NentyarHunter Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Więc do samego doszczelnenia repliki jakie części muszę wymienić ? Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 a może zamiast fps postawisz na zasięg? i kupisz np lufę precke ? Quote Link to post Share on other sites
NentyarHunter Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Fajny pomysł tylko jak długa jest ta lufa? Bo na stronie nie pisze :/ Poza tym ten karabin ma tlumik więc ewentualnie można kupić dłuższą, ale nie zbyt długą, bo może spowodować spadek fpsów, wiem jak w svd miałem. Zawsze też mogę kupić trochę dłuższą lufę i nowy cylinder. Tylko nie mam pojęcia jak to się przełoży na zasięg/ moc... Edited November 5, 2012 by NentyarHunter Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Tylko nie mam pojęcia jak to się przełoży na zasięg/ moc... Jak widać nie masz pojęcia o wielu rzeczach.To nie jest karabin tylko pistolet maszynowy . a może zamiast fps postawisz na zasięg? i kupisz np lufę precke ? Z pewnością precka poprawi mu zasięg tylko ile 1 m no może 2 m, też mi pomysł do takiej repliki :icon_confused3: jak fundusze są ograniczone a precka to min. 1/3 wartości repliki. Hunter przestań rzeźbić bo jak widzę i tak przy niej sam nie będziesz grzebał. Kup ta replikę z wymienioną gumka olej tą gwarancje i daj komuś kto się zna aby Ci to zrobił bo serwis sklepowy nie dopieszcza tak replik jak sie chce. Fachowiec zamontuje Ci sp120 wyciszone głowice, łożyska kulkowe ( bo tu są plastiki) prec lufę 300 mm, wymieni okablowanie . I będziesz tylko czekał aż padnie Ci szkielet GB. Jak nie wiesz jaka jest długość lufy w tej replice to poszukaj w innym sklepie( może jest opisane) a jak nie wiesz jak to zrobić to Ci napisze że ma 220 mm i cylinder typ 2 . We wcześniejszych postach masz opisane co trzeba zrobić I proszę Cię nie "lam" już w tym temacie. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Mam kilka pytań dotyczących M'ki boyia. Pytam ponieważ nigdy M'kami boyia się nie interesowałem, a teraz ma ją mój znajomy i chce ją trochę "stuningować" :maniak_jezyk2: 1. Czy po wstawieniu Mblocka, szkielet zniesie sprężynę sp130 Guardera ? 2. Jeśli tak to czy trzeba było by cokolwiek jeszcze wymienić ? Na chwilę obecną w środku siedzi: Tłok metalowa 14 SHS, głowica łożyskowana niebieska P&J, dysza SHS, przerywacz A&K (wszystko będzie zasilane Redoxem 7,4) Nie wiem czy stockowy silnik i zęby Boyia podołają sp130 ? :icon_razz: 3. W tej M'ce nie obeszło się bez problemów - brak semi. Przerywacz został wymieniony na A&K, kostka stykowa i płytka selektora jest w dobrym stanie, nic nie jest powycierane. Kręcąc zębatką tłokową prostopadle do osi obrotu, przerywacz nie zrzuca łącznika styków ze spustu. Gdy zębatkę przechylę lekko w stronę przerywacza to dopiero wtedy łącznik zaczyna zeskakiwać. Co może być nie tak w GB ? Myślałem ostatecznie o tej wypustce co zahacza o przerywacz, ale na moje oko nie jest ona starta. :zastanawia: Dzięki za pomoc Pozdrawiam Kocur :icon_wink: P.S Replika to dokładnie M4 RAS II CQB [boyia] Temat połączony, przeznaczony dla całej rodziny "M" oraz "HK 416" S1 Quote Link to post Share on other sites
jaca4286 Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Jak kolega Kocur wcześniej napisał, to właśnie o moją replikę chodzi. A napiszę (powtórzę) o co dokładnie chodzi. Mam pytanie do fachowców w sprawie repliki M4 RAS II CQB BI-5781M i miałem trochę problem gdzie zamieścić pytanie czy na tym forum czy na "problemach i serwis" gdzie szukałem odpowiedzi. A więc chciałbym wzmocnić moją replikę. Z części które wymieniłem to : dysza SHS, tłok z 14 metalowymi zębami firmy SHS, głowicę tłoka łorzyskowaną firmy P&J, gumka G&G zielona, przerywacz A&K (który miał w stocku starty ząb i trzeba było wymienić na nowy). MBLOCK firmy AirsoftPro. Chciałbym dokupić : ładowarkę iMAX B6 produkcji SKYRC (słyszałem że jest bardzo dobra) , akumulator (i tu