Shadow_PL Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Wszystko idealnie, przesyłka sprzęt i wzorowy kontakt z klientem. Mają + u mnie Quote Link to post Share on other sites
Company Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Wszystko Super , polecam ;) Quote Link to post Share on other sites
bender Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Już dwa maile do nich wysłałem i zero odzewu. :/ Quote Link to post Share on other sites
Company Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Na pewno odpiszą spokojnie ;) Każdego może dopaść grypa czy coś ;) Quote Link to post Share on other sites
bender Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Jeden był wysłany na początku stycznia. Drugi z tydzień temu. Quote Link to post Share on other sites
jediwolf Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Jeden był wysłany na początku stycznia. Drugi z tydzień temu. Zauważ, że chłopaki otwierają sklep stacjonarny i zapewne mają sporo rzeczy do załatwienia na głowie ;] Quote Link to post Share on other sites
Company Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Telefon masz na stronie , dzwoń i się pytaj o wszystko co chcesz ;) Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Ja wysyłałem do nich można tak powiedziec spam mailowy i miałem zawsze odpowiedzi czasem z opuznieniem ale były. teraz czekam na dostawe do ich sklepu... Może pod koniec marca dojdzie i mi wyślą... Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Paczka doszła wszystko wporządku mimo iz musiałem czekac n nia weekend bo wysłali dopiero w piątek... Towar sie zgadza oraz anielska cierpliwosc w odpowiadiu ma mój "spam""mailowy. Macie u mnie + Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 A ja napisze inaczej, lubię dzwonić do sklepów nim coś kupie i w porównaniu do konkurencji ktoś z obsługi nie był ani zły ze dzwonie a co lepsze mówił wyraznie :D A tak to + Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Tragedia! Zamówiłem i zapłaciłem 19 kwietnia 2011 roku, m4a1 kwa przedsprzedaż przewidywana dostawa 28-29 kwiecień(!). Minął miesiąc od "przewidywanej" dostawy. Dzwoniłem, pisałem za każdym razem była mowa o przyszłym tygodniu, zawsze jakieś formalność kłopoty z celnikami i "do końca" tygodnia miało być załatwione. Od nich samych dostałem 3 maile: 4 maja, 14 maja oraz dziś (tz 30 maj). W każdym mailu przepraszają i krótko omawiają poczynania celników. Dziś napisali że przesyłka cofnięta do USA, następna pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać doręczona(o ostatniej też tak mówili na początku maja). Jednakże nie wszyscy otrzymają swoje repliki.... Zdaje sobie sprawę że nie mają na to wpływu, i celnicy to państwo w państwie. Ale jako doświadczony sklep powinni mieć pojęcie o umowach licencyjnych i certyfikatach... W moich oczach wykazali się niekompetencją. Po miesiącu czekania, proponują kolejny i na dodatek nie gwarantują że wszyscy otrzymają zamówiony towar. Najciekawsze jest to że ich numer jest niedostępny i nie można się dodzwonić. Na maile też nie odpisują. Czyżby niecni celnicy zabrali im też telefony i komputery?! Gdy poprosiłem o zwrot pieniędzy( co prawda w połowie maja, teraz nie sposób się z nimi skontaktować) otrzymałem następującą odpowiedź: "Witam, rozumiem Pańskie stanowisko ale towar, który Pan zamówił został już przez nas sprowadzony i w tej chwili oczekuje na cle aż wyjaśnimy problemy formalno prawne. Oznacza to, że towar już zakupiliśmy i nie możemy oddać za niego pieniędzy. Jedyne co możemy zrobić to sprzedać pański preorder komuś innemu. Wówczas, jak tylko nowy nabywca zapłaci otrzyma Pan zwrot pieniędzy. " Więc w praktyce można o szybkim otrzymaniu repliki/zwrotu pieniędzy pomarzyć. Jestem w stanie pojąc opóźnienie, nawet miesiąc ale to już jest przesada. Wiadomo że zaraz obrońcy sklepu się