Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CASG.pl (Coyote ASG)


Recommended Posts

Harasim, widzę, że cierpisz, zresztą cierpię wraz z Tobą. Masz rację całkowitą, jeżeli chodzi o wtopę z preorderem. Jest to niewywiązanie się z umowy ze strony sklepu, której to warunki były opisane, zaś wszelkiego rodzaju tłumaczenia ze strony sklepu są nieistotne z punktu prawnego. Gwoli tłumaczenia- tkwię w preorderze tak samo jak Ty i ponieważ traktuję to jako hobby do pewnego momentu tłumaczenia ze strony sklepu przyjmuję. Podobnie jak swój motor i chłopaków z serwisu jest to stosunek, który, ponieważ jest to hobby jest jakby mniej formalny niż w warzywniaku. Tym niemniej zapłaciliśmy określone pieniądze za określony towar, który to towar nie został o czasie dostarczony. Jestem w stanie przyjąć tłumaczenia o celnikach, złych urzędnikach etc, gdyż będąc starszym człowiekiem finansowo ta sprawa mnie nie boli z uwagi na posiadane środki a więc też mam niezbędny "luz" w tej sprawie. Rozumiem jednak każdego, kto ciężko zarobione pieniądze (Mamy, Taty, swoje przy zbieraniu pomidorów- każde zasługują na szacunek) włożył w "nowe oblicze doskonałości" i go nie dostał.

Będąc "friendly" nie mogę jednak zrozumieć Casg i powoływania się na regulamin- oto on w interesującej nas części"

5. Zwrot towaru

A) KUPUJĄCY może zrezygnować z zakupionego w sprzedaży wysyłkowej towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot towaru możliwy jest pod następującymi warunkami:

- KLIENT przedstawi dowód zakupu towaru

- Rezygnacja z towaru zostanie złożona do SKLEPU w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

- Zwrot towaru musi nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

- Zwracany towar oraz jego opakowanie nie mogą być zniszczone ani nosić śladów użytkowania.

- Koszty dostawy oraz przesyłki zwrotnej muszą zostać pokryte przez KUPUJĄCEGO.

Zwrot zapłaty za towar realizowany jest wyłącznie na konto bankowe KUPUJĄCEGO.

B) Nie można dokonać zwrotu towaru jeżeli:

Towar został sprowadzony specjalnie na życzenie KUPUJĄCEGO

został poddany modyfikacji na życzenie KUPUJĄCEGO

Podejrzewam, że chodzi o punkt 5.B- Otóż kolego Harasim jak i Panowie z CASG. Ten punkt nie ma zastosowania w naszej sprawie, albowiem tyczy się towaru sprowadzonego i dostarczonego do rąk odbiorcy. Tego bowiem towaru nie można zwrócić. Nie można zwrócić towaru, który z naruszeniem umowy nie został w ogóle dostarczony. Tak więc drobna uwaga- Casg może tłumaczyć się po ludzku, nie mamy towaru, nie mamy kasy, jesteśmy w kłopocie, celnicy, urzędy.- Dopóki tak się Casg tłumaczy- dobra- boli, ale to znoszę. Jest to tłumaczenie na poziomie wspólnoty w Hobby, średnio jest to w porządku jeżeli chodzi o profesjonalny sklep i żle to o nim świadczy biznesowo, ale ok. Jednak podpieranie się Regulaminem i robienie wody z mózgu niezorientowanym to jest już bardzo niefajnie i wykracza poza tak cenioną wspólnotę Hobby.

Tak więc kolego Harasim- masz bezpłatną poradę w zakresie regulaminu

Serdecznie pozdrawiam

Radca Prawny

Piotr Jerzy Wybieralski

numer wpisu OIRP Szczecin Sz-688

Link to post
Share on other sites
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja też jestem z tych oczekujących na kwietniowy preorder. Gdzieś tam rozumiem Coyotów, bo z urzędem celnym trochę trudno wygrać, ale z drugiej strony jeśli składa się zamówienie na przedmioty związane z militariami, warto mieć rozeznanie co wolno, a czego nie. To powinien być standard w profesjonalnym sklepie.

