Shadow Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Frontal, poszukaj może risów boyi. U mnie na G&P trzymają się naprawdę porządnie. Dopasowywanie risów z drugiej strony to nic strasznego, żeby założyć RISy z P&J do M4 z KJW spędziłem 10 minut przy szlifierce i siedzą idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Dostałem dzisiaj: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2596 TROY MRF-CX AEG King Arms Jak na razie stock, z czasem będzie zrobiony level 2 do 430 FPS. W tej chwili świetna cena praktycznie można w cenie standardowej mieć od razu level 2 tuning. Pierwsze wrażenia, wykonanie genialne w porównaniu do mojego wcześniejszego GFC HK416. Zero luzów, wszystko tam gdzie powinno być, aby osiągnąć poziom ten w GFC wydałbym 2xtyle, dlatego po zastanowieniu miesięczne hk416 poszło pod młotek. Techniczne sprawdzę w weekend. Co do kolby trzeba przyznać że mogli dać do wyboru tego mod stocka i normalne SF gdzie wchodzi duża batka, albo zrobić patent ja G&P gdzie wchodzą batki 2200mAh. Ale nie diabeł straszny, kwestia demontażu, da się łatwiej, niestety jest jedno ale... Tak się stało że miałem drugą taką samą kolbę, więc zostawiłem sobie te wypukłe plastiki w które wchodzi bateria, dzięki czemu teraz mam 2 komplety takich i 2 komplety baterii ( swoją drogą dziwię się że King Arms nie umożliwił kupienia samych tych plastików) Co mi to dało ?? 1) Nie zakręcam plastików na 2 śrubki, bo odkręcenie tej pod systemem rozsuwania kolby to mordęga- szczególnie na polu walki. Jedna wystarcza i się dobrze trzyma. 2) Wystarczy że odkręcę jedną śrubkę i drugie plastiki już z włożonymi bateriami dokręcam na jedną śrubkę ( oczywiście odpinam i wpinam nową batkę) i tyle. 3) Baterie ładuje w plastikach aby już nie kombinować. Tak więc jak widać da się, szkoda jak pisałem na górze, że producent nie wpadł na pomysł sprzedaży samych dodatkowych plastików wtedy wymiana spada do jakiś 30 sekund- minuty. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Jakich plastików? Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Kolba ma plastiki które się odkręca, to boki kolby w które wchodzi bateria. lewy i prawy. Aby zmienić baterie trzeba odkręcić dwie śrubki- ja tylko jedną, a później zdjąć plastiki , odpiąć baterie, wyciągnąć baterie, włożyć nowe i podpiąć. U mnie to tyle szybciej że nie muszę wyciągać baterii itd, bo mam drugie plastiki gdzie mam już wrzucone baterie -drugą parę. Quote Link to post Share on other sites
Duddi Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Jak się sprawuje stockowa lufa KA? Jak ze skupieniem, jest sens pakować w nią lufę systemy? Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Na pewno polepszy skupienie ;) Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Takie pytanko mam, bo mam zamiar sobie kupić już na okres jesień zima właśnie M4A1 KA i pojawia się pytanie, czy montując precke KM i gumke systemy zostawiając cały GB repliczka będzie dobrze służyć? Nie zależy mi na tuningu. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 A co miało by się rozwalić ? ;) Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Świat i okoliczne wioski ;) Nie wiem, dlatego wole nie grzebać :P Najlepiej batke 9.6 tak? Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Ja bym zachował ostrożność. Zarówno nowe KA stockowe jak i tunningowane na częściach DF i Systemy, które "znam" nędznie znoszą zimę. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Czyli na zimę lepiej kupić G&P jednak? Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Witam, mam pytanko o ten tłok w KA, o wytrzymałości pisaliście, ale moje pytanie dotyczy zamienników. Czy każdy inny tłok będzie dobry? Czy bez problemu mogę zamienić na DF-a? Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 DF powinien bez problemu spasować. Ja w swoim miałem tunning na częściach DF i pasowały idealnie, jednak nie było wśród nich tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Mam pytanie co do szkieletu i jego wytrzymałość, obecnie prowadzę tuning swojej mki mrx na zestawie Systemy gdzie miałem sprężynę 150 dlatego zrezygnowałem i postanowiłem wrzucić jakąś 140 np magbull i tu pytanie bo reszta części najwyższa jakość ale czy jak na złość nie rozleci się szkielet ?? Tak że zamiast kupować sprężynę 130 może wymienić szkielet na lepszy ?? Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Nooo ze szkieletem to ostrożnie. Ten KA jest dosyć delikatny. Quote Link to post Share on other sites
