Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Wybaczcie jeżeli taki temat był ale nie udało mi się go odnalezć.

 

Otóż załapałem zacinke w mojej m16a4 g&p ;/ myślę że było to spowodowane za mocnym podkręceniem maga... i spalił mi się bezpiecznik. Moje pytanie czy to normalne że podczas zacinki może się bezpiecznik zjarać?

 

Z góry dzięki.

Link to post
Share on other sites

Magazynek nie ma nic wspólnego z zacięciem gearboxa.

Jeżeli stało się to na naładowanym akumulatorze to raczej napewno coś w środku nie wytrzymało.

Bezpiecznik jest po to, żeby zabezpieczyć obwód w takim właśnie przypadku (lepiej wymienić część za 2zł niż za 150).

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jako, że temat pasuje do mojej giwery, nie będę tworzył nowego, ale problem mam nieco inny:

 

Emka jest świeżo po przeglądzie, wszystko było ok, ale w domu... podpiąłem batkę, chcąc sprawdzić nowy tłumik, a efekt był taki:

semi- nic

auto- czasem strzelało, czasem nie

 

podładowałem z 6h moją batkę, myśląc, że to jej wina, jednak po ponownym podpięciu jej do eMki efekt był jeszcze gorszy- eMka wogóle nie zareagowała.

 

Może macie jakieś sugestie, co może być nie tak?

 

sprawdziłem jedynie:

-bezpiecznik

-podpięcie kabli do silnika

-łaczenie kabli (wtyczka w kolbie[właśnie była wymieniana], wtyczka w batce)

 

Pomóżcie mi :) :poddanie:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mam M16A4 M5 RAS i problem z rozdygotaną repliką. Front cały lata na około względem górnego body, a górne body lata po połączeniu z dolnym body. Próbuję od jakiejś dłuższej chwili rozebrać front w M16 ale zaciąłem się po ściągnięciu dolnego panelu RAS, ktoś może pomóc?

Link to post
Share on other sites

W górnym panelu przy body mniej więcej jest śrubka. Jak ją odkręcisz to i górny panel powinien zleźć. Wtedy weźmiesz klucz do dokręcania tarcz w kątówce i dokręcisz pierścień. A jeśli masz rurę gazową to jeszcze będziesz musiał zdemontować muszkę.

Link to post
Share on other sites

Jeśli zrobiłeś koło w śrubce risa to jeśli nawet torxem nie dasz rady, zawsze możesz między żebrami szyny narżnąć śrubę w poprzek by jakimś płaskim śrubokrętem poszła. No i przed kręceniem trzeba było lekko ją puknąć wzdłuż osi podłużnej, żeby zruszyć zasyfiały i ewentualnie zapieczony gwint.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Witam :-)

 

Wydaje mi się, żę coś jest nie tak.

 

Mam:

M16 G&P

- FTK M135 Promyka

- Komorę HU Promyka

- preckę Systemy 509

- Gumkę Promyka

- Mosfet + Kable

 

Oddałem do Capri na przegląd i przesmarowanie. Powiedzieli, że wszystko ok.

Mam 420-430fps, to chyba mało, przy takich bebechach?

 

Przesadzam?

 

Jak zwiększyć moc? Potrzebuję 460-470 fps.

 

Pozdrawiam :-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...