siekieratka Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Wybaczcie jeżeli taki temat był ale nie udało mi się go odnalezć. Otóż załapałem zacinke w mojej m16a4 g&p ;/ myślę że było to spowodowane za mocnym podkręceniem maga... i spalił mi się bezpiecznik. Moje pytanie czy to normalne że podczas zacinki może się bezpiecznik zjarać? Z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Magazynek nie ma nic wspólnego z zacięciem gearboxa. Jeżeli stało się to na naładowanym akumulatorze to raczej napewno coś w środku nie wytrzymało. Bezpiecznik jest po to, żeby zabezpieczyć obwód w takim właśnie przypadku (lepiej wymienić część za 2zł niż za 150). Quote Link to post Share on other sites
siekieratka Posted October 1, 2008 Author Report Share Posted October 1, 2008 a najprawdopodobniej co moglo nie wytrzymać? ;/ Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Nie dowiesz się tego puki nie otworzysz GB. Tak pozostaje tylko gdybanie. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Jeżeli od zacinki spalił Ci się bezpiecznik to już coś strzeliło... Czyżby znowu posypały się zęby? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Włóż nowy bezpiecznik, albo zepnij na krótko i sprawdź czy działa. Jeśli tak, to znaczy, że nic się nie rozwaliło ;) Proste. A to, że replika nawet na w pełni naładowanej batce zaliczy zacinkę, nie oznacza, że na 100% coś w niej strzeli. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Najczesciej w G&P odłamuje się oś środkowej zębatki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79d02bfc5259c58b.html Przykre ale prawdziwe. Quote Link to post Share on other sites
Jarhead1991 Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Najczesciej w G&P odłamuje się oś środkowej zębatki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79d02bfc5259c58b.html Przykre ale prawdziwe. Dokladnie tak.Mialem tak samo przy 2 zacinkach.Zawsze os srodkowej zebatki.Taki juz urok G&P. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 I ja też miałem ten problem, ale bez zacinki. Po prostu oś się odłamała i tyle. Quote Link to post Share on other sites
ziuta Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Zepnij na krótko sprawdz czy działa jak działa to wymień bezpiecznik. Mi się przepalił przy zwykłej zacince i wszystko jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Po jakim czasie poszła wam ta zębatka? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 6k kulek? nie pamiętam... Quote Link to post Share on other sites
Jarhead1991 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Po jakim czasie poszła wam ta zębatka? ok 4 k nie powiem teraz dokladnie. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Inne przypadki z serwisu: 2K kulek, 8K kulek. 30K na m120 i nic. 45K na stocku i nic. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Ja w gearboxie nie grzebie to pociągnie długo. Dobrze myśle? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Źle. Te osie zębatek łamią się kiedy chcą. Tłoki też strzelają kiedy chcą. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Kurcze, to wychodzi, że na obydwi rzeczy potrzebuje ok. 200zł. Trzeba zrobić rezerwe :-( . Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Jak Ty liczysz? Zebatka 70 zeta, tłok 70 zeta (guarderowski, tylko pamiętaj by stalowy ząb wypolerować). Quote Link to post Share on other sites
Yao Ming Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Jako, że temat pasuje do mojej giwery, nie będę tworzył nowego, ale problem mam nieco inny: Emka jest świeżo po przeglądzie, wszystko było ok, ale w domu... podpiąłem batkę, chcąc sprawdzić nowy tłumik, a efekt był taki: semi- nic auto- czasem strzelało, czasem nie podładowałem z 6h moją batkę, myśląc, że to jej wina, jednak po ponownym podpięciu jej do eMki efekt był jeszcze gorszy- eMka wogóle nie zareagowała. Może macie jakieś sugestie, co może być nie tak? sprawdziłem jedynie: -bezpiecznik -podpięcie kabli do silnika -łaczenie kabli (wtyczka w kolbie[właśnie była wymieniana], wtyczka w batce) Pomóżcie mi :) :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Sprawdź płytke selektora i napisz Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Mam M16A4 M5 RAS i problem z rozdygotaną repliką. Front cały lata na około względem górnego body, a górne body lata po połączeniu z dolnym body. Próbuję od jakiejś dłuższej chwili rozebrać front w M16 ale zaciąłem się po ściągnięciu dolnego panelu RAS, ktoś może pomóc? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 W górnym panelu przy body mniej więcej jest śrubka. Jak ją odkręcisz to i górny panel powinien zleźć. Wtedy weźmiesz klucz do dokręcania tarcz w kątówce i dokręcisz pierścień. A jeśli masz rurę gazową to jeszcze będziesz musiał zdemontować muszkę. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu że GnP oszczędza na śrubkach i zrobiłem ładne koło :/ pokombinuję potem nad rozgrzanym torxem żeby wbić w to ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 (edited) Jeśli zrobiłeś koło w śrubce risa to jeśli nawet torxem nie dasz rady, zawsze możesz między żebrami szyny narżnąć śrubę w poprzek by jakimś płaskim śrubokrętem poszła. No i przed kręceniem trzeba było lekko ją puknąć wzdłuż osi podłużnej, żeby zruszyć zasyfiały i ewentualnie zapieczony gwint. Edited February 3, 2009 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Diqz Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Witam :-) Wydaje mi się, żę coś jest nie tak. Mam: M16 G&P - FTK M135 Promyka - Komorę HU Promyka - preckę Systemy 509 - Gumkę Promyka - Mosfet + Kable Oddałem do Capri na przegląd i przesmarowanie. Powiedzieli, że wszystko ok. Mam 420-430fps, to chyba mało, przy takich bebechach? Przesadzam? Jak zwiększyć moc? Potrzebuję 460-470 fps. Pozdrawiam :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.