Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cytadela ASG


Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Znam, i to całkiem dobrze :). Przede wszystkim jednak w ich stacjonarnej odsłonie.

Solidna firma. Sprzedawca i serwisant to ludzie na codzień zajmujący się czynnie ASG. Jeśli pytasz o ich solidność na Allegro, powiedzieć mogę tylko to co widzę w czasie częstych wizyt u nich (a bywam tam czasem i kilka razy w tygodniu po prostu pogadać o szpeju lub o tym gdzie się będziemy strzelać w weekend). W czasie moich wizyt widzę jak na bieżąco szykują paczki dla Klientów z Allegro. Zamówienia są przygotowywane do wysyłki przed wpłynięciem kasy - z prostej przyczyny lepiej niech czeka w paczce na pieniądze i kuriera niż gdyby miało się prze przypadek sprzedać poz Allegro czyli w sklepie. Nigdy nie wystawiają niczeg, czego by nie było w magazynie lub w sklepie. Towar pakowany jest do przesady solidnie. Mają też dobry zwyczaj odpowiadania na zapytania od kupujących i to czasem bardzo wyczerpująco.

 

Oferta na Allegro jest dużo skromniejsza niż to, co oferują w sklepie stacjonarnym. Warto napisać maila i spytać się co jeszcze oferują, lub czy czegoś nietypowego nie mają. Jeśli mają - to sprzedadzą, jeśli nie - to sprowadza lub też wskażą kto dysponuje danym towarem.

 

W najbliższym czasie ponownie ruszy pełna parą ich strona i sklep internetowy (stary webmaster się nie sprawdził, a nowy szykuje się do obrony pracy). Wtedy będzie już można poznać całą ich ofertę.

 

Jak widzę jesteś z warszawy, więc proponuję odwiedź ich sklep stacjonarny na Konstruktorskiej.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Odgrzeję temat, bo też u nich kupiłem trochę rzeczy.

Moje doświadczenia są wyłacznie telefoniczno-internetowe.

Towar 100% zgodny z opisem, wszystko co kolega FlyingCat pisał jest prawdą.

Jednak muszę ponarzekać na kontakt mejlowy - nie wiem dlaczego, ale długo schodzi im odpisywanie na mejle. Z racji tego, że jest to dla mnie najwygodniejsza forma komunikacji w takich sprawach (historia mejlowa to zawsze jakieś wsparcie podczas dyskusji przy reklamacji) trochę mnie to drażni. Czasem można normalnie pokorespondować - wymienić kilka mejli w ciągu dnia, a czasem nie odzywają się przez dwa dni, tłumacząc się używaniem swóch adresów mejlowych.

Ogólnie jestem zadowolony z ich oferty i obsługi.

A - jeszcze ten sklep internetowy - rok po tym co pisał przedmówca ostatnio dowiedziałem się, że "już za kilka dni ruszy ich sklep internetowy z prawdziwego zdarzenia"...zobaczymy.

Link to post
Share on other sites
Guest Rengi

Jako ,że ostatnio też dokonałem zakupu ,nie zgodzę się z opinią powyżej - ja też czekałem na odpowiedź na mail 24h ,ale uważam to za normalną praktykę.Co do towaru i czasu dostawy - wszystko super.

Link to post
Share on other sites

Już po raz drugi miałem przyjemność kupować od cytadeli.

 

Za pierwszym razem kupowałem gumkę G&G - błyskawiczna wysyłka - wszystko ok

 

Teraz kupowałem magazynki low-cap Boyi

 

W niedzielę wieczorem wysłałem email z pytaniem o nie

W poniedziałek rano dostaję informacje że będą w środę

W środę po południu dzwonię i mówię ile chce itd przelewam pieniądze

Czwartek - Cytadela wysyła mi paczkę, dostaję numer paczki do śledzenia

Piątek 8 rano kurier puka do drzwi

 

Wszystko ok, ilość się zgadza, magazynki idealnie pasują do emeczki

 

Także dziękuję za szybką obsługę (z uwagi że jutro są Ardeny)

I mogę wszystkim polecić ten sklep :maniak_OK:

Link to post
Share on other sites

herrtomo, pozwól że naświetlę ci kilka spraw związanych z pracą Cytadeli ASG.

