mafo Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 (edited) Hej. Wczoraj odebrałem przesyłke od Ehobbyasia http://shop.ehobbyasia.com/eac-custom-guns...olive-drab.html . Długo sie nie nacieszyłem ponieważ po ok 200 strzałach pękł tłok ( http://shop.ehobbyasia.com/gandp-polyaceta...x-new-type.html taki jak na zdjęciu z tą różnicą że mój ma tylko trzy metalowe zęby, następnie 9, mała przerwa i jeden pogrubiony ząb ) Moje pytanie jest takie : jak będe wymieniał tłok to czy musi on być identyczny jak ten co pękł? dzięki za pomoc Dodam jeszcze że sklep polecił mi baterie li-po 11V http://shop.ehobbyasia.com/bb-battery/batt...ery-t-plug.html ( osobiście myśle że to trochę za dużo i to jest przyczyna pękięcia tłoka) Edited June 1, 2010 by mafo Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Up Quote Link to post Share on other sites
Marnus Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 (edited) Mi niedawno pękł ząb na tłoku w Emce G&P, montuję teraz w asgshopie tłok Systema Energy (79zł). Nie musisz wymieniać na identyczny. Co do batki... no raczej za dużo jak na full stocku (no chyba, że coś wzmacniałeś?). Ja mam 8.4V 3300 G&P. Edited June 1, 2010 by Marnus Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 dzięki za odzew. To znaczy że jak nowy tłok ma więcej zębów niż w orginale to nie będą one używane ? ( zębatka tłokowa ma tylko 14 zębów) Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Wszystkie standardowe tłoki do AEGów mają tyle samo zębów. Więcej mają tylko specjalne tłoki do przedłużonych gearboxów, ale zawsze w opisie takiego tłoka jest to wyraźnie zaznaczone. Jedyne co, to niektóre tłoki mają usunięty drugi ząb i zamiast niego jest przerwa, powoduje to lepszą współpracę z zębatką. W każdym razie dowolny tłok będzie pasował. Do stockowej repliki polecam żółty tłok CA albo któryś z tańszych tłoków Systemy. Twój tłok, który pękł zapewne był biały a nie niebieski? Syf jakich mało... Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 javelin a co myślisz o baterii ?( dodam że taka jest proponowana w opisie repliki ) Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Jakoś u mnie ten ,,syf" (biały tłok G&P) jak go nazwałeś przemielił na stocku jakieś kilka kilo kompozytu, pózniej SP120 5 kilogramów , na SP130 jakieś 2 kilko i załapał sie na SP140 i teraz lata nadal w składaku na chińskiej M120 i ma się dobrze :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Z tymi tłokami jest tak jak z zębatkami. Jedne chodzą na M130 inne pękają w stocku. Ciekawe kiedy co drugie body tej firmy zacznie się kruszyć ;) Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Jak by użył baterii jaką poleca G&P to by tłok żył baaardzo długo. I tak jest ze wszystkim, tłokami zębatkami, głowicami, itd. Jeżeli będziecie przeginać z złym dobieraniem części czy też zasilania to awarie będą. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 (edited) To fakt za duże napięcie potrafi zabić i tłok i zębatki :mrgreen: Chociaz jak pisałem u mnie tłok biały G&P przyżył dużo i to na 8,4V 9,6V i nawet lipo 11,1V Edited June 1, 2010 by Sebi_S Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Jak by użył baterii jaką poleca G&P to by tłok żył baaardzo długo. I tak jest ze wszystkim, tłokami zębatkami, głowicami, itd. Jeżeli będziecie przeginać z złym dobieraniem części czy też zasilania to awarie będą. TO JAKĄ BATERIE POLECA G&P ? kopując baterie sugerowłem się rekomendacją ehobbyasia (na moje zapytanie na temat baterii zaproponowali tą : http://shop.ehobbyasia.com/bb-battery/batt...ery-t-plug.html ) Quote Link to post Share on other sites
