Apluto Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Witam Mam M4 Special Operation - Colt's Firearms G&P + 1. lufa 300 Prometheus 2. gumka HU czerwona Madbull wraz z dystanserem z zestawu 3. moc: 415 fps Niestety celność jest zadziwiająco słaba. Lepszą celność mam w stokowym JG SIG552(365fps). Czy powodem może być pełny cylinder, jaki montowany jest w każdym G&P? Zastanawiam się jeszcze nad wpływem dystansera typu H, który dostałem razem z gumkami Madbull Shark. Dodam, że jest to najnowsza wersja G&P z nową komorą HU, która działa o wiele lepiej niż starsza wersja. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Spróbuj lufę wyczyścić najpierw lub sprawdzi czy się smar nie dostał na gumkę . Quote Link to post Share on other sites
Apluto Posted February 26, 2009 Author Report Share Posted February 26, 2009 Wszystko rozkładałem i czyściłem po tym jak replika przyszła z asg shop. Usunąłem nadmiary smaru, które serwis zostawił nawet wewnątrz głowicy cylindra. Gumkę wymieniałem sam i niczym jej nie smarowałem. Smar raczej nie mógł się na nią dostać. Lufę polerowałem do czysta. Problem istnieje od nowości. Dodatkowo gumka jest ekstremalnie czuła, co świadczy, że raczej nie została zabrudzona. Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Jak masz możliwość wymień gumkę na czarną Systemę, powinno być lepiej. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 (edited) Ten madbull sprawdza sie bardzo dobrze , więc nie ma sensu . Edited February 26, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Apluto Posted February 26, 2009 Author Report Share Posted February 26, 2009 Karabin przyjechał do mnie z gumką systemy. :-] Muszę przyznać, że celność chyba była ciut lepsza, ale nie strzelałem to tarczy, więc nie wiem dokładnie. Chyba uparłem się przy gumce madbull, bo z doświadczenia wiem, że podkręca kulki przy mniejszym wysunięciu z komory HU. No i po wymianie gumki systema na madbull doszło 20fps. Jeśli nie pojawi się jakiś inny pomysł to zamienię gumkę na systema + teflonfix i do tego sprawdzę na dystanserach madbull i G&P. Dziękuję za rady. Mam rozumieć, że pełny cylinder i lufa 300mm nie zmniejszy celności w stosunku do cylindra typu 2 i lufy 300mm? Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ja przy 363systemy mam typ "0"(replika CA) i wali jak powinien. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ja za to miałem BU do M16 w M249 para , i nie było problemów , dlatego zasugerowałem sprawdzenie czystości układu . Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ja przy 363systemy mam typ "0"(replika CA) i wali jak powinien. Gdyż generalnie to jest minimum dla typu 0. Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ale jakoś normalnie wsadzają typ "1". ;) ;) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Borek CA typ 0 i lufa systemy 285mm. Żadnych problemów z celnością nie mam. Skończcie z mitami. Zabawne, że nikt nie zapytał, jakich kulek autor tematu używa... Apluto: Jakich kulek używasz? Quote Link to post Share on other sites
MaxXxi47 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 A ja zapytam ile kulek "wyplułeś" tą repliką? Może tylko gumeczka musi się dotrzeć? Quote Link to post Share on other sites
Apluto Posted March 12, 2009 Author Report Share Posted March 12, 2009 Kulek 0,25 Extreme, Excel 0,23, GFC 0,23 poszło z 1000. Okazało się, że lufa i gumka były minimalnie przesunięte w komorze HU. Mam na myśli że brzuszek gumki wysuwał się nierówno. Z jednej strony więcej, z drugiej mniej. Gdy wszystko poprawiłem, jest o wiele lepiej, ale i tak spodziewałem się więcej po lufie promyka, a może to gumka nie jest wcale najlepsza. W każdym razie nie jest to wina cylindra. Dziękuję za rady. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Nie obraź się, ale kulki też masz na wypasie. Same Hity z 2 klasy kulek, albo i 3-ciej ;-). Popróbuj trochę lepszych kulek i wtedy zobacz co się dzieje. I tak na marginesie to .23g to dużo za mało, a .25g to tak na styk do 415 fpsów. ;-). Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Kup 0,28 Madbulla i wtedy testuj a nie wsadzasz troszkę lepszej jakości groch niełuskany i masz pretensje że źle strzela. Zwłaszcza przy tej wadze. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Zastosowanie cylindra typu 0 to nic innego jak zwiekszenie pojemnosci skokowej. Taka wersja "bore up" dla ubogich... Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 fajnie... o.O Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Zastosowanie cylindra typu 0 to nic innego jak zwiekszenie pojemnosci skokowej. Taka wersja "bore up" dla ubogich... :wink: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 NIe ma zgody na stwierdzenie, zę typ 0 to BU dla ubogich. Przy cylindrze typu 0 zwiększa Ci się czas sprężania równocześnie ze zwiększoną objętością. Dla uproszczenia przyjmijmy, ze w miarę proporcjonalnie (choć wcale tak nie jest). W BU z kolei zwiększa Ci się objętość spręzana a czas pozostaje ten sam. Pomijam tu minimalnie większy opór przy spręzaniu w cylindrze o wiekszej średnicy bo to bardzo mała wartość. Niemniej spręzasz więcej w tym samym czasie w BU. A to oznacza, że powietrze z dyszy wylatuje z wiekszą prędkością. Paniał różnicę? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Jak dla mnie, te całe borapy to przerost formy nad treścią, natomiast chrom na cylindrze do mnie przemawia :). Quote Link to post Share on other sites
Oli_32 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Kiedyś już było trochę o chromie na cylindrach bądz lufach. „Chromowe powłoki mają niestety to do siebie że wyglądają może i ładnie ale nie są odporne na tarcie (i temperatury z tym związane). Tak samo jak z cylindrami SRC czy (nie)sławnego Hurricane tak samo lufki mogą się najzwyczajniej zużyć (tępo zużycia zależy od intensywności użytkowania jak i jakości pokrycia chromem (a jeszcze wcześniej miedzią jakby ktoś nie wiedział). Dlatego z całego serca odradzam kupowanie wszelkich pierdół z pokryciem chromowym gdzie nałożone będą na nie siły tarcia. Ewentualnie proponuję odwiedzić zakład galwanizerski i pochromować wszystko jeszcze raz (ale tym razem lepiej niż producenci).” Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Wczoraj miałem na serwisie eMkę z Bóg wie jakim przebiegiem. W każdym razie półtora czy dwa lata na chromowanym cylindrze z borapa śmiga. Chromu to już zostało na tym cylindrze niewiele, ale szczelność nadal jest miodzio. Więc co za różnica? No i jaka jest dostępna alternatywa? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.