Herman Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Proszę o zamieszczenie wymiarów gearboxa v.3 . Zwłaszcza wymiary obódowy silnika. Pozdrawiam Herman Quote Link to post Share on other sites
Herman Posted October 22, 2008 Author Report Share Posted October 22, 2008 (edited) Proszę o zamieszczenie wymiarów gearboxa v.3 . Zwłaszcza wymiary obudowy silnika. Pozdrawiam Herman błąd ortograficzny :mrgreen: Edited October 22, 2008 by Herman Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Otóż mam dosyć nietypowy problem - sprawdzałem na 2 bateriach 9.6 mój karabin (posiada zamontowane M120) - po kilku - kilkudziesięciu strzałach (z dobry ROFem) tłok pozostaje w tylnej pozycji i nie da się go ruszyć. Zaczęło się to dziać po założeniu Bore-upa i silnika Guardera. Wcześniej na chińskiej 8.4 mini nawet śmigał. Uważam, że wina jest po stronie silnika, ale na baterii Sanyo RC 8.4 śmiga pięknie. Wydaje mi się, że to kwestia minimalnego zwiększenia oporów - tylko nie wiem w jaki sposób tego dokonać nie wydając zbyt dużo pieniędzy. Ostatecznym rozwiązaniem jest zamontowanie słabszej sprężyny, lub M120 dającej 5-10 fps mniej. Jakieś propozycje? ;-) Quote Link to post Share on other sites
mag Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 (edited) Za ciasne spodkładkowanie zębatek. Bateria RC ma większą wydajność prądową i zwyczajnie na siłę przepycha całość. Ew. może to być wina kabli, lutów, etc. Napisz co dokładnie było robione w replice. No i upewnij się, że kable nie są nigdzie przetarte. EDIT: I napisz jaka to replika ;) Edited October 31, 2008 by mag Quote Link to post Share on other sites
habib Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 A BU był razem z tłokiem ? Np. tłoki z duraconu elementa mają zbyt grube "prowadnice" i powodują duże opory. Pięć minut z pilnikiem i opory znikają, mechanizm zaczyna działać. Złóż GB bez sprężyny i zobacz czy tłok "chodzi" bez oporów, czy zębatki dobrze się kręcą... Inna sprawa, że jak masz nowy silnik to pewnie musisz wyregulować jego położenie, bo nieodpowiednie ustawienie zębatki silnika względem pierwszej zębatki (bevel gear) powoduje to że silnik zużywa więcej mocy. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) Steyr AUG JG - co do lutów to mam wtyki silnikowe. Tzn urwał mi się i przylutowałm co prawda, ale już wcześniej mi się tak działo. Spróbuję regulacją silnika, ale wątpię, bo montował mi to znajomy co się zna lepiej ode mnie i mówił, że wyregulował. Co do tych prowadnic, to chodzi o te jakby wcięcia po bokach? EDIT: A i co do podłączenia batki 8.4 Sanyo RC - wychodzi kosmiczny ROF na tym silniku, wątpie żeby to była wina złego spasowania (te prowadnice tłoka lub podkładkowanie). Tłok był wcześniej ten sam i działał dobrze, także o prowadnice też nie chodzi. EDIT2: Dociskałem ręcznie, regulowałem imbusem silnik - to też nie to. Edited November 1, 2008 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 M120 to na zwykłych silnikach przy stockowych zębatkach dość spore obciążenie. Ty masz silnik typowo szybki o małym momencie obrotowym. Może po prostu batka nie wydala? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) Też do tego doszedłem na samym początku xD I zapytałem się o możliwość zmniejszenia oporów tak, aby uciągało. Edited November 1, 2008 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Wiesz... jeżeli jest dobrze złożony to albo zębatki TU lub STU. I koniecznie łożyska kulkowe. Dodatkowo możesz przepolerować wszelkie prowadnice w GB. Prowadnice tłoka i popychacza. Ja tak kiedyś zrobiłem i aż ROF wzrósł ;-) . Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Wszystko mam przesmarowane :) Spróbuję łożyska kulkowe... bo mam zwykłe stalowe. Może to coś da, ale to jak kasę będę miał. Narazie montuje stockowy silnik, bo ma większy moment obrotowy. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