zjadą i zaczną zwalać wszystko na celników, ale prawa do licencji i certyfikaty to działka sklepu, podobnie jak zwrot pieniędzy i kontakt! Zaczynam wątpić czy w ogóle dostanę cokolwiek. Jak dalej nie uda mi się skontaktować ze sklepem wybieram się do urzędu ochrony praw konsumenta, możliwe że do radcy prawnego. Zobaczyć co da się zrobić w sprawie zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 W sprawie przedsprzedaży bijemy się w pierś i powtarzamy - nie byliśmy świadomi jak nasz kraj może poprzez urzędników sprowadzić do parteru każdego, kto próbuje cokolwiek wywalczyć. Nie chowamy głowy w piasek i informujemy was - klientów - o tym co się dowiedzieliśmy w sprawie towaru. Szczegóły sprawy można poznać kontaktując się z nami. Są kuriozalne, przypominają Paragraf 22 i tragikomedię. Momentami odnosi się wrażenie że urzędnik ma interes w tym, aby zaszkodzić, upokorzyć a najlepiej spowodować upadek działalności. Wszyscy którzy złożyli zamówienie w przedsprzedaży mogę jednak uspokoić. Nie straciliście pieniędzy. Po prostu nawet gdybyśmy chcieli dokonać zwrotu pieniędzy w tej chwili nie mamy na to wystarczających środków aby pomóc wam wszystkim. Nie zmienia to faktu że dostawca stanął na wysokości zadania i w ekspresie posłał kolejną partię towaru (nie wszystkie modele niestety), w sposób uniemożliwiający mam nadzieję urzędnikom walkę z nami. Brak możliwości skontaktowania się z nami nie jest wyrazem złej woli. Gwoli ścisłości: w ciągu ostatnich siedmiu dni (wliczając dzisiaj i weekendy) odebraliśmy 156 połączeń telefonicznych. W godzinach popołudniowych praktycznie non stop mamy zajęty telefon stacjonarny, komórkowy raczej wolny. Odpowiedzieliśmy w ciągu tych 7 dni (wliczamy w to weekendy) na 143 e-mail'e... których otrzymaliśmy równo 450 (pod odjęciu spamu i komunikatów automatycznych - a to słaby wynik, bo zdarzało nam się przekraczać taką ilość w ciągu doby). Około połowa maili wymaga rzeczowej, dłuższej odpowiedzi i potrzebuje więcej niż kilkanaście sekund na analizę i odpowiedź. Udzielamy także sporo porad przez e-mail. Z ostatnich siedmiu dni pracujących było pięć. Mam nadzieję że dam wam to wyobrażenie ile pracy ma do wykonania mała kilkuosobowa firma jeżeli chodzi o komunikację. Jeżeli ktokolwiek nie zgadza się z moją opinią - proszę o kontakt: ms [at] casg.pl lub pod numerem telefonu firmy (często to właśnie ja odbieram wasze telefony). Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Przyznaje, na maile odpisywaliście, często z lekkim opóźnieniem. Dziś jednak 4 razy próbowałem się do Was dodzwonić, zawsze słyszałem "numer jest obecnie niedostępny"(oczywiście w języku angielskim). Na ostatniego maila (czwartek) też odpowiedzi nie otrzymałem. Celem mojego pierwszego posta w tym temacie było poinformowanie i ostrzeżenie przed przedsprzedażą bo niestety nie jest tak różowo i słodko jakby mogło się wydawać. A na zwrocie zależy mi gdyż planuje wyjazd za granicę i prawdopodobnie nie będę miał jak odebrać zamówionej repliki w tym terminie co proponujecie (Przyszył tydzień jest na styk, później mogę już być poza domem). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Sam kupowałem z tej przedsprzedaży i jestem lekko zawiedziony. Ale cóż, poczekam, wytrzymam. Co do kontaktu - jest dobrze. Za KAŻDYM razem odbierają, z e-mail'ami sprawa ma się podobnie. Może masz pecha :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
Kicha Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 dzwoniłem dziś kilkukrotnie i za każdym razem połączenie zostało odrzucone, minął ponad tydzień co się dzieje z tą paczką która leciała do was chodzi mi o m4a1, kiedy możemy się ich spodziewać ? Quote Link to post Share on other sites
