Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Karczu

Użytkownik
  • Content Count

    297
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

4196 profile views
  1. Siły lewicowej bojówki Chile La Herencia: Zadania: NAJWYŻSZY PRIORYTET: Poznanie godziny spotkania trójstronnego( poprzez spotkanie z łącznikiem Libermanna w punkcie 34UCB4438467223 Wysoki priorytet: Odnalezienie 5 skrytek z pieniędzmi Odnalezienie skrytki z amunicją Zakup: kartelu El Pulpo - narkotyki, od grupy Lunatyk - 2 rakiety Średni priorytet: Ochrona dowódcy Hermana Carchara Przejęcie jakichkolwiek innych elementów transakcji Odnalezienie przy zwłokach kasety z materiałami istotnymi dla Dominique Libermanna. Pierwotny plan działania: Podział na 2 grupy, wykonujące zadania w sektorach północnym i południowym terenu gry. Nacisk na wykonywanie zadań od najwyższego priorytetu, kosztem możliwego nie ustalenia dokładnego punktu wymiany. Wyszukiwanie punktów zawierających współrzędne ,,od ogółu do szczegółu", z możliwością pominięcia oczywistych pierwszych współrzędnych wysokości (6) i szerokości (4), oraz ostatnich (dokładność w dziesiątkach metrów) Możliwe połączenie sił po spotkaniach z łącznikami, lub w rejonie spotkania trójstronnego. Do zmroku zakładamy zrywanie kontaktów z wykrytymi siłami. 1000 Po cywilnemu, w wynajętej furgonetce przekraczamy granicę z Wenezuelą, ruszamy do punktu gdzie zrzucone zostało nasze wyposażenie (34UCB4514265486) 1040 W pełni uzbrojeni rozdzielamy się na dwie sekcje- 4 osobową snajperską oraz 6 osobową szturmową. Pierwsza z nich rusza na południe, w celu przeszukania zwłok(34UCB4514265486.) oraz późniejszego zabezpieczenia rejonu spotkań z łącznikami 34UCB4317366623 o 14:15 i 34UCB4438467223 o 13:00 Druga zaś udaje się po ukrytą część pieniędzy 34UCB4634266667 i po współrzędne zapisane na rozbitym dronie.34UCB4541867268. 1250 Ze względu na dobry czas i problemy z łącznością, grupa szturmowa zabezpiecza rejon spotkania w punkcie 34UCB4438467223 i dochodzi do wymiany informacji z łącznikiem. Grupa zabezpiecza rejon i oczekuje na pozytywne wykonanie spotkania przez grupę snajperską. 1340 Przedwczesne, ale udane spotkanie przez grupę snajperską. 1400 Pobranie przez sekcję szturmową kolejnego zasobnika z pieniędzmi i wymarsz sekcji snajperskiej w oszacowany (1km^2) rejon spotkania trójstronnego, po drodze pobierając kolejne pieniądze ze skrytek. 1420 Kontakt wzrokowy grupy szturmowej w okolicy punktu 34UCB4438467223- podczas próby cichego odwrotu, dochodzi do wymiany ognia między 3 siłami- wojskami specjalnymi w sile 2 operatorów, bojówką Chile i na razie nieznanym ugrupowaniem (Który pierwotnie uznajemy za pozostałe siły wojsk specjalnych). Przebieg starcia był następujący: Mając pierwotny kontakt wzrokowy z 2 npl wycofujemy się w przeciwnym kierunku, jednak ,,wpadamy" na niezidentyfikowane siły wroga(8+), gdzie od razu ranni zostają 2 nasi ludzie. Aby odbić rannych podejmujemy próbę flankowania- w tym celu atakujemy całymi pozostałymi siłami (4osoby) pierwotny kontakt. Udaje nam się go wyeliminować bez strat, więc kontratak na nowego, nieznanego przeciwnika podejmujemy agresywnie żeby mimo przewagi ilościowej npla zdobyć wystarczająco terenu aby udało się uleczyć rannych. Przeciwnik nie ryzykuje i odskakuje. My po opatrzeniu również. Po przegrupowaniu i oszacowaniu rejonu spotkania trójstronnego na podstawie posiadanych informacji, grupa snajperska wyrusza na zabezpieczenie punktu 34UCB4226165997, w okolicy którego przebiegnie spotkanie (zakładamy jedno ze skrzyżowań na najbliższej drodze) 1600 Grupa szturmowa