Druga i zasadnicza w moim przydaku rzecz to informacja. Otóż nie przyjmuję do końca tłumaczenia, że otrzymują setki maili i telefonów, ponieważ mogą wysyłać maile do wszystkich z informacjami o statusie sprawy. Póki co takie maile szły, ale bardzo rzadko. Każdy zawierał informację, że do końca tygodnia coś będzie wiadomo, po czym było półtora tygodnia milczenia i kilkudniowe opóźnienia w odpowiedzi na maile indywidualne. Ja osobiście czuję się totalnie niedoinformowany. W sytuacji gdy wpłacam 2000 złotych na towar i są komplikacje, oczekiwałbym maila co 2-3 dni z info co się w danym momencie dzieje - nawet jeśli nic się nie dzieje.

Akcji ze zwrotem pieniędzy w ogóle nie skomentuję.

Link to post
Share on other sites

Minimi, jestem Ci dozgonnie wdzięczny za tą poradę. Teraz już wszystko jasne, jako kupujący mam prawo do zwrotu pieniędzy i będę się o niego ubiegał.

Asg jest wspaniałym hobby, i jestem wstanie zrozumieć potknięcia ze strony sklepu ale gdy potknięcie ciągnie się już niemalże półtora miesiąca, i końca nie widać. Szczególnie gdy czas mnie nagli. Obawiam się że wyjadę i wtedy pretekstem będzie "kupujący nie odebrał przesyłki". Hobby swoją drogą, ale jak zamawiam towar to oczekuję jego dostawy w terminie, a jak się nie mogą wywiązać to trudno, dziękuje i proszę zwrot pieniędzy. Nie widzę w tym nic dziwnego, i wydawało mi się to oczywiste. Wysłałem już do nich w tej sprawie kolejnego maila i jak już wspomniałem jutro do nich dzwonię. Mam nadzieję że w końcu uda mi się coś wywalczyć.

 

Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites

Nie ma za co Kolego. Rozumiem każdego, kto jest w przymusowej sytuacji, albo po prostu chce z powrotem swoje pieniądze, gdyż umowa ewidentnie przez Casg nie została dotrzymana. Może są świetnymi serwisantami, może sprzedają towar z wysokiej półki, może naprawdę się starają nie wiem, nie wypowiadam się. Ale odmowa zwrotu kwoty za nieotrzymany towar jest niemiłym zgrzytem, zaś jakiekolwiek próby uzasadniania braku zwrotu jakimikolwiek zapisami (błędnie zresztą) równają do znanego i lubianego przez forumowiczów sklepu w W-wie w temacie "pozew zbiorowy". Niestety PR leży i kwiczy. Sprawa przecież nabrzmiewała od tygodni i sądzę, że choćby przez ciągłą obecność choćby na tym forum sprawę możnaby jakoś łagodzić. A tak renoma sklepu pada i model prowadzenia interesu oparty na preorderach (który to model wymaga szczególnego zaufania do sklepu) niestety też. Życzę powodzenia w negocjacjach, gdyż niestety prawne rozwiązywanie problemu jest i kosztowne i czasochłonne. Należy mieć tylko nadzieję, iż te strony pełne pochwał do czegoś zobowiązują również Casg i ten niewątpliwy a chyba niespodziewany dla sklepu kryzys zostanie porządnie przez ten sklep załatwiony- w tym również i Twoja sprawa jak i tych, którzy zdecydują się czekać, albowiem porządnych dostawców nigdy nie za wielu.

Link to post
Share on other sites

Ja czekam na dostawę z VFC - informacje jakie uzyskałem to faktura w tłumaczeniu , jedyne co mnie może lekko irytuje to czasami nie można się dodzwonić [ nikt nie odbiera bądź automat się włącza ] choć sklep działa [ zgodnie z informacjami na stronie ] , trzeba wtedy systematycznie i z uporem maniaka dzwonić co 15 - 30 minut do skutku :).

 

Ja wybrałem sklep sądząc ze jest to pewniejsza droga i brałem modyfikacje , na razie mieścimy się w terminach podanych podczas zamawianiu. Druga sprawa [ tak mi się wydaje ], ze VFC nie idzie z USA tylko od siebie.

 

Ponieważ jestem z założenia pozytywnie nastawiony do pewnych spraw, myślę ze i tu będzie git . Na razie sklepu nie skreślam .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja też zamówiłem repliki w pre-orderze (miały dojść 29 kwietnia) i czekam, cały czas cierpliwie czekam. Z ostatniej rozmowy mailowej z casg.pl wynika, że paczka z replikami jest już w Polsce, w Agencji Celnej. Jeśli chodzi o datę, kiedy to replika miałaby być już u mnie, to napisałem do nich mail. Odpowiedzi na mój mail dostałem dwie:

Mój mail:

Witam!

