Ryngveild Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 Witam , przepraszam z góry za odkopanie tematu , lecz piszę z zapytaniem czy powstały może ostatnio jakieś tłoki do tej repliki. Oraz pragnę się zapytać jak z wytrzymałością stocka na sp140 guardera (zmienione mam zębatki na RS-a). Quote Link to post Share on other sites
ShadowPL Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 140 wytrzyma stock bez problemu, dodatkowe tłoki patrz kilka postów wyżej podałem linka Quote Link to post Share on other sites
Ryngveild Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 140 wytrzyma stock bez problemu, dodatkowe tłoki patrz kilka postów wyżej podałem linka Dzięki wielkie , pytanie wyciągać tuleję z tloka czy zostawić? Quote Link to post Share on other sites
ShadowPL Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 jak dobrze pamiętam to tulejki nie da rady wyciągnąć bo sprężyna metalowe zęby wypcha Quote Link to post Share on other sites
Krzychu9978 Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Panowie pomoże mi ktoś z tym małym pierdol## Jak on ma być ułożony czy ta sprezynka jest dobra? Jak wczesniej złożyłem luźno jak to mówił jeden rusek na filmie to wylamalo mi zeba w tloku Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 To jest anti-revearsal i musi być założony za zębatkę z kilkoma dużymi "zębami" które zachodzą za AR. Quote Link to post Share on other sites
Krzychu9978 Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 (edited) Wiem jak to się nazywa i stanęło na tym że sprężynka jest za krótka i nie dało rady ja zahaczyć o jej blokadę, miałem sprężynkę z v3 trochę ja wygiąłem i działa przynajmniej w teorii. Jutro postrzelam ale wszystko powinno być ok sprężynkę jeszcze muszę skrócić. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edited September 27, 2017 by Krzychu9978 Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted January 5, 2018 Report Share Posted January 5, 2018 (edited) Trochę odkopię temat: pytanie mam takie: czy magazynki od CM.057 pasują także do CM.057S? Ktoś się może wypowiedzieć na temat wytrzymałości i budowy gearboxa w tych obu replikach - czy to jest to samo? Pytam pod kątem pózniejszego tuningu:) Edited January 5, 2018 by Foton Quote Link to post Share on other sites
matpgt Posted January 5, 2018 Report Share Posted January 5, 2018 To samo Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted January 5, 2018 Report Share Posted January 5, 2018 Ok. Dziękuję - tak podejrzewałem, ale lepiej się upewnić. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Panowie szybkie pytanko,kusi mnie kupić tą cymkę ale zastanawia mnie jedno.Łapie luzy na lufie ? Jeśli tak to jak sobie z tym radzicie ? Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted February 8, 2018 Report Share Posted February 8, 2018 Jakby ktoś potrzebował to dysponuję metalowymi tłokami do swd - metalowe zęby standard i zwężane. 149PLN plus wysyłka - zapraszam na fb: Maciej Wojtkiewicz Quote Link to post Share on other sites
lDmKl Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Panie, Panowie, dwa pytania. 1. Jakie stosujecie zawieszenia do swoich SVD? Osobiście posiadam od niedawna SVDs i kombinowałem z dwupunktowym oraz jedno punktowym i średnio to wygodne. W mojej opinii: - Dwupunktowe zawieszenie - za każdym razem trzeba zdejmować replikę aby dobrze złożyć się do strzału. Kiepska opcja. - Jednopunktowe - całkiem spoko, tylko jest duże obciążenie na bark/szyję ale nie ma problemów jak przy powyższym zawieszeniu. Wygodnie można zająć postawę strzelecką... no i uberkomandosi będą dziamgać "karabin wyborowy na jednopunkcie, phi!" - Zastanawiam się nad trzypunktowym zawieszeniem - spełni swoją rolę jak dwupunkt przy zachowaniu możliwości złożenia się do strzału po rozpięciu fastexu. Nie posiadam obecnie trzypunktowego zawieszenia i stąd moje dywagacje. Jeśli macie jakieś sprawdzone rozwiązania, to proszę o podzielenie się, ewentualnie jakąś fotką, jak to ustrojstwo montujecie w swoich "snajperkach" 2. Moc mojej cymy ok. 530-540 FPSów, muszę dokładnie przechronować. Od jakiej gramatury kulek powinienem zacząć testy przy takiej mocy repliki? Quote Link to post Share on other sites
