krolik1982 Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 ile osób z powyższych wie w jaki sposób jest wykonany GB v2 metodą CNC ? odpowiedz: jest to odlew tak czy inaczej tylko wykończony na centrum pionowym lub poziomym najmocniejszy GB jaki spotkałem to KWA GX2 wytrzymałość GB zależy także od tego z jakiego materiału został wykonany i czy został bezbłędnie odlany jeżeli podczas odlewu w formie zostało powietrze nawet najlepszy materiał tego nie wytrzyma Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Szkielety są frezowane z bloku aluminium, są to najwytrzymalsze szkielety dostępne na rynku. KWA pękają po jakimś czasie ale postawiłbym je zaraz za te wykonane na maszynach CNC. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Te szkielety nawet kół bloku aluminium nie stały. Są albo spiekane, albo odlewane, a następnie poddane frezowaniu. Przyjrzyj się czole GB od wewnętrznej strony. Nie ma śladów po frezach, a jedynie chropowata faktura po jednym z w/w procesów. Nie zmienia to faktu, że są całkiem pancerne, choć kiepsko wykonane. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 są one wykonane z bloku aluminium(przeważnie 7075) chropowata faktura jest uzyskana z paru powodów, u nich liczy się prędkość, więc kod jest maksymalnie zoptymalizowany. Quote Link to post Share on other sites
krolik1982 Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 są one wykonane z bloku aluminium(przeważnie 7075) chropowata faktura jest uzyskana z paru powodów, u nich liczy się prędkość, więc kod jest maksymalnie zoptymalizowany. widzę że nie masz pojęcia o metalach i produkcji masowej Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Po czym odróżnić szkielety JG z której są generacji? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Po rozmiarze łożysk, zresztą poza nim, to chyba i tak niczym innym się nie różnią (pomijając ten a'la KWA). Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Często padało tu, że V5 jest super. Teraz po prostu jestem ciekaw, którą wersję mam w świeżo kupionej MP5. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Wersja na łożyska 8mm to jest V gen. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Mareq trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi, bo nie wiadomo ile ta mp5-tka leżała na magazynie przed zakupem. Swoją drogą, to v.2 Cymy o którym wspominałem w styczniu dalej śmiga, a na wylocie cały czas jest ~400fps :> I kto mówił, że chiński ZnAl musi być beznadziejny. I nawiązując do styczniowego postu - fakt - jestem kiepskim serwisantem, dlatego też szkielet g&p nie działał mi z komorą KA :) Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Ok. Rozebrałem wczoraj swoją MP5. Gearbox ma łożyska stalowe ślizgowe 8mm. Od strony głowicy cylindra ma rogi wewnętrzne zaokrąglone. Tak samo jak to niektórzy podpiłowują pilnikiem, żeby zmniejszyć naprężenia w tych miejscach. Z tyłu jest miejsce na śrubę (nie ma jej). Ta śruba może regulować wstępne napięcie sprężyny. Pewnie jest to ten patent, o którym w swoim opisie wspomina Gunfire (regulacja FPS). Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Ten otwór z tyły jest by przykręcić prowadnice kolby do prowadnicy sprężyny w replikach M4, które też są na V2. Quote Link to post Share on other sites
camilo3 Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Wita, chciałbym się poradzić jaki GB możecie polecić do M4 G&P MOE, pytam ponieważ stock zaczyna pękać:/. Szukam czegoś co wejdzie bez jakiś większych przeróbek i będzie pasowało z komorą G&P. Replika obecnie śmiga na m130 i raczej nic większego nie chcę wstawiać. Zastanawiałem się na gb retro arms ale nie wiem czy jest sens przy tej sp . Obecnie najbardziej skłaniam się do GB od Ultimate. Quote Link to post Share on other sites
Trasher Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Witam. Pod zestaw : sp130 18:1 bore-up Co będzie dobre? Coś co nie przekracza 300 zł. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 JG V gen, nawet wersja podstawowa nie pancerna + sorbo. W 100zł się zmieścisz. Quote Link to post Share on other sites
Uysy Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 Witam, O szkieletach JG z 8mm łożyskami słychać dużo dobrego, o szkieletach SHS'a wykonanych CNC też. Jestem Ciekaw czy ktoś ma i jest w stanie coś powiedzieć o takowym szkielecie od SHS'a : http://www.asg.warszawa.pl/asg/gearboxy-i-ich-czesci/szkielety/p,shs-wzmocniony-szkielet-gearboxa-v-2-8-mm,24988.html Może ktoś byłby w stanie podpowiedzieć czy lepszym wyborem jest powyższy szkielet czy też ten od JG: http://www.asg.warszawa.pl/asg/gearboxy-i-ich-czesci/szkielety/p,jg-wzmocniony-szkielet-gearboxa-8-mm,7692.html przy założeniu, że bebechy są głównie od SHS'a a komora od Prowina, pod sprężynę 120 może kiedyś 130? A może jest coś lepszego w cenie do 100zł? Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 Mówisz o odlewanym szkielecie JG za mniej niż 100zł a zaraz obok o SHS frezowanym na CNC za 500zł czyli najwyższej półce szkieletów (CNC). Gdzie tu logika? Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 A Linki otworzyłeś? Bo ja w nich nie widzę szkieletu CNC od SHS'a tylko zwykły odlew. Co do szkieletu, tak jak pisałem 2 posty temu, bierz JG, zainwestuj w sorbo i nie masz się czym martwić. Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Ale widze coś takiego Witam, O szkieletach JG z 8mm łożyskami słychać dużo dobrego, o szkieletach SHS'a wykonanych CNC też. Quote Link to post Share on other sites
Uysy Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło o to że o szkieletach JG i SHS w CNC dużo dobyrych opinii a o tym SHSa z linku nie widzialem żadnych ;) porównać chcialem tylko te szkielety z linków bo jasne jest że SHS CNC to zupelnie inna liga ;) Quote Link to post Share on other sites
Polak1911 Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Witam, mam małe pytanie odnośnie tych szkieletów od JG (ala KWA), mianowicie czy to ten szkielet? https://jarmix-militaria.pl/kompletne-gb-i-szkielety-gb/wzmocniony-szkielet-gaearboxa-8-mm-jg-2?from=listing&campaign-id=19 I jak on ma się w porównaniu do tego szkieletu JBU? https://jarmix-militaria.pl/kompletne-gb-i-szkielety-gb/jbu-wzmocniony-szkielet-gearboxa-ver-2-8mm?from=listing&campaign-id=19 Szukam teraz szkieletu, który by pociągnął spring M130, z góry dziękuję za odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Ten od JG to nie jest ta pancerna wersja, ale i tak będzie ok. JBU jeszcze w rękach nie miałem, ale jak chcesz robić tylko na M130, to kup po prostu sorbo i nie martw się o szkielet. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 szkielet ten z linku to nie jest ta kopia kwa, to jest ten pancerny. sam mam i uzywam go z sorbo i sp130 z borkiem juz dwa lata i smiga elegancko. Minusem jest mało miejsca na podkładkowanie. np. zebatki łożyskowane shs weszły ale po cudowaniu. Quote Link to post Share on other sites
Polak1911 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Oke, dzięki wielkie za odpowiedzi, zakupię zatem ten od JG. A z czystej ciekawości zapytam o ten JBU, ktoś na force pisał, że to remake ULTIMATE, ma ktoś jakieś potwierdzenie tej tezy? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 To dokladnie Lonex. Połówka Lonexa idealnie pasuje do JBU. W JBU dziwnie szybko pada trzpień ograniczający cofanie się kostki stykowej gdzie w lonexie już nie :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.