zostaje zaatakowana ponownie przez przeciwnika który najprawdopodobniej śledził nas od zerwania kontaktu- tym razem jednak udaje nam się przechwycić 3 rannych, uleczyć i dogadać się. Ugrupowanie z którym ścieraliśmy się to kartel El Pulpo- dokonujemy pokojowego przekazania rannych, wraz z szybką transakcją i nabywamy narkotyki. Niestety zapada zmierzch a jesteśmy w punkcie 34UCB4471767525, więc do rejonu spotkania mamy 2.9km w linii prostej- do godziny 2000 maszerujemy w rejon spotkania, najpierw w ciemności, potem na latarkach. O godzinie 2000 idziemy już ,,na słuch" za odgłosami strzałów. Sekcja snajperska również raportuje że w ich najbliższej okolicy dochodzi do wymiany ognia. Docieramy na miejsce, spotykamy się z przemytnikami z ZSRR i oglądamy trupy sił specjalnych Chile. Dokonujemy wymiany (2 rakiety) i ruszamy na exfil. W drodze powrotnej (kilkaset metrów na południe od punktu spotkania) napotykamy znowu siły El Pulpo. Przekazujemy im częstotliwość sił rosyjskich i rozchodzimy się każdy w swoją stronę. Podsumowując: NAJWYŻSZY PRIORYTET wykonano Wysoki priorytet wykonano (poza jedną paczką pieniędzy) Średni priorytet wykonano Straty własne- 2 rannych Dzięki jeszcze raz za grę (wzorowe wymyślenie zadań), dobrze że męczycie o AARy, do zobaczenia na pewno niedługo ;). Jeśli nowy wmasg pozwoli dodam cały plik z zadaniami z odprawy. WARNO_La Herencia.docx
  2. Co masz na myśli mówiąc wypoziomowanie? Ustawienie odpowiednio pod zębatkę silnikową i zęby tłoka?
  3. https://allegro.pl/kategoria/po-1960-wyposazenie-93559?string=chest&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-col-1-5-1003 Wybaczcie że do znudzenia, ale jeśli ma być tanio i dobrze to nie wiem czy jest sens coś innego polecać.
  4. Czy nie można już zamknąć tego tematu jako nietrafiony żart? Chyba każdy się zgodzi że tutaj będzie tylko lanie wody o niczym, bo jak każda strzelanka jest inna tak wyposażenie będzie się zmieniać diametralnie.
  5. 2. CELE MISJI - Dokonanie instalacji stanowiska rakiet średniego zasięgu w punkcie 34UCB0491512229. Stanowisko rakiet składa się z wyrzutni na statywie oraz plandeki, pełniącej zadania maskująco-osłonowe. Stanowisko rakiet, od momentu instalacji, powinno znajdować się przez 1/3 czasu trwania operacji (około 3,5h) pod nadzorem sił kazachskich (minimum 4 operatorów w jednym momencie). Dopuszczalna jest zarówno obrona stacjonarna, jak i patrole wokół. Czas obsadzenia stanowiska nie musi być ciągły, może być rozłożony na etapy. Spodziewana jest aktywność przeciwnika wokół strefy. Wysoki priorytet. - Ochrona dowódcy sił kazachskich - Tałgata Karczarowa - wysoki priorytet. - Przeszukanie strefy rozbicia się amerykańskiego śmigłowca desantowego. Pozyskanie materiałów (czarna skrzynka), ewentualna eliminacja żywych, fotografia wraku. Strefa rozbicia: 34UCB0234112537 (promień 100m). Wysoki priorytet. - Eliminacja dowódcy sił amerykańskich Briana Cristalla. Przechwycenie materiałów wywiadowczych o nazwie Pięta Achillesa. Wysoki priorytet - Pobranie próbek wody z trzech lokalizacji. Według sztabu istnieje szansa, że została skażona w wyniku działalności okolicznych reaktorów atomowych. Próbki należy przenieść do stacji pomiarowej i pozostawić w środku niej. Lokalizacja punktów, gdzie należy pobrać próbki wody: 34UCB0196112490, 34UCB0371912340, 34UCB0478113123. Lokalizacja stacji pomiarowej: 34UCB0605812789 Średni priorytet. - Likwidacja markerów IR, ulokowanych dla sił specjalnych ChRLD, planujących penetrację obszaru. Markery ID rozłożono w 4 z 5 lokalizacji. Podejmowanie/likwidację markerów rozpocząć nie