Ostatnio dostałem od państwa mail, że paczka z replikami jest już w agencji celnej. Od 22 czerwca, aż do początku lipca nie będę w stanie odebrać repliki. Czy do czasu 22 czerwca replika dotrze do mnie?

Odpowiedzi:

Witam' date='

dołożymy wszelkich starań aby przesyłka dotarła do wskazanego terminu, jednak nie na wszystkie etapy dostawy mamy wpływ i nie możemy tego zagwarantować.

 

Pozdrawiam[/quote']

 

Witam' date='

myślę, że tak. Już prawie uporaliśmy się z clenie pierwszej paczki. Niestety musimy całą dokumentację przygotowywać sami. [/quote']

 

Według nich jest szansa, to znaczy 'myślą, że jest szansa'. Prawdę mówiąc, dziwi mnie fakt, że firma, która ma doświadczenie - jak sami to określili we wcześniejszych mailach - w pre-orderach z USA ma problem z 'całą dokumentacją' akurat w tej paczce.

Edited by Thompson2908
Link to post
Share on other sites

a ja po wszystkich tych listach i telefonach, i po każdej następnej odpowiedzi typu "zawsze coś" zastanawiam sie czy te paczki w tej chwili w ogóle są na cle. albo czy są gdziekolwiek po tej stronie świata. to że sklep ewidentnie gra na czas nie jest dla nikogo żadna tajemnicą. można to było wszystko od poczatku tylko bardziej elegancko załatwić:(

Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw co z następnymi preorderami- czy ktokolwiek dostał coś z majowego preordera- czy też problem dotyczy tylko tych z 28 kwietnia (następny był rozpisany na koniec maja- dokładnie na 27 maja)- bo jeżeli nie to ten też jest opóżniony

Link to post
Share on other sites

to są jakieś jaja, dzwoniłem 9 czerwca zostałem poinformowany ze w poniedziałek (13.06) będą pewne informacje a w połowie tyg paczka u mnie, dzwoniłem we wtorek (14.06) i usłyszałem identyczną gadkę jak miesiąc temu że niczego mi nie mogą powiedzieć i to nie zależne od nich. Odkąd złożyłem zamówienie słyszałem ze gdy tylko będzie paczka u nich to potrzebują dzień na przegląd i wysyłają, a dziś usłyszałem że paczkę już ponoć mają u siebie ale i tak nie wiadomo czy w tym tygodniu będzie u nas...

Link to post
Share on other sites

dziś bardzo miła niespodzianka, mianowicie telefon od sklepu że zamówienie jest już gotowe do wysyłki, dostałem również maila i na stronie casg.pl pojawił się wpis że dostali część zamówienia M4A1 oraz repliki PTP 1911. Teraz tylko czekać na paczkę ;)

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Zadeklarowali się że w tym tygodniu pieniądze mi zwrócą, jak tylko je dostanę podziękuję za interesy z tym sklepem. Już upatrzyłem sobie lmt/kwa m4a1 ris. Mam jedynie nadzieje że chociaż tą obietnice dotrzymają i bez zbędnych problemów zwrócą pieniądze w wyznaczonym przez siebie terminie ;).

Miło słyszeć że jednak repliki doszły, mi nerwy puściły i zarządzałem zwrotu i nie żałuje ;).

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

Harasim.

Link to post
Share on other sites

kwa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

do mnie M'ka już doszła, kurier był wczoraj koło 11, nikogo nie było akurat w domu ale szło się dogadać żeby zostawił paczkę ;)

pierwsze wrażenia ok, świetny zasięg, dobre skupienie, wszystko świetnie spasowane, lecz żeby powiedzieć coś więcej potrzeba trochę czasu :icon_biggrin:

Koledze się chyba tematy pomyliły. W tym dziale wyrażamy swoje opinie na temat sklepu, nie jego produktów. Szmer

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Trochę mi potrzebna na niedzielę, mógłbyś powiedzieć, czy dostałeś e-mailem informację o tym, że zamówienie zostało zrealizowane?

 

Tego typu pytania kieruje sie via PRIW, ten dział nie służy do dyskusji!!! Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Napisali, że będą mieli w tym tygodniu, to pewnie dojdzie.

 

Moja emka już jest w domku, jest świetna!

