Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Camo.prv.pl [ NIE POLECAMY ][ JUŻ NIE ISTNIEJE ]


Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[EDIT 15.05.2005] - zadzwonili, przeprosili za opóźnienie, mówili o wysłaniu w tygodniu - w pełni zwrócę honor jak kulki dotrą 8)

Z tym "w pelni" bym sie nie zapedzal. Wyslanie nagrody 3 miech po konkursie i to (jak rozumiem) po napisaniu uwagi na forum to mocne przegiecie...

Link to post
Share on other sites
Z tym "w pelni" bym sie nie zapedzal. Wyslanie nagrody 3 miech po konkursie i to (jak rozumiem) po napisaniu uwagi na forum to mocne przegiecie...

 

W sumie masz rację. Może nie "w pełni", ale przynajmniej w połowie im zwrócę honor ;) Po prostu kulek (bo te były nagrodą) mam od cholery, a i specjalnie zadziorny i pamiętliwy nie jestem. Dlatego jeżeli kulki dotrą nie spalę im domu, nie zgwałcę psa i nie odjadę na żonie :twisted:

Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz kupiłem coś w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony !

Niewiem czemu sklep jest nie polecany - pierw mnie to zraziło i nie traktowałem sklepu Camo powaznie . Dopiero po zamowieniu u nich guna i po zrealizowaniu zamówienia przekonałem się co do tego sklepu że jest super ! wielki + :D

Link to post
Share on other sites
Może i potwierdzenia nie dają ale towar przyszedł ładnie zapakowany i szybko... (zamówiłem w niedziele przyszło dzisiaj we wtorek to znaczy że musieli wysłać w poniedziałek z samego rana) +

 

Nie, to wcale nie musi znaczyć, ze wysłali z rana. Z Krakowa i każdego dużego miasta (pow. 100 000 mieszkańców) paczki do wysyłki są przyjmowane do 17 (po tej godzinie najprawdopodobniej pójdą dnia następnego). Ja nie wiem, ale dla mnie to normalne, że jak ktoś wysyła do mnie paczkę priorytetem dzień wcześniej to dochodzi do mnie na dzień następny. Rzadkością jest, bym czekał ponad 24h.

 

A żeby nie było OT, to ja nadal jestem bardzo ze sklepu zadowlony, ale ostanio nie ma moich ulubionych kulek :cry: .

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Panowie z Camo od roku udoskonalają moją G3 i MP5k

czy jestem zadowolony tak i to bardzo miło i fachowo.

Jak sobie wymyśle coś to zawsze dostane odpowiedź czy to ma sens czy i czy to bedzie działać.

Za to co zrobili z G3 + no i za MP5k też

Link to post
Share on other sites

Kumpel z akademika zamówił u nich pistolet, dziś go dostał, a moich kulek Guardera (wartych z przesyłką ok. 45 zł) będących nagrodą w konkursie, który wygrałem jak nie było, tak nie ma.

 

[EDIT]: sprawa załatwiona dnia 1 czerwca o czym piszę poniżej, więc reszta posta już nieaktualna

Link to post
Share on other sites

Dziś po (drugich) przeprosinach i zrekompensowaniu mi strat moralnych ( :wink: ) dodatkową paczką 2500 kulek Guardera otrzymałem wreszcie to, o czym pisałem wcześniej.

Tym samym moja sprawa ze sklepem CAMO została zakończona pomyślnie 8)

Miejmy nadzieje, że ten poślizg był tylko drobnym incydentem :)

Link to post
Share on other sites

EDIT!!

 

Echhh.... Opisze w skrócie moje doświadczenie ze sklepem. Kierowałem się tym, że mogłem mieć GRa za 1500 zł. Zaczęło sie super, zadzwoniłem, zarezerwowałem karabin, zrezygnowałem z ładowarki tym samym obniżając cene, wszystko bez zakłuceń, doszedł na czas. I wtedy zaczęły sie problemy, po ok. 200 kulkach przestał strzelac, kolesie z camo przyjechali do katowic, włożyli mocniejszą baterię (9,6V 3000mAh) i chodził, naładowałem znowu swoją (mam 9,6V 1700mAh) i po 50 kulkach to samo, potem wogóle nie chciał ruszyć. Ale wracając do sklepu, odesłałem im go, po ok. 4-5 dniach okazało się, że poszedł podobno tappet plate, wymienili po jakimś czasi na nowy (podobno) i wysłali, czekałem na paczke 3 dni, więc zdzwoniłem że nie ma guna, powiedzieli że wysłali zwykłą paczką, potem pierdolili znowu, że priorytetem, potem zaś odwrotnie, potem powiedzieli że znowu priorytetem ale na zły adres i wrócił do nich (dostałem esa, że karabin wrócił i jutro go wysyłają). Jednak okazało się że to nie był mój karabin. Ewidentnie w coś mnie wkręcali i robili mnie w chuja. Stwierdzili w końcu że mogę wziąć albo kasę w każdym momencie albo po dostawie nowy karabin GR-16R4 Car, a dlatego że MG w ofercie nie miało eMek G&G ani G&P więc postanowiłem czekać. Dostawa trwała chyba 2 lub 3 tygodnie, ja cierpliwie czekałem, w dzień kiedy mieli odebrac paczkę nie miałem kontaktu z żadnym z nich, okazało sie że jacek pojechał do hamburga, a krzysiek nie raczył odbierać telefonu. Się wkurwiłem na maksa, ale już następnego dnia sie z nimi skontaktowałem, powiedzieli że wysyłają mi GRa R4 tak jak sie umówiliśmy, ale postanowiłem sie osoboście wybrać do jacka i odebrać go żeby nie było pierdół znowu. Przyjeżdżam a tam dostaje znowu GRa zwykłego, w tym samym pudle, z tym samym magiem, z tą samą gwarncją itp., tylko gun był nowy :| trochę dzwiwne, bo poprzedni karabin został wysłany, zgóbił sie na poczcie i nie został znaleziony:| (zamiast R4 podobno przysłali im zwykłe GRy...... ta jak chuj, a R4 były dostępne na stronie i jak kumpel dzwonił to mieli 5 sztuk, tylko że zajętych.....kurwa). Ale w zamian dostałem 2 paczki kulek. Mówią, że prawdziwych cyganów już nie ma, ja znalazłem takowych w CAMO, sklepu jak najbardziej niepolecam!!!! N I E P O L E C A M !!!!

