Cybul Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 Sprawa przeszła o której pisałem wcześniej. A jak się ma sprawa odpryskującego lakieru z body modelu ? Po wyjęciu z pudełka nie jest człowiek w stanie czegoś takiego zauważyć bo wtedy wszsytko jest ok, ale po jednej czy dwóch strzelankach o body coś się tam otrze i wtedy lakier odchodzi. Czy to podlega gwarancji ? Nie jest to uszkodzenie mechaniczne, lecz wada fabryczna produktu. Link to post Share on other sites
gunmaniak Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 Wypowiedż przedstawiciela fa wymaga odpowiedzi.Faktem jest że wysłałem pierwszym razem wysłałem pistolet do naprawy ponieważ nie mogłem napełnić go wieksza ilością gazu,dostałem maila że mam zapłacić 30 zl za nowy zawór i zgodziłem sie z tym,jednocześnie napisałem że więcej nic u nich nigdy nie kupie,co wzburzyło pana Czerwińskiego,ten "nowy" zawór chyba był wkręcany świdrem górniczym bo był podrapany,ale 30 zł to nie majątek.W ciągu 3 miesiecy pękł mi zamek,odesłałem więc pistolet do naprawy,teraz przeczytałem mój mail o napełnianiu pistoletu powietrzem i nie wiem co on udowadnia.Mail jest z przed roku,napełniałem sprężonym powietrzem przy użyciu pompki rowerowej Combat Comandera i jak wyżej jest nadmienione oddałem z niego 1-2 strzały,ponieważ pistolet zakupiony w fa nie jest moim pierwszym blow backiem wiem że napełnianie go powietrzem nie ma sensu.Będąc w sklepie fa i załatwiając formalności zwiazane z zakupem na raty poprosiłem o pokazanie pistoletu WALTHER P99 któren był w ofercie internetowej,odpowiedziano mi że wzioł go ktoś z GROMU i przyniesie póżniej,sprzedawca z fa pochwalił się że współpracują z fundacją GROM i pokazał mi odpowiednią plakietke wisząca na scianie,wniosek nasuwa mi się jeden,fa pożycza sprzęt osobom trzecim i nie sprawóje nad nim kontroli,może moja Beretta pękła bo była używana nieumiejętnie przez kogoś wcześniej tak samo mogło być z elektrykiem.Czekam na odesłanie mi pistoletu i wtedy podejme odpowiednie kroki,o wynikach napiszę na forum. Piotr Banaszek Link to post Share on other sites
Kuba Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 W temacie: Osobiście uważam, że od dochodzenia swych racji są odpowiednie procedury i instytucje prawne. A ostatnim miejscem po temu jest forum (co niestety od dłuższego czasu nie może przedostać się do wiadomości wielu użytkowników). Ten wątek służy wystawianiu opinii sklepom (chyba, że się mylę, wtedy proszę by mnie poprawiono ;) ), czyli wypowiadaniu się o terminowości wykonywania zamówień, jakości obsługi, także o ofercie i cenach. Można tu także wypowiadać się o formach serwisu gwarancyjnego czy swych odczuciach na temat zakupionego towaru. Natomiast od dochodzenia swych racji są w tym kraju sądy - nie fora dyskusyjne. Osobiście o lekki niesmak przyprawia mnie wzajemne udowadnianie sobie, przez konsumenta i sprzedawcę, na naszych oczach "czyja racja lepsza". Miast zaprezentowania faktów serwuje nam się szukanie winnych. Dlatego proponuję, iż jeśli ktoś chce wchodzić na prawna drogę dochodzenia swych roszczeń - czyli gdy rzecz tyczy z reguły większych wartości materialnych a tym samym bardziej waży na opinii sklepu - by wstrzymał się z opisywaniem sytuacji do uzyskania prawomocnego rozstrzygnięcia sprawy. oszczędzi nam to słownych przepychanek i przytaczania faktów, które dla większości (wszystkich poza zainteresowanymi?) są nieweryfikowalne. Na marginesie tematu: Zastanawia mnie fakt podania przez osobę wypowiadająca się (jak suponuję) w imieniu sklepu i swą wiedzę posiadającą w związku z działalnością ww. danych personalnych konsumenta. Nie mam aktualnie pod ręką ustawy o ochronie danych osobowych (i szczerze mówiąc nie chce mi się w niej grzebać), natomiast z tego co pamiętam dane uzyskane w wyniku prowadzenia działalności handlowej, szczególnie zaś gdy tyczą one konsumenta, są objęte ochroną, wynikająca z ww. ustawy. Poza tematem: Moderator zasłużył na zdzielenie go granatem bo popił i zaczął ...być "niegrzeczny" i nie zareagował na wezwanie do "zachowania spokoju" :D :P . Link to post Share on other sites
TH_GRZECH Posted August 11, 2004 Report Share Posted August 11, 2004 A moim skromnym zdaniem ten topic jest jak najbardziej odpowiednim miejscem na tego typu dyskusje. Jeżeli ktoś przedstawia jakieś zarzuty pod adresem pewnej firmy to druga strona powinna mieć prawo do obrony. A sam proces przedstawiania swych racji też daje do myślenia ludziom którzy planują zakupy. Na tym zakończe mój off-topic i niech moderator skasuje to jak uzna za stosowne. Link to post Share on other sites
WOjtas^ Posted September 18, 2004 Report Share Posted September 18, 2004 A dostales maila z potwierdzeniem? Pisales? Dzwoniles? PYTALES?! Link to post Share on other sites
WOjtas^ Posted September 18, 2004 Report Share Posted September 18, 2004 ROTFL A czytales regulamin? :D Podpowiem, ze chodzi mi o pkt. 4. Ogolnie sugeruje zapoznanie sie/zapoznawanie sie z regulaminami sklepow/serwisów/for z ktorych sie korzysta ;) Link to post Share on other sites
Guest Góral Posted September 20, 2004 Report Share Posted September 20, 2004 A sprawdziłeś czy towar, który zamawiasz jest dostępny :?: Może zamówiłeś coś, czego nie ma aktualnie w sklepie i Twoje zamówienie spokojnie sobie czeka... :roll: Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 20, 2004 Report Share Posted September 20, 2004 A ja złego słowa o Firearms nie mogę powiedzieć. Raz dokonałem przedpłaty na konto i następnego dnia po potwierdzeniu otrzymania przelewu XM177 E2 był u mnie w domu. Drugi raz zamówiłem magazynek do XM za pobraniem, doszedł również na drugi dzień 8) Link to post Share on other sites
Foka Posted September 21, 2004 Report Share Posted September 21, 2004 Marvin... jendo zamowienie i to juz szczyty? dzwoniles do nich z pytaniem co z Twoim zamowieniem? pisales? faxowales? w kazdej firmie pracuja ludzie ktorzy moga sie pomylic. nie, nie chce bronic FA ale pomysl czy Ty zrobiles wszystko zeby dostac paczke na czas... Link to post Share on other sites
gunmaniak Posted September 23, 2004 Report Share Posted September 23, 2004 Hej,ciąg dalszy sprawy mojej Beretty i jej pękniętego zamka. Obiecałem że opisze ciąg dalszy,więc to robie. Dziś(23.09)otrzymałem pistolet z wymienionym nowym zamkiem,jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy,i uważam sprawe za zamknietą. Plus dla BCD+ Link to post Share on other sites
FA_Maciek Posted September 27, 2004 Report Share Posted September 27, 2004 Poniewaz zostala poruszona sprawa niesolidnosci sklepu FireArms pozwole sobie wyjasnic. był dostępny, przyszedł!!! po 2 tyg!!! szczyty!!! Zamowienie zostalo zlozone 9 wrzesnia 2004 o godz. 20.13. Zgodnie z Regulaminem sklepu FireArms pkt. 3: "[...]Zamówienia złożone po godz. 17 traktowane będą jako złożone o 9.00 następnego dnia roboczego.". Według pkt. 7 Regulaminu: "Każdy produkt posiada status dostępności, określający równocześnie czas realizacji zamówienia: - w sprzedaży: produkt jest w