1. Ekipa Cytadeli jest jedną z najnieliczniejszych obsad sklepów z ASG w tym kraju. Stały skład to dwie osoby i serwis (też z zasady 1-2 osoby) - współpracowałem z nimi jako serwisant przez pewien czas i nadal jestem stałym bywalcem więc informacje są z (prawie) pierwszej ręki.

2. dwuosobowa obsługa sklepu musi w tym samym czasie:

- obsługiwać klientów w sklepie stacjonarnym

- składać zamówienia,

- odbierać towar

- prowadzić całą "papirologie" księgową, podatkową, handlową itp.

- obsługiwać klientów

- kontrolować Allegro (wstawiać nowe aukcje, usuwać stare, kontrolować spływ przelewów i przekazów pieniężnych)

- obsługiwać sklep internetowy (jw)

- szykować codzienne wysyłki (czasem jest tego kilka, czasem kilkadziesiąt paczek dziennie)

- odpowiadać na telefony i zapytania (również mailowe)

3. tradycją tego sklepu jest że każdy wchodzący do Cytadeli jest traktowany indywidualnie. I co ważne, nie z pozycji"klient-sprzedawca" tylko "Kolega Airsoftowiec w potrzebie". Szczególną zaś troska otaczani są młodzi adepci naszego hobby. tak więc nie jest to supersam z ekspresową obsługą, ale salon i to w stylu sklepów dla VIP-ów.

4. kolejna tradycja to klubowy charakter miejsca. Do Cytadeli przychodzą ludzie nie tylko po zakupy, ale również pogadać o weekendowej strzelane, omówić nowości rynku, skonsultować się w kwestii dobory repliki, munduru, wyposażenia itp. czy złożyć zamówienie dla całego teamu. Nie są też rzadkością przypadki załatwiania patronatów i sponsoringów dla imprez airsoftowych (tak, w normalny dzień pracy sklepu). Nie jedna impreza na Mazowszu, a i kilka w kraju miały patronat lub wsparcie Cytadeli. Cytadela nie odmawia pomocy, nawet jeśli jest to sobotnia "jepanka" na forcie czy poligonie i Organizator przyszedł poprosić o kilka fantów na nagrody, lub rekwizytów do scenariusza. Czasem po takim spotkaniu wychodził z pomocą o jakiej mu się nawet nie śniło. Nit tu nie spotka się z gburowatym podejściem czy 'olewnictwem".

Czasem niestety może się tak zdarzyć, że fizycznie zaczyna brakować czasu. Wystarczy lekkie spiętrzenie różnych czynników (wystarczy że ktoś zachoruje, lub na tzw. "swoje sprawy" do załatwienia) i brakuje czasu na załatwienie wszystkiego. Kiedy jeszcze współpracowałem z Cytadelą zdarzało się z firmy wychodziło sie o 23-ciej, po to żeby być tam z powrotem o ósmej rano.

Więc jeśli zdarzyło ci się tak, że na pytanie odpowiedziano ci po 24 godzina, czy też po 48 - to jak sam zauważyłeś był to wyjątek, a nie praktyka. I jak znam życie i Cytadelę - odpowiedź która dostałeś była wyczerpująca i merytoryczna oraz pomocna.

