Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki GFC - pytanie


Recommended Posts

Ktoś z Was używa może silnika: Tornado GP-1000-L lub Tornago GP-1000ALU L. Bo różnica w cenie wynosi blisko 80zl.. a jedyna różnica to bodajże tylko aluminiowy czop(?)

 

Silnik ma być wpakowany do m4 ca, sprężyna główna m125. Potrzebuje czegoś szybszego by zyskać na szybkostrzelności ;)

Ewentualnie może polecicie coś "szybkiego" i wytrzymałego do 150zl?

 

Sprawa pilna z tego względu ze muszę jakiś zamówić do czwartku.

Link to post
Share on other sites

Konfiguracja moje Hk416 AGM (tylko body z tego został):

- szkielet Boyi,

- Zębatki XYT V2 stalowe (przełozenie standardowe),

- Sprężyna 120 SHS,

- Rof ok.10bb/s,

- Zębatki moja ok 10 000bb.

- Silnik Tornado GP-1000-L

- Mosfet własnej robot,

- Tłok stockowy,

Mogę zdjęcia zrobić ukruszonej zębatki silnika.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Podłączę się do tematu i zapytam z ciekawości czy ten silnik,

 

http://azteko.pl/silnik-tornado-gp1000l-zwiekszonym-momencie-obrotowym-mocny-jak-systema-magnum-dlugi-p-2383.html

 

to ten sam co ten,

 

http://azteko.pl/jg-silnik-dlugi-mocny-jak-systema-magnum-p-130.html

 

bo, z tego co mi wiadomo GFC sprzedaje pod swoją marka części JG, czy w tym przypadku jest podobnie?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Silnik GP-1000L który miałem w swojej eMi dawał ROF 16k/sek przy zębatkach OTU Guardera, Springu 130 Guardera, Mosfet Merf 3.2 rof ustawiony na 100%, zasilane lipo 7.4V 2400mAh 35C. Zębatka na silniku jest słabej jakości i dość szybko się zużywa. Po jakimś czasie ten silnik zaczął mi kręcić na pół gwizdka bo jedna ze szczotek padła. Wywaliłem silnik i więcej podobnych nie kupie. Kupiłem silnik HT JBU i ssie po całości. Na moich Promykach Double TU na 11.1V daje 17k/sek, przy Guarderach OTU miałem 21k/sek.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

aluminowa głowica silnika jest przydatna jeśli ktoś lubi szybkostrzelność na poziomie 50 srzałów na sekunde

sprawdzone przy plastikowej glowicy silnik wytwarza tak wysoką temperaturę że głowica plastikowa sie topi ogólnie wszystko się topi a szczególnie kostka stykowa chyba że się zastosuje mosfet

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Przeszukałem czeluści google pod pełną nazwą silniku, jak i wyrywkami i zostałem zaprowadzony tutaj. Trafiła do mnie na sekcję zwłok replika M4. Ma ona silnik Tornado F1 High Torque. Myślę, czy by go sobie nie wziąć przypadkiem (bardzo ładnie kręci, wszystko działa) i nie zamienić obecnego silnika (niebieskodupny P&J albo coś podobnego z magnesami neodymowymi). Na GF podają, że ciągnie sprężyny M150-M170, ale takie mnie nie kręcą. Jestem po prostu ciekaw, czy opłaca mi się go podmieniać :D

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

aluminowa głowica silnika jest przydatna jeśli ktoś lubi szybkostrzelność na poziomie 50 srzałów na sekunde

sprawdzone przy plastikowej glowicy silnik wytwarza tak wysoką temperaturę że głowica plastikowa sie topi ogólnie wszystko się topi a szczególnie kostka stykowa chyba że się zastosuje mosfet

Say what ???
Link to post
Share on other sites

No słuchaj, kulki się w lufie topią, głowice w cylindrach, kostki stylowe w gearboxach, gumki hop up się rwą a silniki są tak gorące że topią się chwyty.

I klamry w ładownicach :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...