Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zastanawiam się jakie cześć dobrać do gearbox'a w wersji trzeciej, aby działał spokojnie na sprężynie M150. Miałoby to działać tylko i wyłączenie w trybie ognia półautomatycznego.

 

Obecnie mam taki zestaw:

-szkielet - Deep Fire,

-łożyska kulki 7 mm - producent nieznany,

-zębatki helikalne, przełożenia nie znam - CA,

-głowica cylindra wyciszona - Deep Fire,

-głowica tłoka płaska aluminiowa - producent nieznany,

-tłok pomarańczowy, 7 stalowych zębów - przypuszczam, że Elementa,

-silnik z magnesami neodymowymi - PJ/JG 3 gen.

-cylinder typ 0 A&K,

-akumulator NiMH 10.8V

 

Co ewentualnie wymienić/dokupić, żeby nie popsuło mi się toto zaraz po włożeniu SP140-150 Guarder'a?

Edited by dark_griph
Link to post
Share on other sites

Tłok na bank poleci, prędzej lub później...

Polecam coś np JBU lub Aim top z pełną metalową szczęką.

Co do głowicy to trzeba uważać, żeby się nie odkręciła!

Płaska pewnie da radę na semi.

A co do głowic BU, to Guarder mi pękł w debilnym miejscu- ta koronka co trzyma "odbojnik" plastikowy, to powinno być z metalu i 1 częściowe!

Edited by pidzejfat
Link to post
Share on other sites

Masz na myśli v2 czy v3? Jak tych pierwszych widziałem całkiem sporo pękniętych i połamanych w różnych miejscach, różnej maści producentów, lecz ani razu w ręku nie miałem żadnego uszkodzonego v3...

 

W razie co mam jeszcze szkielet JG i czarny Boyi/PJ - czyżby chinole były lepsze :) :D ?

Edited by dark_griph
Link to post
Share on other sites

Zestawik dobry, ale warto dokupić całego bore-up'a (czyli zmiana głowić jak koledzy wspomnieli wcześniej) i łożyska też bym preferował na 7mm stalowe ślizgi. Koszt ~~250 PLN.

 

Tylko się licz z tym, że GB DF'a nie zawsze tak gładko pasują do każdej repliki, tak samo części różnych producentów do tegoż szkieletu.

Link to post
Share on other sites

To lepiej zmienić szkielet na chiński (wyżej podałem co mam) :P :) ?

 

Dziwna sprawa - głowicę cylindra mam wyciszoną Deep Frajera, ale nie pasuje do niej żadna wyciszona głowica tłoka: ani GnP, ani Guarder. W obu wypadkach cały zespół robi się "za długi" i zębatka łapie od razu drugi ząb tłoka...

Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa - głowicę cylindra mam wyciszoną Deep Frajera, ale nie pasuje do niej żadna wyciszona głowica tłoka: ani GnP, ani Guarder. W obu wypadkach cały zespół robi się "za długi" i zębatka łapie od razu drugi ząb tłoka...

 

To dość normalne przy grzybkowych głowicach tłokach lub po prostu mieszanie części różnych producentów. Wystarczy usunąć przedostatni, lub jak kto woli "drugi" ząb tłoka.

Link to post
Share on other sites

Tylko to z kolei osłabia krańcowy ząb tłoka (wszystkie zęby są "sklejone" razem z obu boków).

 

Zatem jeżeli kupiłbym BU, np Systemy, to takiego cyrku nie powinno być i wsio powinno pasować bez piłowania tłoka?

Edited by dark_griph
Link to post
Share on other sites

Tylko to z kolei osłabia krańcowy ząb tłoka (wszystkie zęby są "sklejone" razem z obu boków).

 

Zatem jeżeli kupiłbym BU, np Systemy, to takiego cyrku nie powinno być i wsio powinno pasować bez piłowania tłoka?

 

Nie "osłabia" go na tyle, żeby tłokowi odpadła dupa po pierwszym strzale. Co do pytania to masz odpowiedź we wcześniejszym poście.

Link to post
Share on other sites

Sądzę że masz AK, myślę że łożyska 7mm mogą się posypać, jak by nie patrzeć, to są malutkie kuleczki vs. M150 Jednak Pidżejowi działa, może dlatego że to VFC a nie no name made in China.

Tłok jak zawsze polecam (JBU) JB Unicorn, są niezniszczalne i tyle.

Jak zauważyłeś, np. w AK komora Hu może mocno zaprzeć się o szkielet GB, chodzi o to by jakimś sposobem wywierała nacisk na szkielet. Są różne metody, w przypadku G&G jest trochę gorzej bo tam już siedzą 2 śruby, jednak nie ma większej potrzeby przykręcania komory. Na lufę można założyć o'ring który będzie podkładką między komorą a body.

Zębatki CA wytrzymają jeśli sa to T.U. S.T.U. reszta też.

W takiej konfiguracji możesz spokojnie tłuc na auto.

Link to post
Share on other sites

Komora dociskana do GB za pomocą sprężynki, podobnie jak w G36.

A od kiedy to komora w G36 jest dociskana do GB sprężynką?? Bo cholera jakbym G36 nie rozbierał tak nigdy w pobliżu komory hopka nie widziałem choćby najmniejszej sprężynki :roll:

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...