przemek10 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 M120 spokojnie , M130 raczej . Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 M120 spokojnie - tak. O ile nie będzie jakiegoś defektu, bo te się w G&P zdarzają. Quote Link to post Share on other sites
Arek3870 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 A lufę precyzyjną jaką polecacie ? myślałem na 590mm do tego tłumik :D Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 A lufę precyzyjną jaką polecacie ? myślałem na 590mm do tego tłumik :D Są odpowiednie tematy do tego . Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Zamiast tych G&P to bym wsadził stockowe z JG III generacji, które są na specu za 70PLN. Wytrzymują bez problemu M140 przy zabójczym ROFie. Dużo bardziej bym się obawiał o te G&P. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Mi zębaty GP na silniku M160 ciągnęły bez problemu springa m140 przez około 40k kulek, w większości na singlu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 G&P zębatki to gówno. na li-po powariowały i zmieliły sie. głównie przez łożysko które było dupne. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Co mają zębatki do łożyska? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) Dużo ale nie w tym temacie ;) Moje CA z 2004 roku przeżyły łożysko 6mm kulkowe które się wysypało i zębatka miała bicie ok 3mm na osi, przy batce 11,1V. Wystrzeliłem jakieś 1k kulek bo myślałem że to tłok i już do końca go dojadę a po otwarciu szkieletu ukazał mi się ładny frez od zębów środkowej zębatki na szkielecie. Edited June 12, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Jakie będą najmocniejsze zębatki do m170 - bardzo ważna jest szybka reakcja, rof obojętny w pewnych granicach - ? Znalazłem 2 typy Max Torque Prometheusa i ITU (ew. UTU) Systemy. Czy mam rozumieć, że ITU Systemy i ITU Guardera mają takie samo przełożenie ? Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Od siebie mogę polecić ITU Prometheusa. Cena zabija, jednak moim zdaniem warto. Zębatki mają 2,5 roku cały czas na SP170 Guardera. Zmieliły jednego Hard Pistona. Obecnie replika jest na przeglądzie w Asgshopie, serwisant znalazł ślady zużycia na tytanowych zębach tłoka DF, za to żadnych na zębatkach. Na Magnumie, świeżo nałądowanej 12V Sanyo i mosfecie reakcja niewiele gorsza niż w PTW, potem i tak lepsza niż stockowy Aeg z batką 8.4. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Dużo ale nie w tym temacie No generalnie chodziło mi o kontekst tej rozmowy... Kiedyś słyszałem, że zębatki się wkłada w łożyska ;). Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 A co z zębatkami JG 3 gen?, podobno trzymają z powodzeniem nawet m140 Mam właśnie takie ze sprężynką M140 :lol: Jak na razie 1,5k kulek i zero śladów, głównie full auto.Za niedługo dojdzie batka 10,8v więc to będzie sprawdzian ich wytrzymałości choć i tak jestem zaskoczony iż nie ustąpiły M140 może trzeba będzie się zastanowić nad M150;D;D Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Według mnie wytrzymają i M160 na singlu. Tylko mi się akurat nie śpieszy takiego springa wkładać. M140 i 520fps całkowicie mnie zaspokaja. Z ITU Systemy, Promyka i Guardera, które by wybrać? Jeżeli chodzi o stosunek cena/jakość. Guarder jest coś wart? Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Po przeczytaniu tematu wynika że guarder . Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 u mnie m iałcza jak głupie nie wiem czemu. dobrze wypodkładkowałem (szkielet DF) i miałczenie słychać nadal. fakt zeby są w stanie uciagnać każda sprezynę ale ROF na nich jest średni. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 M140 i 520fps całkowicie mnie zaspokaja. Tak? :lol: Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 M140 i 520fps całkowicie mnie zaspokaja. Możesz się podzielić jakie masz części, że na M140 masz 520fps?? :-P Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 moze i ma na kulkach 0,12 :) Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Bynajmniej nie chodziło mi o wynik tylko o to co robi sprężyna i prędkość wylotowa, ażeby go zaspokoić :roll: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 sorki nie czytałem uwaznie posta bo byłem pod wpływem %%%% :) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Możesz się podzielić jakie masz części, że na M140 masz 520fps?? :-P Se wyczytaj. Pełno tego jest w temacie o tuningu HK416 JG ;-) A i tak mało, ale chyba Poldck-a nie pobije - 540fps. @Wojdatuz - Chodziło mi o to, że nie mam zamiaru wstawiać mocniejszej sprężyny, bo taka prędkość wylotowa mi w zupełności wystarcza. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Dam znać jak te zębatki działają z M150 bo wkładam właśnie taką sprężynę do swego m4 JG (Vgen.albo IV, żeby nie było...), tak jakoś w środku wakacji;-) Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Walker86 Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 No to ja się raczę wypowiedzieć. Mianowicie w dniu dzisiejszym po około 3 miesiącach od włożenia M160 Guardera na zębatkach V gen. JG oglądałem flaki w Gb. Prócz smaru zero zużycia, fakt faktem wypodkładkowałem pod siebie i to również ma wpływ na zużycie. Tak więc polecam :-F Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 To jest konfiguracja do testów. Dosłownie. nie chcę z tego potwora strzelać do ludzi. Postanowiłem przetestować szkielet silnik i zębatki JG. W środku BU guardera, tłok DF, prowadnica GP, do tego komora element, gumka systema, precka 455mm madbull. wszystko full auto, 3 akumulatory żelowe podłączone szeregowo, razem 18v. Na razie 4 mid-capy seriami po 10-15. kulki 0.36g madbull. na kulkach 0.3g za duży rozrzut był. na 0.36 mam zasięgu skutecznego około 100-110m. Strzelam w znak, który jest od balkonu oddalony dokładnie o 98m i w znak nie mam problemu trafić, dalej już nie mam celu i muszę udać się na jakieś pole - postrzelać do puszki :) . Optyka guardera 3-9x40, trochę mało, ale kulkę widać :). P.s. nawet ROF jest fajny :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.