Marcin_Modzel Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 (edited) Posiadam replikę KWA Defender16 (LMT). Mam z nią drobny kłopot - dość często spadają tyki z silnika. Metoda na dociskanie wsuwek też mało pomaga. Miał ktoś podobny problem? Edited October 6, 2012 by Marcin_Modzel Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Możesz trochę ścisnąć wsuwki lub je lekko wygiąć. Wtedy nie będą spadały. Quote Link to post Share on other sites
W.Zajcev Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Albo przylutuj. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 (edited) Wygiąć wsuwki jak rzucono powyżej, można delikatnie wygiąć blaszki silnika da to ten sam efekt, ale ostrożnie. Możesz dać trochę cyny na blaszki silnika pogrubiając je, albo jak niektórzy robią po prostu przylutować kable bezpośrednio pod silnik ale to już bardziej dla takich co to zaglądają do replik raz na rok. EDIT, Zajcev mnie ubiegł ale zostawiam :) Edited October 6, 2012 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 6, 2012 Author Report Share Posted October 6, 2012 Zabawa z podginaniem własne nic nie daje. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 To kup sobie za 40 groszy nowe konektorki (najlepiej pozłacane) i je zamontuj. Quote Link to post Share on other sites
Miszak Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 zabrzmi to irracjonalnie, ale w mojej KWA przestały spadać dopiero jak zgubiłem jedną śrubkę od stopki i trzymała się na tylnej tylko ;) Quote Link to post Share on other sites
korobov Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Na super gluta dziada. Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 A super glut przewodzi prąd? Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Poprostu przylutuj . Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Nie, nie przewodzi. Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Nie, nie przewodzi. No więc, właśnie. Nie ma to jak doradzać nie znając się na rzeczy. PS Post skierowany oczywiście do korobova Quote Link to post Share on other sites
trzyczternascie Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Tez mialem ten problem z m4 kwa ris,zaciskanie nic nie dawalo,2 razy dawalem ja na serwis bo mam blisko znany sklep asg ale problem notorycznie sie powtarzał.czasem po 20 kulkach znowy spadały.Polalem kropelką i od kilku miesiecy dziala bez problemu,prąd przewodzi.poprostu nałozyłem i polałem klejem. Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 No to ja już nie wiem. Idę do innej piaskownicy. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Super Glue nie przewodzi prądu, nie masz go na styku pomiędzy blaszką silnika a nasuwką. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Jak już bawić się w klej to najszybciej ten topiony na gorąco(nie znam fachowej nazwy) Można dać go na już założone kable i powinno pomóc, a jak trzeba będzie to odejdzie w jednym kawałku a nie zacznie się kruszyć jak super glue i jeszcze zasyfi silnik. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 7, 2012 Author Report Share Posted October 7, 2012 Klej też słaby pomysł. A jakieś nie stokowe wsuwki? Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Na przykład http://www.zaron.com.pl/zoy.php I przykręcasz do silnika. AMEN Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Przejdź się do sklepu elektronicznego, na pewno znajdziesz nasuwki i końcówki oczkowe. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted October 13, 2012 Author Report Share Posted October 13, 2012 Zmieniłem wsuwki na inne. Zobaczymy jak będzie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Przerabiałem to samo z konektorami wsuwanymi, zmieniłem na konektory oczkowe które się przykręca do silnika ( G&P tak podłącza silniki) 10 sztuk takich konektorów to koszt 5zl i możesz zapomnieć o problemie... Serednica oczka wewnątrz konektora najlepsza to 3,2mm... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.