wcześniej niż 181515LTNOV17. Lokalizacje: 34UCB0478513119, 34UCB0358012857, 34UCB0418911995, 34UCB0535311490, 34UCB0221913125. Średni priorytet. - Przeprowadzenie patrolu jednej z kluczowych dróg dla komunikacji w obszarze. Patrolowanie powinno być przeprowadzane nie krócej niż 1,15h trwania operacji przez minimum 4 operatorów naraz. Czas prowadzenia nie musi być ciągły, może być rozłożony na etapy. Start prowadzenia patrolu nie wcześniej niż 181745LTNOV17. Ciąg drogi: 34UCB0356211352 - 34UCB0492511187. Średni priorytet - Ewakuacja z AO po wykonaniu misji w punkcie EXFIL. 3. WYKONANIE Operację prowadzicie pieszo, teren traktujecie jako znany, ale nie w pełni bezpieczny. Ze względu na położenie przydzielonego AO bezwzględnie unikać kontaktów z ludnością cywilną. Unikać wykrycia przez OPFOR. Infil i Exfil sił głównych - 34UCB0608811294 Siły własne: TAZ 7 osób, 5x M4, 1x AK74, 1xm249, marpat, wz93, woodland + ghille GRS 4 osoby 4x M4 pencott + ghille 0900 Start 11 osób, wszyscy udają się na punkt rozłożenia rakiet- późniejszy fob 1000 Dotarcie w rejon polany, rozpoczęcie podejścia 1015-1100 Obserwowanie manewrów przeciwnika i wypchnięcie go z rejonu, straty własne- postrzał w replikę. 1115 Rozłożenie i zamaskowanie wyrzutni 1330 Wysłanie zespołu 1 (4osoby) na wschód celem przeszukania rejonu rozbicia śmigłowca oraz wykonania zadań w jego rejonie (woda1 i woda2, oraz od godziny 1515 ir2 i ir5) 1415 Wysłanie zespołu 2 (osoby) na północ celem pobrania próbki wody3 i o 1515 przejęcia znacznika ir1 1500 Obrona bazy przed siłami Najemników- z okrążenia udaje się wyrwać jedynie jednej osobie. Tałgat Karczarow umiera. Zespół 1 14:00 pierwsza próbka wody 14:45 odnajdujemy marker, zostawiamy go 15:15 odnajdujemy wrak heli, brak rannych, brak czarnej skrzynki 15:30 pobieramy próbkę wody nr 2 16:30 odnajdujemy pierwszy marker IR 18:00 odnajdujemy drugi marker IR 18:00-19:20 sprawdzenie dwóch koordynatów z markerami, nie znajdujemy niczego (prawdopodobnie ir1) 19:40 kontakt z grupą przeciwnika w drodze do laboratorium, zeskakujemy z drogi, przeciwnik przechodzi metr od naszych pozycji 19:50 dotarcie do laboratorium, zdeponowanie dwóch próbek, widzimy ładunek wybuchowy odpalony obok 20:00 w####y w##ę i lecimy na exfil, zbyt mało czasu aby wykonać patrol drogi bądź sprawdzić ostatnią lokalizację markera IR 20:40 dotarcie na parking Zespół 2 1500 dotarcie do punktu woda3 i ir1, pobranie próbki i przeszukanie- markera nie znaleziono 1700-1800 nieudana próba odnalezienia ostatniego żywego z masakry w punkcie fob (później uczestnik zakończył grę) 1915 dotarcie do punktu pomiarowego i kontakt z przeciwnikiem, zespół 2 zostaje wyeliminowany. Mapka z punktami z zadań: https://photos.app.goo.gl/MHOF9NIQJaUocXFS2
  6. Mendi, na innych milsimach z reguły po prostu nie ma zapasowej amunicji tylko załadowane magi i zbieranie po trupach- nie mam z tym problemu. Inna sprawa że byłem ostatnim punktem oporu na moście- gdybym miał ostrą, to wziąłbym tyle amunicji ile udźwignę, nawet w łódkach ;) Suma summarum podczas strzelania zanim zdążyłem sięgnąć po załadowane już jakimś cudem magi, to zebrałem z kałacha w głowę, więc na nic moje akrobacje ze strzykawką się zdały w praktyce :D
  7. Popieram przedmówców, ja nie skorygowałem aoe od razu na niebieskim shs i chciałem głupią szczelność na komorze sprawdzić na szybko. 3 strzały i poszło. AoE nie wybacza. PS, ten tłok chyba fabrycznie nie ma przedostatniego zęba, więc pewnie dlatego wytrzymał chociaż te 70 strzałów. Ustawienie ostatniego w dobrym miejscu poprzez podkładki też jest ważne najwyraźniej.