w1cked Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Witam... mam problem, wiem, dziwne, ale zgubił mi się gdzieś pasek trzymający hełm na głowie Dokładnie ta część od ucha do ucha, na brodzie... trzymająca hełm... Teraz pytanie, skąd takie coś wytrzasnąć, kupić (gdzie)? zrobić? Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 najtaniej będzie zrobić, potrzebował byś zdjęcia od kogoś kto ma taki pasek aby pokazał ci z bliska jakie jest ułożenie klamer i przełożenia pasków oraz jakie klamry zostały zastosowane. Potem to pasmanterii lub jakiegoś krawieckiego i kulujesz, średni koszt klamry to od 1zł do 2zł a pasek może kosztować najwyżej 3zł za metr więc to najtańsze rozwiązanie. Potem tylko odpowiednie przełożenie klamer, ewentualne szycie i gotowe. Jak dobrze ci pójdzie to będzie jak oryginalny a kasa zostanie w kieszeni. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Proponuję napisać do Yuriego, ma jeden na zbyciu. To się nazywa chin strap. Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Jest na allegro >>PROSZE BARDZO<< Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 (edited) 36zł + wysyłka? Robienie samemu to koszt góra 20zł i to przy najdroższym kosztorysie. Z tego co widzę żadna z części które tam są nie jest jakaś niestandardowa i można ją zastąpić lub znaleźć dokładnie taką samą. Edited November 5, 2008 by Darg Quote Link to post Share on other sites
w1cked Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 36zł ;p Bez przesady ;p Tyle to mój hełm kosztował :D Chyba posłucham Darg'a, bo jednak 36 to zdecydowanie za drogo, chociaż widać, że dobrej jakości jest i ma pasek tylny... Dzięki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
Maverick5 Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Następnym razem proponuję też sobie samemu zrobić hełm, albo AEGa... Żeby 16 złotych na ASG oszczędzać, to już trzeba być kimś. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Od siebie tylko dodam: mam taki sam silnik, w M249 PJ i tam jest ok. 390-400 fps wdg. producenta czyli M120? Tak mi się wydaje. Nie mam żadnych problemów jak Ty, a używałem różne baterie - firefox 9,6 1100 i 2000 mAh , i jakiś chiński noname 9,6V 1200 mAh i wszystko banglało, ba: zapieprza jak głupi. Quote Link to post Share on other sites
Lolexus Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Witam Nie znalazłem innego odpowiedniejszego działu więc pisze w tym: Mam pytanie czy ta replika: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2817 wejdzie do tej kabury: http://allegro.pl/item471430987_blackhawk_...etta_coyot.html Podkreślam, że replika ma RIS pod zamkiem i gdzieś słyszałem że może sie nie mieścić, prosił bym o wypowiedź osób posiadające tą kaburę Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 A łożyska kulkowe masz? Bo mi działa, ale czasem się zacina w tylnym położeniu. To kwestia minimalnego zmniejszenia oporów. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Witam! Miałem ten sam problem przy wyborze kabury i zadałem to pytanie jednemu z zagranicznych sklepów - nie pamiętam niestety już który to był. Dostałem odpowiedź, że replika z szyną nie wejdzie do SERPY. Z tego powodu SERPY nie kupiłem :( Quote Link to post Share on other sites
uzi43 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Jak w temacie... Który z tych low-capów będzie najlepszy?? Znaczy że będzie pasował i dobrze podawał kulki ;) http://www.gunfire.pl/product-yid-11521897...ap-do-AK47.html http://www.taiwangun.com/shop,show,225 Quote Link to post Share on other sites
mag Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Zacznijmy od tego, że ten pierwszy to jest real cap (30 kulek) i plastikowy, a drugi, to low cap i metalowy. Do cymy oba będą pasować, mogą wymagać ew. drobnej korekty przy zatrzasku pilnikiem, żeby się nie wypinały (co zresztą masz napisane przy low capie). Quote Link to post Share on other sites
uzi43 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 A ten metalowy dobrze kulki podaje? Quote Link to post Share on other sites
Blad Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Taaa ja mam ich 7 do SLR105 Steel CA i wszystkie ślicznie podają, no może zostają 2 czy 3 :P, ale nie narzekam... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.