pidzejfat Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 No tak to ten zestaw tylko cena co najmniej śmieszna... :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Karchu Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Wiesz gdzie mogę dostać taniej? Quote Link to post Share on other sites
kusiol Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 pytanie do tych co leca na CO2... już je kiedys zadałem, ale przeszło bez echa. nie łapie mi zamka na magach z CO2, co jest wkurzające, bo trzeba liczyć kulki żeby wiedzieć że mag jest pusty. miał ktoś podobny problem? na GG wszystko działa o'k, na CO2 zaczyna łapać dopiero jak się gaz kończy. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Wiesz gdzie mogę dostać taniej? Chociażby tu : http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=RAT-WE-013&search=searchItem&rs=scar&catid=&cat= Na specshopie są też części TSC - głównie zespołu spustowego - dobra i tańsza alternatywa dla RA-Tech. @Kusiol Mi to brzmi jakby zamek za szybko się cofał i przez to zatrzask zamka nie zdąży zaskoczyć. Masz podkładkę amortyzującą pod sprężyną? Jakie masz spasowanie że masz taką szczelność? Strzelałeś przy obecnych temperaturach - przy 15-10 powinien łapać na pełnej kapsule. Quote Link to post Share on other sites
kusiol Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Jest dokładnie jak piszesz, a przynajmniej takie mam wrażenie, że za szybko odbiaja. Nie mam podkładki amortyzującej... i nie bardzo wiem oc chodzi. Magi CO2 to moój nowy nabytek, a w zasadzie zamiana (2 CO2 za 2GG). Nie używałem w obecnych temperaturach, ostatnio trafiła się taka impreza, że z GBB to bym wiele nie poszalał ... Myślałem, żeby cos pogrzebać przy magach, ale może Twoje rozwiązanie jest lepsze. Napisz na priva najlepiej ze zdjęciami, nie kojarze, żeby coś o tym było na forum? Chyba, że to za dużo pisania, to daj nr tel. to zadzwonię. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Ale ja tylko zgaduję, nie wydaje mi się by ten przypadek był wcześniej opisany. Spróbuj w jakiś odwracalny sposób zmniejszyć dawkę dostarczanego gazu przez magazynek. Może wcześniejszy właściciel jakoś uszczelnił dodatkowo magazynek. BTW ile kulek wystrzeliłeś na co2 i jak kopniak - nie rozwala ci się nic po takim strzelaniu? Ja mam teraz zainstalowany npas i zimową uszczelkę RA przez co w temp 21oC odrzut jest tak duży, że boje się czy nic się nie rozpadnie, ale zatrzask zamka mimo wszystko działa. Quote Link to post Share on other sites
kusiol Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Z magiem nic nie było robione, ot seryjny. Kopa na CO2 faktycznie ma zajebistego :-) I wygląda to tak w moim odczuciu, że suwadło leci w tył z takim impetem, że jakby się odbijało od stopki sprężyny, że zaczep nie jest w stanie się podnieść i go złapać. Daj znać na maila jak to zrobiłeś, że działa Ci jak trzeba. Co do ilości kulek to własnie przeprowadziłem test. Temp 15 C garaż, tryb single "strzały" co 1,5 do 2 sek (tak na oko) Magazynki na CO2 mniej wiecej tyle samo, w jednym straczyło na 2 pełne magi i trochę ;-) 65 BB. Drugi troche mniej bo 55 BB, widać coś gdzieś uciekło. Ale zaskoczył mnie GG, w tych samych warunkach gazu starczyło na 100 BB bez problemów, potem już wyraźnie słabło. Ale 90 BB spoko, w tym ostatnie 20 BB w trybie seryjnym po 3-4 BB. Trochę mnie CO2 rozczarowało, tym bardziej, że po 10-15 strzałach słabł, trzeba mu było dac 10 do 15 sek odpoczynku to znowu było o'k. Bazuje oczywiście na celności i odczuciu BB, nie mam chrono, więc trudno mówić o tym jak to się przekłada na zasięg. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Muszę się pochwalić, że po 2 tygodniach żmudnego grzebania udało mi się uruchomić scar'a jako replikę tzw. zmową. Oczywiście nie ma gaziaków na zimę, natomiast dzięki Gumie zimowej Ra-techa[uszczelnieniu jej jeszcze teflonem], oringach wymienionych na produkt polski :icon_razz2: , a także podniesieniu magazynków w skorupie tak, by jak najbardziej przylegały do cylindra. Nie można zapomnieć także o odpowiednim smarze. Efekty są jak na razie zadowalajace - temp 1,5oC magazynki na CO2 - każdy strzał był bardzo mocny, bolt catch zaskakiwał bez problemu. Full auto też nie zmogło SCAR'a :wink: Co prawda nie wystrzeliłem jeszcze wystarczającej ilości magazynków by stwierdzić, jak jest pod koniec