Proszę nie traktować tego tekstu jako kryptorelkamy - obecnie jestem tak jak każdy bywalcem i klientem Cytadeli. piszę więc z pozycji kogoś, kto z tą Firmą miał i ma nadal długi kontakt tak zawodowy jak i prywatny. Opinie niezależnych kupujących o Cytadeli można znaleźć na wielu innych forach ASG i nie tylko - z zasady pozytywne :)

Edited by FlyingCat
Link to post
Share on other sites

Nie napisałem, że to notoryczne, napisałem "czasem". Kupowałem u nich dwa razy i jestem bardzo zadowolony i jeżeli będę potrzebował większej ilości czegokolwiek, tak by koszt przesyłki był mniejszy niż różnica ich cen a cen we Wrocławiu na pewno pierwsze co uderzę do nich. Mam nadzieję, że wkrótce skończą swój sklep internetowy i będzie można zwobodnie zapoznać się z ich całą ofertą.

 

Szczerze polecam ten sklep. Zobaczymy jak będzie w przyszłości.

Link to post
Share on other sites
3. tradycją tego sklepu jest że każdy wchodzący do Cytadeli jest traktowany indywidualnie. I co ważne, nie z pozycji"klient-sprzedawca" tylko "Kolega Airsoftowiec w potrzebie". Szczególną zaś troska otaczani są młodzi adepci naszego hobby. tak więc nie jest to supersam z ekspresową obsługą, ale salon i to w stylu sklepów dla VIP-ów.

Zgadzam się. Obsługa sklepu bardzo miła, mieli czas porozmawiać i doradzić parę rzeczy.

Niskie ceny, kupowałem zarówno przez allegro jak i stacjonarnie - wszystko ok, wysyłka bardzo szybka.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zakupiłem u nich kilka przedmiotów na allegro + 1 przedmiot, który w ofercie allegro nie widniał. Paczuszka dobrze zabezpieczona, poprosiłem o zmianę wtyku w lipolu - bezproblemowo i bez dodatkowych opłat. Jedynie drobne zastrzeżenie mam do kontaktu emailowego po złożeniu zamówienia : Nie zostałem poinformowany o statusie zamówienia, ani nie dostałem nr paczki (wysłane kurierem). Szybciutki telefon na 2 dzień, Pan uprzejmie podał mi nr. Z zakupionym towarem wszystko cacy, pomimo tego kontaktu wszystko w jak najlepszym porządku, POLECAM! :biggrin:

Link to post
Share on other sites

Razem z całym moim teamem (Wolna Kompania) zaopatrujemy się w Cytadeli od 3 miesięcy we wszystko co związane z ASG- od replik, przez szpej, optykę, baterię, na kulkach kończąc. Korzystaliśmy wielokrotnie z serwisu- nigdy nie mieliśmy jakichkolwiek problemów z replikami naprawianymi/upgrade'owanymi tamże. Jeśli dodamy bardzo sympatyczną obsługę otrzymujemy bardzo dobry i solidny sklep godny polecenia każdemu- i świeżakowi, który nie ogarnia (taki byłem, kiedy pierwszy raz do nich poszedłem :)), jak i doświadczonym ersoftowcom.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

cieszy nas tak wiele pozytywnych opinii a także krytycznych uwag które pokazują co powinniśmy jeszcze poprawić, niestety nie jesteśmy w stanie robić wszystkiego naraz,

dlatego też nieraz problemy w kontakcie mailowym lub telefonicznym

 

a tymczasem przygotowaliśmy dosyć ciekawą promocję w sklepie stacjonarnym (szczegóły na naszej stronie), jeśli akcja się spodoba to pomyślimy nad cyklicznymi wydarzeniami tego typu

 

Interpunkcja gryzie w paluszki ?? Szmer.

 

nie nie gryzie, wypowiedź nie koniecznie musi być zdaniem co wiąże się z nieużyciem wielkiej litery na początku a więc również nie używa się w takim przypadku kropki,

poszczególne wątki wypowiedzi oddzielone są od siebie (rzeczywiście, w jednym miejscu zapomniałem postawić przecinek), na przyszłość prosiłbym o bardziej konstruktywne wskazówki,

odpowiedź jest w oddzielnym poście ponieważ nie mogłem edytować poprzedniego,

 

pozdrawiam

 

 

Nie uznajemy tutaj wypowiedzi czatowej to nie forum onetu. Każdy post jest traktowany jako swoisty list. Rozumując przez to że zdania zaczyna się z dużej litery z szacunku do czytającego. Przypominam również że dział ten nie dłuży do komunikacji sklep->user i na odwrót, mimo że często przymykam na to oko.

Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Dobrze skoro takie są niepisane zasady niech tak też będzie.

Natomiast sugerowałbym przed pouczaniem innych popracować nad doborem wyrazów (o literówkach nie wspomnę), ponieważ zwrot "rozumując przez to" jest co najmniej dziwny i niezbyt pasujący do języka polskiego.

A skoro to nie czat to sugerowałbym zastąpić wyraz user wyrazem użytkownik, tak już dzięki temu będzie wszystko zgodnie z zasadami naszego (a przynajmniej mojego), ojczystego języka.

 

Co do informacji z naszej strony, rzeczywiście może nie jest to najbardziej odpowiedni dział za co z góry przepraszam.

 

Odpowiedź jest w oddzielnym poście ponieważ nie mogłem edytować poprzedniego,

 

Na tym więc zakończmy. Szmer.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

W Cytadeli zaopatruje się regularnie cała ekipa Wolnej Kompanii, a każdy komu poleciliśmy sklep nie narzekał na jakiekolwiek niedogodności.

 

Cytadela w naszych oczach to nie jest zwykły sklep, w którym składasz zamówienie, zapłacisz, czekasz 48h i masz towar (przynajmniej wtedy, gdy mieszkasz w Warszawie i masz możliwość zjawienia się tam osobiście). To mała ekipa na prawdę wporząsiu ludzi z dużą wiedzą airsoftową, proklienckim nastawieniem i magazynem dobrych tekstów.

 

Ostatnio często się tam zjawiam i powiem tyle - współczuję wszystkim chłopakom zajobu, który tam mają. Sklep ma po prostu dobrą reputację, a w tym biznesie to 3/4 sukcesu i ludzie to podłapują. Stąd też pewnie te problemy z kontaktem mailowym, ale przyznam szczerze, że inne sklepy (głównie te o wiele większe) mają straszne zastoje z komunikacją elektroniczną. Powiedzieć o chłopakach mogę jedno: nie wcisną ci kitu, a jak już towar ma wady, to nie cisną idiotyzmów, że "wszystko jest OK, mister!". Masz na luzie dostęp do sprzętu (ostatnio chyba w ogóle wsiąkła karta "Repliki podaje sprzedawca" :icon_smile:) i nie ma hermetyzacji na linii sprzedawca-klient. Czujesz w tym sklepie swobodę, nie czując się jak intruz. Może Koziar ma problemy z cierpliwością, ale to też dobry chłopak jest!

 

O asortyment pytajcie - w sklepie zalega masa sprzętu, a na stronie nie zawsze jest widoczne. Cytadela ciągle coś ściąga, uzupełnia i dodaje w ofercie.

 

Co do serwisu - chłopaki mają tam Sodomę i Gomorę centralnie w momencie ataku deszczu ognia i siarki. Ale wyrabiają się jak mogą, a przy natłoku roboty znajdzcie mi człowieka, który się nie pomyli albo zapomni czegoś (jest takie mądre powiedzenie, że nie myli się ten, co nic nie robi). Ostatnio coś się schrzaniło w moim customie po ich małym serwisie. Na spokojnie zaniosłem, powiedziałem, co jest nie tak i za dwie godziny miałem już sprawny karabin. Można? Można! Tylko normalnie pogadać trzeba.

 

Tyle słów o Cytadeli - fachowo, uczciwie i w dobrej cenie. W tym sporcie więcej nie trzeba!

