B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Potem będzie: Mendi płakał jak usuwał :icon_wink: Tyle wiedzy wymieszanej z..... Załóżmy, że guma na mojej dyszy ma 5 mm wysokości i wpasowuje się idealnie w średnice cylindra, przy jakiej wysokości tej gumy fpsy będą spadać bardziej niż 10 fps? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Wylicz sobie pojemność cylindra z tłokiem naciągniętym. Później zmniejszając ta objętość o dodatkową grubość amorka, można procentowo wyliczyć spadek fps. Kiedyś składałem swd na promyku 500mm i m170 shs. Amorek wstawiłem z podeszwy klapka, coś ok. 1cm grubego. Fps były na początku ok. 610, a później ubiło się do 595, czyli prawidłowo. Na stockowym amorku nie było więcej fps, tylko nadmiar powietrza, co powodowało głośniejszy dźwięk wystrzału i rozrzut większy. Nie wiem czy amorek 1,5 cm by się również nie sprawdził, nie grzebałem już skoro było dobrze. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Czyli bez problemu zrekompensuje to m180. Quote Link to post Share on other sites
Kuki12 Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Panowie mam problem z moim SWD Objechała mi się śrubka od selektor udało mi się ją wykręcić i zastąpić inna niestety coś jest nie tak z selektom, Gdy replika jest na zabezpieczonym to strzela a jak przedstawiem na strzał to działa blokada spustu. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Selektor jest prosty jak konstrukcja cepa. Po prostu zdejmij pokrywę i "podumaj" dlaczego tak się dzieje. Pewnie źle ustawiony i stąd jajca. Quote Link to post Share on other sites
Kuki12 Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Można zdjęcie podglądowe jak to powinno byś ustawione. Szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Wyciągnij zespół spustu. Zajmuje to 10 sekund. Zobaczysz element na który ma naciskać dźwignia selektora w pozycji odblokowanej. Złóż selektor tak aby mógł prawidłowo działać. Budowa SWD jest bardzo prosta i więcej się nauczysz jak sam spróbujesz zrozumieć jak to działa. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Czyli bez problemu zrekompensuje to m180. Niby tak, ale wielkości słupa powietrza to ci nie zrekompensuje. Przy 590mm nie będzie raczej problemu z ciut grubszym amorkiem, aczkolwiek z lufa powyżej 600mm, spadki już są nawet na stockowym amorze. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Czyli jednak... Muszę w takim razie go przyciąć trochę. Quote Link to post Share on other sites
Bizek Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 (edited) Czołem, Kilka lat temu miałem problem z moją repliką SWD A&K. Chodziło o to, że blaszki dociskające bezpiecznik nie trzymały go zbyt mocno, przez co on sam się blokował. Posiadałem wtedy I generację SWDa, kupioną U Krakmanów (to była wtedy nowość). Nikt mi dobrze nie poradził jak to naprawić, więc dopiero teraz się zabrałem za to i problem rozwiązałem. http://forum.wmasg.p...selektor-ognia/ Rozwiązaniem problemu auto-blokady są małe przeróbki selektora. Żeby zacząć najpierw należy zebrać niezbędne części, a mianowicie 2 podkładki M10 (kupione w castoramie) oraz śrubę stożkową M3 (na długość ok. 16mm). https://drive.google...iew?usp=sharing Następnie należy wybić punktakiem małe wcięcie i nawiercić wiertłem (2 lub 2.5 mm) otwór w 1 i 2 części bezpiecznika, oraz nagwintować oba gwintownikiem M3. (jak na zdjęciach) https://drive.google...iew?usp=sharing https://drive.google...iew?usp=sharing Na końcu należy włożyć kompletne suwadło (jeżeli tego nie zrobimy będziemy musieli rozkręcać ponownie bezpiecznik), włożyć zewnętrzną część bezpiecznika, następnie cienkie (stockowe) blaszki, potem podkładki M10 i 2 wewnętrzną część bezpiecznika. Dokręcić śrubę na 3/4 swojej długości i założyć zespół spustowy. Na końcu śrubę dokręcić do końca i złożyć replikę. Całość prezentuje się następująco: https://drive.google...iew?usp=sharing https://drive.google...iew?usp=sharing https://drive.google...iew?usp=sharing Rozwiązanie to przerosło moje wszelkie oczekiwania. Wszystko działa jak należy. Bezpiecznik pracuje o wiele bardziej topornie niż nowa replika (prawie jak w wyrobionym deko). Pozdrawiam Bizek Edited March 13, 2015 by Bizek Quote Link to post Share on other sites
