Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CASG.pl (Coyote ASG)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Tragedia!

Zamówiłem i zapłaciłem 19 kwietnia 2011 roku, m4a1 kwa przedsprzedaż przewidywana dostawa 28-29 kwiecień(!). Minął miesiąc od "przewidywanej" dostawy. Dzwoniłem, pisałem za każdym razem była mowa o przyszłym tygodniu, zawsze jakieś formalność kłopoty z celnikami i "do końca" tygodnia miało być załatwione. Od nich samych dostałem 3 maile: 4 maja, 14 maja oraz dziś (tz 30 maj). W każdym mailu przepraszają i krótko omawiają poczynania celników. Dziś napisali że przesyłka cofnięta do USA, następna pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać doręczona(o ostatniej też tak mówili na początku maja). Jednakże nie wszyscy otrzymają swoje repliki....

 

Zdaje sobie sprawę że nie mają na to wpływu, i celnicy to państwo w państwie. Ale jako doświadczony sklep powinni mieć pojęcie o umowach licencyjnych i certyfikatach... W moich oczach wykazali się niekompetencją. Po miesiącu czekania, proponują kolejny i na dodatek nie gwarantują że wszyscy otrzymają zamówiony towar.

 

Najciekawsze jest to że ich numer jest niedostępny i nie można się dodzwonić. Na maile też nie odpisują. Czyżby niecni celnicy zabrali im też telefony i komputery?!

Gdy poprosiłem o zwrot pieniędzy( co prawda w połowie maja, teraz nie sposób się z nimi skontaktować) otrzymałem następującą odpowiedź:

 

"Witam,

rozumiem Pańskie stanowisko ale towar, który Pan zamówił został już przez nas sprowadzony i w tej chwili oczekuje na cle aż wyjaśnimy problemy formalno prawne.

Oznacza to, że towar już zakupiliśmy i nie możemy oddać za niego pieniędzy. Jedyne co możemy zrobić to sprzedać pański preorder komuś innemu. Wówczas, jak tylko nowy nabywca zapłaci otrzyma Pan zwrot pieniędzy.

"

 

Więc w praktyce można o szybkim otrzymaniu repliki/zwrotu pieniędzy pomarzyć.

 

Jestem w stanie pojąc opóźnienie, nawet miesiąc ale to już jest przesada.

Wiadomo że zaraz obrońcy sklepu się zjadą i zaczną zwalać wszystko na celników, ale prawa do licencji i certyfikaty to działka sklepu, podobnie jak zwrot pieniędzy i kontakt! Zaczynam wątpić czy w ogóle dostanę cokolwiek.

 

Jak dalej nie uda mi się skontaktować ze sklepem wybieram się do urzędu ochrony praw konsumenta, możliwe że do radcy prawnego. Zobaczyć co da się zrobić w sprawie zwrotu pieniędzy.

 

 

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

W sprawie przedsprzedaży bijemy się w pierś i powtarzamy - nie byliśmy świadomi jak nasz kraj może poprzez urzędników sprowadzić do parteru każdego, kto próbuje cokolwiek wywalczyć. Nie chowamy głowy w piasek i informujemy was - klientów - o tym co się dowiedzieliśmy w sprawie towaru. Szczegóły sprawy można poznać kontaktując się z nami. Są kuriozalne, przypominają Paragraf 22 i tragikomedię. Momentami odnosi się wrażenie że urzędnik ma interes w tym, aby zaszkodzić, upokorzyć a najlepiej spowodować upadek działalności.

 

Wszyscy którzy złożyli zamówienie w przedsprzedaży mogę jednak uspokoić. Nie straciliście pieniędzy. Po prostu nawet gdybyśmy chcieli dokonać zwrotu pieniędzy w tej chwili nie mamy na to wystarczających środków aby pomóc wam wszystkim. Nie zmienia to faktu że dostawca stanął na wysokości zadania i w ekspresie posłał kolejną partię towaru (nie wszystkie modele niestety), w sposób uniemożliwiający mam nadzieję urzędnikom walkę z nami.

 

Brak możliwości skontaktowania się z nami nie jest wyrazem złej woli.

Gwoli ścisłości: w ciągu ostatnich siedmiu dni (wliczając dzisiaj i weekendy) odebraliśmy 156 połączeń telefonicznych. W godzinach popołudniowych praktycznie non stop mamy zajęty telefon stacjonarny, komórkowy raczej wolny. Odpowiedzieliśmy w ciągu tych 7 dni (wliczamy w to weekendy) na 143 e-mail'e... których otrzymaliśmy równo 450 (pod odjęciu spamu i komunikatów automatycznych - a to słaby wynik, bo zdarzało nam się przekraczać taką ilość w ciągu doby). Około połowa maili wymaga rzeczowej, dłuższej odpowiedzi i potrzebuje więcej niż kilkanaście sekund na analizę i odpowiedź. Udzielamy także sporo porad przez e-mail. Z ostatnich siedmiu dni pracujących było pięć.

