Peacemaker Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Właśnie ukazała się replika WE SCAR GBB. Jego cena to 220$. Dziwnie mało... ale nie narzekam :). Link do SCAR'a Spec: Magazine Capacity: 30 ( 6mm ) Length: 519 / 710-767mm Barrel Length: /mm Weight: 3170g System: Gas Blowback, Semi / Full Auto, Hop-Up Muzzle Velocity: Approx. 410-430 FPS w/ 0.2g BBs & Top Gas Package Includes: Gun, Magazine Jeśli ktoś ma zamiar go kupić to niech napisze o nim co nieco :P. Ja planuje kupno na początek sierpnia. Mam nadzieję, że w tym GBB nie bedzie trzeba wymieniać połowy części jak w M4 AGM :). Jeśli ma ktoś jakieś szersze info o nim to niech napisze. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Jak zamawiałem m4 MOE to wysyłka wyniosła 70$. Jako, że Scar waży 500gram więcej to wysyłka może wynieść ok 80$. + ewentualne cło, to i tak daje cene końcową w okolicach 1000pln. Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 To już lepiej poczekać na pojawienie się SCAR'a w Polsce. Chociaż nie wiadomo jakiej ceny zażyczą sobie nasze sklepy... :-F Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 (edited) To już lepiej poczekać na pojawienie się SCAR'a w Polsce. Chociaż nie wiadomo jakiej ceny zażyczą sobie nasze sklepy... :-F Emka na Taiwangun kosztuje prawie 1400 zł, a SCAR jest tańszy od niej więc pewnie jakieś 1000 złotych, może 1200 Edited July 8, 2009 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Magi w tanie WE już są dostępne na wgc. 38$ sztuka. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Jestem ciekaw jednej rzeczy, której nie udało mi się dojrzeć na żadnym filmie ani zdjęciu. Czy po zablokowaniu zamka w tylnim położeniu widać mechanizmy gazowe jak w ichniej emce ? Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Niedługo się dowiemy, jak pierwsze sztuki zaczną spływać do Polski. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 (edited) http://picasaweb.google.com/kcyauwil/WEGBBSCAR# Edited July 8, 2009 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Biorąc pod uwagę to co ten SCAR prezentuje ( póki co ) to nie drogo. Tylko czekać aż pojawi się u nas i porównać ceny. Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Ale potem ten koleś coś zmienił i było 350 fps. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Wtedy zainstalował to suwadło NPAS Ra-techu, ciekawe ile będzie kosztować. Wszystkie sklepy sprzedające Scara podają 410-430fps dla GG, może użył koleś jakiegoś mocniejszego, że mu wyskoczyło prawie 500. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Albo po prostu suwadło ratechu umozliwia kręcenia od 350 do 500fps. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Akurat sprężyna w gaziakach nie służy do zwiększania prędkości wylotowej. Pewnie miał NPASa włożonego. Quote Link to post Share on other sites
Patrick Bateman Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 (edited) Wyraźnie jest zaznaczone, że moc zależy od NPASa. Na fabrycznym było prawie 500 a po zmianie na NPASa 350 i koment panów z ratecha "ratech5915 sure , we will make a NPAS KIT for WE SCAR to adjust the FPS " ......ostatni komentarz pod filmem jest najlepszy "FPS means nothing " :lol: Edited July 8, 2009 by Patrick Bateman Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 (edited) Przy użyciu tego samego gazu tajemnica tkwi w ustawieniu zaworu rozdzielającego gaz. I nie podniecajcie się tym 500 fps, to był pierwszy strzał z pełnego magazynka, potem kolejne się w miarę ustabilizowały poniżej 500. Mógł nic nie wsadzić tylko zmienić położenie zaworu, ja tak zrobiłem i spadło mi z 450 na 380 fps. Jeśli zrobili lub jest to jakaś forma zapowiedzi Ra-Tech NPAS do replik WE GBB to fajnie, ale kurcze NPAS już miał swoją premierę całkiem niedawno i nie jest z Ra-Techu Edited July 9, 2009 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Nikt się nie podnieca, raczej nas przeraża te 500fps :D Quote Link to post Share on other sites
Patrick Bateman Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Pytanie czy ten SCAR to faktycznie "cudowne objawienie" czy może po bliższej analizie okaże się kolegą AGMa pod kątem konieczności wymiany części na starcie. Ciekawe kiedy pojawią się pierwsze egzempalerze w esklepach. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...p;#entry1082461 UDGR (uni-directional guide rod) czyli NPAS do SCAR i M4/M16 WE GBB Quote Link to post Share on other sites
Patrick Bateman Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Fascynuje mnie ta łatwa możliwość dozowania mocy. W rozgrywkach leśnych, które dopuszczają można na maksa a we wszystkich innych 350 i święty spokój :) Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 (edited) I jeszcze jedno info. Właśnie dopadłem zdjęcia wnętrza SCARA Ten zawór jest przeznaczony do propanu i CO2. Można używać magazynków CO2. Edited July 9, 2009 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Z tego co mówicie wychodzi na to że jest "jedna wersja" SCARa, tylko magi mają inne? Zdawało mi się, że to są jednak osobne konstrukcje, ale fakt mało niestety na ten temat jest danych, no i niestety WGC i RWA mają tylko na GG :cry: Ale to byłoby bardzo fajne rozwiązanie ;-) Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Z tego co mówicie wychodzi na to że jest "jedna wersja" SCARa, tylko magi mają inne? Zdawało mi się, że to są jednak osobne konstrukcje, ale fakt mało niestety na ten temat jest danych, no i niestety WGC i RWA mają tylko na GG :cry: Ale to byłoby bardzo fajne rozwiązanie ;-) Jeszcze raz, jeśli ktokolwiek nie połapał się dotychczas. Są 2 wersje SCAR'a, a różnią się tylko kolorem. Obydwie są przygotowane do CO2 i GG. Akurat tym co nie jest napisane na WGC, że replika jest CO2 nie należy się przejmować. To z jakiego gazu strzelasz zależy tylko i wyłącznie od tego jakie kupisz magazynki (na GG czy na CO2). Magazynki są te same co w emkach WE, czyli TAN różni się tylko malowaniem pokrywy zewnętrznej samego magazynka. Smarowanie i czyszczenie: Najpierw replikę trzeba psiknąć płynem do czyszczenia tarcz hamulcowych i wytrzeć szmatką. Po tym olejem silikonowym można prysnąć lower receiver z całym zespołem spustu, a elementy ruchome systemu gazowego jak zamek itp przesmarować smarem. Czyszczenie i smarowanie po strzelankach to jedna z najważniejszych czynności. Gdzieś podawałem linka do strony WEM4@WIKI, postępuj ze SCAR'em tak samo jak jest to pokazane na stronie poświęconej emce, a wszystko powinno ładnie chodzić. Dobrze jest zaopatrzyć się w wodny papier ścierny 2000 i wygładzić komorę gazową zanim zaczniesz zabierać replikę na strzelanki. Najlepiej przestrzelić (2-3 magazynki), rozłożyć replikę i dokładnie wszystko sprawdzić, nawet najmniejsze zadarcia uszczelek są ważne. Trzeba bardzo dokładnie obejrzeć zawór gazowy (nozzle). Quote Link to post Share on other sites
Peacemaker Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 Bardzo się przydadzą te informacje, dziękuje. Płyn do czyszczenia tarcz hamulcowych, a jakiś inny odpowiednik tego płynu? Smar - zwykły ma się rozumieć tak( do elementów ruchomych) ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.