Bieniekk Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Też długo czekałem na replikę od VFC, najpierw dowiedziałem się o tym, że jest w drodze. Pół roku potem, dalej niedostępna, zapewnienie że jest w drodze, patrząc teraz, kawał czasu od rezerwacji karabinku dalej nie ma. Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Jak nie odbierają na stacjonarny, dzwoń na komórkę, zawsze odbiorą. Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Na Facebooku jest informacja, że stacjonarny nie działa i proszą dzwonić na komórkę. Quote Link to post Share on other sites
vitjaz Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 (edited) Też długo czekałem na replikę od VFC, najpierw dowiedziałem się o tym, że jest w drodze. Pół roku potem, dalej niedostępna, zapewnienie że jest w drodze, patrząc teraz, kawał czasu od rezerwacji karabinku dalej nie ma. No nie gadaj pół roku !! Jak bym wiedział wcześniej że, nie potrafią ogarnąć dostaw to bym nie zamawiał. A teraz jak pojawiły się SOCOM GEAR u konkurencji to pluje sobie w twarz! Mam nadzieje, że teraz będzie bez przygód. PS: a i no nie wiem czy się śmiać czy płakać odnośnie tłumaczenia o cofnięciu dostaw z powodu produktów z logo HK na stronie producenta jest opisane o ograniczeniach. Edited June 8, 2011 by vitjaz Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Mnie tylko dziwi fakt, że to klient traci i się poświęca a nie sklep. Świadomość zamawiania przez nich swoją drogą a odpowiedzialność swoją. Jeśli tak robią powinni odpowiedzialnie oddać ci kasę ze swojego budżetu i sami czekać aż ktoś inny podkupi to co sprowadzili bo przecież ty teraz masz przez nich zamrożone środki. Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Na Facebooku jest informacja, że stacjonarny nie działa i proszą dzwonić na komórkę. Dobrze słyszeć, dziś dzwoniłem i za pierwszym razem odebrali. Zgadza się, mało ich to obchodzi, że ktoś czeka ponad miesiąc. W NORMALNYM sklepie gdy coś kupuję i po tygodniu nie ma paczki u mnie w domu, dzwonią do mnie/piszą e-maila z propozycją zwrotu pieniędzy czy ewentualnej zniżki na te lub następne zakupy. Tu tego nie ma, można o tym co najwyżej pomarzyć. Jeszcze bardziej denerwuje mnie zrzucanie za każdym razem winy na celników, dostawców itp. itd. To Coyote ASG powierzyłem swoje pieniądze i to ich zadaniem jest sprawienie klientowi przyjemności z zakupu i dostarczeniu produktu na czas. Stara replika sprzedana, teraz jestem drugi miesiąc bez strzelania, super po prostu. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Ciekawe czy czymś ci zrekompensują ten czas? Przynajmniej jakiś bonusowy sprzęt czy pokrowiec by się przydał. Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 (edited) Martw się czy i kiedy dostaniesz replikę, a nie co w gratisie. Zapewne dadzą kilka pkt w tym programie lojalnościowym, za które kupisz naszywkę wmasg albo olej silikonowy bo reszta niedostępna. Trzeba będzie wziąć ich praktyki dotyczące zwrotów pod lupę u radcy prawnego... nie chcę z tym sklepem wchodzić na stronę konfliktu prawnego, ale nie to już przesada. Dziś wysyłam im kolejnego maila z próbą dogadania się, jutro dzwonie do nich jak dalej nic nie wskóram to nie pozostawią mi wyboru. Dobry prawnik bez problemu podważy ten ich śmieszny regulamin który i tak prawdopodobnie nie jest zgodny z prawami konsumenta. Pozdrawiam serdecznie. Sfrustrowany Harasim. Edited June 8, 2011 by harasim Quote Link to post Share on other sites
pokoik Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 powiedzieli kiedy dostawa? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Spróbuj z rzecznikiem praw konsumenta on na pewno będzie wiedział, chyba że masz radcę prawnego za free. Jednak nie wiem czy będzie kolorowo bo to jednak są okoliczności niezależne od sklepu, jedynie można się przyczepić że nie chcą oddać kasy gdy ty chcesz anulować / odstąpić od zakupu i całkowicie zrezygnować. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.