Mam nadzieję że dam wam to wyobrażenie ile pracy ma do wykonania mała kilkuosobowa firma jeżeli chodzi o komunikację.

 

Jeżeli ktokolwiek nie zgadza się z moją opinią - proszę o kontakt: ms [at] casg.pl lub pod numerem telefonu firmy (często to właśnie ja odbieram wasze telefony).

Link to post
Share on other sites

Przyznaje, na maile odpisywaliście, często z lekkim opóźnieniem. Dziś jednak 4 razy próbowałem się do Was dodzwonić, zawsze słyszałem "numer jest obecnie niedostępny"(oczywiście w języku angielskim). Na ostatniego maila (czwartek) też odpowiedzi nie otrzymałem. Celem mojego pierwszego posta w tym temacie było poinformowanie i ostrzeżenie przed przedsprzedażą bo niestety nie jest tak różowo i słodko jakby mogło się wydawać. A na zwrocie zależy mi gdyż planuje wyjazd za granicę i prawdopodobnie nie będę miał jak odebrać zamówionej repliki w tym terminie co proponujecie (Przyszył tydzień jest na styk, później mogę już być poza domem).

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Też długo czekałem na replikę od VFC, najpierw dowiedziałem się o tym, że jest w drodze. Pół roku potem, dalej niedostępna, zapewnienie że jest w drodze, patrząc teraz, kawał czasu od rezerwacji karabinku dalej nie ma.

 

No nie gadaj pół roku !! Jak bym wiedział wcześniej że, nie potrafią ogarnąć dostaw to bym nie zamawiał. A teraz jak pojawiły się SOCOM GEAR u konkurencji to pluje sobie w twarz! Mam nadzieje, że teraz będzie bez przygód.

 

PS: a i no nie wiem czy się śmiać czy płakać odnośnie tłumaczenia o cofnięciu dostaw z powodu produktów z logo HK na stronie producenta jest opisane o ograniczeniach.

Edited by vitjaz
Link to post
Share on other sites

Mnie tylko dziwi fakt, że to klient traci i się poświęca a nie sklep. Świadomość zamawiania przez nich swoją drogą a odpowiedzialność swoją. Jeśli tak robią powinni odpowiedzialnie oddać ci kasę ze swojego budżetu i sami czekać aż ktoś inny podkupi to co sprowadzili bo przecież ty teraz masz przez nich zamrożone środki.

Link to post
Share on other sites

Na Facebooku jest informacja, że stacjonarny nie działa i proszą dzwonić na komórkę.

 

Dobrze słyszeć, dziś dzwoniłem i za pierwszym razem odebrali.

 

Zgadza się, mało ich to obchodzi, że ktoś czeka ponad miesiąc. W NORMALNYM sklepie gdy coś kupuję i po tygodniu nie ma paczki u mnie w domu, dzwonią do mnie/piszą e-maila z propozycją zwrotu pieniędzy czy ewentualnej zniżki na te lub następne zakupy. Tu tego nie ma, można o tym co najwyżej pomarzyć. Jeszcze bardziej denerwuje mnie zrzucanie za każdym razem winy na celników, dostawców itp. itd.

 

To Coyote ASG powierzyłem swoje pieniądze i to ich zadaniem jest sprawienie klientowi przyjemności z zakupu i dostarczeniu produktu na czas.

 

Stara replika sprzedana, teraz jestem drugi miesiąc bez strzelania, super po prostu.

Link to post
Share on other sites

Martw się czy i kiedy dostaniesz replikę, a nie co w gratisie. Zapewne dadzą kilka pkt w tym programie lojalnościowym, za które kupisz naszywkę wmasg albo olej silikonowy bo reszta niedostępna.

 

Trzeba będzie wziąć ich praktyki dotyczące zwrotów pod lupę u radcy prawnego... nie chcę z tym sklepem wchodzić na stronę konfliktu prawnego, ale nie to już przesada. Dziś wysyłam im kolejnego maila z próbą dogadania się, jutro dzwonie do nich jak dalej nic nie wskóram to nie pozostawią mi wyboru. Dobry prawnik bez problemu podważy ten ich śmieszny regulamin który i tak prawdopodobnie nie jest zgodny z prawami konsumenta.

 

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

Sfrustrowany Harasim.

Edited by harasim
Link to post
Share on other sites

Spróbuj z rzecznikiem praw konsumenta on na pewno będzie wiedział, chyba że masz radcę prawnego za free. Jednak nie wiem czy będzie kolorowo bo to jednak są okoliczności niezależne od sklepu, jedynie można się przyczepić że nie chcą oddać kasy gdy ty chcesz anulować / odstąpić od zakupu i całkowicie zrezygnować.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...