Wojtek TEAM-B Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Ktoś z Was używa może silnika: Tornado GP-1000-L lub Tornago GP-1000ALU L. Bo różnica w cenie wynosi blisko 80zl.. a jedyna różnica to bodajże tylko aluminiowy czop(?) Silnik ma być wpakowany do m4 ca, sprężyna główna m125. Potrzebuje czegoś szybszego by zyskać na szybkostrzelności ;) Ewentualnie może polecicie coś "szybkiego" i wytrzymałego do 150zl? Sprawa pilna z tego względu ze muszę jakiś zamówić do czwartku. Quote Link to post Share on other sites
henno Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Używałem Tornado GP-1000-L często kruszy się zębatka silnikowa.trzeba wymienić na firmy SHS. Kup ten silnik lepszy troche od tego. http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-dlugi-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym-p-j.html Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Polecam w/w silnik.Sp130 ciągnął w mojej m15 z palcem w tyłku,czego stockowy CA nie potrafił(9,6v) Quote Link to post Share on other sites
radwan88 Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Używam GP1000ALU w moim KWA na SP130. Do tej pory bez jakichkolwiek jęknięć. Jestem bardzo zadowolony. Obydwa modele różnią się jedynie aluminiowym czopem. Fajny test tych silników znajduje się tu: http://www.airsoftcommunity.it/it/recensioni/accessori-asg/67-gear-box-e-componenti/982-gfc-tornado-motors Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Henno możesz podać w jakiej konfiguracji kruszy się zębatka? Mam tu na myśli : jakie zęby jaka sprężyna jaki rof po jakim przebiegu Quote Link to post Share on other sites
henno Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Konfiguracja moje Hk416 AGM (tylko body z tego został): - szkielet Boyi, - Zębatki XYT V2 stalowe (przełozenie standardowe), - Sprężyna 120 SHS, - Rof ok.10bb/s, - Zębatki moja ok 10 000bb. - Silnik Tornado GP-1000-L - Mosfet własnej robot, - Tłok stockowy, Mogę zdjęcia zrobić ukruszonej zębatki silnika. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Coś mały masz ten rof... może za ciasno spodkładkowałeś? Quote Link to post Share on other sites
henno Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 (edited) Zrobione są prawidłowo, do rof to tak na ok dopiero co sprawdzę bo nie posiadam chronografu. A posiadam bateria 9,6v. Edited October 6, 2012 by henno Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Podłączę się do tematu i zapytam z ciekawości czy ten silnik, http://azteko.pl/silnik-tornado-gp1000l-zwiekszonym-momencie-obrotowym-mocny-jak-systema-magnum-dlugi-p-2383.html to ten sam co ten, http://azteko.pl/jg-silnik-dlugi-mocny-jak-systema-magnum-p-130.html bo, z tego co mi wiadomo GFC sprzedaje pod swoją marka części JG, czy w tym przypadku jest podobnie? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Silnik GP-1000L który miałem w swojej eMi dawał ROF 16k/sek przy zębatkach OTU Guardera, Springu 130 Guardera, Mosfet Merf 3.2 rof ustawiony na 100%, zasilane lipo 7.4V 2400mAh 35C. Zębatka na silniku jest słabej jakości i dość szybko się zużywa. Po jakimś czasie ten silnik zaczął mi kręcić na pół gwizdka bo jedna ze szczotek padła. Wywaliłem silnik i więcej podobnych nie kupie. Kupiłem silnik HT JBU i ssie po całości. Na moich Promykach Double TU na 11.1V daje 17k/sek, przy Guarderach OTU miałem 21k/sek. Quote Link to post Share on other sites
henno Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Kolega zajaszcze silnik JG Silnik długi silniejszy od GFC mam jeszcze starego styrane z zębatką silnikowy, ale dobrze kreci i lepiej niż GFC. Quote Link to post Share on other sites
krolik1982 Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 aluminowa głowica silnika jest przydatna jeśli ktoś lubi szybkostrzelność na poziomie 50 srzałów na sekunde sprawdzone przy plastikowej glowicy silnik wytwarza tak wysoką temperaturę że głowica plastikowa sie topi ogólnie wszystko się topi a szczególnie kostka stykowa chyba że się zastosuje mosfet Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Witam! Przeszukałem czeluści google pod pełną nazwą silniku, jak i wyrywkami i zostałem zaprowadzony tutaj. Trafiła do mnie na sekcję zwłok replika M4. Ma ona silnik Tornado F1 High Torque. Myślę, czy by go sobie nie wziąć przypadkiem (bardzo ładnie kręci, wszystko działa) i nie zamienić obecnego silnika (niebieskodupny P&J albo coś podobnego z magnesami neodymowymi). Na GF podają, że ciągnie sprężyny M150-M170, ale takie mnie nie kręcą. Jestem po prostu ciekaw, czy opłaca mi się go podmieniać :D Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Montuj go bez zastanowienia, jest mocny i szybki. Na SP120 przy zębatkach 13:1 i 7.4 1.2Ah 25/50C daje rof 25k/sec. Na 11.1V i tym samym ustawieniu na singlu mamy 2/3 strzałowy burst i rof rzedu 39-40 k/sec. Także silnik godny polecenia :D Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 aluminowa głowica silnika jest przydatna jeśli ktoś lubi szybkostrzelność na poziomie 50 srzałów na sekunde sprawdzone przy plastikowej glowicy silnik wytwarza tak wysoką temperaturę że głowica plastikowa sie topi ogólnie wszystko się topi a szczególnie kostka stykowa chyba że się zastosuje mosfet Say what ??? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 No słuchaj, kulki się w lufie topią, głowice w cylindrach, kostki stylowe w gearboxach, gumki hop up się rwą a silniki są tak gorące że topią się chwyty. To Ty nie wiedziałeś? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Na to wychodzi że jeszcze mało wiem skoro takie rzeczy się dzieją w replikach. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 No słuchaj, kulki się w lufie topią, głowice w cylindrach, kostki stylowe w gearboxach, gumki hop up się rwą a silniki są tak gorące że topią się chwyty. I klamry w ładownicach :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 29, 2014 Report Share Posted March 29, 2014 Koledze krolik dziękujemy za cenne rady. Koniec Offtopa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.