 

Co do oceny sklepu to tak:

 

+Kontakt

+Miła obsługa, nie narzekają na częste telefony

+Dobre zabezpieczenie paczki

 

-Długa realizacja przedszprzedaży

Edited by MarinesPL
Link to post
Share on other sites

Ja dziś zakończyłem współpracę z tym sklepem. Pieniądze z opóźnieniem wpłynęły na moje konto.

Podsumowując przedsprzedaż:

-Złożone zamówienie 19 kwietnia.

-Planowany czas dostawy 28-29 kwiecień.

-repliki dotarły 22 czerwca (choć niektórzy otrzymali dopiero 29 czerwca, patrz posty wyżej).

-zwrot pieniędzy po krótkiej batalii i paru telefonach dotarł 29 czerwca (13 pierwsza deklaracja zwrotu pieniędzy, 16 sprecyzowanie kiedy to nastąpi i wyznaczenie terminu zwrotu na przyszły tydzień, pieniądze wpłynęły na konto 29 ).

-obsługa miła,

-na maile odpowiadają z małym opóźnieniem,

-na bieżąco informują kupca co się dzieje z towarem

-z kontaktem telefoniczny bez większych problemów (tylko jednego dnia nie mogłem się dodzwonić).

 

Generalnie przedsprzedaży nie polecam, z przyczyn niezależnych od sklepu spore opóźnienie i problemy ze zwrotem pieniędzy. Obsługa w porządku, miły kontakt telefoniczny.

 

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

Harasim.

Link to post
Share on other sites

2 partia przesyłki KWA z USA raczej tak prędko nie dotrze...

Wiadomość od Cojotów:

"w dniu dzisiejszym po raz kolejny udajemy się do agencji celnej. Wynikły problemy formalne ponieważ dostawca wysłał nam towar z fakturą bez numeru a ponadto celnicy przyczepili się do tego, że upust na fakturze jest nieprawdziwy i wpisany tylko po to aby obniżyć koszty celne."

Ponoć Coyoci oferują dobry serwis itp, ale co mi po tym, jak już ponad 2 miesiące opóźnienia, a jeszcze nie wiadomo kiedy dojdzie moja replika...

Jak na tak doświadczony sklep, to z tymi orderami się nie popisali...

Link to post
Share on other sites

Bardzo bym chciał dołączyć do grona ludzi chwalących sklep Coyote ASG ale muszę niestety powiedzieć że się zawiodłem odrobinę .

Mianowicie zamówiłem replikę z działu Custom (replika oznaczona jako dostępna ) po przelaniu pełnej sumy tak jak wymagali i odczekaniu 6 tygodni (tak jak napisali w ofercie ) nie otrzymałem repliki po kontakcie telefonicznym poinformowano mnie (bardzo miła Pani) że oczekują na dostawę .

No i wszystko niby wyjaśnione ale skoro nie mają części to mogli by nie wprowadzać klienta w błąd że towar jest dostępny nawiasem czekam już 9 tydzień

i dochodzę do wniosku że gdybym wiedział że nie mają części to bym się zdecydował w innym sklepie na coś innego .

Ale poczekam jeszcze z tydzień a potem będę krzyczał że jak nie wywiązują się z terminów to niech zwracają kasę.

Link to post
Share on other sites

Ja też się zawiadłem z tym pre-orderem, wpłaciłem kase 7 kwietnia, miała dojść 28-29 kwietnia. Do tej pory nie mam repliki, a po otrzymaniu wczorajszego meila wynika, że w tymtygodniu już nie dostanę. Już ponad 2 miesiące odwlekają i za każdym razem mowa jest, że za tydzień będzie...

Link to post
Share on other sites

Po dzisiejszej wiadomości to ja już nie wiem co mam myśleć.

 

właśnie otrzymaliśmy przesyłkę z KWA USA.

Niestety w wyniku zamieszania ze zwrotem pierwotnej dostawy Producent

omyłkowo ponownie wysłał nam M4A1.

Bardzo nam przykro z tego powodu, ale repliki typu SR5, SR10, SR12 oraz RIS

i PTP w kolorach OD Green dotrą do nas dopiero w kolejnej dostawie to jest

za około 2-3 tygodnie.

 

Osobom, które nie chcą już czekać proponujemy zamianę zamówionego

modelu na M4A1 lub zwrot pieniędzy.

Prosimy o kontakt w tej sprawie, najlepiej drogą mailową, aby móc

zapobiec pomyłkom.

Niestety ze względu na okres urlopowy kontakt telefoniczny z nami jest

utrudniony za co serdecznie przepraszamy.

 

na razie zostawię to bez komentarza.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...