Katana Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Witam. Rozwiązałem mnóstwo problemów z singlem, teraz tłok pozostaje w tylnej pozycji czasami. Nawet 12v nie jest w stanie tego ruszyc. a sprezyna daje 300 FPS, stock classica z 4 letni. Zębatki próbowałem różne, to samo. Podwójne łożyskowanie. Czy powiedzmy spiłowanie ostatniego zęba tłoka rożwiąże problem? Może zmniejszyc luiczbe łozyskowan? Quote Link to post Share on other sites
Dizzy Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Może spróbuj odwrotnie wsadzić sprężynę. Mi ostatnio też blokował się w tylnej pozycji na m130 guardera, włożyłem ją odwrotnie i jest pięknie. Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 Sprawdzę. Tylko ta sprężyna jest identyczna z obu stron. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Wywal 1 z łożysk . Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 A ja radzę sprawdzić na sucho czy cała prowadnica chowa się w tłoku, miałem tak kiedyż że łożysko było za szerokie i blokowało tłok. Sprawdź też czy sprężyna nie ma luzów na prowadnicy bo może ucieka na bok i blokuje tłok. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 (edited) ALBO łożysko ma zbyt małą średnicę i sprężyna się na nim zakleszcza, ale teoria Kicpy też ma jak najbardziej sens, szczególnie gdy tłok nie jest dobrze spasowany z prowadnicami w GB - może pod koniec cyklu wędrować lekko w bok i przy dobrze spasowanym łożysku z prowadnicy jest ból. Wsadź sobie prowadnicę bez łożyska. Edited February 9, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 Oba łożyskowania pracuja w tym karabinie juz 1,5 roku. Zmieniłem tylko sprężyne. Wywaliłem ostatni ząb tłoka, wszystko gra i chodzi. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 To ewidentnie coś jest z prowadnicą i sprężyną. Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 Czyli sprężyna jest za... jakaś zła? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Jaką masz prowadnicę i sprężynę oraz czy masz łożyskowanie na tłoku? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 AnR sprężyna to stock CA. One są szersze trochę od innych. Mi do hardpistona Promyka nie chciała wejść a na prowadnicy też promyka miał luzy ponad 5mm i prawdopodobnie ona jest przyczyną twoich boleści. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Stawiam raczej na zbyt duże napięcie wstępne. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Nie sądzę bo ta sprężyna ma dużo mniej zwojów niż M110 guardera który się mieści do między podwójnym łożyskowaniem. Sam używałem takiej sprężyny przy podwójnym łożyskowaniu i żadnych problemów nie miałem, gdy włożyłem do innej repliki z prowadnicą Prometheusa musiałem zatopić rurkę termokurczliwą na prowadnicy bo aż takie luzy miała i lubiła się zsunąć i zablokować tłok. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Tym razem nie winiłbym maksymalnego ścisku sprężyny. Jak już to sprawdziłbym czy nie ma za wielkich luzów na prowadnicy i czy prowadnica bez sprężyny chowa się w tłoku. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Podam inny przyklad: kiedys bawilem sie duraliminiowym tloczyskiem ICS + tlok. Co dziwne, zerwalo zeby z tloczysta i tlok stawal w polowie drogi. Po glebszej analizie wyszlo, ze duraluminiowe tloczystko wraz z tlokiem bylo krotsze o 0,5mm w stosunku do plaskiowego stock'owego tloczyska. Kola zebatw mialy problem aby sie zazebic,tloczysko stawalo w polowie drogi, blokowalo sie itp itd... Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 Prowadnica i tłok pracują ze sobąjuz 1,5 roku, a to na 100, 120 i 130 i dopiero teraz cośtakiego się wydziało. Czyli sprężyna jest nieodpowiednia wynika z tego, co mówicie. Zastąpoie 100 Guardera w takim razie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.