wymienić?

Edited by yakuz
Link to post
Share on other sites

A jest sens przy takiej mocy inwestować w promyka? Tak wiem promyk jest lepszy ale w M4 G&G lufa promyka miała praktycznie identycznie skupienie jak G&G, nie wiem jak to jest w przypadku luf guardera bo nigdy takowej nie miałem. I tam te lufy były znacznie krótsze. Na pewno wszystko będzie lepsze od tego JBU który jest tragiczny... W VSR z mancraftem używałem lufy PDI Raven i nie była najgorsza jak na podróbkę PDI.

Link to post
Share on other sites

1. To nie jest temat o batkach ;)

2. Skoro już pisze to Cię naprowadzę.. Jeśli Li-Po to tylko NANO-TECH od TURNIGY!!

Musisz zastanowić się jaką masz replikę, jeśli stocko 7,2 starczy jeśli masz/planujesz tuning to 11.1

Zmierz sobie przestrzeń w kolbie bo SF nie jest uniwersalne tak samo jak prowadnica kolby i czasem bez problemu można tam zmieścić aku ;) I Proponuję NANO 11.1V 25-50C co do mAh to zależy ile strzelasz jedni mają replikę na 600FPS i strzelają tylko na pewniaka i im schodzi niecały magazynek na strzelankę więc w tedy 1200-1500mAh spopkojnie starcza a jeśli napierdalasz to weź +2000 ;)

 

Napisz do mnie na PW jak nie znajdziesz niczego to może coś fajnego i w fajnej cenie Ci sprowadze ;)

Link to post
Share on other sites

Gumka HU zielony guarder? Pierwsze słyszę :icon_biggrin:. Spróbuj na innej gumce.

 

Gumka to oczywiście G&G zielona, czasami człowiek w pośpiechu pisze głupoty - swoją drogą chyba powinieneś wiedzieć, że gumka HU nie ma nic do ilości fps bo przecież pomiary robi się z HU na 0?

Link to post
Share on other sites

Tak czy inaczej szczelność w tym miejscu jest idealna. Robię wraz z serwisantem przy swoich replikach :) Brawo udało Ci się wyjść na swoje i zwyciężyć z pierdołą o którą kompletnie nie pytałem i nie miała związku z moimi pierwotnymi pytaniami. Moje pytanie dotyczyło luf precyzyjnych a nie komory czy gumki HU której się doczepiłeś. Jeśli chcesz wnieść coś w temat dla mojego i ogólnego dobra to postaraj się odpowiadać na pytania użytkowników a nie szukać dziury w całym, a raczej zwykłego przejęzyczenia z mojej strony.

 

Wracając do dyskusji to chyba faktycznie pokuszę się o lufę guardera o którym pisał Mendi.

 

Pozdrawiam

yakuz

Link to post
Share on other sites
gumka HU nie ma nic do ilości fps bo przecież pomiary robi się z HU na 0?
No akurat ma, ponieważ od rodzaju gumki a przede wszystkim profilu jej kołnierza zależy doszczelnienie z dyszą, która przekazuje stłoczone powietrze z cylindra.

 

Co do lufy Guardera mam akurat inne zdanie: jest jak kupa zawinięta w różowy papierek. Opakowanie estetyczne, ładny grawer na lufie ale gdy użyje się mikrometra to lufa zamiast deklarowanych 6,02mm ma 6,07-6,23mm (sprawdziłem w ten sposób około 20 różnej długości luf tego producenta). Tolerancja mikrometra wynosi 0,01mm. Dużo lepiej kształtuje się pomiar dla luf produkcji KM HEAD, Classic Army czy Prometheus. W tych lufach średnica deklarowana przez producenta pokrywa się z tolerancją urządzenia. Wnioski pozostawiam Wam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...