Fenr1r Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Otóż mam mały problemik... Zapewne jest to jakiś banalny problem i łatwą odpowiedzią, ale wpaść na to jakoś nie mogę... W M4 od PJ umieściłem silnik CA o zwiększonym momencie obrotowym i batkę Firefox'a 9,6V 2000mAh I tu pojawia się problem...po trzech seriach po 5-8 kulek kable zrobiły się gorące niczym toster, a bezpiecznik niemalże świecił, ale się nie przepalił :-F Z elektroniką mam mało wspólnego, tak więc nie mam o tym zielonego pojęcia i proszę o wyrozumiałość i pomoc :lol: :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
habib Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Włóż stary silnik i zobacz czy jest ten sam objaw. Czy na nowym silniku gun działa głośniej ? Może być potrzebna jest regulacja "dociśnięcia" silnika do GB (mały ampul w chwycie). Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Na starym silniku dźwięk jest w sumie taki sam, strzela wolniej ale nic się nie grzeje... A może to być kwestia wymiany kabli ?? Czy trzeba przy wymianie rozkładać GB ?? Quote Link to post Share on other sites
habib Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Musiał byś mieć bardzo cienkie kable, żeby taki objaw był, jeżeli mają co najmniej 0.9 mm średnicy to powinny wystarczyć. W GBv2 trzeba go niestety otwierać do wymiany kabli. Spróbuj jeszcze regulację silnika, znaczy się odkręć ze dwa obroty ampula. Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Kable, to jedno, ale faktycznie silnik może stawiać duży opór, więc się będzie grzało... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Trzeba by sprawdzić stan styków w gearboxie i szczotek/komutatora w silniku, bo lubią się przypiekać ;) Jeżeli mechanizmy pracują w miarę cicho to nie ruszaj regulacji silnika. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Ok, obejrzę te elementy i dam znać... Jak na razie dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Szczotki komutatora wyczyszczone papierem wodnym, śrubą także się trochę bawiłem i dalej efektu prac brak :( Jak było, tak jest nadal :( Jeszcze jeden objaw zauważyłem, a raczej poczułem...z silnika o wiele bardziej zapachowo daje, niż od stockowego chińczyka... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Jak na mój gust to coś nie działa do końca dobrze w girboksie, w końcu to chińczyk. Otwórz GB i sprawdź wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Na GB mam plomby i gwarę u Krakmana... za rozbieranie go brał się raczej nie będę... A silniczek włożyłem do Mp5 i sytuacja jest podobna...kable mało się nie topią, choć są niskooporowe Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Ale chodzi o grubość. Najlepiej fota kabli... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Hmmm... Kolega napisał, ze wpakował ten silnik do innej repliki i magicznym sposobem, problemy przeszły na nią. Nie jest to podstawa do wnioskowania, że ten silnik sie zesrał? Jak dla mnie jest i to wystarczająca. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Podtrzymując tezę iż silnik wykitował, jest jakaś opcja odratowania go ?? Dopiero co go kupiłem na alledrogo...ew można go odesłać, ale żeby nie było, że jest z nim wsio ok... Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Jeśli powoduje grzanie się kabli i ich nadwyrężanie oraz śmierdzi podczas/po pracy to jest z nim ewidentnie coś NIE tak. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 W takim razie wróci do sprzedawcy... :killer: Dzięki za pomoc Coś NIE TAK...dobrze, żeby wiedzieć co dokładnie... Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted November 29, 2008 Report Share Posted November 29, 2008 (edited) A co to za silnik?? P.S: Acha juz wiem ;-) , w 100% silnik do dupy... Edited November 29, 2008 by rumak Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Kup silnik Boya i po problemie ;) . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.