z łapaniem zamka przez blokadę, ale jak na razie projekt jest bardzo obiecujący tym bardziej, że wcześniej potrafił łapać syfony w dużo wyższych temperaturach :icon_biggrin: @Kusiol Sorry że wcześniej nic nie skrobnąłem. Nie zrozumieliśmy się - ja nigdy nie miałem tego problemu, który ty masz - to były tylko domysły. Test w zimnym otoczeniu miał potwierdzić, czy moja teoria się sprawdzi - tzn. czy to wina za dużej ilości gazu dozowanej do repliki - jeśli bolt catch ci w garażu przy pełnych magach działał - to znaczy że teoria się sprawdziła. Jeśli tak było to obwinił bym np. uszczelkę NPAS która jest bardzo szeroka - tak że u mnie nie chciał się ruszać zamek i musiałem ją zmienić na mniejszą. Sprawdź też, czy sam zatrzask nie jest w jakiś sposób starty - z moich obserwacji wynika, że nie jest to szajsmetal bo reaguje na magnez. W ostatecznosci możesz trochę pobawić się pilnikiem i zwiększyć długość wypustki na zamku - która jest blokowana przez Bolt Catch. Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 czy to możliwe?? PS Jeśli pomyliłem działy przepraszam za offa Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 No jasne że możliwe, tylko koleś akurat skończył filmik w momencie gdy ten jego CO2 się skończył. BO CO2 JEST W FORMIE GAZOWEJ NIE CIEKŁEJ WIĘC NIE WYSTRZELISZ PO TAKIM NABICIU WIĘCEJ NIŻ KILKA STRZAŁÓW. Poza tym zawsze może ci ten mag wybuchnąć :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
klekot93 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 (edited) Jako, że jest to mój pierwszy post, na początku chciałbym wszystkich gorąco przywitać. :) Niedawno zakupiłem używanego SCARa i coś jest z nim nie tak. Mianowicie kulki nie są wprowadzane do komory oraz nie działa bolt catch.. Zauważyłem na filmach na YT, że przy wyciąganiu metalowego korpusu i sprężyny odżutu, wyciągany jest również bolt(w jakiś sposób się tam trzyma), natomiast u mnie zostaje on w cylindrze. Alegorycznie przy przeładowaniu, cały czas pozostaje w miejscu. Dodam jeszcze, że zacina się tryb auto(po którymś strzale, zamek powoli wraca do wyjściowej pozycji, jakby było za małe ciśnienie). Pozwolę sobie dodać linki do zdjęć aby przybliżyć Wam ten problem(opcja wstawianie grafiki jest niedostępna). http://s1140.photobucket.com/albums/n572/marek_bocian/?action=view¤t=SCAR_1.jpg http://s1140.photobucket.com/albums/n572/marek_bocian/?action=view¤t=SCAR_2.jpg Z góry dziękuję za odpowiedzi na mój post i pozdrawiam. EDIT: Ah i jeszcze jedno. Czy to normalne, że ten metalowy korpus tak rysuje cylider(w "najgłębszym" miejscu jest z jakieś 0.5mm ubytku)? Edited December 13, 2010 by klekot93 Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Ewidentnie część 64 nie działa. Pytanie tylko, czy wypadł Ci sam pierścień[nie ma go na zdjęciu] czy wyłamał się ten kapturek, który wystaje, gdy zamek jest w pozycji zamkniętej. Nie mogę wywnioskować, musiałbyś zrobić zdjęcie z bliska tej części - najpierw oczywiście wyjmij ją z cylindra. To nie jest problem, w zależnosci od tego co poszło, ale będzie kosztować więcej, lub mniej. Prawidłowo część wygląda tak: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=RAT-WE-012&search=searchItem&rs=ra%20tech&catid=&cat= Tutaj masz od razu pierścień, którym mocujesz element do korpusu zamka no i dyszę NPAS, ale to ostatnie nie jest wymagane przy wymianie, bo problem siedzi tylko w tym: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=RAT-WE-008&search=searchItem&rs=ra%20tech&catid=&cat= Sorry że tak chaotycznie, ale nie chce mi się robić zdjęcia tego jak powinno być. Jak nie zrozumiesz to najwyżej zrobię. A co do wycierania cylindra przez zamek - też miałem ten problem i po prostu na chama trochę odginałem cylinder i już nie ma problemu. Quote Link to post Share on other sites