Edited by Graber
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Bardzo fajny sklep.Dość szeroki asortyment, może ilość replik i generalnie akcesoriów do nich nie zachwyca, ale jak czegoś potrzebujesz np. do serwisu, to sprowadzają. Ponadto spora ilość mundurów i generalnie osprzętu. Każdego traktują indywidualnie, choć nie jestem pełnoletni (16) to normalnie ze mną pogadali, nawet pożartowali. Doradzili co kupić, a czego nie, więc potencjalnie stracili trochę utargu, aczkolwiek zyskali stałego klienta. Dodam jeszcze, że przy większych zakupach w sklepie zrobili fajną zniżkę.

Porównując do warszawskich sklepów:

- 300 razy lepsza obsługa niż w Capri, serwis też. Tutaj nie czujesz się, jak kolejny plik banknotów do wydania.

- Do AirsoftXtreme nawet porównywać nie będę, bo to nie jest poważny sklep.

- Azteko ma znacznie większy asortyment, a na miejscu nie byłem, więc o obsłudze nie powiem.

 

Generalnie bardzo polecam sklep, zarówno nowicjuszom, jak i weteranom.

Link to post
Share on other sites

Cytadelę mogę polecić z czystym sercem. Mogę stwierdzić, że jest to mój ulubiony sklep w Wawce.

Mają spory asortyment, kumatą obsługę oraz fajne podejście do klienta. Mogę sobie zajechać do nich z czystej nudy, żeby pogadać i pomacać co-nie-co, i zawsze jestem przyjęty przyjaźnie. Trochę kasy tam już zostawiłem, zawsze spotkałem się z pomocą i radą. Niezależnie czy chciałem z rady skorzystać czy też nie podejście do klienta było takie samo - czyli fajne.

Przy większych zakupach można kilka złotych utargować, choć ja osobiście staram się nie wykorzystywać tego faktu zbyt często bo ceny są bardzo atrakcyjne a chłopaki z czegoś muszą żyć.

Potrzebujesz czegoś? Jeśli da rade, Cytadela to załatwi, nie ma problemu. Kilka rzeczy potrzebowałem a nie miałem ochoty zamawiać z innych miejsc w PL. Chłopaki to załatwili, a w ramach usługi, przy odbiorze, dostałem pytanie czy coś jeszcze mogą dla mnie zrobić i czy nie napiję się kawki lub herbaty. Niby pierdoła, ale zawsze fajnie.

Żeby nikt mnie nie posądził o nadmierną reklamę tego sklepu mogę tylko ponarzekać na sklep internetowy. Wiem, że powstaje na dobrą sprawę, ale trzeba by zadbać o to co jest odstępne aktualnie w sklepie a co nie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Witam,

 

Jako że miałem nie przyjemność robienia zakupów w tym sklepie chciałem się podzielić z wami moimi spostrzeżeniami i ostrzec przed robieniem jakichkolwiek interesów z tymi panami.

 

Sytuacja wyglądała następująco :

Sobota - zakup magazynków do SWD od Cytadelii przez Allegro. Trochę zdziwił mnie fakt że koszt wysyłki Pocztą Polską za dwa magi to uwaga : 26zł ... kiedy powinno to kosztować 11zł

Poniedziałek - zapłata przez PayU za magazynki (potwierdzenie że sprzedający otrzymał wpłatę)

Czwartek - nie otrzymawszy żadnej paczki ani potwierdzenia jej nadania piszę do panów z cytadeli co się dzieje z paczką i wkurzając się że płacąc za nią 26zł już dawno powinna być na miejscu, taką odpowiedź otrzymałem :

 

"witam

ma Pan prawo kupować produkty gdzie Pan chce

w związku z faktem iż czuje się Pan oszukany a my nie chcemy by tak było (przesyłka 11 pln )

zawrócimy paczkę z poczty polskiej a Pana prosimy o nr konta by zwrócić środki i tym samym zakończyć transakcję

mamy nadzieje że znajdzie pan produkty w innym sklepie

pozdrawiamy

cytadelaasg

co do zakupu my od allegro otrzymaliśmy maila o wpłacie jedynie"

 

Na to odpisałem że krótko pisząc pier#%^&ą głupoty bo nie czuję się oszukany tylko bardzo podirytowany sytuacją i czekam na wysyłkę.

