Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36C (CM003) [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 776
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jakbys poczytal troche na temat G36 Cymy to wiedzialbys,ze magi z Boyi pasuja na bank,z CA tez powinny wejsc,ale drogie sa.. lepiej kupic kilka low-capow z DB (DBoyi)

 

 

edit: tylko na tej zbrojowni cos duzo za nie chca.. tutaj masz taniej -> https://www.taiwangun.com/magazynki_magazynki_aeg_low_cap/magazynek_low-cap_do_serii_g36_p_j-450.html jesli kupujesz wieksza ilosc

Edited by OFF
Link to post
Share on other sites

tą lufę systemy mam u siebie i dołożyła mi jakieś 10 m skutecznego zasięgu

 

co do mosfeta - daje ci zabezpieczenie przeciwprzepięciowe [zamiast bezpiecznika], poprawia trochę reakcję na spust i ogólnie zachowanie się repliki.

 

Magazynki CA działają dobrze, mam takie. Podobno src też są ok

Link to post
Share on other sites

Kolejna garść informacji o kompatybilności podzespołów innych producentów (a w zasadzie jednego podzespołu):

 

AG -36 CA pasuje idealnie - brak jakichkolwiek luzów w moim przypadku - siedzi jakby było częścią samego body :)

Fota poglądowa

 

Przypomnienie wiadomości o moich magach (bo widzę że niektórym nie chce się czytać):

- low-capy SRC - pasują, podają, mają lekkie luzy w gnieździe

- low-capy PJ - pasują, podają, ciężko wchodzą do gniazda

- mid-capy STAR - pasują, podają, siedzą idealnie w gnieździe

 

Pozdrawiam

misiakow

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Niedawno zakupiłem G36C CM003 .. jest to pierwsza moja replika tego typu , proszę o cierpliwość i zrozumienie... wcześniej nie miałem do czynienia z czymkolwiek droższym niż 250 zł.

 

Mam parę pytań i zmartwień dotyczących użytkowania..

 

Chwyt pistoletowy ( nie jestem pewien co do nazwy tego elementu - ale znajduje się w nim silnik repliki ) przy gwałtownych ruchach i mocniejszym uchwycie , wydaje z siebie bliżej nie określone dźwięki , jak dla mnie.. drażniące .. wydaje się też bardzo nieznacznie poruszać na boki ( nawet nie 1mm ) , czy jest to związane z "elastycznością" plastiku? , i jest tak normalnie w każdym egzemplarzu?

czy to raczej wina niedokręcenia / złego spasowania pewnych elementów..

 

Kolejne pytania dotyczą pinów , jestem w stanie wyjąć dwa z trzech pinów znajdujących się w replice...

 

- pin znajdujący się przy akumulatorze wychodzi w miarę łatwo i bezproblemowo..

 

- pin utrzymujący gearbox także nie stwarza większych problemów.. wychodzi z lekkim oporem

 

- pin przy gnieździe magazynka nie wychodzi , tzn: nie jestem w stanie wyciągnąć go swoimi palcami..

 

i tu dwa pytania..

 

czy wyciąganie go na siłę , "cięższym sprzętem" jest wskazane ? jak było u was.. dało się go wyciągnąć bez problemu siłą rąk ?

 

oraz gdzie takowe piny można dokupić, zauważyłem lekkie otarcia na o-ringach znajdujących się w pinach i poważnie myślę nad zakupem zapasowych... sprawdzałem w dwóch sklepach w których mam konta.. oraz w paru innych mniej lub bardziej znanych i nie jestem w stanie ich znaleźć...

 

ostatnią kwestią jest elektronika...

 

rozumiem że takie małe, szklane, delikatne "coś" wielkości wkładu do pióra ,znajdujące się przy okablowaniu .. to bezpiecznik.. w razie uszkodzenia.. jest on koniecznie potrzebny ? gdzie ewentualnie takowy jestem w stanie zakupić ?

 

oraz .. akumulator.. zawsze odpinać od wtyczki w replice, czy nie ma to raczej żadnego znaczenia gdy selektor ognia jest na pozycji "zabezpieczonej" ? ;)

 

 

Pozdrawiam Infidel

Link to post
Share on other sites

 

- pin przy gnieździe magazynka nie wychodzi , tzn: nie jestem w stanie wyciągnąć go swoimi palcami..

Się wyrobi, nie martw się.

 

oraz gdzie takowe piny można dokupić, zauważyłem lekkie otarcia na o-ringach znajdujących się w pinach i poważnie myślę nad zakupem zapasowych...

