you-dash Posted December 27, 2010 Report Share Posted December 27, 2010 Cześć. Posiadam pare części CA i KA, chciałbym, któreś wsadzić do GB ale nie wiem, które są bardziej wytrzymałe. Głownie chodzi mi o zębatki. Mam też cylindry CA i KA i nie wiem, który będzie lepszy :/ Z góry dziękuję za pomoc. Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 27, 2010 Report Share Posted December 27, 2010 (edited) sorry, pomyliłem tematy, można usunąć Edited December 27, 2010 by dobry_mudzyn_z_afryka Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 27, 2010 Author Report Share Posted December 27, 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. Mam M16 CA, GB jest kompletny poza głowicą tłoka, sam tłok też przydało by się wymienić. Chciałbym wsadzić do środka M140 (w ostateczności M150) i tutaj mam wątpliwości czy zębatki CA lub KA to wytrzymają. Zakładając, że wytrzymają to jaki tłok powinienem kupić? Aluminiowy czy z tworzywa? Wolałbym żeby nie był zbyt ciężki bo jestem właśnie po wymianie szkieletu. Z drugiej strony nie chcę kupować nowego tłoka po miesiącu ;) Jaką głowicę do tego kupić? Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Nie wytrzymają, więc nawet nie pytaj jaki tłok ; ) Na 140/150 potrzeba przełożenia zębatek rzędu TU co najmniej. Wracając do pierwszego pytania, zębatki CA moim zdaniem to dobra partia, stockowe ciągnęły 2 lata u mnie i 2 lata u wcześniejszego właściciela, po czym padły (środkowa) na M120 po ok. 20k. Nie wygląda to źle.. Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 KA zębaty stokowe mieli 130 Guardera. Tłok stokowy jest porażką, a cylinder też jakością nie świeci. Co innego niektóre części do "ulepszeń" ;-). Ale od stoków przy jakichkolwiek tuningach szybkość/moc trzymaj się z daleka. Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 28, 2010 Author Report Share Posted December 28, 2010 (edited) Dzięki za odpowiedzi, narazie postrzelam na M120 i skompletuję lepszą komorę, gumę i precke a potem wymienie zębatki najlepiej na SHSy bo czytałem, że są dobre a ich cena jest bardzo przyzwoita. Czyli te zębatki to mam brać torque upy? A jaki kupić tłoczek i głowice, żeby nadawały się na M120 ale żeby na M140/M150 też mnie nie zawiodły. Oczywiście możliwie jak najtańsze. Edit. Jeśli to ma jakieś znaczenie to dodam, że mam głowicę cylindra fioletową deep fire. Edited December 28, 2010 by skapskiadi Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 (edited) Tłok to ze spokojem bierz SHS-a ze stalowymi zębami. Mocny i tani, a wersja z 14 ząbkami "odchudzona". A jak nie, to JBU ten POM-owy ze stalową szczęką (u mnie na sp 150 guardera nie widać nawet rysy na ząbkach) Głowica tłoka jakaś płaska, producent wsio ryba, ważne, żeby oring na głowicy się ładnie uszczelniał. Ale jak się do 140-150 przymierzasz to moim zdaniem lepiej dać głowice (obie!! z zestawu wyciszonego) Edited December 28, 2010 by rodnath Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 28, 2010 Author Report Share Posted December 28, 2010 Gdzieś na tym forum czytałem, że listwa z metalowymi zębami lubi odpadać. To prawda? Co do głowicy to pewnie bym wziął jakiś zestaw BU i bym go sobie zamontował. Czemu głowica tłoka ma być płaska? Patrzyłem na głowice cylindra od tyłu i spokojnie będzie pasować ta wypukła. Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Gdzieś na tym forum czytałem, że listwa z metalowymi zębami lubi odpadać. To prawda? Nie znam takich przypadków. Czemu głowica tłoka ma być płaska? Patrzyłem na głowice cylindra od tyłu i spokojnie będzie pasować ta wypukła. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=2404&name=JBU_-_Zestaw_Glowic_Tloka_i_Cylindra_V.2 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=4993&name=Element_-_Zestaw_Wyciszonej_Glowicy_tloka_i_cylindra_V.2 Chodzi o to, żeby nie mieszać części z takich zestawów. Link to post Share on other sites
you-dash Posted December 28, 2010 Author Report Share Posted December 28, 2010 No właśnie u mnie głowica cylindra jest taka jak ta elementa :P Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Nie znam takich przypadków. A ja znam ;-). Ale nie pamiętam co to za tłoki były i nie wiem czy są jeszcze na rynku. Na co Ci TU zębatki do 120? Nawet do 130? Na 130 guardera, zębatach stokowych, silniku elementa przy 8,4V Sanyo RC to ja miałem ROF coś koło 15-16 k/s i zero problemu z napięciem takiego springa. Przy bacie LiPo 11,1 miałem prawie 23 k/s. Jak będziesz brał BU, to zmieniasz wsio i cylinder i obie głowice i dyszę. Link to post Share on other sites
you-dash Posted January 1, 2011 Author Report Share Posted January 1, 2011 A jaki szkielecik byście polecili do sprężyny M150/M160, oczywiście będę strzelać tylko na singlu ;) Zębatki XYT JG powinny wytrzymać? Do tego mam żółty tłoczek CA z jednym metalowym zębem, opłaca mi się go wymieniać? Link to post Share on other sites
you-dash Posted January 1, 2011 Author Report Share Posted January 1, 2011 Nie mogę już edytować więc piszę kolejnego posta. Robiłem test z papierkiem na wlocie kulek do komory HU i lekko podskakuje, wiem, że to źle i, że tracę fpsy tylko nie wiem co zrobić żeby to naprawić. Wydaje mi się, że dłuższa dysza powinna pomóc ale zanim wydam na nią pieniądze to wolę się upewnić ;) Jak narazie mam uszczelnioną dyszę CA (tą niebieską). Z góry dziękuję za pomoc. Link to post Share on other sites
rumak Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 U mnie zęby stocki CA latają na M140 przy przyzwoitym ROF'ie. Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Dzięki za odpowiedzi, narazie postrzelam na M120 i skompletuję lepszą komorę, gumę i precke a potem wymienie zębatki najlepiej na SHSy bo czytałem, że są dobre a ich cena jest bardzo przyzwoita. Czyli te zębatki to mam brać torque upy? A jaki kupić tłoczek i głowice, żeby nadawały się na M120 ale żeby na M140/M150 też mnie nie zawiodły. Oczywiście możliwie jak najtańsze. Edit. Jeśli to ma jakieś znaczenie to dodam, że mam głowicę cylindra fioletową deep fire. Jak poczytasz forum, zaoszczędzisz kasę. Jak będziesz pisał w tym temacie G się dowiesz. Link to post Share on other sites
Recommended Posts