Marnus Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Do stocków 7,6 lub 8,4. Chyba takie info na AsgShopie jest. Ja mam tuning 1 level AsgShopu i śmigam na batce 8,4 i nawet szybko śmiga. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Wiele zależy od jakości ogniw i ich wydajności. 8,4 sanyo / G&P to bardzo dobre ogniwa, nieraz porównywalne z chińskimi 9,6V. Jak by użył baterii jaką poleca G&P to by tłok żył baaardzo długo. I tak jest ze wszystkim, tłokami zębatkami, głowicami, itd. Jeżeli będziecie przeginać z złym dobieraniem części czy też zasilania to awarie będą. Marzan, masz rację, ale tylko z jednego punktu widzenia. Dla mnie tłok, szkielet czy zębatki, które nie wytrzymują 11V na M110 jest bezużyteczny. Z drugiej strony, 11V do stocka G&P to trochę przesada. kopując baterie sugerowłem się rekomendacją ehobbyasia Bo zapewne replika jest zrobiona pod baterię w prowadnicy kolby. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Masz racje Viamortis bateria musi wejść w prowadnice. 7,6 V też by weszła ale oni doradzili 11V, dlatego teraz domagam się bezpłatnej zamiany baterii. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 No cóż, ja miałem dwie eMki z tymi "wspaniałymi" białymi tłokami G&P. W pierwszej tłok padł na pierwszej strzelance, po jakichś 500 kulkach. Na następnej strzelance zdechła zębatka silnikowa. Tłok w drugiej replice pożył ciut dłużej, ale też nie więcej niż 2tys kulek. Po jakichś 5tys wysypało się jedno z łożysk i urwała ośka zębatki tłokowej... Wszystko to na baterii 8,4. Chyba mi Marzan nie powiesz, ze za mocnej baterii użyłem :D Podobne cyrki działy się u co najmniej 1/3 znajomych posiadaczy G&P, więc ja zwyczajnie twierdzę, ze części tej firmy to ścierwo, i gdyby nie ładne wykonanie zewnętrzne, to pewnie już dawno przesiadłbym się na chińczyka :) Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Ja mam emkę G&P z białym tłokiem. Bebechy stock, zmieniłem tylko kable, wypodkładkowałem i przesmarowałem. Śmigam na 9.9V LiFePO4 i mam taki rof, że ludzie robią wielkie oczka. Wywaliłem grubo ponad 5k kulek i zero śladów zużycia. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 2, 2010 Author Report Share Posted June 2, 2010 problem rozwiązany , ehobbyasia wysyła do mnie nowy tłok oraz baterie 7,6V z przeprosinami za pomyłke (wszystko na ich koszt) dziękuje za porady Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Wow! Często robiłem interesy z tym sklepem i nigdy nie narzekałem, ale takiego wypasu się po nich nie spodziewałem :D Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Oczywiście wiadomo że nie ma rzeczy niezniszczalnych. Aczkolwiek przy niektórych bateriach 8,4V, G&P potrafi osiągnąć 26 kulek na sekundę a to sporo... Często mamy problem z nowymi G&P ponieważ po tuningu L1 nawet baterie 7,2V dają za duży ROF. Quote Link to post Share on other sites
RuN_ Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Ja trafiłem na dobry egzemplarz na M130 + Systema magnum przemielił jakieś 20k kulek i nie ma śladów. Bateria 9.6 GnP Large. Nic więcej nie było zmieniane. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 7, 2010 Author Report Share Posted June 7, 2010 Postanowiłem pobawić się baterią 11.1V. Rozdzieliłem 3 ogniwa i zlutowałem do kupy 2 z nich, co powinno dać 7.4V ale nie wiem dlaczego ładowarka pokazuje 8.4V ?. Pęknięty tłok wymieniłem na classic army z metalowymi zębami, podłączyłem przerobioną batke, strzał serią i bach - pęknięty tłok. Co wy na to? Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 7, 2010 Author Report Share Posted June 7, 2010 Moze tlok z wszystkimi metalowymi zebami rozwiaze ten problem ? Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted June 7, 2010 Report Share Posted June 7, 2010 Że ładowarka pokazuje 8,4V to wszystko jest OK, moje lipo 11,1V ładuje sie do 12,6V, NiMh 9,6V ładuje sie do 12,2V. Co do tłoka to coś partoczysz przy składaniu, 2 dobre tłoki tak se lecą prawie że bez powodu? Niemożliwe. Jak pisałem mój tłok G&P przepchał ogrom kompozytu na róznych mocnych sprężynach i nadal ma sie dobrze, u kolegi po montażu żółty CA ciągnie SP140 na full auto, tłok PJ to już nie pamiętam ile przewalił kopozytu. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 7, 2010 Author Report Share Posted June 7, 2010 Zanim włożyłem li-po to wystrzeliłem ok 1000 bb na zwykłej baterii 8,4V. Tłok pękł jak tylko podłączyłem 7,4V li-po. Myśle że nieprawidłowe złożenie mogę wykluczyć Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Dawaj foty. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.