pytanie jaki ? czy 7,4V czy 11,1V, jakiej firmy i pojemności, do kolby typu Special Forces), sprężynę GUARDER SP120 lub SP130, Mosfet, Czy konieczna jest wymiana, zębatek - jeśli tak to jakie i jakie przełożenie, czy konieczna wymiana jest silnika - jeśli tak to jaki najlepiej i czy do sp130 lub SP120 trzeba wymienić prowadnicę. I co może być nie tak, że nie ma trybu semi jak przerywacz i kostka jest nieuszkodzona. Przerywacz został wymieniony na A&K, kostka stykowa i płytka selektora jest w dobrym stanie, nic nie jest powycierane. Kręcąc zębatką tłokową prostopadle do osi obrotu, przerywacz nie zrzuca łącznika styków ze spustu. Gdy zębatkę przechylę lekko w stronę przerywacza to dopiero wtedy łącznik zaczyna zeskakiwać. Co może być nie tak w GB ? Myślałem ostatecznie o tej wypustce co zahacza o przerywacz, ale na moje oko nie jest ona starta. Proszę o rzetelną poradę. Pozdrawiam wszystkich. Quote Link to post Share on other sites
Tytanik Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Właśnie jak wspomniał kolega jaca4286. Jak z tym akumulatorem podstawowym jest NiMH 9,6[V] 1100[mAh]. Więc pytanie. Na jaki się opłaca zamienić, by był lepszy? Quote Link to post Share on other sites
ReMix15 Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 Witam, Chcę stuningować stockowy gb Boyia. Wybrałem takie części - czy wszystko będzie działało ? Czy wszystko pasuje ? 1. Aluminiowa dysza SHS http://azteko.pl/aluminiowa-uszczelniona-dysza-do-m4-p-914.html 2. Głowica tłoka POM Ultimate http://azteko.pl/ultimate-glowica-tloka-pom-p-3710.html 3. Listwa popychacza SHS http://azteko.pl/shs-listwa-popychacza-v2-bl-tr-p-2575.html 4. Stalowa prowadnica z łożyskowaniem SHS http://azteko.pl/shs-stalowa-prowadnica-sprezyny-lozyskowaniem-v2-p-1831.html 5. Spręzyna M110 Guardera 6. Tłok SHS http://azteko.pl/shs-wzmocniony-tlok-stalowymi-zebami-p-2141.html 7. Glowica cylindra SHS http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-m4-v2-short-type-full-p-2135.html Czy dysza będzie pasować? W recenzjach w azteko piszą, że jest za długa o 0.4mm. Proszę o opinię :P Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Witam , posiadam replike m16 firmy boyi . Replika przeszła już tuning łożyska metalowe Bore-up tłok shs prowadnica metalowa silnik guarder High Speed Revolution Okablowanie niskooporowe + T con . Teraz chciałbym do repliki wsadzić sprężyne ok sp150 . Do wymiany pewno zębatki np shs tylko jakie ? Replika posiada wzmocniony szkielet boyi , czy wzmocniony blachami wytrzyma ? Co jeszcze warto zmienić (chodzi o same części gb) Standardowa komora boyi nie jest najlepsza jaką polecacie ? Pozdr Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Może ktoś pomóc ? Pozdr Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 wytrzymać wytrzyma, pytanie ile. Do twojego silnika to będą musiały być SHS 32:1 ale do tego musi być tłok ze zwężanymi zębami. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Zmienie silnik na mocniejszy jaki będzie dobry , jakie wtedy zębatki polecisz ? Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Weż coś pokroju elementa ultra tourqe. Wtedy możesz wziąć SHS 18:1, a jak nie chcesz kosiarki to wtedy 300:100. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Raczej tylko semi , co mocniejsze ? Jak myślisz dlaczego odpowiedział na twoje pytania do chwili obecnej tylko jeden user ? Jak nie wiesz to Ci podpowiem - bo pytania tego typu już dawno są na forum, wystarczy poszukać w tematach dotyczących serii M różnych Chińskich producentów i nie tylko. To co chcesz zrobić wstępnie określam jako nieopłacalne lepiej już kupić nową replikę z polecanych KWA gdzie GB V2 ma większe możliwości tuningowe. A twój szkielet mimo wzmocnień blachami, dodaniem mBlocka długo nie wytrzyma na sp150. S1 Quote Link to post Share on other sites
