eNdo Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Witam. Poszedł mi gb w cymie 028. Jaki gearbox v3 mógłbym wstawić w miejsce tego starego, żeby dobrze strzelał i wyszło najtaniej ze wszystkim. Rozważam kupno gb od jakiejś nowszej cymki przeznaczonej na organy. Ile to by kosztowało, i czy by się opłacało. Pieniędzy na nową replikę nie mam. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 A co dokładnie Ci poszło??, może jest możliwość naprawy tego Gb tanim kosztem,. Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Kup szkielet GB V.3 od cymki, każdy powinien pasować. I przełóż bebechy :) Będzie działało. Możesz zainwestować również w łożyska stalowe kulkowe, chyba w CM028 są 7mm. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 26, 2011 Author Report Share Posted February 26, 2011 A mam pytanie: Czy pęknięty szkielet powoduje efekt wiertarki? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Nie,to tłok a raczej jego szczątki. Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Nie kombinuj nic z pękniętym GB, lepiej zakup nowy :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 A nie lepiej dołożyć te 70zł i kupić cały nowy Gb?? Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 26, 2011 Author Report Share Posted February 26, 2011 (edited) Opłaca się kupić taki gb? http://allegro.pl/gearbox-v3-cyma-i1471187669.html Z tego co widze to cymowski Nie,to tłok a raczej jego szczątki. A mogą zębatki nie stykać po prostu? Bo tu naprawdę koszty się liczą. Muszę obejrzeć kilka poradników zanim rozbiorę gb więc uwzględniam każdy przypadek Edited February 26, 2011 by eNdo Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Lepiej dołożyć, ale po co ma to robić, skoro ma uszkodzony szkielet. Kupuje nowy i przekłada bebechy. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 26, 2011 Author Report Share Posted February 26, 2011 A przy okazji wymiany uszkodzonych części, warto jest przeprowadzić mały tuning? Quote Link to post Share on other sites
Vault13 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Jesli masz opcję to wyślij ta replikę na gwarancji. Jesli z jakiegos powodu nie mozesz, skonczyla ci sie gwarancja, (nie dostałeś jej?) lub wiesz na 100% ze uszkodzenie wyniklo z twojej winy, to nie rozkładaj gb. Uwierz mi lub nie, zawsze gdy próbowałem naprawić gb na własną rękę ten prędzej czy później trafiał do serwisu. Rozłozyć łatwo, złożyć wszystko na napiętej sprężynie - b. trudno, przynajmniej mi. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 27, 2011 Author Report Share Posted February 27, 2011 FOTKI: http://img683.imageshack.us/g/obraz0218.jpg/ Jak widać pęknięcie jest z 2 stron, lecz nie na całą długość I mam pytanie: Jak wyciągnąć gearbox ? Trzeba rozkręcać front? A, i kąpiel bebechów ( z wyjątkiem silnika i kabli ofc :D ) i ponowne nasmarowanie zrobi im dobrze? ( bez skojarzeń ) bo po co wymieniać cały gearbox jak okaże się pęknięty tylko szkielet. Czy pęknięcie spowodowało rozjechanie się gearboxa w ten sposób, że zębatki nie "zazębiają" czy cokolwiek mogło się obluzować? Przy ostatnim "zdrowym" strzale wypluł przepołowioną kulkę, jeszcze w taki sposób, jakby się dławił. Na 4 obrazku jest pokazany korpus, prosiłbym o wskazanie na tym zdjęciu, gdzie mam odkręcać. Wiem tylko że mam wykręcić selektor. Przepraszam za jakość tych zdjęć, robione telefonem polowym Quote Link to post Share on other sites
Vault13 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Odkrecasz front od korpusu 4 srubkami, odkrecasz kolbe i dekiel wraz z suwadłem na ktorym sie trzyma, raczke zamka i na koniec odkrecasz selektor ognia. i wyjmujesz gearboxa od góry repliki :) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Jakiś czas temu w ten sam sposób pękł mi GB CM.02 czyli typowy Cymowski. Wejdź na Azteko.pl, tam powinni miec takie GB za jakieś ~50zł. tłok pewnie jest prawie w całości, może ma lekkie straty, ale sam używam stockowego cymiacza z lipolem 11.1 i lekko nadjechanymi dwoma zębami. Działa dalej. Ślij na serwis i niech Ci to zrobią. Jak nie to kup GB i powodzenia życzę. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 27, 2011 Author Report Share Posted February 27, 2011 http://azteko.pl/gearbox-v3-cyma-7mm-wzmocniony-p-200.html Narazie znalazłem szkielet, ale o co chodzi z tymi łożyskami? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 jaki przebieg, tego pękniętego gb, że tak z ciekawości zapytam? Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 27, 2011 Author Report Share Posted February 27, 2011 (edited) Około kilku tysięcy kulek z 8-10k A wiem że bebechy cymy potrafią przemielić o wiele więcej Edited February 27, 2011 by eNdo Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Bierz te GB. Jest z nowej serii Cymy, bo stare mają 6mm otwory na łożyska. Więc musisz teraz dokupić albo kulki albo ślizgi do tego GB. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 27, 2011 Author Report Share Posted February 27, 2011 http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_szkielety_gearbox-ow/gearbox_v_3_6mm_cm-577.html Rozumiem, że w tym szkielecie można przełożyć stare łożyska? Quote Link to post Share on other sites
Mlody Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Lepiej kup nowe łożyska tylko kulkowe a nie ślizgowe które masz i podkładki oraz samą skorupę gearboxa a reszte przełuż ze starego i zobacz w jakim stanie jest prowadnica sprężyny oraz cylinder bo to może też być do wymiany..Jak to sie wgl stało że tak pękł?Zajebałeś nim o glebe? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Lepiej kup nowe łożyska tylko kulkowe a nie ślizgowe które masz i podkładki oraz samą skorupę gearboxa a reszte przełuż ze starego i zobacz w jakim stanie jest prowadnica sprężyny oraz cylinder bo to może też być do wymiany..Jak to sie wgl stało że tak pękł?Zajebałeś nim o glebe? Jesteś totalnym idiotą. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 27, 2011 Author Report Share Posted February 27, 2011 Więc sam szkielet wystarczy? Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Co do łożysk to kup te od SHS, nie zrażaj się ceną, że taka niska, ale naprawdę warto :) Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted February 28, 2011 Author Report Share Posted February 28, 2011 A co te łożyska dają (nowe) wytrzymałość. kulturę pracy czy co? Quote Link to post Share on other sites
Kazik95 Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 To są najlepsze ŁOŻYSKA jakie kiedykolwiek miałem. Nie dość, że stosunkowo ciche, bardzo wytrzymałe to jeszcze tanie :) Wystarczy wysmarować odpowiednim smarem i będą słuzyć przez lata, wcześniej się chyba Gb rozpadnie. Co do Gb to kupuj cymowski, sam się przekonałem na własnej skórze, że niektóre części nie pasują do Gb innnych firm. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.