klekot93 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Proszę, oto szczegółowe zdjęcie tej części: http://i1140.photobucket.com/albums/n572/marek_bocian/bolt.jpg Na moje laickie oko, porównując ze zdjęciem, do którego wysłał mi Pan odnośnik, część jest kompletna. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) W dalszym ciągu nie było widać najważniejszego - czy jest taki rowek na lewym końcu tego elementu[akurat prespektywa zasłania]. Ale cześć wygląda ok i wydaje mi się, że brakuje Ci tego: http://www.ipscgm.com/index.php?main_page=product_info&cPath=399_373_448&products_id=1823&zenid=e0448b8c3a3bb3863fda63441222a77c Jeśli tak faktycznie jest to poszukałbym tego po jakiś sklepach metalowych, ew. sam dorobił bo ściąganie tego za 5$ mija się z celem. Oczywiście możesz też kupić cały zespół[co sam radzę] ponieważ daje większą szczelność, powtarzalność strzałów, regulację fps no i oczywiście wytrzymałość. EDYCJA: Patrzcie co WE umieściło na swoim kanale na YT: http://www.youtube.com/watch?v=wrKpIhcRs1U&feature=player_profilepage Wygląda na to że OPEN BOLT tuż tuż. Edited December 14, 2010 by rucznoi Quote Link to post Share on other sites
klekot93 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Zgadza się, brakuje tego elementu. :) Ze opisu NPAS'a na str. WGC wywnioskowałem, że to kluczyk do regulacji fps'ów. Ciekawi mnie czy problem z auto oraz bolt catchem również jest tym spowodowany. Dziękuję bardzo za pomoc. :) Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Na 99% tak, musisz załatwić ten pierścień, jeśli to ma działać. Quote Link to post Share on other sites
klekot93 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Zdaje się, że zadam pytanie retoryczne. ale czy ten rowek, o którym Pan wspominał powinien mieć z 0.3mm szerokości? Można w jakiś sposób to naprawić, czy trzeba będzie wymieniać całą cześć? http://s1140.photobucket.com/albums/n572/marek_bocian/?action=view¤t=DSC00017.jpg Quote Link to post Share on other sites
memonic1 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Zdaje się, że zadam pytanie retoryczne. ale czy ten rowek, o którym Pan wspominał powinien mieć z 0.3mm szerokości? Można w jakiś sposób to naprawić, czy trzeba będzie wymieniać całą cześć? http://s1140.photobucket.com/albums/n572/marek_bocian/?action=view¤t=DSC00017.jpg Niestety trzeba wymienić całą część. Quote Link to post Share on other sites
Kpt. Ducky Posted December 25, 2010 Report Share Posted December 25, 2010 WE potwierdziło, że nowe magazynki będą identyczne do SCAR'a jak i do M4/M16 ... Quote Link to post Share on other sites
Shemag Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 (edited) Co zawiera zestaw do konwersji SCAR na system Open Bolt: Tutaj instrukcja obrazkowa jak to zamontować: http://tw.myblog.yahoo.com/frogman-myblog/article?mid=9009 A tutaj jak działa: http://www.youtube.com/watch?v=gUYT_RoG9Zo&feature=player_embedded Edited January 20, 2011 by Shemag Quote Link to post Share on other sites
Smiglo7o7 Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Co myślicie o tym SCAR z open boltem (nie znam się na firmach gaziaków za bardzo) sprzęt warty swojej ceny (203$)? Zastanawiam się nad zakupem tej giwery. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Ogólnie bardzo fajna replika tylko ma 1 główną wadę, która wciąż nie została zniwelowana (łamiąca się środkowa część kolby) tam gdzie styka się z sprężyna powrotna zamka. Poza tym same plusy: -HU wreszcie działa bardzo dobrze -celność bardzo ok -szybkostrzelność znacznie wzrosła -wzmocnione części spustu (m in. firing pin i coś tam jeszcze) -da radę wystrzelić wreszcie cały magazynek na full auto bezproblemowo, gdzie AWSS po prostu po serii 5 kulkowej zamarzał... -nowe magazynki do emek i scarów zostaną przeprojektowane, lecz wciąż ich jeszcze nie ma. Trzeba czekać na nie wtedy dopiero będzie to naprawdę bardzo fajna platforma. Quote Link to post Share on other sites
Smiglo7o7 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Czyli jak rozumiem wszystko pięknie. Czy ta pękająca część jest dostępna do kupienia, może jest wersja wzmocniona? Co będzie zmienione w tych magazynkach? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Czyli jak rozumiem wszystko pięknie. Czy ta pękająca część jest dostępna do kupienia, może jest wersja wzmocniona? Co będzie zmienione w tych magazynkach? Teoretycznie jest niby ta wzmocniona, problem w tym że nadal pęka ,nawet na GG, na Co2 na pewno padnie... oszukaj na Gasguns.info na forum są rozwiązania tego problemu. Nowe magazynki będą miały inna konstrukcję (3 części jak g36?)i ponoć mają się schładzać tak szybko przy serii. Quote Link to post Share on other sites
Smiglo7o7 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 no ok czyli teraz musze szukać kogoś kto sprowadzi mi to do polski :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.