sopel44pl Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Pomocy mój SWD kocha jeść Sprężynki od popychacza albo wciąga w GB albo ciągle spada klej nie pomaga miał ktoś taki problem Quote Link to post Share on other sites
lDmKl Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 Pytanko odnośnie baterii LiPo. Do sprężyny m140 [Guardera], reszta w GB to stock - jaką polecicie baterię, o jakim napięciu i współczynniku C? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 moim zdaniem tylko 11,1- i tak później coś będziesz robił w replice Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted March 15, 2018 Report Share Posted March 15, 2018 (edited) No to i ja rozpoczynam przygodę z swds od Cymy. Prace serwisowo tuningowe obejmują: podkładkowanie, wymiana przewodów na niskooporowe razem z wtyczkami na t-deans, smarowanie, montaż mosfetu, wymiana sprężyny głównej na SP 150 Guardera, wymiana gumki na zieloną G&G, wymiana dyszy na aluminiową uszczelnioną SHS, wymiana baterii na Lipo 11,1V i około 2500-3000 mAh, Na początek tyle-zobaczymy co z tego po pracach wyjdzie i ile to uzyska fps. Może ktoś z obeznanych osób podsunie pomysł, co jeszcze ewentualnie można przy okazji zrobić? W następnej kolejności wymiana lufy wewnętrznej na precyzyjną. Edited March 15, 2018 by Foton Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 (edited) Cześć wszystkim, mam problem ze swoim svu. Konstrukcja GB jest taka sama jak w cm.057. Mój problem polega na tym że nie mam semi. Myślałem że jest to problem przerywacza, ale został wymieniony na nowy i dalej tak samo, kostkę także sprawdzilem. Sytuacja się delikatnie poprawiła po zmianie sprężyny na słabsza jest semi ale zdążaja się zacinki przerywacza/kostki stykowej. Zauważyłem że jeżeli dochodzi do zaciski to przerywacz blokuje je się w pozycji uniesionej. Jak złożę GB na sucho bez tłoka i sprężyny to wszystko pięknie działa. GB jest po modyfikacji: -przerobiony tłok shs niebieski -sorbopad na głowicy cylindra -doszczelniona dysza -Głowica tloka ultimatum plaska -sprężyna 150 tornado. Na 130 tornado działa semi ale potrafi się zaciac - Gate merf 3.2 trochę się tu marnuje ale miałem wolny to włożyłem - lipo trochę marne ale daje rade 11.1v 1300 - lufa promyk 650 -guma zielona gg Edited March 22, 2018 by torba120 Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 Spróbuj wymienić sprężynkę przerywacza. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 W sensie na twardsza? No w sumie ta stockowa jest strasznie miękka. Quote Link to post Share on other sites
torba120 Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 Wstawiłem twardsza sprężynke ale wciaz jest tak samo. Wrzucam filmik jak to (nie) działa Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 (edited) Witam, mam 2 pytania: może ktoś polecić jakiś dobry, sprawdzony tłok? - udało mi się zmielić zęby w stockowym. Druga sprawa to problem z silnikiem - silnik obraca się tylko w jedną stronę (niezależnie od biegunowości) i jest z nim problem, że akurat obraca się nie w tę stronę co potrzeba (w cm057 są 4 koła zębate i końcowe koło nie napina sprężyny, bo obraca sie w druga stronę :(). Ktoś miał taką sytuację? Jak sobie z tym poradzić? Wymiana silnika??? Edited April 15, 2018 by Foton Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 może ktoś polecić jakiś dobry, sprawdzony tłok? - udało mi się zmielić zęby w stockowym. Najlepiej dedyk RSa, jak nie to trzebaby kombinować ze szlifowaniem tłoków shsa pod sr25 (v.2 long i l85) Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 (edited) OK. A np tłok SHS ze wszystkimi zębami metalowymi się będzie nadawał po zeszlifowaniu zębów? Mowa o takim: http://allegro.pl/tl...7266255051.html Zęby oczywiście sobie policzę, jak też przeszlifuję co trzeba. Czy lepiej brać aluminiowy? Pytam pod kątem trwałości :icon_smile: No i z tym silnikiem - Uszkodzony!? Edited April 15, 2018 by Foton Quote Link to post Share on other sites
matpgt Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 tłok dobry, na jakiej sprężynie zmieliło zęby? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.