bamper12 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Witam. Mam kilka pytań co do tego chwytu silnikowego. ( http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5602 ) Proszę o wypowiedzi osób posiadających ten chwyt lub takich którzy go mieli w rękach. 1)Czy montuje się go tak jak ten chwyt? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2110 Właściwie jak w ogóle się go składa :-F :P ? 2)Czy jest trwały? 3)Czy dobrze siedzi w ręce(jest praktyczny/wygodny) ? Mam nadzieję że nie pomyliłem działów :uśmiech: ;) ? Otworzyłem temat bo nic o nim nie znalazłem w "szukajce". Jeżeli temat już gdzieś był, to przepraszam. Pozdrawiam ;) Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Nie trzymałem, nie posiadam, ale: 1) Tak, montuje się go tak samo. 3) To zależy także od Ciebie, bo jeden człowiek woli miękkie, drugi twarde łóżka. Najlepiej jakbyś się przymierzył to jednego z tych chwytów i sam ocenił. Mogę powiedzieć, że leżą one zupełnie inaczej niż standardowe. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 (edited) Nikt nie posiada tego chwytu ;/ ? Czyżby nie był rewelacyjnym produktem ????;/ W takim razie do zamknięcia. Dzięki za posta PiterTKD Edited February 10, 2010 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 (edited) Nikt nie posiada tego chwytu ;/ ? Czyżby nie był rewelacyjnym produktem ????;/ W takim razie do zamknięcia. Dzięki za posta PiterTKD Mam. Montujesz tak samo jak zwykły. Problem jest jeden z regulacją docisku silnika ale jak zdejmiesz podchwyt na dłoń to jest oki. Trochę się luzowały śruby pod silnikiem ale zalałem lakierem bezbarwnym i jest wsio oki. Aha i stopkę pod silnik musisz mieć swoją tu nie ma w zestawie. Wygoda jest na plusie. Ja skopiowałem to rozwiązanie z PSG-1 znajomego w którym to rozwiązanie bardzo pomaga odpocząć dłoniom. Faktura trochę się różni ale jest dość dobra. Trwałość u mnie jest wystarczająca jak na razie. Edited February 11, 2010 by raeone Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 11, 2010 Author Report Share Posted February 11, 2010 Mam. Montujesz tak samo jak zwykły. Problem jest jeden z regulacją docisku silnika ale jak zdejmiesz podchwyt na dłoń to jest oki. Trochę się luzowały śruby pod silnikiem ale zalałem lakierem bezbarwnym i jest wsio oki. Aha i stopkę pod silnik musisz mieć swoją tu nie ma w zestawie. Wygoda jest na plusie. Ja skopiowałem to rozwiązanie z PSG-1 znajomego w którym to rozwiązanie bardzo pomaga odpocząć dłoniom. Faktura trochę się różni ale jest dość dobra. Trwałość u mnie jest wystarczająca jak na razie. Oooo! Bardzo się ciesze, że odezwał się jakiś użytkownik. ;) Mam Jeszcze kilka pytań. Czy dziury do przykręcenia tej pierwszej klapki (M4) są nagwintowane? - tzn. czy są to zwykłe dziury w plastiku, czy tak jak np. w chwytach G&G (m4) są zalane takie metalowe "gwiazdki" ? Czy są jakieś nadlewki? [Czy nic tam nie pęka, kruszy się itp. ?] I czy nie ma problemu z włożeniem silnika;)? Z góry dzięki. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Gwinty są plastikowe, nadlewki są głównie w postaci połączenia połówek, co potrafi kaleczyć dłoń (papier ścierny lub pilnik załatwia sprawę), silniki pasują, jedne ciaśniej drugie luźniej ale mi weszły wszystkie. Ogólnie wszystko jest ok. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Również mam ten chwyt. Jedyny problem jaki w nim zaobserwowałem - śruba, którą miałem w komplecie była za krótka. Nie miałem problemów z dopasowaniem innej. Chwyt leży mi w ręce wygodniej niż standardowy, aczkolwiek nie jest to jakaś duża różnica. Jest o jakieś 2-3 centymetry dłuższy od standardowego. Gumowa podkładka (ta duża obręcz) trochę odchyla się w przód i tył (jakieś 15-20 stopni). Z początku mnie to trochę irytowało, ale się przyzwyczaiłem i uważam, że to jest bardzo wygodne rozwiązanie. Nie wiem w sumie czy to wina mojego egzemplarza, czy tak po prostu musi być - nie interesowałem się tym więc proszę się jakby co ze mnie nie śmiać ;). Jestem z chwytu bardzo zadowolony i nie żałuję wydanej na niego kasy. Poza większym komfortem trzymania repliki odczułem również kilku punktowy wzrost poziomu lansu repliki ;). Tak wygląda na eserce: Pozdrawiam. Edited February 13, 2010 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 Ok. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Skuszę się na niego do mojej M16 "parasnajpy" Interesuje mnie jeszcze tylko( musiałem czegoś zapomnieć ;/) czy ta "gumowa obręcz" ma regulowaną wysokość ?? Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Regulacja jest, ale jej skala to jakieś półtora centymetra. Chyba, że ja coś źle robię.. ;) Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 Ok. Dzięki. Proponuje nie zamykać przyda się innym przyszłym użytkownikom. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.