madjong Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Czy ktoś ma stockową M4 i Li-Po ? Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Napisałem maila do specshopu z pytaniem o te piny i odpowiedzieli że wszystkie pasują... Nie kłamali :mrgreen: Jak by ktoś miał wątpliwości to piny CA pasują idealnie do body G&P... Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Przestrzegam wszystkich przed frontem RAS typu KAC firmy Boyi, tzn. kopia KACa :P Do mojego M4 g&p nie pasuje gwint do montażu (dociskający lufę), ta nakrętka, którą dają do zestawu ma gwint minimalnie za mały, więc nie da się tego zamontować, choć można się pobawić gwintownicą (ale nie wiem ile to wytrzyma) lub frezarką, aby przerobić oryginalny pierścień do standardowego frontu. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Ztego co mi wiadomo to fronty z KA pasujądo g&p, no a wybór nawet nie taki skromny na asgshopie Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Ale, albo chińczyk robiący ten front dostał za mało ryżu, albo tak już jest. Podkreślam, że to jest front BOYI. Quote Link to post Share on other sites
lopez Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 KA wszędzie pasuje, ale cenią się. Quote Link to post Share on other sites
pawelkotas0412 Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Czy różnica w ROFie między starymi a nowymi wersjami emek G&P wynika tylko z zastosowania gearboxa na 8mm łożyskach, czy jeszcze z czegoś? Bo tak sobie myślę, żeby ściągnąć replikę (M16A4 RAS lub M4A1 + RISy KA) z wgcshopu (za jakis czas - jak dolar będzie ok 2,5zł) i żeby zamontować w niej szkielet gb na 8mm łożyskach z G&P, dostępny między innymi na asgshopie. Zamawiając z magami i innymi duperelami wiele bym zaoszczędził, a stary gb opchnął i był bym około 600zł do przodu. Ewentualnie kupiłbym jeszcze jakąś precke i komorę hop-up KA. Co o tym sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
lopez Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Łożyska i sprężyna, bo jak patrzyłem to stary sprig ma inaczej skok zwężany ale może i to nie wina tego. Jak Ci się chce tyle bawić, ale ja nie widzę po tym co czytam, różnicy między KA a G&P. Więc po co tyle mieszać? Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Oj jest różnica, no a tobie pawelkotas0412 doradzałbym m16 bo ma to coś czego nie ma w m4 . No a na wgc napisane jest 7mm łożyska ale mi przyszedł karabin i są 8mm, poprostu stary opis Quote Link to post Share on other sites
pawelkotas0412 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Z kilku powodów wezmę m16. Dłuższa lufa (jak dla mnie + w cqb się nie bawię), można wsadzić większą batkę, lepsze wyważenie no i przepiękne RISy, a poza tym z kolegami z teamu biorę się za reko marines:) Quote Link to post Share on other sites
pawelkotas0412 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Prezes______ masz m16a4 czy m16a4 m5 ras? Pytam ponieważ na wgcshopie repliki mogą być tak jak na asgshopie, zależnie od modelu, stare i nowe. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 Mam bez risek, tak jest bardziej oldsculowo ;-) . Uwierz mi nie ma to janmniejszego znaczenia bo nie sądzę że zostały im jakieśegzemplarze z 2008 roku Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Kurcze mam problem z przełożeniem kabli do tyłu. Rozebrałem dziada i nie mam pojęcia jak wyprowadzić kabli do stocktube'a. Jedno co zauważyłem to to że nie ma tam (w stocktube) miejsca na bezpiecznik :D Potrzebne będzie chyba wyszlifowanie lub wywiercenie gdzieś tam kawałka metalu pomiędzy GB a tyłem body. Może ktoś z szanownych forumowiczów chce się podzielić jak to wygląda w jego replice ? :) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Jedno rozwiązanie, które jest mi znane to: 1. Wywalić bezpiecznik i zrobić kable bez niego, 2. Jeżeli