  8. Nie mam czasu na razie się rozpisywać, ale chciałbym uciąć temat zanim się zacznie, bo zarzut hicapów i dosypki chyba był wobec mojego zespołu: AMUNICJA Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi. Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu real-cap (tyle, ile posiada palny odpowiednik danego magazynka, plus 5-6 kulek). Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania wszystkich posiadanych magazynków (czyli w sumie 2 jednostki ognia). Przykład- mam załadowanych 10 magazynków AK, czyli około 350 szt amunicji. Taką samą ilość kulek (350) mogę przenosić luzem. Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym). Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania 2 szt. box-ów (czyli w sumie 2 jednostki ognia), Nasz KMista z M249 oczywiście korzystał z boxa napędzanego elektrycznie i walił serie po 100 kulek. Ja w trakcie wymiany ognia oczywiścieie ładowałem magazynki jak pojebany, bo miałem zapas 2 jednostki ognia przy sobie. Pytanie do Ruskich, czy nie zdarzyło wam się przypadkiem zasypać druma do RPK 500 kulkami? ;)
  9. W punkcie który wg naszego wywiadu był wspólny dla obu stron- okazał się fałszywą informacją.
  10. NAJEMNICY AAR Skład: TAZ 1. Karczu 2. Serek 3. Pałys 4. Mako 5. Ryan 6. Misiek NEPTUN 7. MacWolf 8. Novik 9. Gabryś 10. Rubin 11. Sanczez 12. Kuba 13. Korba99 14. Baniak 15. Wolak CELE MISJI - Pojmanie żywego Misy Radevica oraz przemieszczenie go do punktu ewakuacyjnego: - Przeszukanie skrytek z bronią, narkotykami i pieniędzmi, ulokowanych przez ugrupowanie Biały Księżyc. Przejęcie znalezionych przedmiotów. Punkty: Pieniądze: 34UCB4119264916 Narkotyki: 34UCB4316665231 Broń: 34UCB4288367325 - Rozstawienie instalacji wzmacniającej działanie nadajnika lokalizującego położenie Radevica. Instalację należy rozstawić na szczycie Łyczkowej Góry - 34UCB4188365777. Rozstawienie instalacji potwierdzić SMS-em do organizatora - Unikanie panamskich sił rządowych CELE OPCJONALNE: - realizacja zadania z koperty nr 1 - eliminacja Cristobala Corralesa 1055 Wymarsz z parkingu 1237 Rozłożenie nadajnika Od tej pory działamy w 2 sekcjach- szturmowa NEPTUN (+1) I wsparcia TAZ (+2) Wsparcie zabezpiecza punkt nadajnika (dzięki niemu otrzymujemy pozycję Radevica co 45min*) Szturm wyrusza przejmować skrytki z pieniędzmi i narkotykami. Pozycja Radevica znajduje się 3km od nas na wschód. (R1) 1430 Śledzimy trasę Radevica- wynika z niej że VIP udał się po zasobnik z bronią i wyruszył na południe aby podjąć narkotyki. (R2, R3, R5) Ustalamy plan przejęcia VIPa- NEPTUN przygotowuje zasadzkę w punkcie, TAZ wyrusza na wschód, aby odciąć drogę ucieczki VIPa.** 1556-1717 Radevic znajduje się w punkcie 300m na wschód od zasadzki (R6), TAZ 300m na północ i nie porusza się. Modyfikujemy plan- TAZ wyrusza na punkt VIPA od północy, NEPTUN od południowego zachodu. 1738 Oba zespoły docierają na miejsce wg planu z 2 różnych kierunków- otrzymujemy informację że Radevic w tym czasie przemieścił się o 1.5 km na północny wschód. Decydujemy rozciągnąć się na obecnej pozycji- NEPTUN lokuje się 500m na północ, TAZ 500m na południe, czekamy, aby wybadać kierunek marszu Radevica i odciąć mu możliwość powrotu na zachodnią stronę terenu gry. Nawiązujemy łączność z Serbami- wg ich przekazu i wg punktów wskazanych przez nadajnik, VIP znajduje się na wschodznim skraju terenu gry. Ruszamy tam szybkim tempem, spodziewając się walki, którą mamy szanse wygrać dzięki przewadze liczebnej (podobnie jak Genierał, raczej nie liczyliśmy na to że pieniądze pójdą w ruch :icon_biggrin: ) Zakładamy że na wschodzie będzie znajdować się EXFIL którejś ze stron która przejęła Radevica. 