otis8 Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 (edited) Zwykli złodzieje nie polecam! PTT bezprzewodowy mimo iż był na stanie w momencie zakupu... Wysłano inny zwykły sporo tańszy zaakceptowałem zmianę mimo iż wysłano mi inny produkt bez informacji i mimo wielu próźb emailowych o zwrot różnicy w cenie zostałem olany (jedna odpowiedz że księgowej nie ma i odpowie po weekendzie... Dalej cisza od 1,5miesiąca) NIE POLECAM ! Prosiłem byś ochłonął ;-) Szmeru Edited March 13, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Wielu to znaczy ilu? Dzwoniłeś? Quote Link to post Share on other sites
otis8 Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Wielu to znaczy ilu? Dzwoniłeś? 3 emaili z ponaglającą prośbą i wyczerpującym opisem dla przypomnienia. potem na wku.. wysyłałem już tylko kopie i znaki zapytania. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 (edited) Warto w takim przypadku zamieścić całą historię wiadomości z danym sklepem. Warto, ale nie trzeba - na tym zakończmy ten wątek, kolega ma prawo do swojej opinii. Szmeru Edited March 13, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
otis8 Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 (edited) obrońcy uciśnionych sklepów czy pracujecie tam? zostawilem tam sporo kasy i do tej pory bylem bardzo zadowolony.. zamawiam bezprzewodowy PTT jest na stronie jest na stanie tranzakcja przechodzi. otrzymuje info że jednak nie mają że pomyłka na stanach.pytam :da sie przerobic końcówkę na kenwood? oni: sprawdzimy czy mamy na stanie końcówki. potem cisza. otrzymuje powiadomienie że paczka idzie.moje zapytanie do nich czy udało sie przerobic koncówkę bo widzę że paczka leci. CISZA paczka przychodzi ze zwykłym ptt o 46zł tańszym. wysyłam email z zapytaniem : o co kaman? odpowiedz że zweryfikują z księgowością w poniedziałek (był piątek) od tamtej pory cisza. 2tygodnie. wysłam email z prośbą o odpowiedz co do zwrotu jako że już zaakceptowałem że wysłali inny towar. cisza... mija 2 tyg cisza-ponawiam prośbę o wyjaśnie sprawy..kolejny tydzien cisza znów proszę... od tamtej pory wysyłam tylko znaki zapytania cisza... od początku zero pro..złe stany sklepowe,wysłanie innego produktu..brak jakichkolwiek info podczas realizacji zamówienia daty email między 25 stycznia i ostatni 21luty Kolego skup się na pisaniu, tak by to jakoś wyglądało i dało się czytać inaczej takie posty będą lecieć w kosmos. Szmeru Edited March 13, 2016 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Niestety muszę dorzucić i coś od siebie... Chyba z tym księgowaniem mają jednak ostatnio kłopoty. Ostatnio zamawiałem u nich kilka detali i żeby paczka nie była za mała dobrałem 4 metry kabla 16awg. Pomijam już nawet wyzwanie jakim się okazało zamówienie przez PayPal, potem długie oczekiwanie i w końcu moje zapytanie telefoniczne,po kilku mejlach, gdzie towar? Dowiedziałem się, że rzeczonego kabelka nie ma na stanie i dlatego paczka nie idzie. Dziwne praktyki ale ok, wysyłajcie bez kabla. Na różnicę umówiliśmy się " w kopertę", bo tylko 32 pln. Paczka przyszła ale ani żadnego dowodu zakupu ani 32 złociszy... Posłałem mejla z zapytaniem ale znowu trzeba pewnie dzwonić... To tak się ciągnie od początku lutego... Lipa. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 (edited) powyższy opis nie wystarczy chłopie? To pytanie jest na poważnie? Jak jesteś w sądzie to też tylko opisujesz i dziwisz się jak proszą o jakieś potwierdzenie lub dowód? Sprawa oszustwa jest sprawą poważną, szczególnie dla stałych klientów tego sklepu i może na stałe wpłynąć na nasz odbiór sklepu, więc nie dziw się, że ktoś prosi o maila aby przyjrzeć się całości i samemu wyciągnąć wnioski. Proszę, zmień ton swoich wypowiedzi. Odnoszę wrażenie jakbyś był zły o wszystko na wszystkich a jedynie prosimy o jakiś screen, cokolwiek. Nikt Cię nie ocenia więc wyluzuj, wrzucenie jakichś screenów do wątków spornych jest raczej rzeczą oczywistą i powinno się to pojawić w pierwszym poście. Także nie piszę tutaj aby się kłócić. Po prostu co jakiś czas kupuję w tym sklepie, zarówno dla siebie jak i do replik klientów z serwisu i to co napisałeś jest dla mnie poważną sprawą. @Szmerglu Mimo wszystko uważam, że wrzucenie screenów to podstawa. W tym wypadku to chyba jednak nie jest wyrażenie swojej opinii bo chodzi o oszustwo i padają takie słowa jak złodzieje, a to jednak bardzo poważna ocena w mojej opinii i myślę, że jakieś potwierdzenie tak mocnych słów jest obowiązkowe. Edited March 13, 2016 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Nie jest po stronie klienta udowadniać czy jego słowa są prawdziwe. W związku z tym nie jest obowiązkowe zamieszczanie screenów. Sklep ma natomiast prawo zareagować (jak to jeden robi dość często i nawet słusznie) i w przypadku gdy ma dowody o poświadczeniu nieprawdy na szkodę wizerunku - wytoczyć sprawę. My udostępniamy materiały, a delikwent pozostaje z płaczem. W związku z tym, nalegam by kolega zakończył ten wątek, chyba że jest przedstawicielem sklepu i jest upoważniony do wypowiedzi na temat tej sprawy. Tutaj zamieszczamy opinie, na polemikę pozostaje priv. Quote Link to post Share on other sites
otis8 Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 (edited) po całym szumie i wystawieniu negatywnej opini na fejsie...otrzymałem wiadomośc przez facebooka. oczywiście czat rozpocząłem natychmiast 19stego.dziś 27dmy i dalej cisza. > oto kopia. Deltashop Dzień Dobry, Sprawa po wnikliwej weryfikacji została wyjaśniona. Więcej szczegółów przesyłamy w wiadomości prywatnej. Lubię to! · Odpowiedz · 18 marca o 13:47 Deltashop W związku z blokadą wysyłania wiadomości PW do Pana, proszę o rozpoczęcie konwersacji PW z naszym profilem abyśmy mogli przesłać wyjaśnienie. Lubię to! · Odpowiedz · 18 marca o 13:49 W Ok.czat rozpoczęty ...dalej cisza Lubię to! · Odpowiedz · 24 marca o 07:22 · Edited March 27, 2016 by otis8 Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Nie korzystam z FB to chyba nie mam szans na zwrot kasy albo słowa wyjaśnienia... Chociaż mejle cały czas działają jakoś z resztą świata.. Quote Link to post Share on other sites
JOHNNY1231 Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 We wtorek tydzień temu zamówiłem bebechy do gb. Między innymi cylinder. Czekałem na jaką kolwiek informacje czy paczka została spakowana i wysłała do czwartku aż sam do nich zadzwoniłem. Dowiedziałem się, że cylinder, który zamówiłem jest nie dostępny i paczkę wyślą w piątek lub w poniedziałek. Faktycznie wczoraj dostałem maila, że paczka spakowana i wysłana. Minusik za to że mnie nie poinformowali ( według ich nowego regulaminu powinni to zrobić ) ale obsługa bardzo miła, paczka dotarła bardzo szybko a w wynagrodzeniu za czekanie dostałem prezent w postaci złącza T-connector. Sklep polecam mają fajny asortyment i dobre ceny. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Niestety, musze ze smutkiem oznajmić ,że jednak nie dają rady... Mają duży problem z realizacją zamówienia i jeszcze większy z oddaniem pieniędzy za jego niezrealizowanie . MINUS. Będę zawsze teraz szukał towaru wszędzie gdzie tylko się da poza Deltą... A lubiłem tam kupować. Szkoda. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Ekspresowo szybka wysyłka, ciekawe promocje aktualnie na plecaki, jak dla mnie bomba. Quote Link to post Share on other sites
otis8 Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 zostałem poinformowany że osoba zajmująca sie realizacją zamówień została zwolniona :icon_exclaim: a ja po 1,5miesiąca dostałem zwrot różnicy ceny za błędnie wysłany tańszy produkt z przeprosinami w stylu : przepraszamy..nie wiemy jak to się mogło stać.. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 20, 2016 Report Share Posted April 20, 2016 No to może jest i dla mnie światełko w tunelu na moje 32 zyki... Albo 4 metry kabelka 16awg czarnego... Ale to podobno ostatnio strzasznie deficytowy towar. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Bull szit... mam tego kabla na tony i w lepszej cenie :) Ale jak ktoś lubi przepłacać... ;) Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Brałem różne duperele i przy okazji-szukać się nie chciało. Niemniej jednak, Delta kaskę skroiła a towaru ani zwrotu nie zobaczyłem... A tego kable co u Ciebie na tony to do Ciebie czy skund inund można pobrać? No to apdejt w sprawie. Kolejny telefon do Delty-tym razem zostało załatwione to tak jak powinno od razu po zaistnieniu sytuacji-przelew PayPal'em (tak została opłacona transakcja kupna) dotarł w ciągu dosłownie 3-4 minut. Mam nadzieję, że te ostatnie potknięcia już się więcej nie przydarzą Delcie, bo naprawdę uważam ,że porządny to sklep... A różni się po rynku kręcą. Quote Link to post Share on other sites
Jarmoluh Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 A ja mam pozytywną opinię. Po zebraniu rzeczy do koszyka szybki telefon do sklepu z pytaniem czy to co wybrałem jest 100% dostepne. Okazało się, że lufa którą mam w koszyku już jest niedostępna. Po krótkiej rozmowie doradzono mi inną. Druga sprawa, że osoba z którą rozmawiałem specjalnie poszła sprawdzić czy wszystko jest na stanie. Dzięki temu znalazł się nawet przycisk ptt który chciałem. Trzecia rzecz to to, że przez moje niedopatrzenie nie zamówiłem wszystkiego, a zamówienie było już złożone i opłacone. Znów telefon z pytaniem co z tym zrobić. Oni bez problemu dopakowali rzecz do paczki, a ja przelałem tylko pieniądze za towar. Ogólnie plus za doradztwo, kontakt i podejście do klienta. Quote Link to post Share on other sites
Ru-D Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 2 razy zakupy i 2 razy dali d... Pierwsze zamówienie- 2 sztuki combat shirt w rozmiarach XL i L. Po otrzymaniu paczki w środku znalazłem 2 sztuki w rozmiarze L. Zgłoszenie reklamacji trwało prawie 2 tygodnie i gdybym nie napisał na FB za pewne do dziś nic w tej sprawie nie było by zrobione. W ramach przeprosin otrzymałem rabat więc postanowiłem zaufać, że już tym razem bardziej przyłożą się do obsługi klienta więc... Drugie zamówienie- tłumik dźwięku QD. Po założeniu go na tłumik płomienia obraca się wesoło i lata luźno, ponieważ element zatrzaskujący nie stabilizuje się dzięki wbudowanej w nim kulce... Szczerze nie polecam, ponieważ jeśli po pierwszej wtopie nie potrafili wyciągnąć wniosków i zacząć sprawdzać jakość towaru i to czy na pewno jest tym za co klient zapłacił to ja nie mam zamiaru bawić się w loterię i ponosić koszty przesyłki by odsyłać do nich towar... Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Kilka razy kupowałem i znajomi. Dali dupy. Zamawiana sprężyna guardera, przysłali JBU i 10 zł w paczce.... Oczywiście odsyłanie sprężyny i zwrot kasy. Dla sklepu to nie było dziwne i mówili, że JBU lepszy od guardera. Wysyłka? Zamówiłem jakąś drobnicę za 30zł przez allegro. Paczka została wysłana tydzień później... Razem z ekipą stwierdziliśmy, że więcej tam nie bierzemy przy takim zachowaniu, chyba że serio nie ma nic gdzieś indziej. Quote Link to post Share on other sites
Szycha201 Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 Ja też średnio jestem zadowolony ze sklepu. Zamówiłem w piątek wieczór 3 duperele typu styki, dysza.. Zrealizowane dopiero w środę, wysłane Inpostem o 19. Czyli tak naprawdę paczka ruszyła do mnie dopiero w czwartek. Więc stres czy dzisiaj dojdzie i będzie można w weekend się wybrać. Co jak co ale tyle czasu na spakowanie 3 rzeczy... Inne sklepy potrafią wysłać jeszcze tego samego dnia. EDIT: Paczka dotarła, zamiast zębatki O przyszła D.. Ręce opadają.. Quote Link to post Share on other sites
zielen Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 (edited) Nie polecam, zrobiłem zamówienie 13.07 i z miejsca opłaciłem, wszystko pięknie, ucieszony oczekiwałem numeru przesyłki inpost. Jednak dzień później dostaje telefon, nie ma kilku części, propozycja wymiany bądź zwrotu różnicy, wybrałem opcje numer dwa. Następne dwa dni, zero informacji, nic się nie ruszyło, ststus paczki bez zmian, dopiero 16.07 dostałem kolejny telefon, znowu okazało się, że nie ma kilku rzeczy, lekko zirytowany poprosiłem o zamiane jednej i o zwrot różnicy za pozostałe. Kolejnego dnia znowu cisza. W końcu 18.07 dostałem maila, że zamówiony towar został wysłany, tutaj ogromny plus dla inpost'u - następnego dnia, tj. 19.07 SMS - paczka czeka w paczkomacie. Zadowolony, że już dostałem graty odebrałem swoje zamówienie - tutaj duży plus, paczka dobrze zapakowana, kartonowe pudełeczko owonięte grubą warstwą foli bąbelkowej, w środku pudełka znowu folia bąbelkowa, wszystko sklejone porządnie taśmą, zapakowane w koperte kuriera. Entuzjazm jednak spadł po powrocie na włości i rozpakowaniu, - wszystkie zamówione produkty, papierologia, rachunek, róźnica w kwocie zapakowana ładnie w torebeczke strunową (wcześniej umawialiśmy się telefonicznie na taką forme zwrotu pieniędzy) obecne jednak problem był z jedną częścią, mianowicie z prowadnicą sprężyny Prometheus do V2. Na zdjęciach na stronie WWW prowadnica to standardowa V2, z opisu wynikało to samo oraz, że jest kompatybilna z GB w standardzie V2. W mojej paczce nie było jednak prowadnicy Prometheus V2&V8 SHAFT a prowadnica V2 do Tokyo Marui Next Gen Recoil Shock. Jasne, niby jest kompatybilna z V2 - wchodzi na swoje miejsce ALE: a) Nie posiada stabilizatorów po bokach b) Nie posiada gwintu do śruby prowadnicy kolby c) W miejscu gwintu jest za to dziura na wylot, zgaduje, że to właśnie przez tą dziure przechodzi trzpień od tłoka generującego odrzut. Moim zdaniem powyższe różnice czynią ją niekompatybilną ze standardem V2. Krótko mówiąc