 

Pozdrawiam,

prusak

Link to post
Share on other sites

EDIT 2!!!

 

Witam, kolejna chora sytuacja z w/w "sklepem", nie wiem czy panowie z Camo po przeczytaniu poprzedniego postu obrazili się na mnie czy co, ale prawda w oczy kole i tyle. Mianowicie w moim GR-16 z Camo poszedł tappet plate a przy okazji głowica cylindra, zadzoniłem od razu po rozłożeniu GB do Jacka, powiedziałem, że owe części uległy uszkodzeniu, na to usłyszałem: nie ma problemu, wyślemy Ci te części, tylko wieczorem Ci powiem czy mamy je na stanie (wypowiedź cytowana w przybliżeniu), dzowniłem później, powiedziałem, że uszkodzona jest także głowica cylindra, aby dostac nowe części w ramach gwarancji wystarczy, że wyśle uszkodzone, a wtedy odeślą mi nowe (prawidłowy, mile widziany układ), później dostaje esa, że mam wysłać guna z gwarancją i opisem uszkodzenia. Zdezorientowany zadzwoniłem i nagle okazało się, że rozbierając guna straciłem gwarancję. No KURWA MAĆ, to tak albo tak, podobno na gwarancji jest punkt, który według Jacka miał mówić, że rozbierając GB trace gwarancję, takowego nie było:| Od tego czasu nie odbiera moich telefonów, a wrecz kiedy dzwonie odkłada słuchawke. I okazuje się, że gwarancyjo w szanownym "sklepie" Camo nadaje się do za przeproszeniem do podcierania pupy :[. Sprawa skończy się pewnie na tym, że będe musiał zamówić części na MG i stracić 110 zł. Być może panowie z Camo przeczytali mojego poprzedniego posta i obrazili się, jeśli tak to jest to bez sensu, Wy jesteście firmą, a ja klientem, moja opinia na Wasz temat nie ma znaczenia, ja płacę, Wy dostarczacie karabin i macie obowiązek trzymać się umowy. Pragnąłem podzielić się swoją opinią z innymi maniakami, aby onie tak jak ja od tej pory omijali Camo szerokim łukiem.

 

Pozdrawiam,

wkurwiony prusak

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

postanowiłem wspomnieć także o plusach związanych z Camo. Grzeczność wymaga oprócz skarg i krytyki wspomnieć o pochwałach.

 

Po zgłoszeniu pierwszej awarii przyjechali do Katowic sprawdzić co jest.

 

Po rzekomym zaginięciu paczki, dostałem nowy karabin, który odebrałem osobiście bezpośrednio spod domu Jacka.

 

Pozdraiwam,

prusak

 

PS. być może jest tak, że w umowie gwarancyjne w jakiś sposób (nie wprost) jest napisane, że nie mogę na własną ręke rozkładać GB, ale miał się tam znajdować konkretny punkt na ten temat.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam,