2036 Po dotarciu na miejsce otrzymujemy sygnał od VIPa. Poruszał się on skrajem terenu i był znowu ponad kilometr od nas. Podejmujemy decyzję o szybkim marszu na EXFIL w celu wycofania się z terenu gry z pieniędzmi. 2105 Ostatni komunikat gps Radevica 2156 Koniec gry Podsumowując jestem bardzo zadowolony z rozgrywki- przewaga dystansu u przeciwnika który operował na własnym, bezpiecznym terenie okazała się nie do przeskoczenia, ale mimo że całt czas próbowaliśmy, to udało się realizować również inne cele misji. W nogach strzeliło około 20km. *Nadajnik miał umożliwić odczyt pozycji gps co 45 min, ale brak zasięgu telefonii komórkowych często powodował że informacje dostawaliśmy często w ponad godzinnych odstępach. Panama to Panama, spodziewaliśmy się tego. Tutaj utrdnieniem jednak była 12 godzinna formuła milsimu- jeden dobrze zaplanowany i ostrożnie przeprowadzony manewr nie udał się i zaowocowało to niedoczasem którego nie dało się już nadrobić. ,,Czesanie lasu” mimo że byliśmy w przewadze liczebnej też nie miało szans, bo żeby dobrze zablokować granicę wschód-zachód, musielibyśmy podzielić się na 3-4 sekcje i tym samym stać się bardzo łatwym celem. **Niestety wynika iż tylko puntk skrytki z bronią był wspólny- R6 do którego dotarl VIP, był innym punktem fabularnie i RADEVIC nigdy nie mógby znaleźć się w punkcie narkotyków. Bardzo podobało mi się odejście od formuły otrzymywania rozkazów w trakcie gry- mając jasno określone zadanie, mogliśmy je wcześniej zaplanować, nie poganiały nas koperty, tylko sytuacja taktyczna i działania przeciwnika- za to wielki plus. Trochę problem mam z wyciąganiem wniosków na przyszłość. Z jednej strony marsz 4-6km/h jest fajną opcją na kondycyjne sprawdzenie się, z drugiej jednak kiedy nasz zespół wiedział że porusza się na terenie wroga, ciężko mi wyobrazić sobie więcej niż 1-2km/h (Zwłaszcza że jednym z naszych zadań było unikanie kontatku ze strony OPFOR) Dziękuję wszystkim z którymi miałem okazję działać, w szczególności osobom nowym w milsimach, którzy trzymali morale mimo deszczu i braku airsoftowej ,,akcji”. Do następnego! https://drive.google...VlBCbGczbTk4M28
  11. No to generalnie plecaki w takim litrażu to raczej będziesz obsługiwał normalnie, nie ważne czy masz kamizelkę na sobie czy nie. To co musisz mieć to pasek piersiowy moim zdaniem- inaczej ciężko ogarnąć żeby szelki się z siebie nie zsuwały. Dodatkowo patrząc na doświadczenia mojego teamu mogę zasugerować że plecaki o szerokich plecach (np rush 24 5.11) spisują się ,,ciut" lepiej niż o wąskich (np powyższy wisport silverfox ). Mam tu na myśli tylko i wyłącznie sytuację kiedy masz cokolwiek na plecach PC. Szeroki plecak i tak obejmie na przykład camela. Wąski może mieć tendencję do zsunięcia się po jednej ze stron. Poza tym zadziała wszystko, nie ma chyba jakiejś tajnej wiedzy w tej materii.
  12. No właśnie żeby było porządnie to nie trzeba nikomu ufać, tylko chronować, oznaczać i plombować, wszystkie reple. A problem pojawia się jeśli imprezę organizuje garstka ludzi, za niskie pieniądze, a start jest o 23 i to jeszcze z kilku punktów, czasem bez osobistego kontaktu z orgiem ;)
  13. Rób masę bo nawet CS na Tobie wisi :D
  14. No i z taką myślą wysłano chyba pierwszą naszą ekipę do Iraku. Wszyscy w stalowych płytach XXL, bo przecież im większa powierzchnia tym lepiej :D No wyszło odwrotnie ;) No jeśli będzie strzelane 9mm to te miękkie wkłady jak najbardziej. Ale na wojnie raczej nie będzie okazji czymś takim oberwać :D
×
×
  • Create New...