Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Widzę że nie było tematu. A 10 maja Premiera :D.

Trailer:

Historia obsadzona jest w czasach II Wojny Światowej. Grafika wygląda realistycznie. Demo wyszło nie dawno a jutro już premiera. A wracając do gry. Dla nie których maniaków Fps'ów może się nie spodobać ponieważ kamera obsadzona jest z 3 osoby. Pierwsze co się rzuca w oczy to tak zwany "rentgen". Podczas gdy celujemy i i wystrzelimy pocisk. Pokazuję się tor pocisku lotu a gdy dolatuje do przeciwnika jest pokazane gdzie pocisk trafił , jakie szkody wyrządził i jakie narządy wewnętrzne zniszczył. Gra daje też wiele opcji eksploracji otoczenia. Np. Zabijamy przeciwnika , podchodzimy do niego i możemy: przeszukać go,zabrać jego broń i przenieść jego ciało. Jest też opcja której trailer nie pokazuje, załóżmy podjeżdża do nas niemiecka ciężarówka i wychodzi z niego 6 wrogów. Wtedy jeżeli pozwala nam kąt widzenia i widzimy zbiornik paliwa można do niego strzelić a wtedy ciężarówka po prostu wybuchnie zabijając wrogów :biggrin: . Nie będę mówić o minach, tipów typu: skradamy się widzim y wroga, bierzemy kamień z ulicy , rzucamy w wybrane miejsce a nasz wróg idzie sprawdzić o co chodzi a my wtedy możemy spokojnie sie przedostać do danej lokacji. Zapomniałem dodać że gra bierze pod uwagę na poziomie "sniper elite" czynniki zewnętrzne , pozycję ,oddech i tor pocisku. Naprawdę trudno jest trafić w cel powyżej 300+ . A więc zostawiam was z lekką recenzją i nad kupnem tej gry :D

Edited by PlanB
Link to post
Share on other sites

Widzę że nie było tematu. A 10 maja Premiera :D.

Trailer:

Historia obsadzona jest w czasach II Wojny Światowej. Grafika wygląda realistycznie. Demo wyszło nie dawno a jutro już premiera. A wracając do gry. Dla nie których maniaków Fps'ów może się nie spodobać ponieważ kamera obsadzona jest z 3 osoby. Pierwsze co się rzuca w oczy to tak zwany "rentgen". Podczas gdy celujemy i i wystrzelimy pocisk. Pokazuję się tor pocisku lotu a gdy dolatuje do przeciwnika jest pokazane gdzie pocisk trafił , jakie szkody wyrządził i jakie narządy wewnętrzne zniszczył. Gra daje też wiele opcji eksploracji otoczenia. Np. Zabijamy przeciwnika , podchodzimy do niego i możemy: przeszukać go,zabrać jego broń i przenieść jego ciało. Jest też opcja której trailer nie pokazuje, załóżmy podjeżdża do nas niemiecka ciężarówka i wychodzi z niego 6 wrogów. Wtedy jeżeli pozwala nam kąt widzenia i widzimy zbiornik paliwa można do niego strzelić a wtedy ciężarówka po prostu wybuchnie zabijając wrogów :biggrin: . Nie będę mówić o minach, tipów typu: skradamy się widzim y wroga, bierzemy kamień z ulicy , rzucamy w wybrane miejsce a nasz wróg idzie sprawdzić o co chodzi a my wtedy możemy spokojnie sie przedostać do danej lokacji. Zapomniałem dodać że gra bierze pod uwagę na poziomie "sniper elite" czynniki zewnętrzne , pozycję ,oddech i tor pocisku. Naprawdę trudno jest trafić w cel powyżej 300+ . A więc zostawiam was z lekką recenzją i nad kupnem tej gry :D

Wiele wniosę, właśnie pograłem demo i powiem wow, woow,wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow zarąbiste, polecam, jutro nabywam pełną wersję na pc, pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

co do "x ray" to super

Ale 1 mi się strasznie w tej grze nie podoba poza małymi mapami to...na jaką max odległość w kampanii da się oddać strzał ? 280 m :F

 

Dlatego olałem jedynkę (choć tam podobno i tak jest lepiej pod tym względem). Co to za snajper strzelający na 100m (początkowe misje) i muszący jeszcze brać spooore poprawki? No dobra, rozumiem, że to jest teren zurbanizowany, no ale bez przesady, ze 100m to strzelali z PMów, a tutaj z pepechy też super, jak dało się trafić góra z 20m. :bialaflaga:

 

Będę chciał "na serio" posnajpić, odpalę Armę 2 z ACE i uważam to za jedyną słuszną opcję.

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

Pewnie i najczęściej się strzelało na te 200-300m, nie wiem. Tylko, że zmniejszenie zasięgu i celności pozostałej broni w celu dopasowania do snajperek spowodowało kretyńskie efekty - o czym już wspominałem.

 

A nawiasem mówiąc, to czytałem, że warunkiem ukończenia CŻSS było trafienie w tarczę typu cekaem z bodajże 1000m. Z mosina z celownikiem PU. Oczywiście o niczym nie musi to świadczyć, no ale robi wrażenie...

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

Byłem fanem pierwszej części SE i bardzo czekałem na dwójkę. Jakem się doczekał, to teraz sobie pluję w brodę że to gówno kupiłem. Właściwie to chyba równo spieprzyli wszystko:

- fabuła to jakiś absurdalny żart, totalne bzdury o ataku Rosjan na Londyn, w dodatku w formie pseudo odpraw i szczątkowych filmików.

