dark_griph Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 (edited) Zastanawiam się jakie cześć dobrać do gearbox'a w wersji trzeciej, aby działał spokojnie na sprężynie M150. Miałoby to działać tylko i wyłączenie w trybie ognia półautomatycznego. Obecnie mam taki zestaw: -szkielet - Deep Fire, -łożyska kulki 7 mm - producent nieznany, -zębatki helikalne, przełożenia nie znam - CA, -głowica cylindra wyciszona - Deep Fire, -głowica tłoka płaska aluminiowa - producent nieznany, -tłok pomarańczowy, 7 stalowych zębów - przypuszczam, że Elementa, -silnik z magnesami neodymowymi - PJ/JG 3 gen. -cylinder typ 0 A&K, -akumulator NiMH 10.8V Co ewentualnie wymienić/dokupić, żeby nie popsuło mi się toto zaraz po włożeniu SP140-150 Guarder'a? Edited June 15, 2010 by dark_griph Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Głowicę tłoka na stożkową, najlepiej dać bore up. Przełożenie zębatek jest dość ważne :) STU będą odpowiednie. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Zapomniałeś jeszcze o wymianie głowicy cylindra i dyszy wtedy. A tak ogólnie jak napisałeś. Ja bym się osobiście pokusił o dobre ślizgi, kuleczki czasami lubią się skończyć przy dużych springach. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 (edited) Tłok na bank poleci, prędzej lub później... Polecam coś np JBU lub Aim top z pełną metalową szczęką. Co do głowicy to trzeba uważać, żeby się nie odkręciła! Płaska pewnie da radę na semi. A co do głowic BU, to Guarder mi pękł w debilnym miejscu- ta koronka co trzyma "odbojnik" plastikowy, to powinno być z metalu i 1 częściowe! Edited June 15, 2010 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 O ile mi wiadomo to gearboxy Deep-Fire-a Lubią szybko pękać przy sprężynie M130. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 (edited) Masz na myśli v2 czy v3? Jak tych pierwszych widziałem całkiem sporo pękniętych i połamanych w różnych miejscach, różnej maści producentów, lecz ani razu w ręku nie miałem żadnego uszkodzonego v3... W razie co mam jeszcze szkielet JG i czarny Boyi/PJ - czyżby chinole były lepsze :) :D ? Edited June 16, 2010 by dark_griph Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Chodziło mi o v2: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=26291 V3 jest konstrukcyjnie mocniejsze, więc powinien dłużej wytrzymać Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Zestawik dobry, ale warto dokupić całego bore-up'a (czyli zmiana głowić jak koledzy wspomnieli wcześniej) i łożyska też bym preferował na 7mm stalowe ślizgi. Koszt ~~250 PLN. Tylko się licz z tym, że GB DF'a nie zawsze tak gładko pasują do każdej repliki, tak samo części różnych producentów do tegoż szkieletu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 v3 df'a pekł na m140 systemy po 10k kulek. fakt ze było full auto i magnum i li-po na ITU guardera plus borek Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) Mam taki sam zestaw w Ak od VFC na M150 Guardera, i stockowy gearbox 7mm trzyma się pięknie od ponad 2 lat na full auto :) Edited June 16, 2010 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 To lepiej zmienić szkielet na chiński (wyżej podałem co mam) :P :) ? Dziwna sprawa - głowicę cylindra mam wyciszoną Deep Frajera, ale nie pasuje do niej żadna wyciszona głowica tłoka: ani GnP, ani Guarder. W obu wypadkach cały zespół robi się "za długi" i zębatka łapie od razu drugi ząb tłoka... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Dziwna sprawa - głowicę cylindra mam wyciszoną Deep Frajera, ale nie pasuje do niej żadna wyciszona głowica tłoka: ani GnP, ani Guarder. W obu wypadkach cały zespół robi się "za długi" i zębatka łapie od razu drugi ząb tłoka... To dość normalne przy grzybkowych głowicach tłokach lub po prostu mieszanie części różnych producentów. Wystarczy usunąć przedostatni, lub jak kto woli "drugi" ząb tłoka. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Tylko to z kolei osłabia krańcowy ząb tłoka (wszystkie zęby są "sklejone" razem z obu boków). Zatem jeżeli kupiłbym BU, np Systemy, to takiego cyrku nie powinno być i wsio powinno pasować bez piłowania tłoka? Edited June 17, 2010 by dark_griph Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Tylko to z kolei osłabia krańcowy ząb tłoka (wszystkie zęby są "sklejone" razem z obu boków). Zatem jeżeli kupiłbym BU, np Systemy, to takiego cyrku nie powinno być i wsio powinno pasować bez piłowania tłoka? Nie "osłabia" go na tyle, żeby tłokowi odpadła dupa po pierwszym strzale. Co do pytania to masz odpowiedź we wcześniejszym poście. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 Wolałem się upewnić. Bądź co bądź na BU Systemy można kupić wiele innych, fajniejszych rzeczy... ;) Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 A Systema nie robi BU tylko do v.2 ? Ja z modify byłem zadowolony - głowica tłoka BU działała ładnie na M150 razem z resztą zestawu cylindra CA. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Robi nie tylko do v2 ale i do v3 i do v4 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Sądzę że masz AK, myślę że łożyska 7mm mogą się posypać, jak by nie patrzeć, to są malutkie kuleczki vs. M150 Jednak Pidżejowi działa, może dlatego że to VFC a nie no name made in China. Tłok jak zawsze polecam (JBU) JB Unicorn, są niezniszczalne i tyle. Jak zauważyłeś, np. w AK komora Hu może mocno zaprzeć się o szkielet GB, chodzi o to by jakimś sposobem wywierała nacisk na szkielet. Są różne metody, w przypadku G&G jest trochę gorzej bo tam już siedzą 2 śruby, jednak nie ma większej potrzeby przykręcania komory. Na lufę można założyć o'ring który będzie podkładką między komorą a body. Zębatki CA wytrzymają jeśli sa to T.U. S.T.U. reszta też. W takiej konfiguracji możesz spokojnie tłuc na auto. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted June 19, 2010 Author Report Share Posted June 19, 2010 Pudło - mam AUG'a. Komora dociskana do GB za pomocą sprężynki, podobnie jak w G36. Może ktoś wie, jakie mają przełożenie zębatki typu TU, STU itd? 1:4? 1:30? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 No niech będzie AUG, tam jest za dużo kompozytu by zrobić sztywna konstrukcję a tą sprężynkę traktujmy jako docisk dynamiczny który spełnia rolę inną niż wzmocnienie GB, mi chodzi o docisk statyczny. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 (edited) Komora dociskana do GB za pomocą sprężynki, podobnie jak w G36. A od kiedy to komora w G36 jest dociskana do GB sprężynką?? Bo cholera jakbym G36 nie rozbierał tak nigdy w pobliżu komory hopka nie widziałem choćby najmniejszej sprężynki :roll: Edited June 20, 2010 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 W moich 3 gietach - JG, 2x CA - wszystkie miały sprężynkę dociskajacą komorę do gb. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 W gietach komora nie dotyka szkieletu. Jest sprężyna na lufie wew pomiędzy komorą a blokiem gazowym. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 W każdym razie sprężynka jest ;-) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 To się chyba nie zagłębiałem w szczegóły ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.