KicpA Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 L85 G&G i Army jeszcze ;) Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 KicpA czyli ROF sprowadza się do czasu reakcji na spust...I nie myl tych dwóch pojęć bo jeszcze ktoś zobaczy i będzie gadał tak samo... Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Powiedz mi w takim razie przy jakim rofie będzie lepsza reakcja na spust w Aegu, przy mniejszym czy większym? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Przeczytaj jeszcze raz mój post, pomyśl, przeanalizuj a dopiero pytaj Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 (edited) Czyli muszę ci to napisać całkiem prostym językiem? Przy jakim czasie reakcji w zwykłym Aegu dłuższym czy krótszym będzie większy rof? Podpowiedź masz parę postów wyżej. Edited March 18, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Rumak, czemu Ci zabrali bana, co? Chyba będę wnioskował o przywrócenie, bo pierdoły piszesz teraz i do tego jestes bezpodstawnie uszczypliwy. Taka postawa jest zarezerwowana dla tych co mają racje. Ty jej teraz nie masz. :F Pamiętaj, że silniki nie działają jednostajnie, dlatego do AEG'ów używa się bezpieczników zwłocznych, pobór energii przy starcie jest zgoła większy dlatego, że silnik się musi rozkręcić - mówiąc kolokwialnie. Start jest dla niego trudniejszy niż sama praca ciągła. Ergo, Twoja teoria, że reakcja na spust jest adekwatna do szybkiego ROF'u jest o kant stołu obić. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 (edited) No niestety znowu muszę powtórzyć :wink: Pisałem przecież czytelnie, że ROF składa się do reakcji na spust, ale TO NIE JEST TO SAMO!!! Przykład: Stuningowałem sobie malucha do docelowych 500km i dodatkowo wzrosło przyspieszenie do 100 w 2,5s. KicpA widzisz różnicę?? bo ja tak Poza tym słowo ROF oznacza szybkostrzelność a nie czas reakcji na spust bo to jest chyba oczywiste, że bedzie szybsza!!! Edited March 18, 2009 by rumak Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Te mili sekundy można pominąć ;) Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Wracając do Hummera Eagle Force'a... W mojej emce siedzi już 4-ty rok, po tym jak spalił mi się stockowy silnik, był to najdroższy silnik na rynku. Nie wiem ile kulek przemielił, ale naprawdę dużo ;) Jeździłem nim najpierw ze springiem M100 i batce 8,4, potem na batce 9,6 i M120 i dopiero jak ostatnio wsadziłem M160 to mu się ciężko zrobiło ;) naciąga, ale wolę nie ryzykować :) Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Bardzo dobry jest Guarder Infinity Torque - ciągnie M130 na stockowych zębatkach i baterii 8.4V600. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Ja z swojej strony polecam silnik P&J o większym momencie obrotowym, bez najmniejszego problemu naciąga sprężynę sp140 na standardowym przełożeniu na aku 9,6v, rof jest na dobrym poziomie ale tylko raz przeprowadziłem ten test ze względu na gearbox. Silnik ma strasznie mocne magnesy w porównaniu do mojego stockowego silnika od CA tak więc nie powinien mieć żadnych problemów z silniejszymi sprężynami. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Silnik z Auga a3 JG na lipo 7.4 ciągnie mi m165... Wystarczy porządnie wypodkładkować i kable wymienić wsio Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 W augu a3 stockowy silnik na zębatkach chińskich stu ciągnie na 8,4v 1100mAh sprężynę pdi 300% (łożyskowana gł. tłoka i prowadnica) czyli coś pomiędzy m150 i m160 męczy się ale idzie... wg mnie silnik można zostawić Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Nie ma sensu go wymieniać... Lepiej wsadzić lepsze kable i batkę zmienić... Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Nikt oczywiście nie wymienił popularnego magnuma za połowę ceny czyli Elementa Ultra torque. Ten pociągnie m160 bez zmęczenia nawet na shitbatce. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Ale szybko zeżre batkę... Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Witam ja mam stockowy silnik z repliki KA CASV i spokojnie działa przy sprężynie m150 i batce 11.1 lipo, w serwisie mi powiedzieli że zmiana silnika na lepszy nieznacznie wpłynie na reakcje spustu, która teraz wg mnie jest prawie natychmiastowa. Więc wymiana silnika w markowych replikach mija się z celem. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Niekoniecznie, może naciąga, i naciąga szybko, ale może się grzeje (przy wąskich gripach to czuć) pobiera więcej prądu (bo słabszy) i w konsekwencji szybciej rozładuję baterię. Nie wiem w którym serwisie Ci to powiedzieli ;) Nie miałem do czynienia z silnikami KA (no poza FAL'em i nie byłem pod wrażeniem), ale wymiana silnika na mocniejszy zawsze poprawia ROF i reakcję na spust (chyba że stokowo masz systemę magnum ;) ), ale wymieniając silnik na mocniejszy możesz spotkać się z efektem serii po 2 lub nawet 3 kulki przy lipo i bez MOSFEt'a z AB. Ja mam silnik JG IV gen i super ciągnął M150 (na 10,8V reakcja super) i teraz SP140 (lipo 11,1V jeszcze lepiej). Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Niekoniecznie, może naciąga, i naciąga szybko, ale może się grzeje (przy wąskich gripach to czuć) pobiera więcej prądu (bo słabszy) i w konsekwencji szybciej rozładuję baterię. Nie wiem w którym serwisie Ci to powiedzieli ;) Nie miałem do czynienia z silnikami KA (no poza FAL'em i nie byłem pod wrażeniem), ale wymiana silnika na mocniejszy zawsze poprawia ROF i reakcję na spust (chyba że stokowo masz systemę magnum ;) ), ale wymieniając silnik na mocniejszy możesz spotkać się z efektem serii po 2 lub nawet 3 kulki przy lipo i bez MOSFEt'a z AB. Ja mam silnik JG IV gen i super ciągnął M150 (na 10,8V reakcja super) i teraz SP140 (lipo 11,1V jeszcze lepiej). Fakt troche sie grzeje ale nic strasznego, poprawic reakcje na spust poprawi ale wydaje mi sie ze nieznacznie w porownaniu do tego co mam teraz, zawsze te 200-300 zeta w kieszeni:), mosfeta mam, tez swoje robi w polepszeniu reakcji na spust, co do zuzycia baterii to nie mam porownania ale na jednym ladowaniu tak 700 kulek poleci, dla mnie w zupelnosci to wystarcza, bo praktycznie tylko na singu strzelam, ale zawsze zapasowa batka w pogotowiu:) pozdro Quote Link to post Share on other sites
King Mat Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 silnik co podałem w tym temacie: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/102403-co-na-poczatek/ Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Polecam silniki X High Tech z ebairsoft'a, są mega mocne. U mnie na M140 ROF jest masakryczny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.