 

I UWAGA BO TO JEST NAJLEPSZE, SKLEP STRZELIŁ FOCHA i uzyskałem następującą odpowiedź :

 

"witam

towar nie zostanie dostarczony z przyczyn nie zależnych od nas już

prosimy o nr konta w celu zwrotu środków i na tym zakończymy nasza

transakcję

miłego dnia

cytadelaasg

a co do poczty dyskutować nie będę z Panem

czekam na nr konta w celu zwrotu środków

temat uważamy za zamknięty

pozdrawiam"

 

Także koledzy i koleżanki jeżeli nie chcecie mieć kasy zamrożonej przez tydzień i użerać się z deb@!#i pracującymi w tym sklepie proponuje nie robić tam zakupów.

 

Bo posiadanie klienta w odbycie jest najlepszą preferowaną formą sprzedaży przez neta ...

Link to post
Share on other sites

@szpiegh- A jaką wysyłkę wybrałeś? Bo jeśli była to poczta polska, a nie kurier, to może wypadało poczekać chociaż do poniedziałku? Czasami paczka idzie dłużej, tym bardziej naszą, kochaną pocztą. ;)

Jeśli napisałeś maila do sklepu w takim tonie, jakim piszesz tego posta, bez urazy, ale nie dziwie się sprzedającemu, tym bardziej, że jeśli wierzyć wiadomości, poczułeś się oszukany, bo nie dostałeś paczki po 3 dniach i zaakceptowałeś wygórowaną cenę przesyłki. :)

Nie zrozum mnie źle, ale nie raz jak zamawiałem coś przez allegro. Nawet na priorytet zdarzało mi się nie raz, czekać 5-6 dni roboczych.

Link to post
Share on other sites

Nie no stary sorry ale jeżeli płacę za paczkę pocztową poleconą priorytetową to oczekuję że dostanę ją najpóźniej 3 dni od wpłaty. Taka forma wysyłki nie jest po to żebyśmy czekali tydzień tylko (podobno) 24h.

Nie będę się rozwodził nad tym ile zapłaciłem za tą wysyłkę tylko wkurzył mnie fakt że gdybym nie napisał maila w czwartek z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem mógłbym sobie spokojnie czekać jeszcze tydzień.

Kupuję w kilku sklepach ze sprzętem do ASG ale taki syf zdarzył mi się pierwszy raz. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w dupę, ogólnie jak chcesz to nie zawracaj nam tyłka tylko kupuj gdzie indziej.

Nie będę też bronić PP ale ostatnio zdarza im się dostarczać wszystko w czasie, ale ciężko jest dostarczyć coś co nie zostało wysłane .... 4 dni po otrzymaniu wpłaty ....

Edited by szpiegh
Link to post
Share on other sites

Skoro już przedstawiasz jakąś korespondencję to wypadało by przedstawić ją w całości, nie tylko odpowiedź sklepu. Jakoś tak dziwnie napisałeś tylko co odpowiedział sklep anie to co Ty napisałeś do nich. Przypuszczam, że skoro odstąpili od transakcji to dlatego, że zamiast normalnie się zapytać co się dzieje to wyjechałeś z pyskiem. Wtedy trudno się dziwić, że ktoś nie chce z tobą robić interesów.

 

Wypadało by też się nauczyć, że Poczta Polska swoje priorytety ma gdzieś i potrafią iść tygodnie a nie 2 dni jak to niby zapewniają. Nie jest to wina sklepu tylko Poczty Polskiej.

 

Jeśli coś kupujesz to czytasz warunki zakupu i się decydujesz na nie albo nie. Skoro się zdecydowałeś to marudzenie o kosztach przesyłki możesz sobie zostawić dla siebie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...