RaaZ Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Witam wszystkich mianowicie trzy miesiące temu zakupiłem karabinek BI-3281 (teraz już wiem że to syf ale wtedy niemyślałem o tym, mówiąc w prost głupi byłem ale mniejsza z tym) Dodam jeszcze że po 3 paczce kulek 4k coś w niej siadło i zaczeła pluć kulkami, tzn. Strzelała po 2 kulki na może 5 metrów(przedtem zasięg równy cm 028) ale nie będe pisał tu historii tego czegoś. Moje pytanie tkwi w tym co w niej zmienić aby tak nie padała przyjmując że nie wsadze do niej nic mocniejszego niż m110. Mój budżet 200 zł. Taka jeszcze prośba jeśli masz zamiar napisać " sprzedaj to i kup kałacha/giete/mp5 to w.......yjdź bo: -ciężko to sprzedać -podobają mi się tylko i wyłącznie emki nic innego -nie bede dozbierał bo idzie mi to wolno -plastkiowe body to dla mnie nie problem Tak więc Prosze takie osoby o opuszczenie tematu a tych którzy naprawde chcą pomóc Pozdrawiam i z góry Dziękuje. PS. Panie Moderatorze korzystałem z szukajki :) Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Zmienić gearbox, nie ma rzeczy mniej nieopłacalnej. Quote Link to post Share on other sites
RaaZ Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Tylko za 200 to chyba gb nie kupi Quote Link to post Share on other sites
RaaZ Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 chyba że taki http://gunfire.pl/product-pol-1152199034-Kompletny-gearbox-V2.html ale nie wiem co o nim sądzicie Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 Daj do serwisanta, niech Ci tą kupę doprowadzi do porządku i sprzedaj za 150zł. To będzie najlepsze i najbardziej ekonomiczne wyjście. Quote Link to post Share on other sites
RaaZ Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 Na takie wyjście nie pójde bo strace 250zł To powie ktoś o tym gb. Robiłem to i nic. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 Strzelała po 2 kulki na może 5 metrów - poprawić gumke hu i po problemie Potem dopiero myśleć co dalej. To zrób jeszcze raz aż do skutku lub daj komuś kto grzebie przy replikach Quote Link to post Share on other sites
RaaZ Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 Robiłem to kilka razy lecz nawet po tych kilku razach nie pomogło co dziwne działo się to tylko na auto na semi wszystko ok. Może i była to błachostka lecz nie znałem się na ASG do tego stopnia aby samemu rozpoznać o co chodzi, a nasze ukochane forum pisało dokładnie to co ty. Zrobiłem tak według uznania zestaw tuningowy a w nim: -uszczelniona dysza Element -stalowe łożyska ślizgowe SHS -wzmocnione stalowe zębatki z anti-reversalem SHS -tłok poliwęglanowy A2A z 7 stalowymi zebami -sprężyna M110 zobacze jeszcze jaka Co sądzicie o tym zestawie. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 O ile dobrze pamiętam u mnie lufa z gumka wysuwały sie do przodu i leciały podwójne kulki . Quote Link to post Share on other sites
SaintPierre Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 RaaZ a masz możliwość sprawdzić swoje M4leństwo przekładając z innej sprawnej emki komorę z lufą? Bo wtedy byś wiedział czy to gb czy komora z gumką są winne. To wtedy zamiast grzebać w gb zainwestujesz w cały układ hu. Co do wymiany dyszy to dokładnie porównaj ją ze stokiem, bo kilka dziesiątych milimetra różnicy i może się zaciąć w komorze hu czego następstwem może być niezły bałagan w gb. Quote Link to post Share on other sites
filek Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 Witajcie, od razu zacznę, że wygoglowałem sieć oraz to forum i wyczerpujących informacji nie uzyskałem. Mam replikę JG MP5 SD6 (M5S6). W stocku osiąga około 350-370 FPS. Gearbox V2. Zastanawiam się, co można w niej wymienić by podnieść ilość FPS chociaż do tych 400-420. Zdaję sobie sprawę, że mocniejsza sprężyna może być zbyt dużym obciążeniem dla całego układu. Co jednak myślicie nad zmianą tłoka na tzw. "zerówkę"? Nie znam się za bardzo na tuningu, tak mi polecił jeden znajomy, jednak chciałbym to z Wami, specami, skonsultować :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.