ja tez mam niemile przezycia z camo i jeszcze sie nie skonczyly... Zamowilem u nich CZ75 KSC 1.05.05r., paczka doszla z opoznieniem poltoratygodniowym, a jak do nich dzwonilem to zapewniali ze wyslali zaraz po zlozeniu zamowienia, a stempel pocztowy wskazywal, ze zostala wyslana tydzien pozniej :D To opoznienie mozna pominac, nie umywa sie do tego co bylo pozniej. Otrzymalem pistolet, nie ma gwarancji 8O Zadzwonilem i powiedzieli, ze gwarancje przysla. OK, po kilku dniach jak kupilem gaz przetestowalem pistolet i juz pierwsze wady! Przy kazdym strzale magazynek wypada i do tego dolny zawor puszcza gaz... Gwarancja przyszla, jest w niej napisane, ze produkt zostal przetestowany i pozbawiony jest wad. Fajnie, ze on w ogole zostal sprawdzony... Zadzwonilem i odeslalem. Czekam, czekam, dzwonie i oznajmiono mi, ze dopiero co odebrali paczke z poczty bo nie mieli czasu(2 tygodnie po wyslaniu to juz lekka przesada!). Wyslali mi nowy egzemplarz i tydzien pozniej juz go mialem. Dlugo sie nim nie pobawilem, bo kilka dni pozniej poszla uszczelka w magazynku przy strzelaniu do tarczy, a nie na jakiejs rozpierdusze na strzelance... Co to kurwa ma byc?! Nie po to kupuje produkt, zeby chwile pozniej sie psul. Napisalem do nich maila, ze chce zwrotu pieniedzy, bo juz nie mam do nich cierpliwosci, wyslalem pistolet tak jak odpisali, ale o zwrocie gotowki jeszcze nic nie wiadomo... A jak juz moj poprzednik napisal to P. Jacek sobie naprawde w kulki leci. Olewa smsy, wszystko co sie do niego mowi to i tak gowno daje. Zero powiadomienia, klient musi sam sie trudzic zeby wyciagnac z niego jakies informacje. Jakbym nie dzwonil co chwila to pewnie zapomnieliby, ze ktos mial problem z produktami z ich sklepu. Zaczalem teraz wysylac smsy i porozumiewac sie z P. Krzyskiem, On wydaje sie bardziej kompetentny. Ciagle odsylanie do ich serwisu, strata czasu i pieniedzy. Jesli co chwila ma sie psuc to wole sobie kupic w machinegunie drozej, ale z pewnego zrodla i z osobistym przyjeciem do serwisu bez wydawania pieniedzy na paczki... Wielki - dla tego sklepu. Po prostu chuj a nie sklep...

 

EDIT

 

Pan Jacek odebral paczke dzisiaj rano i oznajmil, ze powiadomi mnie w mailu co i jak. Zero odpowiedzi. Co chwila wysylalem mu smsy i puszczalem sygnaly, a On dopiero pod koniec dnia raczyl odpowiedziec. Jakbym nie meczyl to pewnie w ogole nie doczekalbym sie odpowiedzi. W mailu napisal:

 

Co do relkamacji pistoletu to uszkodzenie uszczelki jest uszkodzeniem

mechanicznym, powstalym z winy uzytkownika, nie ma wplywu na dzialanie pistoletu ( strzelalem z tego pistoletu i dziala ).

Mozemy wymienic te czesc koszt to 15 zl.

 

 

Pozdrawiam Camo

 

Normalnie tak sie wkurwilem... :evil: Tydzien uzytkowalem model strzelajac do tarczy i poszla uszczelka, a On pisze mi ze to z mojej winy! Co moze specjalnie nacialem ja nozem? Buheheh... Nie uwzglednil nawet, ze ubiegam sie o zwrot pieniedzy. W zadnym mailu nic nie pisal o zwrocie gotowki, a ja za kazdym razem pisalem to samo a do Niego nic nie dociera jak widac... Od razu po otrzymaniu maila zadzwonilem do niego i spotkalem sie z odrzuceniem rozmowy! To jest normalnie karygodne. Co to za podejscie do klienta! Ciagle olewka i olewka... Co to do cholery za sklep? Bubel sprzedaja! Jak wczesniej napisalem to za pierwszym razem sprzedali mi model, ktoremu wypadal magazynek i puszczal gaz, a w gwarancji napisane jest, ze model zostal przetestowany i wolny jest od wad... Fajnie... Ciekawe jak oni go testowali, jesli magazynek ciagle wylatywal i puszczal gaz... Oszusci... Koniec tego wypracowania bo zaraz cos rozpierdole... :evil:

 

Pozdrawiam,

Wkurwiony( jak Prusak) Mazak

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam.

 

Nic w CAMO nie kupiłem, ale chciałem zwrócić waszą uwagę na niegodziwy (i nielegalny) sposób w jaki zareklamowali się ci Państwo na łamach lipcowego Komandosa.

Na ostatniej stronie jest krótki i lakoniczny, a chwilami nieprecyzyjny, artykulik o tym czym jest Airsoft, z czym to się je itp.

 

W ostatnim zdaniu zaś stoi:

"więcej informacji o Air Soft Gun: www.camo.civ.pl".

 

Jest to ewidentnie nieuczciwa forma reklamy, jak również żecz niezgodna z prawem.

(wedle przepisów prawa prasowego tekst który reklamuje firmę/produkt musi być jako takowy wyraźnie oznaczony).

 

Ponieważ większość z nas chce żyć w państwie prawa, sugeruję omijać ten sklep szerokim łukiem.

Tylko w ten sposób karając firmy stosujące niegodziwe praktyki możemy przyczyniać się do poprawy sytuacji.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...