Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Matsato Chef Knife: The Ultimate Tool for Precision and Performance In every kitchen, the right tools can make a world of difference, and when it comes to cutting, the Matsato Chef Knife is in a league of its own. Whether you're a professional chef or a home cook, this knife is designed to make meal prep faster, easier, and more enjoyable. Crafted for Excellence Inspired by the time-tested techniques of Japanese craftsmanship, the Matsato Chef Knife boasts a blade that combines sharpness, durability, and versatility. Made from high-quality steel, this knife effortlessly glides t
  3. Ze swojej "małopolskiej" strony też obieram ten kurs. I słusznie Dominik zauważa że czasem specyfika danej gry może wymuszać pewne odstępstwa, ale myślę że każdy to zrozumie.
  4. Od gry minęły przeszło 2 tygodnie. Myślałem, że gracz sam się przyzna i spróbuje wyjaśnić zaistniałą sytuację niestety tak się nie stało. Jako, że nie jest to wielką tajemnicą bo spora ilość graczy to wie, więc nie mam skrupułów by napisać, że był to @gonzo0.
  5. Last week
  6. Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, strzelec/erkaemista 5. Lolek2102, saper 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Misiek, strzelec/snajper 9. Pit, strzelec 10 SadoMason, strzelec 11. Lisu, strzelec 12. Prochu, strzelec 13. ---
  7. Dostałem wreszcie akceptację urlopu i niestety termin gry wypada w środku wakacyjnego wyjazdu. Niestety muszę zrezygnować z udziału w grze.
  8. Dzięki. Proponowaliśmy taką ewolucję, żeby właśnie postawić krok w kierunku ujednolicenia zasad (czyli dokładnie to co o czym pisał @Meister z którym zgadzam się w 100%) i proponuję też pozostałym organizatorom pójście drogą Cortesa i Dominika. ;) Przy okazji zdradzę, że trwają prace nad spisem w nieco odświeżonej formie, żeby poprawić czytelność i spójność. Wrócę na chwilę do cliffhangera sprzed ww. tematu: @wish czekamy na ujawnienie delikwenta wspomnianego wcześniej. Zainteresowanie jest spore ;)
  9. Niestety z ważnych przyczyn jestem zmuszony zrezygnować z udziału. Pozdrawiam DBWRESERVE
  10. Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, strzelec/erkaemista 5. Lolek2102, saper 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Cortes, strzelec 9. Misiek, strzelec/snajper 10. Pit, strzelec 11. SadoMason, strzelec 12. Lisu, strzelec 13. Prochu, strzelec 14. ---
  11. Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, strzelec/erkaemista 5. Lolek2102, strzelec 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Cortes, strzelec 9. Misiek, strzelec/snajper 10. Pit, strzelec 11. SadoMason, strzelec 12. Lisu, strzelec 13. Prochu, strzelec 14. ---
  12. Dodajemy do gry funkcje sapera po 1 na drużynę: Saperzy i przeszkody inżynieryjne: Saperzy są jedynymi graczami uprawnionymi do wykonywania przejść w zaporach przeciwczołgowych i zasiekach, stawiania min oraz wysadzania określonych obiektów jak i przecinania drutów kolczastych. Zasieki - nie można przez nie przeskakiwać, rzucać się na nie, odchylać kijem, etc. Muszą zostać przecięte przez saperów.
  13. Hold up, a co w związku z tym? *pokazuje palcem na cytat poniżej* Czyli jedyne umocnienia jakie możemy zrobić na otwartym terenie to dziury w ziemi, w którym da się je zrobić "o ile będzie do tego dobra ziemia" i tyle?
  14. Jeżeli chodzi o wieże, mam z nią problemy ponieważ system obracania się trochę psuje i obraca się max 30 stopni. Postaram się to dopracować, jak się nie uda to będzie w takim stanie na grze. Zasady co do wieży były opisane w drugim poście co do zasad. Zdjęcia wieży i jej słabych punktów dostaniecie jako dowódca na grze w formie akt + mapę terenu gry itp. Drut kolczasty nie gra, dlatego też nie ma funkcji saperów. Wieża nie będzie możliwa do przejęcia - jest to atrakcja tylko na jedną fazę. (tak jak to było dwa lata temu na grze październikowej 1939: "Węgierska Górka".
  15. Czy jako dowódca strony amerykańskiej, mogę dostać na priv ( jeśli to top secret) zdjęcie tej wieży? Bo trochę się zaczynam gubić, czym ten element w ogóle będzie i jakie będą jego możliwości. Drugie pytanie...Czy będzie grał "drut kolczasty", w postaci sznurka ( tak jak na "Linii Mareth") przytwierdzonego do palików? Trzecie pytanie, czy wieża "Panthersturm" będzie możliwa do przejęcia przez przeciwnika?
  16. Witam. Czy są w najbliższym czasie organizowane rozgrywki snajperskie?
  17. Dla mnie rozdysponowanie amunicji po drużynie to fajny pomysł, bliższy temu jak funkcjonowały RKM w realu. Jak nie ma sie tyle magów do rozdania to może być też szybkoładowarka albo woreczek, do przemyślenia.