stig666 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Odgrzewam. W tym tygodniu chcę zamówić emke CQB KA, i mam kilka pytań: 1. Jaka bateria? 8,4 czy 9,6v? Zależy mi na reakcji spustu, jednak nie chcę rozwalić bebechów. 2. Które chińskie risy pasują do tej repliki No i czy dużo stracę zasięgu na tej 10' lufie względem 14,5'? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Bierz 9,6 V i się nie oglądaj, co do celności zależy co chcesz robić jeśli tylko cqb to starczy ja w swoim mfx miałem 220mm i niestety w lasach i na większej przestrzeni niestety nie wygląda to dobrze. Jeśli chcesz nie tylko cqb radzę brać coś dłuższego. Po co Ci chińskie risy?? te z ka są jedne z najlepszych, wykonanie bdb Quote Link to post Share on other sites
mmaruda Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Bateria 8,4 w zupełności wystarcza na stock i tuning level 1 (M110). Wiem, że ktoś tu na level 1 jechał na 9.6, ale nie wiem czy coś zdechło. Jak poczytasz wcześniej to ludzie piszą, że może zmielić zębatki. O tłok bym się nie bał, bo wygląda bardzo solidnie. Reakcja na spust jest spoko, po tuningu nic mi nie zwolniło, więc nie ma musu na 9.6 tak naprawdę. Co ciekawe, na zachodzie KA daje lipo 11V do tych replik :roll: Inna sprawa, że jak masz tam kolbę modstock, to żadna z tych batek, które piszą że pasuje, nie pasuje. Od biedy da się wcisnąć twinsa, ale można bardzo łatwo uszkodzić pakiet, no i układanie kabli w środku jest uciążliwe, trunod to zrobić tak, żeby przy składaniu kolby kabla nie przyciąć. Tak więc, albo od razu zmieniasz kolbę na coś co pomieści spokojnie batkę, albo pokrowiec na kolbę. Ewentualnie lipo, ale w tubie kolby jest 10cm miejsca, a wszystkie batki poza KA mają 12-13, więc kolby nie da się złożyć do końca. Czyli w zasadzie tylko lipo od King Arms. O puszcze z przodu też można zapomnieć, bo ten system freefloating rails nie daje wyprowadzić kabli do przodu (nie ma dziury). Co do chińskich risów to nie wiem, zakładam, że chodzi ci o front. Tu może być ciężko. Co do zasięgu to bym się tak nie martwił o to, w stocku na krótkiej lufie jest ok, po tuningu nawet mega wypas ok. To raczej kwestia celności niż zasięgu. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Jakoś mam TROY MRF-CX AEG King Arms i z przodu puszkę..... Obecnie wsadziłem na przód: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6041 i to: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5745 Chodzi bardzo fajnie. Quote Link to post Share on other sites
mmaruda Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Kolega pisał o emce CQB, założyłem, że chodzi o TROY CQB SPC A5, bo to obecnie jedyna dostępna na asgshopie z CQB w nazwie. Tę wersję posiadam i tam nie szpary, żeby przeprowadzić kabel, bo otwór zaślepia taka jakby zębatka, która ma chyba na celi stabilizować front.. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 A czy ktoś z was swoje M4 od KA ( Standardowa długość lufy ) tuningował powyżej 440 - 500FPS? Quote Link to post Share on other sites
Poli Tukasi Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 witam wszystkich dzisiaj odebrałem moja Mkę LaRue Tactical 12.0" http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=26022 Wszystko było ładnie dopóki nie rozłożyłem jej na dwie połówki przy rozkładaniu cos sie przycieło a po otwarciu zauważyłem że odpadł plastikowy element niestety był to fragment bardzo istotnego elementu które sie odłamał (zapewne przy rozkładaniu) jest to element nr55 kod M4-20-16 (charging handle drive). Niestety bez tego nie ma mowy o otwarciu okna wyrzutnika łusek i odsunięciu imitacju zamka a to oznacza że nie mam dostępu do regulacji hop-up. Pytanie brzmi czy jest w ogóle szansa dostania gdzieś tego elementu, czy jak zamówię charging handle KA to czy przyjdzie razem z tym elementem (raczej nie na dzieciach go niema), jakiekolwiek inne rozwiązania, pomysły. chyba się rozpłacze Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Heh, mnie się ułamał dokładnie ten sam element. Mimo to dało się odsunąć klapkę palcem i wyregulować HU, spróbuj. Ja to naprawiłem przy okazji, kiedy replika była w tunningu. Serwis po prostu ma tą częśc ale nie ma jej osobno na sklepie. Natomiast na pewno dostaniesz ją z rączką przeładowania, na przykład taką: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2884 Nie wiem jak z rączką przeładowania od KA, zakładam że powinno być ale na twoim miejscu bym napisał do sklepu i się upewnił. Quote Link to post Share on other sites
Poli Tukasi Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 dzięki napisałem do uncompany maila zobaczymy co odpiszą mam nadzieję że przyślą tą część. To pierwsze zdjęcie jakie widzę w sieci że ten element jest pokazany normalnie to go nie pokazują, Jeszcze napiszę do sklepu jak ta część jest w komplecie z rączką przeładowania to mam problem rozwiązany. bdw. A jak otwierałeś tą jechaną klapkę? Quote Link to post Share on other sites
Frontal Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Po prostu odsuwałem palcem, nie była jakoś specjalnie zablokowana. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.