ciągłej sprzedaży i jego wysyłka nastąpi w ciagu 3 dni roboczych (poczta polska)[...]". Wysyłka paczki nastapila 15 wrzesnia, czyli w 3-cim dniu roboczym liczac od 10 wrzesnia. Co sie dzialo od 15 do 20 wrzesnia, kiedy nastapil cytowany wpis na forum (ktory nota bene traktuje o 2 tygodniach bedacych w rzeczywistosci 11 dniami) nie wiemy i mozemy tylko ubolewac nad kiepska praca poczty polskiej. Wprawdzie dostarcza priorytety zazwyczaj w ciagu 24 godzin ale jak widac czasem zdazaja jej sie opoznienia. Niemniej zgodnie z pkt. 6 Regulaminu: "[...]Termin dostarczenia paczki z zamówieniem zależny jest od przewoźnika. FireArms.pl dołoży wszelkich starań by przesyłka trafiła do kupującego na czas i w nienaruszonym stanie jednak nie ponosi odpowiedzialności za ew. opóźnienia [...]" sklep FireArms nie ponosi odpowiedzialnosci za kiepska prace przewoznika bo nie mamy na to zadnego wplywu. Zlozenie zamowienia jest rownoznaczne z zapoznaniem sie i akceptacja Regulaminu. Jezeli komus te warunki nie odpowiadaja powinien powstrzymac sie od dokonywania zakupu zamiast miec pretensje za wypelnienie warunkow umowy, ktore sam zaakceptowal. Link to post Share on other sites
LameBoy Posted October 4, 2004 Report Share Posted October 4, 2004 nie wiem jak u mnie z matematyką, ale skoro zamówienie liczyło się od 10 września(piątek) to 3cim dniem roboczym jest wtorek 14 września a nie środa 15... tak tylko off topicowo Link to post Share on other sites
Chopin Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 LAmeBoy, nie jesli zamówienie zostało złożone po 17 :) Pozatym... jeśli pracujecie gdzieś to zastanówcie sie cz zawsze,wszystko robicie w terminie... Jeśli tak to gratulacje, ale jeśli -jak każdemu- zdarza się wam obsów to chyba rozumiecie sami. A jeśli chodzi o moją prywatną opinię to FA to już ostatni sklep ktoremu nie mam nic poważniejszego do zarzucenia, podchodzą przynajmniej w miarę poważnie do teogo co robią... Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Rumi Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Moje doswiadczenie ze sklepem sa bardzo złe. W czwartek o godzinie 16.15 złozyłem zamowienie i nastepnie zadzwoniłem do firearms aby powiedziec ze mi bardzo na wysyłce zalezy. Ok dowiedziałem sie ze kolega wysyłajacy paczki juz wyszedł z pracy ale ze pan z ktorym rozmawiałem sie zaopiekuje przesyłka.Miałem nadzieje ze paczke otrzymam w piątek ale jej nie otrzymałem.W sobote zadzwoniłem na poczte aby sie zapytac co z paczka.Dowiedziałenm sie takiej paczki nie ma.ALe po 20 min pan z poczty oddzwonił i powiedział ze jest paczka za pobraniem na taką kwote ale ze jest zle zaadresowana było złe nazwisko a w adresie zgadzała sie tyloko ulica bo numeru domu nie było. Taka paczka nie powinna zostac wysłana z takim adresem a paczke ktora miałem dostac w piatek otrzymam najprawdopodobnij w srode. Duzy - Link to post Share on other sites
FA_Jeżyk Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Paczki sa wysylanie w ciagu 3ch dni roboczych od zlozenia zamowienia. Zlozenie zamowienia oznacza akceptacje regulaminu. Paczka zostala spakowana w czwartek - PO godzinach pracy (jako uklon w strone klienta), niestety okazalo sie, ze niemozliwe jest wyslanie paczki tego samego dnia ze wzgledu na zamkniecie poczty. Przykro nam, ze w wyniku pomylki dane zostaly zle uzupelnione. Wyniklo to z pospiechu przy wysylaniu paczki. Proponuje sie na spokojnie zastanowic nad 'bardzo zlymi' doswiadczeniami. Podany przyklad dokladnie niczego nie dowodzi. A jesli chodzi o adres, to ten sie nie myli, kto nic nie robi. Z Powazaniem Artur Powałka Link to post Share on other sites