  18. Zapraszam do dyskusji mam type 96 i żeby się dostosować muszę sam po przerabiać magazynki z hi-cup na mid a jak jest w pozostałych replikach ?
  19. Moja propozycja to 300 kulek w trzech magazynkach po 100 przy osobie grającej rkm-em i kolejne 3 magazynki po 100 rozdysponowane po członkach drużyny type 96, bren , zb 26 strzelające z podparcia co do BAR-a mam problem był używany nie tylko z podparcia może poprostu zastosujmy powiedzmy 70 kulek w magu i dajmy mu strzelać normalnie.
  20. Cześć z racji że na naszych grach każda ze stron dorobiła się już RKM-u chciał bym poruszyć temat ustalenia jakiś oddzielnych zasad dla tego rodzaju replik.Prosił bym posiadaczy wyżej wymienionych i resztę środowiska o zabranie głosu w dyskusji.Zbalansujmy to jakoś żeby ten typ uzbrojenia był czymś pomiędzy jednoosobową armią a kawałem ciężkiego żelastwa wymagającego ładowniczego i skrzynki na amunicji.
  21. Earlier
  22. Cześć, mam na sprzedaż Thompsona M1928 od King Arms wraz z magazynkami, slingiem i baterią. Thompson M1928 King Arms - delikatnie obdrapany na drewnie i metalu (widać na zdjęciach), działa bez problemu, był używany na 3 imprezach z przebiegiem nie większym niż 1500 kulek. Kupiony z usługą smarowania i podkładkowania w TG. Z jedynych mankamentów - wyrobiony górny gwint w pokrywie kolby (nadal da się ją szczelnie dokręcić i nie lata), na ten moment też brak pinu do kompensatora (aczkolwiek będę go szukał). W środku stock, na 340-350 FPS, używany tylko z LiPo 7.4V. Z zalet: drewno, g
  23. Witam, jestem laikiem jeśli chodzi o ASG, jakiś czas temu kupiłem replike BY-811 [Double bell] plus para akcesorii na nią. Replika jest bardziej do zabawy pod domem i dla zadowolenia oka wiec chiałbym dodać do niej tłumik ale nigdzie nie moge znaleźć czy jest to jakiś konkretny model lub czy sie w ogóle da. Ktoś miał może doczynienia z tą repliką i może mi odpowiedzieć? Też dodatkowe pytanie czy jeśli da się założyć to ten fabryczny wylot sie jakoś wymienia czy na niego zakłada bo za bardzo nie widze jak moża by stabilnie zamontować go.
  24. Nie no, jasne. Akurat WW1 rządzi się trochę innymi prawami i tam wszystko jest jasne, bo nikt nie próbuje kombinować, lub zwyczajnie nie kopiuje zasad ze swoich postów sprzed X lat. Elegancko. Podobna odpowiedź co do WW1. Larpy i gry "specjalne" Cortesa to jest trochę inny typ, nie doprecyzowałem w głównym poście. Ale moim zdaniem na typowe bitewniaki, gdzie właśnie wymogi są trochę niższe i przyjeżdżają nowi czy tacy co bywają raz na ruski rok, lub ktoś wciąga znajomych z modernów, to raczej bym się trzymał jednolitych limitów, by uniknąć sytuacji, w których ludzie lec
  25. Jonek, już widać pewne ujednolicenie. Przykładowo na frontach I wojny światowej stosujemy od lat te same zasady dot. FPS i liczby amunicji, zmodyfikowaliśmy je tylko pod kątem działań sanitariuszy - by ujednolicić je z zasadami drugowojennymi stosowanymi na grach Operacji Połączonych. Co więcej, jeżeli z Cortesem będziemy robić kolejne drugowojenne bitewniaki, to będziemy stosować zasady zaproponowane przez Mazowieckie ASH na Operacji Plunder. Wydaje się, że i limity FPS i klasyfikacja replik, wreszcie limity amunicji zadziałały i były rozsądnym kompromisem między realizmem a grywalnośc
  26. Uuueeee... To ja zadam pytanie jak wyłączyć wieżę z walki? Bo skoro nie może jej rozwalić artyleria, a saperów nie przewiduje scenariusz, to ten, teges... Ja wiem, że będą "słabe punkty", ale próba wyeliminowania załogi przez wyrzutnik łusek brzmi jakkolwiek karkołomnie.
  27. Zwiększamy maksymalną ilość osób do 15 na drużynę i ta liczba jest już ostateczna. Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, strzelec/erkaemista 5. Lolek2102, strzelec 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Cortes, strzelec 9. Misiek, strzelec/snajper 10. Pit, strzelec 11. SadoMason, strzelec 12. Lisu, strzelec 13. Prochu, strzelec
  28. Odpowiedzi na palące pytania: Ad. 1) moc granatów to maks. 1 g NEC. Moc pocisków artyleryjskich to maks. 2 g NEC. Ad. 2) Jeszcze nie wiem, prawdopodobnie tak. Ostatecznej odpowiedzi udzielę po wizji lokalnej. Ad. 3) Tak, jak najbardziej. Co prawda będziemy przy rejestracji wydawać stopery do uszu, ale jeżeli ktoś życzy sobie biegać w słuchawkach to be my guest.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...