DeltaShop wprowadziła mnie w błąd opisem oraz zdjęciem oferującymi produkt który chciałem a w rzeczywistości posiadając zupełnie inny. Reasumując - sklep z dużą ofertą porządnych części, realnie większość z nich jest ciągle niedostępna a bardzo często nawet te ze statusem "dostępne" są...niedostępne. Odnosze wrażenie, że sklep internetowy nie jest w ogóle aktualizowany bądź altualizowany raz na dwa - trzy miesiące. Opisy niezgodne z realnym produktem (patrz moja prowadnica) to już "niedopatrzenie" dużego kalibru, można się naciąć i późnie trzeba bawić się w wymiany, zwroty trwoniąc swój czas. Na plus natomiast dobry kontakt i obsługa, telefony z informacjami, szybka odpowiedź na maila, zwrot pieniędzy za prowadnice - trzy dni po wysłaniu przezemnie paczki kasa była już na koncie. Niestety to było moje ostatnie zamówienie w tym sklepie a szkoda, bo wcześniej nie miałem problemów i mają bardzo dobrą oferte. Pozostaje śledzić temat i wyczekiwać postów, że coś zmieniło się na lepsze. Edited August 4, 2016 by zielen Quote Link to post Share on other sites
krycha_666 Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 Złożone zamówienie 12.04, lufa PDI 6.01 509mm. Na stronie sklepu status dostępna. Dodatkowo wystawiona aukcja na której zamówiłem lufę. Pierwszy e-mail 13.04 z grzecznym zapytaniem o termin wysyłki. Bez odpowiedzi, następnie telefon 14.04, z informacją, że paczka z częściami jest u celników i w następnym tygodniu zostanie wysłana. Dzisiaj tj. 21.04, telefonicznie dostałem informację, że jednak paczka dopiero leci od dostawcy i nie wiedzą kiedy ją dostaną, może za 2 tygodnie... Edytuję post jak sprawa się wyjaśni, ale generalnie mętne tłumaczenia oczywiście tylko i wyłącznie telefoniczne, na maile nie odpisują. Złożone zamówienie 12.04, lufa PDI 6.01 509mm. Na stronie sklepu status dostępna. Dodatkowo wystawiona aukcja na której zamówiłem lufę. Pierwszy e-mail 13.04 z grzecznym zapytaniem o termin wysyłki. Bez odpowiedzi, następnie telefon 14.04, z informacją, że paczka z częściami jest u celników i w następnym tygodniu zostanie wysłana. Dzisiaj tj. 21.04, telefonicznie dostałem informację, że jednak paczka dopiero leci od dostawcy i nie wiedzą kiedy ją dostaną, może za 2 tygodnie... Edytuję post jak sprawa się wyjaśni, ale generalnie mętne tłumaczenia oczywiście tylko i wyłącznie telefoniczne, na maile nie odpisują. Paczka z DeltaShopu dotarła dzisiaj tj. 17.05. Proszę admina o dorzucenie tej informacji do postu #150 Quote Link to post Share on other sites
OjciecMateusz Posted April 25, 2017 Report Share Posted April 25, 2017 Czołem! Zrobiłem tylko jedno zamówienie w Deltashopie - pierwsze i ostatnie. Zamówiłem sorbopad, dostałem nie to co zamówiłem, wypadł weekend i zostałem bez repliki. Dopóki tu nie trafiłem, myślałem, że tylko ja miałem pecha. Quote Link to post Share on other sites
Sarecik Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Wybrakowany asortyment (pojedyncze sztuki na stanie) i niewyobrażalnie długa wysyłka. Zamówione w środę, informacje o skompletowaniu zamówienia dostałem w poniedziałek. Sama paczka doszła również w środę. Łącznie cała sprawa zajęła tydzień. Azteko z siedzibą również w Warszawie, mając tyle samo czasu (równoległe zamówienie) zrobiło to 7 razy szybciej bo w 24h. Osobiście odradzam ten sklep. Nigdy więcej Deltashop. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.