- wynikające z powyższego durne misje, w stylu zaatakuj od FRONTU (sic!) twierdzę, wybij wszystkich w środku, a to wszystko po to, żeby zrobić sobie tam stanowisko do oddania jednego strzału. Naprawdę prawie popłakałem się ze śmiechu, kiedy musiałem pozabijać wszystkich w radzieckim sztabie (tak, tak, trzeba w pojedynkę atakować radzieckie HQ bronione przez czołgi, prawdziwa gra snajperska) by z ostatniego oficera na samym końcu wypadła karteczka z szatańskim planem sowietów.

- Mapy biedne i małe, w większości prowadzące do konfrontacji z wrogiem bez możliwości obejscia. Bardzo często nie da się przejść misji po cichu.

- Kosmicznie przekręcona fizyka strzału z karabinu snajperskiego - na 200m strzela się jak na 1,5km, a na berlińskich zabudowanych wzdłuż ulicach wieje poprzeczny wiatr znoszący pociski o metr w bok. Dodajmy do tego, że strzały z PMów nie robią na przeciwnikach żadnego wrażenia, 5-6 strzałów w klatę i ledwo się zachwieją biegnąc.

- AI wrogów to jest największe przegięcie. Są wybiórczo głusi. Potrafią nie słyszeć jak ich kumpel jest zabijany pół metra od nich, albo krzyczy i strzela. To że zauważył cię snajper i zaczął strzelać (a na pewno tak bedzie, bo w tej grze wrodzy snajperzy mają teleobiektywy zamiast oczu) to nic, nawet nie zwrócą na to uwagi. Wystarczy za to oddać jeden strzał ze snajperki, nawet z trzeciego piętra bloku, leżąc w cieniu obok jakiś gruzów i ZAWSZE będą wiedzieć że tam jesteś. Aha, w nocy widzą tak samo zajebiście i zawsze mają radar który momentalnie wykrywa cię po jednym głośnym strzale. Od razu zaczynają do ciebie strzelać i co najśmieszniejsze z 200m z PMów trafiają prawie bezbłędnie. Potem próbują się chować, ale zazwyczaj po prostu biegają zupełnie bezsensu z prawa na lewo i na odwrót żebyś mógł ich zastrzelić.

 

A z plusów? No nie wiem, kill camy są fajne ale nudzą się po godzinie.

 

 

Ps. Co do wielkości map w jedynce - ja miałem chyba najdłuższy strzał na 800m. Tutaj to jest niemożliwe.

Edited by Kamil
Link to post
Share on other sites

Byłem fanem pierwszej części SE i bardzo czekałem na dwójkę. Jakem się doczekał, to teraz sobie pluję w brodę że to gówno kupiłem. Właściwie to chyba równo spieprzyli wszystko:

- fabuła to jakiś absurdalny żart, totalne bzdury o ataku Rosjan na Londyn, w dodatku w formie pseudo odpraw i szczątkowych filmików.

- wynikające z powyższego durne misje, w stylu zaatakuj od FRONTU (sic!) twierdzę, wybij wszystkich w środku, a to wszystko po to, żeby zrobić sobie tam stanowisko do oddania jednego strzału. Naprawdę prawie popłakałem się ze śmiechu, kiedy musiałem pozabijać wszystkich w radzieckim sztabie (tak, tak, trzeba w pojedynkę atakować radzieckie HQ bronione przez czołgi, prawdziwa gra snajperska) by z ostatniego oficera na samym końcu wypadła karteczka z szatańskim planem sowietów.

- Mapy biedne i małe, w większości prowadzące do konfrontacji z wrogiem bez możliwości obejscia. Bardzo często nie da się przejść misji po cichu.

- Kosmicznie przekręcona fizyka strzału z karabinu snajperskiego - na 200m strzela się jak na 1,5km, a na berlińskich zabudowanych wzdłuż ulicach wieje poprzeczny wiatr znoszący pociski o metr w bok. Dodajmy do tego, że strzały z PMów nie robią na przeciwnikach żadnego wrażenia, 5-6 strzałów w klatę i ledwo się zachwieją biegnąc.

- AI wrogów to jest największe przegięcie. Są wybiórczo głusi. Potrafią nie słyszeć jak ich kumpel jest zabijany pół metra od nich, albo krzyczy i strzela. To że zauważył cię snajper i zaczął strzelać (a na pewno tak bedzie, bo w tej grze wrodzy snajperzy mają teleobiektywy zamiast oczu) to nic, nawet nie zwrócą na to uwagi. Wystarczy za to oddać jeden strzał ze snajperki, nawet z trzeciego piętra bloku, leżąc w cieniu obok jakiś gruzów i ZAWSZE będą wiedzieć że tam jesteś. Aha, w nocy widzą tak samo zajebiście i zawsze mają radar który momentalnie wykrywa cię po jednym głośnym strzale. Od razu zaczynają do ciebie strzelać i co najśmieszniejsze z 200m z PMów trafiają prawie bezbłędnie. Potem próbują się chować, ale zazwyczaj po prostu biegają zupełnie bezsensu z prawa na lewo i na odwrót żebyś mógł ich zastrzelić.

 

A z plusów? No nie wiem, kill camy są fajne ale nudzą się po godzinie.

 

 

Ps. Co do wielkości map w jedynce - ja miałem chyba najdłuższy strzał na 800m. Tutaj to jest niemożliwe.

 

Niestety muszę się zgodzić z Kamilem, po pierwszym woow zrobiło się nudno, w multi jeszcze nie grałem, może ten tryb podniesie moją ocenę nie wiem, gra z interesującej zrobiła się nudna, kill camy w pewnym momencie zwyczajnie przeszkadzają, za cały komentarz niech służy stwierdzenie domowych kibiców: tato po co się skradasz, wstań i pobiegnij załatwisz wszystkich, Tata: A Snajperzy? Odp. Oni i tak nigdy nie trafiają....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...