miałeś kable z przodu musisz rozebrać GB i przelutować kable najlepiej i poprowadzić je tylnym otworem, 3. Wyprowadzić je za gb, przez dziurkę zrobioną uprzednio przez Ciebie w zaślepce pod stock tube, wywiercić dziurkę w stockutube i wprowadzić kable od zewnątrz do wewnątrz, 4. Owinąć około 2cm kabli, które są po między zaślepką a stocktube czarną izolką. Robiłem tak i się dobrze sprawdzało. Ograniczało to tylko zerową pozycje kolby, tzn nie dochodziła do końca. Ale Jak pokombinujesz i np. otwór zrobisz pod kątem na spodzie prowadnicy kolby to będzie nawet dochodziła (kolba) do końca. Quote Link to post Share on other sites
adam84 Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Planuję zakup M-ki od G&P i tak się zastanawiam, co jest lepszym rozwiązaniem: - tunning lvl 1 z AsgShopu + precka Systemy czy też: - precka KM Head'a lub Promyka Co może mi doradzić Panowie? Która konfiguracja da lepszy zasięg i skupienie? Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 (edited) ja bym wziął lvl 1 + promyk. Edited September 21, 2009 by pumbishon Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 I jeszcze małe pytanie: Po odsłonięciu dust covera jest imitacja zamka czy od razu widać pokrętło hop-up? Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 (edited) Witam! Mam do Was pytanko... Wstawiłem do swojego m4a1 sprężynę m120 guardera, wzmocnioną łożyskowaną prowadnicę G&G, łożyskowaną głowicę guardera i tłok madbulla z 7 stalowymi zębami. Niestety na bateriach 8,4 (G&G, Firefox, JG stock) rof nie jest zbyt powalający (o dziwo najlepiej pod tym względem najlepiej wypada stockowa bateria JG :roll: ) i często replika nie chce strzelać na semi. 1. Nie miałem do tej pory do czynienia z bateriami 9,6 tj. wiem że poprawi ona rof ale czy rozwiąże ona problem z ogniem pojedynczym? 2. Czy części które wymieniłem wytrzymają zwiększone napięcie? Biorę oczywiście pod uwagę że nic nie jest wieczne... ;-) 3. Baterię planuję kupić taką http://www.taiwangun.com/shop,show,501 Czy wystarczy? @pumbishon U mnie od razu jest hopek... Edited September 21, 2009 by szczupe Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Hmmm... Coś musiałeś coś źle złożyć, bateria poprawi działanie repliki, ale to nie jest rozwiązanie problemu, jedynie środek zastępczy. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 w g&p nie ma imitacji zamka pumbishon Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Nie ma, ale można sobie założyc, ja mam. ;) Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Hm, jedyne co mi przychodzi do głowy to źle wypodkładkowane zębatki (podkładek nie ruszałem i złożyłem je tak jak były wcześniej ale też nie sprawdziłem czy dobrze śmigają)... Co jeszcze mogłem spieprzyć? Może dałem za mało smaru? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Albo za dużo. Generalnie AEGi potrafią chodzić z mała ilościa smaru, ale ze zbyt dużą to już tak prosto nie jest. Jest milion opcji, trudno na odległość, napisz dokładnie co ruszałeś. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Rozłożyłem GB; wyjąłem stare części; przetarłem szkielet; nasmarowałem łożyska, szkielet dookoła łożysk i rowki którymi prowadzony jest tłok i listwa dosyłacza; później złożyłem wszystko do kupy. Na 99% jestem pewien że za dużo smaru nie dałem. Zawsze nakładam go raczej skromnie... Może to jednak wina tych baterii i ich małej pojemności ( G&G - nowa 1400mAh, Firefox - używana 1500mAh, JG stock - używana 1100mAh)? Czytałem w tym temacie że problem z semi może być spowodowany właśnie słabą baterią. Tak jak pisałem z tych trzech batek najlepiej spisuje się JG. Wiem że to nie miejsce na takie pytania ale czy batki G&G są coś warte? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 A jaką masz ładowarkę? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.