Bojeq Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Dodatkowo konieczne jest podklejenie (albo skrecenie) tylnej plytki z stalowa/aluminiowa/mocna plastikowa plytka - tak zeby sie nie wyginal. Tzn, skręcenie tej plastikowej płytki która dociska GB do kątownika? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Tak - ta plasticzna plytka ktora mocowana jest na 2 srubki w body. Przez ktora przechodzi kabel zasilajacy (z prawejstrony). Nawet jak sie ja zamocuje katownikiem - to ona sie bardzo latwo wygina. Jest z plastiku 2 mm... Akurat jak to robilem nie mialem aluminium czy tez stali - wiec podkleilem kawalkiem plastiku twardego - 3 mm grubosci. Mimo sklejenia dwuskladnikowym mocnym klejem - oderwalo sie od wibracji przy strzelaniu (jedna plytka od drugiej). Wiec - skrecilem je obie srubkami (wielkosc jak w gearboxie) i spilowalem je drumlem. Teraz jest bardzo sztywne. Dodatkowy plus jest taki - ze przy docisnieciu komora hopa, oraz z tylu playtka - gearbox ma nikle sznase peknac. Testowalem na semi m165, ostatnio paredziesiat strzalow na auto m165 i wszystko smiga. Ogolnie z auga da sei zrobic mocna parasnajpe - ale wymaga to troche dlubania. Quote Link to post Share on other sites
krauzak Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 (edited) Apropo GB z A3, to na m150 śmiga dwa lata na full auto - bez problemu. Jedynie co to po roku łożyska do wymiany. Zębatki seryjne, silnik też. Wszystko wytrzymuje :) Edit: Ktos tam o zmiania silnika pisze - nie potrzeba, wystarczy MOSFET zamontować i reakcja na spust jest jak marzenia Edited March 24, 2011 by krauzak Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Drodzy koledzy, czy do aug'a są wzmacniane szkielety gearboxów? Lub inaczej - jaki szkielet należy kupić do aug'a - v3 typu g36, ak czy może jakiś specjalny? Chcę zbudować parasnajpę ale po przejżeniu sklepów internetowych nigdzie nie znalazłem gearboxa v3 CNC dedykowanego specjalnie do aug'a. Quote Link to post Share on other sites
kamilasssss Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 jak cos mam na sprzedanie wzmocnienia tylnej klapki do auga robione wg mojego projektu na laserze Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Szkielet retro/core pasuje bez problemu do APS, do JG też powinien. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Drodzy koledzy, czy do aug'a są wzmacniane szkielety gearboxów? Lub inaczej - jaki szkielet należy kupić do aug'a - v3 typu g36, ak czy może jakiś specjalny? Chcę zbudować parasnajpę ale po przejżeniu sklepów internetowych nigdzie nie znalazłem gearboxa v3 CNC dedykowanego specjalnie do aug'a. A po co ci gearbox CNC jak masz tutaj V3 ? Stockowy gearbox wytrzymuje M150 na full auto i 30 rps... Aktualnie mam dwa aug- w jednym wrzucilem greabox na 8 mm kulkach i m150 - full auto z duzym rofem. Nic nie peka - jedyny problem to usztywnic gearbox w body (ja to zrobilem chamsko sruba na wylot z tylu). V3 zeby pęknął potrzebuje duzo duzo duzo wiecej niz kiepski V2. Moze tak z M180 i full auto... I slabe zaparcie tylu gearboxa. Pozatym ... nawet jak ci peknie gearbox - to po prostu kupisz nowy. Odpada przód - więc nie ma ryzyka uszkodzenia zebatek i lozysk - zreszta przez 11 lat zabawy z ask i tuningowania nigdy nie widzialem peknietego v3 wiec ciezko mi sie wypowiedziec co peka :) ps. Planujesz cos wiecej niz 550 fps ? Bo do tego stock jest naprawdę wystarczający. Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Hej! Dzięki za odpowiedź. Skoro stockowy gb wytrzymuje taką moc to 550 mi wystarczy. A tak z ciekawości, gdybym chciał robić jeszcze więcej to jakim szkieletem mogę się posiłkować? Bo przeglądając strony sklepów znalazłem gb v3 do gietek, do AK ale ani jednego dedykowanego v3 AUG Szkielet retro/core pasuje bez problemu do APS, do JG też powinien. Poprostu gb v3 retro arms lub core tak? Nie jakiś tam dedykowany do AUGa tylko zwykły v3? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Tak, w praktyce to dokładnie ten sam szkielet co w AUGu. Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 EndeBeats - dzięki. Muszę to jeszcze przemyśleć bo co mi po pancernym gerboksie jak z tego co czytam może wylecieć przez kolbę lub inaczej - razem z kolbą:D powiedzcie mi, czy te AUGi naprawde tak się rozlatują czy jest to trochę przesadzone? Kusi mnie ten AUG ale już kiedyś miałem mocną replikę na gb v2 i to był horror, ciągle się to sypało i żadna z tego przyjemność. Nie chciałbym powtórki z rozrywki. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Zawsze można dać komorę hopup, która jest przykręcana do czoła GB. Na pewno poprawi to szczelność. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Zeby w augu miec ponad 500 - musisz ustabilizowac gearbox z tylu. Jest kilka patentow. Normalnie jest to trzymane plastikowa klapka na dwie srubki 4 mm... Ktore wyrabiaja sie baaaardzo szybko (wklejone srubki w plastik - zwyczajnie to odpada od uderzen). Patenty sa rozne. Ladniejsze i mniej. Ja z uwagi ze moj aug JG ma 11 lat - przewiercilem korpus tak zeby podeprzec sruba gearbox. I tak mam malowany/ ghille na nim wiec zupelnie mi to nie przeszkadza. Szczelnosc po tym i stabilnosc jest idealna. Robilem patenty z podparciem, z plytkami aluminiowymi w ktore wkecalem plytke z tylu (nagwintowane otwory) trójkątne wsporniki mocowane do bocznych dziur - tych do uchwytów po bokach, roznie da sie ... Ale stockowe mocowanie nie wytrzyma dlugo, im czesciej je bedziesz odkrecac tym szybciej sie rozwali... Przykrecana komora hopa tez nic nie da - bo komora hopa z lufa chodzi w augu luzno i nie jest mocowana do przedniego body. Owszem - wtedy nie bedzie nieszczelnosci - ale gearbox i tak bedzie skakac w body (co celnosci pewnie nie poprawi). Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 No tak. Widziałem parę Twoich wpisów i na nich bym się wzorował robiąc tak samo u siebie. Tylko pytanie - czy po tych opisanych przez Ciebie zabiegach replika jest na tyle bezawaryjna i celna żeby był sens się w ogóle za to zabierać? W którymś z tematów o AUGu czytałem że tak naprawdę to finalnie nie da się zrobić z AUGa bezawaryjnej celnej repliki. Prawda? Fałsz? Quote Link to post Share on other sites
TNTx2 Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Mareq, komora przykręcana do czoła gb? Zgaduję że to będzie jakaś nie dedykowana do auga, możesz podesłać jakiś link czy cuś? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Chyba namieszałem :). Wydawało mi się, że AUGi mają komorę w stylu AK. Muszę chyba odszczekać to przykręcanie. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Niestety ale augi maja komore tylko do augow - inne nie pasują ze względu na budowe podajnika kulek od strony magazynka. Dodatkowo komora chodzi luzno w lufie zewnetrznej razem z lufa wewnętrzna - dlatego ze auga bardzo latwo sie rozbiera - wiec ogolnie nawet komora nie moze byc przymocowana do gearboxa - bo po wyjeciu przedniej czesci body - wisialaby dluga lufa zamocowana do tylko gearboxa - moglo by to spowodowac uszkodzenie gearboxa albo komory. Dwoik - jak w kazdej replice nie wszystko jest idealnie spasowane w miejscach laczenia - glownie chodzi o punkty: - lufa zewnetrzna na zewnatrz repliki - jest mocowana na obrót w górnej częsci body. Da się to mocniej ustabilizować poprzez podklejenie, lub wciśnięcie czegoś. - Połączenie między obiema częściami body - po jakims czasie pin mocujący może się lekko wytrzeć - da się tu też troche powalczyć i ustabilizować. - komora hopa jest przyciskana sprężyną do gearboxa - może się poruszać trochę przy mocniejszym odrzucie - pomaga wrzucenie tam oringu, podkładki, części innych sprężyn żeby docisk był mocniejszy. - Omawiana wcześniej kwestia stabilności samego gearboxa -i to jest najważniejsze. Moj aug JG ma stabilne 530 fps na 30 rps. Rzęzi tak ze słuchawki aktywne go wyciszają :) Działa na stockowych zębatkach i lipo 11.1 więc rof jest duży. Dodatkowo borek i silnik elementa sprzed paru lat torqowy. Z 5 razy mieliłem zębatki - teraz na stockach ma przebieg z 8 tys kulek. Body spadało mi niezliczoną ilość razy ale nadal jest całe mimo że porysowane. Quote Link to post Share on other sites
