Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Mam taki problem z mosfetem.Kupiłem używany karabin i od razu był w nim mosfet.Na bateri 8,4V mosfet strzealał bez problemu przed wymianą części.Lecz potem wstawiłem bore up i już pogorszył, sie strzał na full auto jak wcześniej strzelal szybko to,tera powoli pomyślałem że to normal i podłącze batke 9,6V.Lecz jak ją podłączyłem i oddałem 15-20 strzałów to baterja padła i jest słychac tylko kręcenie silnika nic więcej.I z tond moje pytanie czy moge podłączyc mocniejszą batke np 11,1V?Zgóry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie powinna w ogóle zmaleć! Może doładuj batkę, sprawdź jak bateria strzela na innych karabinkach możliwe, że ci bateria padła albo jest rozładowana.

 

PS: A jak kręci się silnik (kręci - wykonuje pełne obroty, a nie stara się zakręcić) to padła Ci któraś z zębatek albo tłok.

Link to post
Share on other sites

Na bank zle spodkladkowales.

Pelna bateria ma dosc wydajnosci pradowej zeby pociagnac te kilka strzalow.

Zebatki musza sie krecic luzno - pewnie zlozyles nie taka ilosc podkladek jak trzeba.

 

Jeśli shimming byłby źle zrobiony to silnik nie obracał by się luźno. ;-)

Edited by Kneipenterroristen
Link to post
Share on other sites

Już jest wszystko ok wystarczyło kupic batke taką jak do modeli RC i tera wwszytsko śmiga elegancko.

Dzięki za info może komuś ten temat jeszcze sie przyda kiedyś!!!

Pozdrawiam

 

 

Czekamy na następny temat, w którym będziesz się pytał jak wymienić zjechane od przeciążeń zębatki i silnik :)

Edited by Koszyk
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam, również mam problem ze swoim MOSFETem, więc postanowiłem napisać tutaj.

Otóż, posiadam MOSFET z AB firmy GATE, i nie jestem pewien czy działa on poprawnie.

Testowane na 3 bateriach:

1. LiPo 11,1V 25C, dysza zostaje całkowicie z tyłu, czyli tłok zostaje na 5-6 zębie.

2. LiPo 7,4V 20C, dysza zostaje w połowie drogi.

3. NiCd 9,6V, tutaj wszystko działa pięknie, dysza wcale się nie cofa.

Zauważyłem również (na każdej baterii oddzielnie), że dysza zawsze cofa się o tyle samo.

I tu moje pytanie, czy tak ma być czy układ jest walnięty?

 

Oto konfiguracja repliki:

Zęby CA STU, M130, Silnik guarder Infinite Torque-Up, Bore-Up CA.

Dodam że na 11,1V Rof jest naprawdę wysoki.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Nie chcę zaśmiecać forum nowymi tematami wiec ogrzeje trochę kotleta. Kupiłem nie dawno MOSFET z AB firmy GATE. Wszystko ładnie chodzi jednak zauważyłem że AB w ogóle nie działa. podczas leciutkiego naciśnięcia spustu (semi) tłok potrafi się cofnąć ale nie wystrzeli tak samo na auto - loteria. Co jest powodem niedziałającego AB? Złe instalacja? Porównałem z instrukcją i wygląda ok.

Bateria jaką na razie używam to G&P 2200mAh 9,6V - naładowana

 

EDIT: Przedstawię filmik (nie mojego autorstwa) który pokazuje podobny problem z MOSTEF-em z AB:

Edited by rogalov
Link to post
Share on other sites

Nie chcę zaśmiecać forum nowymi tematami wiec ogrzeje trochę kotleta. Kupiłem nie dawno MOSFET z AB firmy GATE. Wszystko ładnie chodzi jednak zauważyłem że AB w ogóle nie działa. podczas leciutkiego naciśnięcia spustu (semi) tłok potrafi się cofnąć ale nie wystrzeli tak samo na auto - loteria. Co jest powodem niedziałającego AB? Złe instalacja? Porównałem z instrukcją i wygląda ok.

Bateria jaką na razie używam to G&P 2200mAh 9,6V - naładowana

 

EDIT: Przedstawię filmik (nie mojego autorstwa) który pokazuje podobny problem z MOSTEF-em z AB: "movie"

Mam identycznie z GATE+AB na 12V i wymieniam to dziadostwo na ASCU w krótkim czasie. Z chęcią też ciekaw jestem odpowiedzi na twój problem.

Edited by CerberBP
Link to post
Share on other sites

Jeszcze tylko mała dygresja:

To co napisał Kicpa o działaniu hamulca to oczywiście prawda i na auto może stawać w dowolnym miejscu :) Ale...napisałeś ,że na semi tłok potrafi się cofnąć ! Tak nie może być ! Sprawdź zatrzask - antireversal. Być może pękła sprężynka. Bo mam nadzieję ,że nie wpadłeś na pomysł wyjęcia go jak zakładałeś mosfet ? :>

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...