Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pytanie odnosnie charge handle.. kupilem g&p w wersji RAS II Long i generalnie jak ogladam wszystkie filmy w necie to charge handle po odciagnieciu sam wraca na swoje miejsce.. a u mnie zostaje w pozycji tylnej i nic sie z nim nie dzieje. Nie wiem czy wyciagnalem go za mocno i cos urwalem w srodku czy to tak faktycznie powinno byc. Gun dopiero co wyjety z pudelka ani razu nie strzelany. Z gory dzieki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Chciałbym się dowiedzieć jak sprawuje się M4A1 G&P najnowsza wersja na 8mm łożyskach, tzn czym się różni od poprzedniej wersji, jakie są wady i zalety gdyż zastanawiam sie nad kupnem owego karabinka.

 

Poza tym, że na baterii 8,4 strzela jak UZI, to Ci nic więcej nie powiem... ;) MID CAP 130 kulek idzie w ciągu dosłownie chwili... Porównując z jakimś M16A4 JG na 9,6 nie ma co porównywać. Pod względem szybkostrzelności będziesz bardzo mile zaskoczony...

Edited by count_martin3z
Link to post
Share on other sites

Jak by nie patrzeć kochamy... Ale no kurde- że się nie można wziąć za dupe i zrobić coś z tymi defektami.

 

Taki G&P z komorą pokroju KA i zestawem cylindra pokroju Systemy było by repliką doskonałą. Utopia :mrgreen:

 

Zastanawia mnie jak do cholery w sr-16 g&p front trzyma się body? ;o

Link to post
Share on other sites

Jak by nie patrzeć kochamy... Ale no kurde- że się nie można wziąć za dupe i zrobić coś z tymi defektami.

 

Taki G&P z komorą pokroju KA i zestawem cylindra pokroju Systemy było by repliką doskonałą. Utopia :mrgreen:

 

Zastanawia mnie jak do cholery w sr-16 g&p front trzyma się body? ;o

 

 

Ja mam SR16URX i denerwowało mnie, że front mi się poluzował po paru zabawach więc postanowiłem skręcić. Okazało się, że oryginalny klucz do tej zabawy kosztuje jakieś niebotyczne pieniądze, więc zrobiłem go sam, ze stalowej rury (trochę toprny ale działa).

Generalnie rzecz polega na tym, że trzeba zdjąć cały system muszki. Klucz to długa rura z czterema wypustkami ułożonymi na krzyż. Trzeba go wsunąć przez całą długość lufy zewnętrznej, pomiędzy ris a lufę (można sobie połówkę risa odkręcić, żeby było więcej widać) dokręcać, odkręcać jak kto woli. Kłopotliwe jest utrzymanie fronta i uper recivera w zgodnym położeniu (do tego też jest klucz g&p) ale można sobie z tym poradzić.

Link to post
Share on other sites

A ja bym zapytał czy ma ktoś patent na lekko ruszającą sie górną cześć body (u mnie troszkę lata wraz z lufą i chwytem ) chciałbym to zniwelować ,macie jakieś metody na to?

 

 

Spróbuj wybić przedni pin i podczas składania postaraj się go (pin) uszczelnić w miejscu gdzie trzyma górne body kawałkiem taśmy (izolki, albo teflonowej). Ja tak zrobiłem jakiś miesiąc temu i na razie ani drgnie.

Link to post
Share on other sites

Sprawdź też czy przypadkiem nie masz pękniętego uppera przy łączeniu z górną szyną ris.

 

Heini- wrzuć zdjęcia tego klucza :D

 

Ok, wrzucę, ale najwcześniej we wtorek jak wrócę do pracy, gdyż tam owy klucz się znajduje.

Mi się wydaje, że to nie pęknięcie. Widziałem kilka replik w stylu M4 ze stajni G&P i bez względu na konwersje, łącznie z moją mają luzy pomiędzy low reciver i upper reciver. Lecz nie dam sobie uciąć ręki, że to reguła.

Edited by heini
Link to post
Share on other sites

Tak, miałem li-pola 11,1V i poszedł po ok 1000strzałów. Zębatki osi tłokowej ułamane, rozwalone łożyska kulkowe oraz opiłki metalu w głowicy cylindra, jednym słowem lipa.

Zresztą stock to max 8,4V, już na większych istnieje ryzyko usterki, ze względu na bardzo dobry silnik.

Link to post
Share on other sites

Tak, miałem li-pola 11,1V i poszedł po ok 1000strzałów. Zębatki osi tłokowej ułamane, rozwalone łożyska kulkowe oraz opiłki metalu w głowicy cylindra, jednym słowem lipa.

Zresztą stock to max 8,4V, już na większych istnieje ryzyko usterki, ze względu na bardzo dobry silnik.

 

 

Nie chciałem spekulować, bo na własne oczy nie widziałem ale z opowieści i owszem, że stock G&P to max 8,4, a potem leci tłok albo inne rzeczy jak napisał szacowny kolega.

Link to post
Share on other sites

Taa- dobre :D

 

Może i lipol 11,1V to przesada do stoka, ale co do łożysk. Jeżeli kupujesz nową to masz 8mm- a to już nie tak łatwo rozwalić.

 

Ogółem jeśli chcesz kosiare to kup STU CA, tłok DF wzmocniony, ciche głowice i nowy cylinder (ten stokowy o kant dupy rozbić!). Wtedy lipol jak najbardziej wskazany. Co prawda po co komu "laserowy rof"? To już imo przesada.

Link to post
Share on other sites

Zęby są solidne- bardzo. Znane przypadki M140 w stoku więc o to się nie bój. Ośki w zębatkach są ch**owe. Na stoku odpada ośka od środkowej nie mówiąc o dużym rofie i upie.

 

Łożyska w poprzedniej wersji też były z dupy- padły po 6k kulek, ale no właśnie, na 10,8/9,6V rc + auto... Mam nadzieje, że 8mm to jednak już jest coś.

 

No i mam nadzieje, że kabelki troche lepsze ;/

Link to post
Share on other sites

Zęby są solidne- bardzo. Znane przypadki M140 w stoku więc o to się nie bój. Ośki w zębatkach są ch**owe. Na stoku odpada ośka od środkowej nie mówiąc o dużym rofie i upie.

 

 

 

Buahaha.Tak mi sie przypomniało ,że jak wsadziłem zębatki G&P do mojego minima i po 10 k kulek rozebrałem żeby sprawdzić zużycie zauważyłem ,że ośka została w gb.Hehe.Własnie środkowa tez.

Edited by Borol
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...