TNTx2 Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 Masz jakiś własny patent na stabilizację gb? usztywnienie części zewnętrznych udało mi się ogarnąć, pozostał mi ten nieszczęsny gearbox. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 (edited) Pierwszy aug - wersja hardcore - sruba przez body. Śruba z casto - kwadratowy jeden kawalek - tak zeby sie nie przekrecala. Ciezko zrobic to dobrze za pierwszym razem - musialem troche poprawiac wiertarka ... lepiej zaczac z zbyt duza odlegloscia do przeodu a potem delikatnie pilowac zeby gearbox byl mocowany jak imadlem. Drugi sposob - odpowiedniego ksztaltu aluminiowa blaszka - najpierw dzialala tak ze ma wlasnie te dwie sruby ktore sa w nagwintowanym miejscy mocowane - przez orginalne mocowania - ale ze one padly - teraz dziala na zasadzie przyciskania gearboxa przez te boczne plastikowe szyny. Srubki zostaly zeby to wszystko nie wypadlo - w taki sposob nawet jak przekrzywia sie to ma sie czym zachaczyc zeby nie wypadlo. Ciezko to sie wklada. Trzeci sposob to byly kątowniki takie w ksztalcie litery L mocowane w boczne otwory - katowniki naciskaly orginalne plytki plasticzne. Minus - zostaje mniej miejsca na batke. Pierwsza wersja pozwala upchnac batke 11.1 V 2,2 AH turnigy - taki duzy klocek. Edited January 11, 2017 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 Kocur, napisałeś że Twój AUG "rzęzi" - nie bawiłeś się w wyciszanie? Czytałem że AUG to idealna replika do wyciszenia (główny powód dla którego rozważam kupno) hej Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 12, 2017 Report Share Posted January 12, 2017 Wyciszałem. Gąbki po bokach, przy springu m120 - byl naprawde cichutki. Do tego oczywiscie tłumik z gąbką w środku. Ale stwierdziłem ze srednio mi to pasi - problemem cichej repliki jest to ze strzelasz - ktos nei wie ze do niego strzelasz. Nie czuje (jak z daleka) ze dostaje. Mialem kilka takich sytuacji i to mnie zrazilo do zbyt cichej repliki ;) A przy springu M150 - owszem wyciszyc troche mozna - ale nigdy nie bedzie to bezgłośne zwłaszcza przy duzym rofie. Quote Link to post Share on other sites
sensei903 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Hej, mam pytanie, zmieniam auga od gfc, kupiłem silnik guardera infinite torque up,sprężyne guarder 140, bore up guardera, gumką zielona GG, tłok z metalowymi zębami oraz zmieniłem na wzmocniona zebatke silnikowa. Problem jest między dysza i komora nie uszczelnia się za każdym strzałem. Próbowałem na komorze stockowej oraz komorze lonexu. Zdecydowanie lepiej jest na komorze stockowej od jg. Moje pytanie brzmi czy mogę wykręcić dwie śrubki które trzymają hu do lufy zewnętrznej? Wtedy jest zdecydowanie lepszy docisk do GB i uszczelnia się cały czas. Co myślicie o tym. Dziękuję za odpowiedź z góry Quote Link to post Share on other sites
TNTx2 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Możesz kombinować z mocniejszą sprężyną dociskającą komorę, powinno to pozytywnie wpłynąć na działanie. Skoro bez tych śrubek masz lepszą szczelność, na chrono masz lepsze wyniki to nic nie stoi na przeszkodzie by się ich pozbyć ;) Quote Link to post Share on other sites
sensei903 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 O to mi chodziło, dzięki za konkretną odpowiedź. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Zawsze mozesz delikatnie zeszlifowac czolo tego oringu ktorzy wchodzi w gearbox - to okrągłe cos co stabilizuje komore. Ale nie za duzo bo nie bedzie kulek podawal. Quote Link to post Share on other sites
lobomisiek Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 Panowie pomóżcie mi proszę w doborze części wewnętrznych do JG0450A. Na tę chwilę założyłem tylko flat hop. Czy ta komora będzie pasować? http://tiny.pl/g1vv3 Do tego cylinder z głowicą i tłokiem i od razu pytanie, chcę założyć lufę 550 mm zamiast stockowego 509 mm czy cylinder będzie odpowiedni: http://tiny.pl/g1vbg Sprężyna: http://tiny.pl/g1bhg Nie wiem jaki wybrać tłok, zaproponujcie coś proszę. Problem mam też z dyszą, zakupiłem ostatnio http://tiny.pl/g1bht i ta okazała się za krótka. Nie wiem, czy ta z powyższego zestawu Modify będzie pasować. Mocowanie gearboxa postanowiłem wzmocnić w sposób "ordynarny", to jest przewierceniem dziur przez body i wetknięcie śruby. Z góry dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.