ppszejdi Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Witam Mam pytanie czy okładziny przednie plastikowe mają mieć delikatny luz w mocowaniu czy to normalny objaw w a&k. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 U mnie mają luz a replika niewiele przeszła. Po kolei dopracowuję detale i chyba przychodzi pora na zrobienie drewienek. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 @Bizek ciekawie to rozwiązałeś. Ważne, że działa. Ja tam osobiście wolę starszy typ bezpiecznika - bez śrubki z zewnątrz. Zamiast podkładek daje 1 zwój dowolnej sprężyny głównej. Też fajnie klika. Witam Mam pytanie czy okładziny przednie plastikowe mają mieć delikatny luz w mocowaniu czy to normalny objaw w a&k. Tak, to normalne i częste. Ale izolka naprawia nie takie rzeczy :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Bizek Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 @Bizek ciekawie to rozwiązałeś. Ważne, że działa. Ja tam osobiście wolę starszy typ bezpiecznika - bez śrubki z zewnątrz. Zamiast podkładek daje 1 zwój dowolnej sprężyny głównej. Też fajnie klika. Czytałem twój sposób, też nie był zły :) Ale nie jestem pewny czy sprężyna będzie dobrze się trzymać. Mam jeszcze jednego SWDa to chyba popróbuję twoim sposobem. Quote Link to post Share on other sites
Kuki12 Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Wiem panowie że budowa jest prosta ale siedzę nad tym już kilka godzin rozkładam i składam i nadal jest to samo. Paluch od selektora powinien być pod czy nad tym elementem co blokuje spust?? U mnie paluch od selektora ma straszny luz. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Zdjęcia? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Ja poszedłem patentem Mendiego jeśli chodzi o naprawe bezpiecznika i wszystko działa supcio. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 (edited) Gumowy młotek i gwóźdź naprawiły mój :icon_wink: Edit#1 Na trzeźwo bym nie wpadł na takie zaawansowane rozwiązanie. Edited March 14, 2015 by B3Lf öÖö (LastSniper) Quote Link to post Share on other sites
Bizek Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Wiem panowie że budowa jest prosta ale siedzę nad tym już kilka godzin rozkładam i składam i nadal jest to samo. Paluch od selektora powinien być pod czy nad tym elementem co blokuje spust?? U mnie paluch od selektora ma straszny luz. Powinien być pod tym elementem. Zawsze są z tą częścią problemy, udaje mi się to założyć jak bezpiecznik daję do góry i zakładam zespół spustowy najpierw na te rowki co są z tyłu, a potem zaczynam bawić się w poprawne usadowienie selektora. Jak założę zespół spustowy a ta część bezpiecznika w zespole spustowym nie zaskoczy jak powinna to pomagam sobie cienkim śrubokrętem płaskim. Po kilku próbach zwykle się udaje. Jeżeli chodzi o luzy to prawdopodobnie masz nie dokręconą śrubę imbusową która łączy bezpiecznik z paluchem, jak to nazwałeś. Pytanie tylko z jakiej serii masz bezpiecznik? Quote Link to post Share on other sites
Kuki12 Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Podejrzałem u kolegi jak to jest i wiem w czym problem. Kupię dźwignie selektora ogania lub poproszę o link do sklepu gdzie mogę ją dostać. Szukałem po popularnych sklepach i niegadzie nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Podejrzałem u kolegi jak to jest i wiem w czym problem. Kupię dźwignie selektora ogania lub poproszę o link do sklepu gdzie mogę ją dostać. Szukałem po popularnych sklepach i niegadzie nie ma. Eh, smuteczek - ta część, jak i większość elementów body swd, nie występuje w sprzedaży. Szukaj na komisie, zdarzają się dawcy. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Uderz do mnie to Ci opylę ;). Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Kolega kolegi kolegi nie pamięta w którą stronę montowało się s stockowej komorze ten usztywniacz lufy wewnętrznej :icon_lol: Zaokrąglona jest jedna strona a wejście na zaokrąglenie jest z dwóch stron... Ktoś coś? :icon_cry: Edit#1 Uwaga, kulka z PPS'a pasuje do stocka i na odwrót. W stock'owej komorze gumka jest nieznacznie* bliżej dyszy. *cały +/- 1mm... Prosty test: 1)Na komorze PPS'a przy springu m180 czechów i devill'ach 0.36g: 48 kartek a5 -kulka przebiła 27 warstw na 5'ciu zrobiła wgłębienie i została w środku. 2)Na komorze stock'owej przy springu m180 czechów i devill'ach 0,36g: 48 kartek a5 -kulka przebiła 40 warst po prostej i porwała 8 ostatnich + utknęła w poduszce. Edited March 17, 2015 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Widać moc ale lepiej by było replike schronować :D. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 (edited) Tylko gdzie jak Specowi nie ufam... Schronować trzeba bo tam jest m180... Ja nie chcę nikogo tym uszkodzić przypadkiem ;) Pierwszy dylemat dotyczący zmiany sprężyny na słabszą od baaardzo dawna. Jak już się nacieszę to zrobie pomiar i może jakieś zdjęcia wnętrza PPS'a podrzucę. Edited March 16, 2015 by B3Lf öÖö (LastSniper) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.