 

Pinów Cymowski nie widziałem, są np JG: KLIK

Też się martwię o te oringi. :blink: Ale czas pokaże.

ostatnią kwestią jest elektronika...

 

rozumiem że takie małe, szklane, delikatne "coś" wielkości wkładu do pióra ,znajdujące się przy okablowaniu .. to bezpiecznik.. w razie uszkodzenia.. jest on koniecznie potrzebny ? gdzie ewentualnie takowy jestem w stanie zakupić ?

 

oraz .. akumulator.. zawsze odpinać od wtyczki w replice, czy nie ma to raczej żadnego znaczenia gdy selektor ognia jest na pozycji "zabezpieczonej" ? ;)

 

Szumnie nazwałeś te kilka kabli elektroniką :icon_biggrin: .

Tak, to szklane to bezpiecznik. Można usunąć. Dodatkowy opór tylko stawia. Usunąć - czyli wyciąć i połączyć przewody.

Aku nie musisz odpinać. Nic mu się nie stanie. Ale jak naładujesz?

Ja odpinam, bo mam MOSFET i licho nie śpi. Nie chciałbym, żeby mi replika nagle zaczęła strzelać w szafie :hahaha:

Link to post
Share on other sites

 

Tak, to szklane to bezpiecznik. Można usunąć. Dodatkowy opór tylko stawia. Usunąć - czyli wyciąć i połączyć przewody.

 

Akurat w tym karabinie wystarczy odpiąć cały fragment przewodów razem z bezpiecznikiem - wtyczka jest w okolicy gniazda magazynka. Zostanie nam o wiele więcej miejsca na baterię - po odpowiednim zakombinowaniu, bez przerabiania ciasno wchodzi bateria 9,6 mini.

Link to post
Share on other sites

Witam

Mam 2 low-capy boyi wchodzą dosyć ciasno ale nie w tym rzecz, przy strzelaniu co jakiś czas co by nie powiedzieć co trzecia lub czwarta kulka po prostu wytacza się na 0,5 metra nie dzieje się tak przy oryginalnym hi-capie więc domyślam się że to wina magazynów. Da się z tym coś zrobić? Czy słusznie podejrzewam że może to być wina magazynków, innych low-cap-ów nie sprawdzałem, szczególnie przy jednym z tych magów tak się dzieje drugi działa trochę lepiej, ale tylko trochę. Nie wiem czy da się z nimi coś zrobić czy po prostu wywalić i kupić polecane i sprawdzone na forum low-capy firmy SRC, ClasicArmy lub PJ. Drugie moje pytanie jakie mid-capy prócz STARA (nie mogę ich dostać) są jeszcze kompatybilne z G36c Cymy i sprawdzone przez was. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Link to post
Share on other sites

Witam..

 

mam mały problem.. niestety selektor ognia zaczął chodzić bardzo ciężko..

 

kiedy przełączam z semi na auto.. trzeba go mocno prze gwałcić aby ruszył.. lewa gałka selektora ma duże luzy...

czy ktoś z was mógłby pomóc? .. miał ktoś kiedyś podobny problem?

 

PS: tak z ciekawości zapytam.. zamówiłem na u krakmanów magazynki lowcap PJ.. zdziwiłem się gdy na opakowaniu było oznaczenie DBOYS.. czy to są na pewno te same magazynki ?

co do użytkowania.. co prawda trzeba je porządnie włożyć i docisnąć .. ale siedzą dobrze.. podają też bez zarzutu.. nie biorą tylko 1 kulki na początku i zostają 3-5 w kominie.. jedyny mankament to wypadanie przy mocniejszym popchnięciu maga w kierunku wylotu lufy (magazynek zmienia pozycje zwalniacza) .. ale szczerze zbytnio to mi nie przeszkadza.. ciekawi mnie tylko czy inni mają ten sam problem

Link to post
Share on other sites

Ja też zamawiałem u nich pj magazynki, a dostałem boyi, ale teraz widzę że to normalne. Mi magii nie wypadają ciasno wchodzą ciasno siedzą i uporalem się z problemem o którym wcześniej pisałem kapka brunoxu na sprężyny w magach i po problemie. Z selektorem żadnych problemów nie mam i jestem zbyt mało kompetentną osobą by móc tu pomóc

Pozdrawiam.

Edited by logan81
Link to post
Share on other sites

Jest to moja pierwsza replika z GB v.3, więc zapytam: w M'kach miałem takie niemiłe zjawisko, że jak szybko strzelałem na pojedynczym to potrafiło się zaciąć. Pytanie, czy tutaj również to występuje? Jeśli tak, to z czego to zjawisko wynika? Może mosfet z aktywnym hamulcem pomoże?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...