Rumi Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 "3. Sklep FireArms.pl pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Zamówienia złożone po godz. 17 traktowane będą jako złożone o 9.00 następnego dnia roboczego." Regulamin Firearms Przez telefon powiedziano mi ze paczka zostanie wysłana wiec byłem spokojny o towar ale paczka nie przyszła i nie miałem sprzetu. Sprawe uwazam za rozwiązana jutro ide na poczte odobrac paczke. Ale na przyszłosc prosze o lepsza informacje poniewaz w sobote oczekujac paczki do godz 1.15 nie ruszałem sie z domu. Link to post Share on other sites
Killerek WGRiW Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 a poczta działa w sobote?? Ta która znajduje się w bloku obok mnie w soboty jest zamknięta na 4 spusty Link to post Share on other sites
DariuszM Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 listonosze w kazdym razie chodza w sobote - nowe przepisy od paru miesiecy Link to post Share on other sites
Foka Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Dariusz ale to chyba zalezy od wielkosci miasta... Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 hmh.. W moim miasteczku (jakieś 70 tys. mieszkańców) chodzą w sobotę :wink: A szperajac w sieci znalazłem takie coś: Poza tym nie we wszystkich pocztach listonosze dostarczaja przesyłki w sobotę, tylko w tych większych. Link to post Share on other sites
SŚ_radar Posted January 16, 2005 Report Share Posted January 16, 2005 Bardzo duży plus. Szybka odpowiedź na maila. Umówiłem się z nimi w sobotę, towar czekał już przygotowany, gotowy do sprawdzenia. Przy teście oczywiście okularki. Miła i fachowa obsługa. Podczas rozmowy telefonicznej jasne i czytelne wskazówki jak znaleść sklep. Polecam :) Link to post Share on other sites
Joker Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Bardzo dobry sklep !!! Tanie Elektryki !! i wogole dobra obsługa , zamowilem M733 w środe a w czwartek jest juz umnie !!! Naprawde dobry sklep . Pragnę dodać , że w ten sam dzień kiedy zamowilem karabinek zadzwoni domnie ze paczka zostala wyslana :P . Link to post Share on other sites
Cookie Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 U mnie mają plusa: #1-Ceny niższe o kilkadzieiąt PLN niż na military.pl #2-W środę koło południa zamówiłem telefonicznie sprzęt, gość powiedzial, że najwcześćniej będize w piątek, ale nie wiadomo - zależy od tego czy kiedy wyślą. Jak wyślą w czwartek to może będzie na piątek. W piątek siedzę sobie w domciu a tu dzwonek - kurier przywiózł paczkę:)) Powiedział, że nadano ją jeszcze w środę wieczorem:)) Thank you firearms:) Link to post Share on other sites
adi Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Co prawda jeszcze tam nic nie zamawiałem (bo w ogóle jeszcze nic nei zamawiałęm związanego z ASG :wink: ) ale rozmawiałem z typami z tego sklepu na targach sportów extremalnych we wrocławiu. Gości prezentują sobą pełny profesjonalizm. I do tego mają w ofercie TM :D Na 1000% kupie u nich MP5 TM :!: Ceny wg. mnie mają dobre... może nawet bardzo dobre :wink: Link to post Share on other sites
Cookie Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Ja właśnie kupiłem tą MP5 w zeszłym tygodniu :D Na military kosztuje 340 zeta, a u nich 319 - więc różnica spora. Mają też dobre oporządzenie. Nie zapomnij o pasie nośnym do MP5! Link to post Share on other sites
Recommended Posts